צפייה בגרסה מלאה : מצברי אופטימה כאן, והם זמינים מתמיד!
שרות לקוחות טלרון
15-04-21, 08:48
חג עצמאות שמח לכולם,
לא יכולנו להתייחס לפוסטים השונים בהתייחס למחירי המצברים עד שסיכמנו את כל התנאים המסחריים.
הבטחנו בשורה אמיתית בגיזרת המחיר, ואנחנו שמחים לקיים.
מחירי מצברי אופטימה הוזלו באופן משמעותי, וכעת הם במבצע השקה עם אוטודיפו, במחירים אטרקטיביים מתמיד.
מחירים לדוגמא:
מצבר אופטימה אדום - 50Ah במחיר של 1440 ש"ח
מצבר אופטימה צהוב - 55Ah במחיר של 1520 ש"ח
מצבר אופטימה כחול, ארבעה קטבים, 75Ah במחיר של 1680 ש"ח
עכשיו בהשקה עבורכם, קבלו מאיתנו עוד 20% הנחה.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לקישור המצורף - מצברי אופטימה לגולשי ג'יפולוג (https://www.autodepot.co.il/mcbrim/mcbrim/mcbri-avptimh.html?utm_source=jeepolog&utm_medium=banner&utm_campaign=general_sale_telron_jeepolo g&utm_content=website) , להכניס קוד קופון 1100325 וליהנות מהנחה נוספת של 20%.
יש גם אותיות 'קטנות' (זהות בגודלן לאותיות בפוסט...) - המבצע בתוקף בין התאריכים 12.4.21 ועד 31.5.21.
החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
המבצע מוגבל למימוש אחד ללקוח. ללא כפל מבצעים ועד גמר המלאי.
מימוש ההטבה יינתן בקופות ובאתר החברה. ט.ל.ח
תתחדשו!
יש לכם את הצהוב החדש 75A ?
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
boaz avrahami
15-04-21, 10:48
תסתכל באתר של אוטו דיפו.
יש, 1680 שח לפני הנחה = 1344. מאוד מעניין(!)
חסר לי נתונים לגבי הפריקה של הדגמים.
עד כמה אפשר לפרוק אותם ללא חשש לנזק?
אחריות מצאתי באותיות הקטנות - 24 חודשים.
תסתכל באתר של אוטו דיפו.
יש, 1680 שח לפני הנחה = 1344. מאוד מעניין(!)
חסר לי נתונים לגבי הפריקה של הדגמים.
עד כמה אפשר לפרוק אותם ללא חשש לנזק?
אחריות מצאתי באותיות הקטנות - 24 חודשים.
בועז,
לפי הנוסחה שלך, מחיר חלקי חודשי אחריות, מה ההגיון לקנות מצבר כזה?
כל המצברים "הפשוטים" (סטארטאפ, מוטלו...) נותנים 24 חודש בחצי מחיר.
אני לא מבין מה מעניין במצבר 75AH שעולה 1344ש"ח ויש לו אחריות של 24 חודש.
במחיר הזה קונים מצבר "פשוט" ואחרי שנתיים שהוא מתקלקל (או לא), קונים עוד אחד לעוד שנתיים, או בקיצור, אחריות ל 48 חודשים.
מישהו אמר פוקס???
שרות לקוחות טלרון
15-04-21, 11:02
עד כמה אפשר לפרוק אותם ללא חשש לנזק?
עד כ 50% פריקה לא מייצר כל נזק ולא נחשב למחזור טעינה.
מעל כ 50% פריקה נחשב כמחזור טעינה.
בועז,
לפי הנוסחה שלך, מחיר חלקי חודשי אחריות, מה ההגיון לקנות מצבר כזה?
כל המצברים "הפשוטים" (סטארטאפ, מוטלו...) נותנים 24 חודש בחצי מחיר.אבל הם לא פריקה עמוקה. זה משמעותי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
15-04-21, 11:21
31 שנים של אחזקת רכבים ומעולם לא נזקקתי לטיפול במצבר באחריות, אז זה פרמטר שאם הוא מעניין אותי, זה בקטנה בלבד.
חשובה בעיני האיכות, והנזק הסביבתי הפוטנציאלי-כלומר, לא שנפ.
ומה אם אלו מצברים שאורך החיים האופייני שלהם הוא 10 שנים? גם אז נכון להסתכל על היחס מחיר/אחריות? לא הגיוני בעיני, ולכן תמיד הלכתי על הורטא (אורך חיים אופייני אצלי כחמש שנים) , לפני שעברתי לליתיום.
boaz avrahami
15-04-21, 11:29
השבוע החלפתי ברכב של אישתי וורטא מקורי של סיטרואן. 6 שנים מיום היצור...
אגב, בסיטרוןאן התקנתי בוש שמיוצר באותו המפעל והוא יותר זול בקניה ועם 24 חודשי אחריות לעומת 20 בוורטא.
לכאורה הצידוק הוא הפריקה העמוקה וההנחה שמצבר כזה נותן משהו שמצבר רגיל לא נותן ואורך חיים משוער כפול ממה שאני מקבל כיום בגיפ.
בגיפ אני לא עובר 3 שנים.
מדי פעם יוצא שאני פורק אותו מעבר למותר וזה הורג אותם.
ההתלבטות אם להיכנס לזה תהיה מול הכניסה שלי יותר חזק לסוללות Lifepo4
אבל הם לא פריקה עמוקה. זה משמעותי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אסף,
זו גישה של מהנדס תאוריטיקן, וזה אחד האבסורדים הכי גדולים בתעשיה הזו.
מאחר ואף אחד לא מסוגל \ יודע, למדוד את אופי השימוש של הצרכן, הם נותנים אחריות אחידה.
ולכן ממש לא שווה לשלם עבור "התאוריה" של מצבר פריקה עמוקה, אם זה לא כולל אחריות ארוכה.
תקנה מצבר פושט, ב 600-700 ש"ח, תקרע לו את הצורה (תפרוק אותו 50%), אם ימות לפני סוף האחריות, בכל מקרה תקבל חלופי (למרות שבהחלט יכול להיות שאתה "אשם" בגלל שימוש לא נכון).
האבסורד הגדול, אם יש לך רכב שבמקור מוגדר שהוא צריך מצבר AGM, ותשים מצבר רגיל, שיגמר לפני האחריות, יש לספק סיבה טובה לא לתת לך חלופי ולהאשים אותך בבחירה \ שימוש לא נכון.
שאנחנו קונים מצבר למצבר צרכנים , אין שום הגדרה רשמית \ חוקית שזה צריך להיות AGM, ולכן הספקים מחליפים בלי להתווכח.
כל עוד כולם נותנים 18-24 חודש, לא שווה לשלם על הסיפור של AGM
ביום שמצברי AGM יתחילו גם לתת אחריות ארכוה יותר, יהיה שווה לחשוב על היתרונות שלהם.
last but not least
ניתן לקנות בארץ מצברי ליתיום של 50AH במחיר של אופטימה AGM 75AH, יש לך ספק מי נותן יותר אנרגיה ומי ישרוד יותר זמן???
אם כבר, חושבים להשקיע במצבר צרכנים, צריך לעבור לליתיום.
יותר זול, יותר קטן, יותר קל, יותר חזק, יותר מחזורי פריקה.
בתמונה - 4 מצברים של 15AH LIFEPO4 ( 190WH). זה מה שאני משתמש. הם קלים יותר, קטנים יותר וחזקים יותר מכל מצבר 75AH AGM, ויחזיקו הרבה יותר משני אופטימה.
הוויכוח הזה הוכרע, זו טכנולוגיה ישנה לעומת טכנוליות חדשות ומתפתחות, זה כמו להמליץ על מנוע קיטור לרכב שלך.
בועז,
לפי הנוסחה שלך, מחיר חלקי חודשי אחריות, מה ההגיון לקנות מצבר כזה?
כל המצברים "הפשוטים" (סטארטאפ, מוטלו...) נותנים 24 חודש בחצי מחיר.
18 חודשים.
ואם הם יחזיקו יותר אז המחירים האחו כבר אטרקטיביים.
מבחינתי לפחות.
אפילו קומבינציה של ראשי אדום וצרכנים כחול.
boaz avrahami
15-04-21, 12:07
מה שנותן בראש לכל הנוסחאות האלו זה הליטיום. מי שנכנס לזה כבר מבין שזה שובר את כללי המשחק לחלוטין.
או כמו שזיו כתב, המצברי AGM וחומצה עופרת זה כבר די קטר קיטור
הוויכוח הזה הוכרע, זו טכנולוגיה ישנה לעומת טכנוליות חדשות ומתפתחות, זה כמו להמליץ על מנוע קיטור לרכב שלך.
לדעתי הוא עדיין רחוק מהכרעה על עוד הם לא שווים באמת מבחינת אפשרויות השימוש.
אתה עדיין לא יכול להתקין אותם בתא מנוע, וזה חסרון משמעותי מאד להרבה משתמשים.
והערה כללית,
דיוני מצברים יש לנו למכביר, בואו לא נהרוס למפרסם באתר הודעה שמשרתת את כולנו.
אפשר להמשיך לטחון נתוני השוואה בשרשור נפרד.
boaz avrahami
15-04-21, 12:18
אתה טועה.
יש כבר מצברים מבוססי תאים lifepo4.
זה מתנהג די דומה למצבר קונבנציונלי ובעל היתרונות של ליתיום
אתה טועה.
יש כבר מצברים מבוססי תאים lifepo4.
זה מתנהג די דומה למצבר קונבנציונלי ובעל היתרונות של ליתיום
וכמה עולים?..
והטעות היא להיסחף לנטייה כאן לחרב שרשורים.
boaz avrahami
15-04-21, 12:39
מאוד תלוי אם אתה קונה מוכן או מרכיב.
מוכן עולה באזור של האופטימה
31 שנים של אחזקת רכבים ומעולם לא נזקקתי לטיפול במצבר באחריות, אז זה פרמטר שאם הוא מעניין אותי, זה בקטנה בלבד.
חשובה בעיני האיכות, והנזק הסביבתי הפוטנציאלי-כלומר, לא שנפ.
ומה אם אלו מצברים שאורך החיים האופייני שלהם הוא 10 שנים? גם אז נכון להסתכל על היחס מחיר/אחריות? לא הגיוני בעיני, ולכן תמיד הלכתי על הורטא (אורך חיים אופייני אצלי כחמש שנים) , לפני שעברתי לליתיום.
ה'אופטימה אדום' הקודם החזיק אצלי 12 (!) שנה.
הנוכחי שבק חיים החודש, בדיוק 10 שנים (!) אחרי שהותקן באוטו.
החשבון הנכון אם כך הוא מחיר המצבר חלקי זמן השימוש.
בלי להיכנס לדיון על הפיפס של זרם האלקטרונים (דיון חשוב ומלומד בפני עצמו כמובן) - נראה לי מחיר מנצח:
1,152 ש"ח \ 10 שנים = 115.2 ש"ח לשנה. לא רע בכלל. לא מכיר מחיר שמתקרב לזה.
boaz avrahami
15-04-21, 15:50
וכמה עולים?..
והטעות היא להיסחף לנטייה כאן לחרב שרשורים.
ופה נשאלת השאלה אם הדיון והאמת חשובים פחות מהפרסום.
רק שואל...
אני בעד דיון טכני השוואתי.
אבל זה דיון נפרד לדעתי.
להגיד x כסף לכך וכך חודשים זה סבבה.
להתחיל לפרק לקו״ש ולפתח דיון טכני (נוסף) על ליתיום?
לגמרי לא המקום.
הדיון על מצברי ליתיום - יש לו מקום ואני גם חושב שמדובר בטכנולוגיה שמשנה את. כללי המשחק.
אבל..... הם עוד לא שם.
מבחינת בטיחות.
ואני בקטע הזה - שמרן. הולך על מה שמוכח. ומה לעשות... מצברי אופטימה - טכנולוגיה מוכחת ותיקה ובטוחה. הדבר היחיד שהיה בינם לבין תפוצה רחבה היה - לדעתי - מחיר.
ולכן אני שמח שטלרון הרימו את הכפפה - ולא משנה אם הם כן או לא מפרסמים באתר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
15-04-21, 17:19
אני מציע לתומכי הליתיומים להוריד הילוך בנושאי מצברי התנעה, לפחות לפני שמקבלים כמה הבהרות, שלדעתי עוד לא ניתנו באופן מספק אם בכלל:
1. הגנה מובנית מפריקת יתר: לא קיימת, לפחות בסוג אחד נפוץ של מצברי האופנועים שנמכרים בארץ. הבאתי לא מזמן תמונה של מצבר כזה שהתפקע עקב ירידת מתח מוגזמת. בלי אש ועשן אמנם אבל לא הייתי רוצה להיות רכוב על כלי דו גלגלי תוך כדי שזה קורה לו.
מה עם המצברים של שמעוני? לדעתי עוד אין הבהרה בנושא.
2. הגנה מטעינה מחוץ לטווח הטמפ' המותר. יש בחור ביוטיוב שפותח מצברים ובקרים שונים ומראה שבהרבה מהמוצרים שהחברות מצהירות שהם מוגנים מטמפ' נמוכה, ההצהרה היא שקרית ( Daly הפופולארית מככבת חזק בשקרים). אז נכון שברוב ישראל הבעיה פחות נפוצה, אבל באיזורים ההרריים הטמפ' יורדת מתחת לגבול התחתון (0 מעלות לliitokala), ואני זוכר גם לא מעט בקרים של המסת קרח מהשמשה בדרום מערב הנגב. מילואים בחרמון וכו'.
והערה כללית,
דיוני מצברים יש לנו למכביר, בואו לא נהרוס למפרסם באתר הודעה שמשרתת את כולנו.
אפשר להמשיך לטחון נתוני השוואה בשרשור נפרד.
דורון,
זה טיעון מעניין, שגם אני התלבטתי בו, אבל בסוף הגעתי למסקנה שונה.
אם אנחנו מניחים, שמעל לכל, זכות הקיום של האתר היא בזכות החלפת המידע באתר, האם, ברגע שיבואן מפרסם פה, הוא ( וכל התחום), זוכים "לחיסינות" מכל דיון ענייני?
זה דיון ענייני ולגיטימי ואני לא רואה כל סיבה לא להתייחס לעובדות פיזיקליות פשוטות.
לא מאמין בפרות קדושות.
הכל טוב, אבל יהרוג אתכם לעשות זאת בשרשור נפרד? מקסימום, שימו פה קישור.
שני מצברי אופטימה אדום מורכבים אצלי באחד הרכבים כמצברי הנעה, כבר תשע שנים ועדיין כוחם במותנם כביום היוולדם.
מבלי להיכנס לתורת הקוונטים, זה מספיק טוב בשבילי.
boaz avrahami
15-04-21, 19:54
הכל טוב, אבל יהרוג אתכם לעשות זאת בשרשור נפרד? מקסימום, שימו פה קישור.
יש לאתר הנהלה.
דורון ואייל ויש עוד אחד שכרגע נפקד, שניכם במיוחד מרגישים כל הזמן צורך להיות סדרנים. חדלו.
יש לכם בעיה, דווחו למנהלים בלי ויכוחים.
עולם האופנועים עבר באופן מלא למצברי ליתיום. הנעה של אופנועי 1200 או 1600 סמ"ק זהה לרכבים פרטיים.
אז המרחק לבהמות שטח לא רחוק, פשוט אין משהו שיעודד את השוק לעשות את המעבר הזה.
באופנועים למשקל יש משמעות קריטית, בעיקר כי הוא חלק אחד ממספרי המדד (הרי כמה קילו לפה או לפה משנים בעיקר בכלי קצה)
ועוד משהו קטן, ברב האופנועים המצבר ממש מתחת לביצים..
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
יש בטבלת הדגמים בסך הכל שבעה, מספר נמוך שאמור להקל על ההתאמה. ועדיין איכשהו לא ברור לי איך מתאימים מצבר דווקא לרכב סטנדרטי.
איזה מצבר מתאים למשל לרכב שלי - היילקס דיזל 2015? מבחינת מידות פיזיות לדעתי כולם יכנסו. האם כל הדגמים מגיעים עם הדקים בשני הכיוונים? האם האדומ עם 55 AH מספיק? האם הכחול עם 66 AH, או שאני צריך ללכת על ה75? מה מומלץ, ומה ההבדל העקרוני בין כחול לאדום והאם צהוב שידוע כמצבר פריקה עמוקה מתאים גם כמצבר ראשי ויחיד ברכב?
חנן-ג'יפולוג
17-04-21, 19:54
למה אתה צריך צהוב? אתה לא מאיר את חניון הלילה מהמצבר, ולא מפעיל מקרר. נדמה לי שהרכב גם לא עומד שבועות ארוכים ללא התנעה.
מבחינתך זה רק חסרונות, בין השאר של יכולת התנעה מופחתת, בלי להנות מהיתרון.
מהם הפרמטרים של המצבר הנוכחי שלך?
אחרי שיהיו לך אותם ביד בדוק מהו המצבר הזול ביותר שאופטימה מציעה ושכל הפרמטרים שלו עוברים את הפרמטרים האלו והנה לך התשובה.
עולם האופנועים עבר באופן מלא למצברי ליתיום. הנעה של אופנועי 1200 או 1600 סמ"ק זהה לרכבים פרטיים.
אז המרחק לבהמות שטח לא רחוק, פשוט אין משהו שיעודד את השוק לעשות את המעבר הזה.
באופנועים למשקל יש משמעות קריטית, בעיקר כי הוא חלק אחד ממספרי המדד (הרי כמה קילו לפה או לפה משנים בעיקר בכלי קצה)
ועוד משהו קטן, ברב האופנועים המצבר ממש מתחת לביצים..
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לא מדויק. באופנועי שטח זה מעט יותר קריטי, ועדיין. הרוב המוחלט של האופנועים מגיע מהמפעל עם מצבר עופרת חומצה. בנוסף. בחלק גדול מהאופנועים המצבר יושב רחוק מהמנוע וסובל פחות מחום.
אני חושב שאתה לא מדייק, אסביר את עצמי:
1. משקל משחק תפקיד גדול באופנועים קלים או ספורט (שטח או כביש)
2. אני לא מכיר אופנוע חדש שמגיע עם מצבר עופרת. אדייק במה שאני כן מכיר, אופנוע אדוונצק שכן בנויים לשטח אמיתי שבו הם נופלים ועובדים לא קל - כולם עם מצברי ליתיום.
3. אני מזמין אותך לבוא לראות איפה יושב מצבר באפריקה טוין 1000. אגלה לך: צמוד לראש מנוע, 15 ס"מ מתחת למושב.
כן יש לו בית מפלסטיק.
מה שאני מנסה להגיד, זה שיצרים גדולים (הונדה לדוגמא), מוציאים אופנועים עם מצברי ליתיום. אז למה שלא יהיה לרכב?
המוצר, מצבר ליתיום, כבר שם.. מזמן
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
boaz avrahami
17-04-21, 22:14
כנראה שאלמלא התעשיה עוברת להיבריד או חשמל אז גם במכוניות קונבנציונליות היה לתיום
...וכל זה לא רלוונטי לנושא הדיון.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מהם הפרמטרים של המצבר הנוכחי שלך?
אחרי שיהיו לך אותם ביד בדוק מהו המצבר הזול ביותר שאופטימה מציעה ושכל הפרמטרים שלו עוברים את הפרמטרים האלו והנה לך התשובה.
הנוכחי הוא מצבר של 68 AH, אני לא יודע כמה CCA.
על פניו אני צריך אופטימה אדום. מבחינת CCA אין ספק שהוא יותר חזק מהסתם מצבר שיש לי. אבל יש רק דגם אחד - 55 AH. האם זה משנה? ואם לא, הבא בתור זה כחול 66 או 75 AH. וכאן השאלה שוב - מה בעצם ההבדל בין אדום לכחול בכלל? למה אין אדום 66 AH?
אני שואל לא רק ספציפית עבורי, אלא כדי לקבל הסבר רציני מנציגי אופטימה על השיטה שלהם - איך להתאים מצבר לרכב.
הנוכחי הוא מצבר של 68 AH, אני לא יודע כמה CCA.
על פניו אני צריך אופטימה אדום. מבחינת CCA אין ספק שהוא יותר חזק מהסתם מצבר שיש לי. אבל יש רק דגם אחד - 55 AH. האם זה משנה? ואם לא, הבא בתור זה כחול 66 או 75 AH. וכאן השאלה שוב - מה בעצם ההבדל בין אדום לכחול בכלל? למה אין אדום 66 AH?
.
מה הבעיה?
זה לא שהיום אתה מדייק על המספר המדויק או שומר לא לרדת מהמינימום.
אם זה מעל למינימום הנדרש, באריזה שנכנסת פיזית בתא מצבר ברכב, לא צריך יותר.
זה לא שההתלבטות מול קיבולת כפולה, ההבדל בין 68 ל-75 זה בקושי השארת טלפונים ריקים להטענה.
במקומך הייתי בודק את הכחול, שאמור להיות הביניים בין האדום והפריקה עמוקה.
זה נשמע לי בדיוק פרופיל שימוש של מי שמטייל עם רכב בשטח, יש צרכנים מזדמנים בעמידה אבל לא דרישות מקרר וכו׳.
זמנו של המצבר הראשי שלי הגיע, ואני מתלבט על סידור של 75אדום ראשי ו-75 צהוב לצרכנים.
אז זהו דורון, שאין 75 AH אדום. האדום הוא רק 50AH (לא 55 כפי שרשמתי בטעות).
זו הטבלה שפורסמה:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=133482&d=1617095371
אז זהו דורון, שאין 75 AH אדום. האדום הוא רק 50AH (לא 55 כפי שרשמתי בטעות).
זו הטבלה שפורסמה:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=133482&d=1617095371
צודק.. איפושהו פספסתי שאין אדום 75.
זה אומר שהכחול הוא המתאים כראשי 75?
boaz avrahami
18-04-21, 11:05
תעברו קצת על סקירות מוצר באמזון.
אחרי שקראתי בכמה מקומות שזו כבר לא אותה איכות בדקתי באמזון.
משאיר לכם להתרשם ולהחליט בעצמכם.
דווקא הייתי ממש בכיוון
שרות לקוחות טלרון
18-04-21, 11:05
בוקר טוב,
ננסה לענות,
לגבי פלוס ימין / פלוס שמאל - אין לנו מצברים עם הדקים הפוכים. שימו לב לפני רכישה שהמצבר יתאים לרכב.
לגבי התאמת מצבר לרכב היא שאלה של שימושים והספק.
ברכב שיש לו מצבר מקורי של 68ah לא היינו ממליצים להרכיב מצבר של 50ah. נשארנו עם הסדרות הצהובה והכחולה, שמתומחרות באופן דומה.
להיילקס עם מצבר נוכחי של 68ah אפשר להתקין מצבר 66ah וגם 75ah.
למי שמשתמש באביזרים כמו כננת, מקרר, תאורת שטח וכד' - קחו את המצבר הגדול יותר, אם מבחינת מקום פיזי הוא נכנס.
ההבדלים במחירים קטנים, והמצבר הגדול יאפשר לכם גם CCA גבוה יותר וגם שימוש ממושך יותר באביזרים השונים.
חשוב מאוד לשים לב למשקלים השונים של המצברים. ה 75ah (כחול או צהוב) שוקל 26.5 ק"ג, וזה לא מעט. וודאו שהתושבות עליהן המצבר מורכב מתאימות למשקל.
ברכבי שטח עם מנועי טורבו דיזל מודרניים ונפחים של 2.5 / 3.0 ליטר - תתפנקו במצבר הגדול יותר. ה CCA של המצבר הקטן יספיק להניע את הרכב, אבל להפעלה תקינה של כל מערכות הרכב יחד - קחו את הגדול או את זה שהכי קרוב למצבר המקורי שהותקן ברכב.
אנחנו מדגישים כי ההבדל העיקרי בין המצברים בסדרה האדומה לבין הצהוב והכחול הוא בתכונות הפריקה העמוקה. למצבר האדום אין יכולות פריקה עמוקה, ולכן אם מישהו מתכנן להפעיל אביזרים כשהמנוע כבוי, קחו את הצהוב או הכחול.
עוד הבדל שחשוב לשים אליו לב, לסדרה הכחולה (ולאחד האדומים) יש הדקים נוספים. דבר זה מאפשר לכם לחבר צרכני חשמל כמו קשר, מקרר או תאורה באופן ישיר ולא כאילתור על ההדקים המזינים את מערכות הרכב המקוריות.
הצלחתי לקרוא את כל השרשור (חלק מהפוסטים אפילו הבנתי)
חדור מטרה , ניגשתי לאתר אופטימה העולמי וביקשתי לדעת מיהו המצבר המומלץ
מחברתם להתקנה ב JK 2018 שלי ?
התשובה הייתה YELLOWTOP DH6 , כפי שמופיע בצילום המסך.
133528
עכשיו רק נשאר למצוא מי מחזיק את המוצר בארץ?
את זה פחות הצלחתי ברשת,
יש בכלל מוצר כזה בישראל ??
שרות לקוחות טלרון
18-04-21, 11:28
את המצבר DH6 אנחנו לא מביאים.
תבדוק התאמה של המצבר הצהוב או הכחול 75ah מבחינת גודל פיזי.
באם לא מתאים, תבדוק התאמה של כחול 66ah.
תבדוק התאמה של המצבר הצהוב או הכחול 75ah מבחינת גודל פיזי.
באם לא מתאים, תבדוק התאמה של כחול 66ah.
לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין הכחול לצהוב, למעט הקטבים הנוספים..
לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין הכחול לצהוב, למעט הקטבים הנוספים
זה מה שהיבואן הסביר:
הסדרה האדומה - Red Top
מצבר זה מזוהה עם רכבי אספנות, רכבי שטח מכל הסוגים ורכבים שזקוקים למצבר קטן בגודלו אבל חזק בעוצמתו. מצבר זה מגיע לעוצמות התנעה של מצברי משאיות גדולים, אבל הוא ידוע כמצבר אמין מאוד, כך שגם אם לא הנעתם את הרכב הרבה מאוד זמן (אפילו מספר שבועות...), הרכב יניע כבר בניסיון הראשון, בלי התעסקות מיותרת.
מבנה המצבר, עיצובו והחומרים ממנו הוא עשוי גורמים למצבר להיות מצבר עמיד ואמין שאינו רגיש לטלטולים ומחזיק שנים רבות בהשוואה לכל מצבר אחר.
מצבר זה מיובא בשתי מידות גודל ובשניהם 50Ah ו- 815CCA
מצברי הסדרה האדומה אינם מצברי פריקה עמוקה.
הסדרה הצהובה - Yellow Top
מצברים בעלי יכולות של פריקה עמוקה. המאפיינים של מצבר זה הינם כל התכונות שהוזכרו בסדרה האדומה, ובנוסף - יכולת פריקה עמוקה וטעינה מהירה ללא נזק למצבר. כאן המקום לומר שמצברי חומצה רגילים אינם ניחנים ביכולות פריקה, ולפיכך בכל הפעמים בהם המצבר מתרוקן לרמה נמוכה מ-50 אחוז, הוא בעצם מאבד את היכולת שלו להגיע לטעינה מלאה מחדש. זה לא קורה ממספר פעמים בודדות אבל זהו אחד הגורמים לאורך חיים קצר יותר של המצבר. מצבר עם יכולת של פריקה עמוקה אינו סובל מבעיה זו (בדומה למצברים מסוג Stop & Start).
למה זה חשוב לנו בשטח ובטיולים אתם שואלים? עכשיו גם אם נעשה שימוש קיצוני במצבר (לדוגמא שימוש ללא אלטרנטור או שימוש קיצוני גם עם אלטרנטור, כדוגמת כננות, זרקורים ומקררים), מובטח לנו שהמצבר, גם אם יתרוקן – נוכל פשוט להניע ולנסוע, והמצבר כבר ייטען ללא כל נזק לאורך זמן. אז אם אתם בעלי רכב שעושים גם שימושים קיצוניים כמוזכרים מעלה זו בדיוק הבחירה שלכם.
מצבר זה מיובא בשני הספקים: 55Ah/765CCA, 75Ah/975CCA
הסדרה הכחולה - Blue Top
המצבר האולטימטיבי – השילוב המושלם בין התכונות של שתי הסדרות גם יחד, זרם התנעה גבוה ללא פשרות ויכולות פריקה עמוקה, סדרה זו נפוצה מאוד בשימוש ימי (אך ממש לא רק...) סירות ויאכטות, קרוואנים ועוד.
בסדרה זו נביא שלושה מצברים: 55Ah/765CCA , 66Ah/845CCA, 75Ah/975CCA
ומכיוון אחר, אתה שואל מדוע מצהירים שלכחול זרם התנעה חזק, יחד עם יכולת פריקה עמוקה, כשערכי ה-CCA במצברים הכחולים והצהובים זהים (כאשר מדובר על אותה קיבולת), בניגוד למוצהר ולא דומה לערך/ים של הסדרה האדומה? [emoji846]
The difference between BLUETOP and YELLOWTOP deep-cycle batteries is that BLUETOP batteries have both automotive (SAE) posts and threaded studs, while YELLOWTOPS (other than D31T) only have SAE terminals.
https://www.optimabatteries.com/support/-in-category/categories/support/battery-basics
אז אני מבין שמתוך המבחר המיובא על ידי טלרון, כנראה המצבר הצהוב 75 AH, מק"ט D31A הוא המתאים ביותר לרכבי דיזל שמשמשים לטיולים, באופן כללי. האדום הוא 50AH בלבד ולכן גבולי מדי, והכחול נותן טרמינלים נוספים שרלוונטיים יותר לשימוש ימי.
תקנו אותי אם אני טועה, הקטבים נמצאים על הקו האמצע של המצבר, ככה שאפשר להתקין אותו בשני הכיוונים (תמונה מהרשת)
133539
בהנחה שאין לך צריכת חשמל כשהמנוע מדומם (יש מלא פנסי ראש בתא כפפות וצידנית מטופשת בארגז). כל קיבול המצבר נועד לסטרטר.
כמה הסטרטר שלך צורך? 300 אמפ? 450 אמפ?
אתה לא רוצה להקדיש יותר מ20% מהקיבול כדי לא להרוס את המצבר. אז אתה מפנה 10 אמפר שעה להנעת הרכב.
כמה זמןהסטרטר עובד? 3 שניות? 5?
צריך להיות חשבון פשוט למהנדס כמוך.
אתה יכול לקבוע בעצמך איזה קיבול אתה צריך
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.