התחברות

צפייה בגרסה מלאה : "ביצה" אחורית



donsenior
13-03-06, 18:03
בסוף שבוע האחרון סיימתי החלפת מיסבים בדיפרנציאל אחורי יש לי בעייה לפתוח את הפתח של השמן (זה שמכוין את הכמות הדרושה) יש ברשותי ספר רכב של סמוראי 88 שאומר שבאחורי צריך 1.5 ליטר שמן(וכך מיליתי) האם יש מישהו שיודע אחרת ?
כמו כן מופיע רעש של שריקה (כמו באוטובוסים) האם זה מוכר למישהו או שאני צריך לחפש איפה תעיתי?

combina347
13-03-06, 19:14
רעש של שריקה אומר שיש בלאי גבוהה וכניראה שהלך לאגר
טוב שהחלפת בציריות. יכולים להיות עוד שני סיבות לשריקה
1. לאגרים של בית הסטליטים.
2. לאגרים של הפיניון

donsenior
13-03-06, 20:21
אוליי לא דייקתי
החלפתי שניי מיסבים של הציריות ב"בק אקס" 3 מיסבים ומחזיר שמן
לגביי המיסבים של הציריות עד כמה הם נכנסים כשסוגרים אותם חזרה האם הם מישרים קו עם המישור?
יש לי הרגשה ששם הייתי צריך להתעקש עוד קצת.

נמרוד
13-03-06, 20:25
עצור, תסביר בדיוק איזה מיסבים החלפת. מיסבים חיצוניים של הציריות, שיושבים על הציריות בלחץ, או המיסבים הפנימיים, משני מידי בית הדיפרנציאל, או שניהם?

אלון_ק
13-03-06, 23:02
תפרט גם אילו מחז"שים, בפרט האם החלפת את זה של הפיניון (בקצה הדרייבשאפט האחורי).

donsenior
14-03-06, 00:02
תפרט גם אילו מחז"שים, בפרט האם החלפת את זה של הפיניון (בקצה הדרייבשאפט האחורי).

אז ככה ע"מ שכולם יבינו אותי יש קובץ עם תמונה מצורפת (של הדיפרנציאל כולל מספור של החלקים)
הוחלפו החלקים הבאים
7,9,1 כאשר חלק 9 מופיע פעמיים

חוץ מזה החלפתי את המיסבים בשניי הציריות האחוריות

שיפצתי גם את שניי גלי ההנע אחורי וקידמי בכל אחד מהם הוחלף צלב אחד כמובן גרזתי אותם כראוי וסגרתי עם גומי

כמו כן הרעש לא נשמע כחיכוך של מתכות

combina347
14-03-06, 04:35
לפי מה שאתה אומר החלפת כל מה שצריך
אני חושש שזה כיוון קורונה ופיניון
האם הרעש גם בנסיעה איטית או רק בכביש מהיר?

donsenior
14-03-06, 06:57
גם
רק כאשר אני שם גז

combina347
14-03-06, 10:45
לקורונה יש שני מצבים האחד הפיניון דוחף את הקורונה והשני הצריות דוחפות את הקורונה מדוחף את הפיניון
תעמיד את הרכב על בוקים ובדוק את כל המצבים זה הפיתרון הטוב ביותר

donsenior
14-03-06, 15:22
לקורונה יש שני מצבים האחד הפיניון דוחף את הקורונה והשני הצריות דוחפות את הקורונה מדוחף את הפיניון
תעמיד את הרכב על בוקים ובדוק את כל המצבים זה הפיתרון הטוב ביותר

אני מניח שהתכוונת לבלוקים ואייך אני בודק ? לפרק הכל שוב? או שייש דרך אחרת?

אלון_ק
14-03-06, 17:47
איך ידעת כמה לסגור את האום שמאחורי מחז"ש מספר 1 (זה אכן המחז"ש של הפיניון)?


קובי, גם אני לא הבנתי את ההסבר שלך...:-D
נמרוד, אין לו מה לפשל עם מיסבי בית הסטליטים - הם חיצוניים, או שהם במקום או שלא. אין באמצע.

donsenior
14-03-06, 19:15
איך ידעת כמה לסגור את האום שמאחורי מחז"ש מספר 1 (זה אכן המחז"ש של הפיניון)?


קובי, גם אני לא הבנתי את ההסבר שלך...:-D
נמרוד, אין לו מה לפשל עם מיסבי בית הסטליטים - הם חיצוניים, או שהם במקום או שלא. אין באמצע.

עד להידוק

אלון_ק
14-03-06, 19:52
אוקי, קיים חשש שדפקת את הקראש-סליב. שינית את המרחק בין הקורונה לפיניון ועכשיו אין לך ברירה אלא לכוון אותם מחדש. זה ידרוש קראש סליב חדש, המון סבלנות וכלים שתצטרך ללוות. תסתכל בכתבה של אסף קציר על דיפ' של טויוטה, זה בדיוק אותו תהליך רק עם מומנטים שונים (יש בFSM). אם תבחר לשלם למישהו עבור העבודה הזו, שים לב למי אתה משלם - זו לא עבודה לחפיפניקים. סד"ג של 1500 ש"ח נזק.

להבא, סוגרים את הבורג הזה בדיוק לאותה נקודה שבה הוא היה - ספירת סיבובים זה הפטנט החביב עלי, כי יש את השטנץ הקטן שמתקפל ומאפשר לך לדייק 100%. ההידוק שאתה מרגיש ביד קורה הרבה אחרי הנקודה בה הוא היה ובמיוחד אם המשכת לסובב עוד קצת אחרי שהוא התחיל להתהדק. אם זה מה שעשית, אתה יכול להיות בטוח שזה הגורם לשריקה - גם 1/4 סיבוב מיותר דופק את המרחק.

אל תיסע ככה. אתה תשבור את השיניים של הקורונה.

סולי
14-03-06, 20:04
אלון לא צריך לעשות כיוון עומס במיסבים?

נ.ב,

השטנץ הקטן שמתקפל

כוונתך לפין פציל?

אלון_ק
14-03-06, 21:13
אני אבדוק את עצמי לגבי המיסבים.
לא ממש, זה חלק מהאום שמקפלים עם מברג או משהו כזה. אני לא ממש זוכר, אבל זה לא פין פציל.

מורי
14-03-06, 21:15
לפי המתואר אלון צודק.=חיזוק יתר של השרוול הקורס.

combina347
14-03-06, 23:48
היה לי פעם בעיה כמעט דומה עם סגירת הבורד הזה
פשוט הייתי מרגיש דפיקות חזקות מהקורונה על הפיניון כאשר אני עוזב את הגז והפוך
מה שקרה הבורג השתחרר מעצמו ולא היתה לי אפשרות ספירת סיבובים
בהתחלה חיזקתי כמה שאני יכול ואז זה הקשה על הגלגלים להסתובב
ואז הבנתי שיש מידה לסגירה ופתחתי בעדינות מילימטר אחר מילימטר עד ששחררתי את הגלגלים
ועד היום אני נוסע ככה ועבר המון זמן ועשיתי נסיעות ממש ארוכות וזה בסרן האחורי שלי
ככה שהוא מתפקד המון אז לדעתי זאת אינדיקציה של רגש ואשמח לדעת מה עושים במצב כזה אם לא מעוניינים לשלם המון כמו שנכתב ליפני כן

אלון_ק
15-03-06, 15:29
פותחים ומכוונים קורונה/פיניון מחדש. זה אחד הברגים הכי מעצבנים בכל האוטו. כל כך קל לטיפול, כל כך פתוח לשגיאות הכי קטנות.
אז לדעתי זאת אינדיקציה של רגש
כל הרגש שבעולם לא יהפוף לך את כיוון הקורונה פיניון לתקינים אחרי שהרסת את הקראש-סליב שלך. זה בלתי הפיך וזה שזה עובד אצלך לא הופך את זה לתקין. אתה הורס את הקורונה פיניון עם כל מטר שאתה מתקדם, משהו ישבר לך שם בסוף ואם היה לך פחות מזל זה כבר היה קורה מזמן.

donsenior
15-03-06, 22:33
אוקי, קיים חשש שדפקת את הקראש-סליב. שינית את המרחק בין הקורונה לפיניון ועכשיו אין לך ברירה אלא לכוון אותם מחדש. זה ידרוש קראש סליב חדש, המון סבלנות וכלים שתצטרך ללוות. תסתכל בכתבה של אסף קציר על דיפ' של טויוטה, זה בדיוק אותו תהליך רק עם מומנטים שונים (יש בFSM). אם תבחר לשלם למישהו עבור העבודה הזו, שים לב למי אתה משלם - זו לא עבודה לחפיפניקים. סד"ג של 1500 ש"ח נזק.

להבא, סוגרים את הבורג הזה בדיוק לאותה נקודה שבה הוא היה - ספירת סיבובים זה הפטנט החביב עלי, כי יש את השטנץ הקטן שמתקפל ומאפשר לך לדייק 100%. ההידוק שאתה מרגיש ביד קורה הרבה אחרי הנקודה בה הוא היה ובמיוחד אם המשכת לסובב עוד קצת אחרי שהוא התחיל להתהדק. אם זה מה שעשית, אתה יכול להיות בטוח שזה הגורם לשריקה - גם 1/4 סיבוב מיותר דופק את המרחק.

אל תיסע ככה. אתה תשבור את השיניים של הקורונה.


קראש סליב???
יש אולי תמונה מופיע בסרטוט שצרפתי קודם?

אלון_ק
16-03-06, 16:13
כן, חלק 5.

-->