צפייה בגרסה מלאה : נורית חיווי מצב 4H ארבע על ארבע בג׳ימני
שלום לכולם
כשאני משלב 4H (אצלנו זה חשמלי, ג׳ימני 2015) הנורית ממשיכה להבהב ולא נדלקת יציב.
מישהו יודע מה זה יכול להיות?
זה אומר שה-4x4 לא השתלב לך. אתה צריך להתקדם קדימה או אחורה קצת ולנסות שוב.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
זה רכב חדש אצלך?
זו תופעה חדשה?
נשלח מהנייד
זה אומר שה-4x4 לא השתלב לך. אתה צריך להתקדם קדימה או אחורה קצת ולנסות שוב.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
ניסיתי, זה נראה כאילו זה ככה כל הזמן והג׳יפ כן נכנס ל4 על 4
- - - Updated - - -
זה רכב חדש אצלך?
זו תופעה חדשה?
נשלח מהנייד
הרכב אצלנו כבר כמה שנים, התופעה חדשה
וידאת שגם הקדמיים מסתובבים? מצטרף לקודמי סימן שלא השתלב, החל מלוקרים וצנרת ואקום, עד לטרנספר.
זה כן נכנס לארבע על ארבע והנורית ממשיכה להבהב כל הזמן עד שאני יוצא לרגיל
זה כן נכנס לארבע על ארבע והנורית ממשיכה להבהב כל הזמן עד שאני יוצא לרגילאז זו בעיה בוואקום של הלוקרים.
תעבור על הצינוריות הוואקום ותבדוק שלא יצאה לך צינורית גומי אחת מצינורית האלומיניום.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
תודה רבה
אני לא מבין גדול במכונאות - ידע בסיסי יש משנים עברו
איפה הלוקרים נמצאים?
האם זה משהו שאני בודק בעצמי או עדיף לתת למכונאי?
צריך בשביל זה להעלות הרכב לליפט?
הלוקרים נמצאים בגלגלים הקדמיים (החלק שבולט החוצה בכל גלגל).
לא צריך בשביל זה מכונאי ולא ליפט. אפשר לשכב מתחת לאוטו ולראות בלי בעיה.
ניסיתי לחפש לך וידאו על זה ביוטיוב, אבל לא מצאתי משהו שיראה לך את הצינורות.
אולי מישהו כאן או בקבוצות הוואטסאפ/פייסבוק יוכל לצלם לך דוגמה.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
תודה חבר, מחמם את הלב לראות את העזרה כאן בפורום.
מחר אנסה למצוא את הלוקרים ולבדוק את הצינוריות. הם נמצאים רק בשני הגלגלים הקדמים או בכולם?
יש יוניט שמתחבר לטרנספר, בזחילה מתחת לרכב מאוד ברור לראות במה מדובר.
לפעמים הוא נתפס בצמחיה / משהו והמגעים שם מתרופפים / נקרעים.
זרוק מבט ואפילו תנסה לשחק איתו קצת
זה מענין מאד מה התקלה.
הרכב יצא אתמול מהחלפת מיסבים וטיפול 15 אלף... במוסך חדש שאני לא עבדתי איתו עדיין ונאלצתי לעבור אליו כי המוסכניק המדהים שטיפל ברכב ארז הכל ונסע לטיול אופנוע אם אשתו לשנה...
הג׳ימני בילה יומיים במוסך (חלק ניכר מהזמן על הליפט), יתכן שהם לא ראו יוניט מנותק?
ובנוסף, עשו לו ברקסים וצלחות קדמיות. היתכן שהמכונאי לא ראה צינורית וואקום מנותקת מהלוקר?
טוב לפחות אני מתחיל להבין מה לבדוק עכשיו ולשאול כשאגיע אליו.
אני אמור להגיע אליו היום או מחר ואז נדע...
תודה בינתים על כל העצות ועל השיתוף בידע!
לא רק שהם לא ראו, ייתכן והם אלו שגרמו לזה.
כשאתה מתאר תקלה שהופיעה, דבר ראשון שאתה צריך לשתף זה האם נגעו באוטו ומתי.
כמעט תמיד דברים יהיו קשורים זה בזה.
התופעה התחילה לאחר הטיפול במוסך?
נשלח מהנייד
התופעה היתה קיימת לפני הטיפול במוסך.
הרכב נכנס למוסך למיסבים ולטיפול 15 אלף
אז סליחה.
וכן. מוסכים לא תמיד רואים, גם אם השקל מתחת לפנס. מה גם שלפעמים הבעיה היא פנימית, או לחילופין (במערכות ואקום אתה לא יכול לראות בעין אם הצינור מקבל ואקום).
הלוקרים נמצאים בגלגלים הקדמיים (החלק שבולט החוצה בכל גלגל).
לא צריך בשביל זה מכונאי ולא ליפט. אפשר לשכב מתחת לאוטו ולראות בלי בעיה.
ניסיתי לחפש לך וידאו על זה ביוטיוב, אבל לא מצאתי משהו שיראה לך את הצינורות.
אולי מישהו כאן או בקבוצות הוואטסאפ/פייסבוק יוכל לצלם לך דוגמה.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
לא בטוח שהבנתי.
אתה טוען שאם שוכבים מתחת לאוטו, אפשר לראות מתי הלוקרים המופעלים ע"י ואקום באמת נעולים ומתי לא? אתה בטוח?
למיטב זכרוני, בספר הרכב כתוב שאם הנורה מהבהבת, זה סימן שה 4X4 לא משולב (בהחלט יכול להיות בעיה בואקום).
ומיכה פות"ש - איך אתה בטוח שה 4X4 כן משתלב?
בברכה,
יוני5
לא בטוח שהבנתי.
אתה טוען שאם שוכבים מתחת לאוטו, אפשר לראות מתי הלוקרים המופעלים ע"י ואקום באמת נעולים ומתי לא? אתה בטוח?
למיטב זכרוני, בספר הרכב כתוב שאם הנורה מהבהבת, זה סימן שה 4X4 לא משולב (בהחלט יכול להיות בעיה בואקום).
ומיכה פות"ש - איך אתה בטוח שה 4X4 כן משתלב?
בברכה,
יוני5לא. מתחת לרכב אתה יכול רק לראות אם הצינור וואקום שלך משוחרר או לא.
לגבי הלוקרים, אפשר לשמוע כשהם ננעלים או משתחררים.
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
מחברים מחשב בדיקה מקצועי ומקבלים מידה
ולפי מידה מתקנים
בלי לנחש
- - - Updated - - -
18 תגובות על כלום
א. מחשב איבחון באמת ייתן כיוון.
ב. הנורה מהבהבת לציין שמשהו לא מתאים. המחשב לא יודע הכל - אבל הוא מודיע לך שמה שהוא רואה לא מתאים למה שהוא מצפה לקבל מהחיישנים. למשל - אם יש מפסק ('יוניט' ) מדווח שילוב, והוא לא סגר מעגל - למרות שהוא אמור כן לסגור מעגל - מבחינת המחשב זו תקלה גם אם הכל השתלב פיקס.
ג. לכן אתה צריך לפני הכל לקרוא קצת ולהבין איך המערכת עובדת. ומה הפידבקים שהמחשב מצפה לקבל בכל מצב. אז אתה יכול לבדוק עם רב מודד שכל המדווחים וכל החיוויים מתקיימים. מה שלא בערך הנכון - שם הבעיה. לפעמים היא אמיתית ( אין ואקום ולכן הלוקר לא השתלב) ולפעמים היא רק בדיווח (הכל משולב אבל החוט של המפסק המדווח יצא מהמקום).
ד. וכאן אנחנו חוזרים לקיצור דרך - מחשב איבחון שברגע אחד ייתן לך את המידע מה הוא חושב שלא בסדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
א. מחשב איבחון באמת ייתן כיוון.
ב. הנורה מהבהבת לציין שמשהו לא מתאים. המחשב לא יודע הכל - אבל הוא מודיע לך שמה שהוא רואה לא מתאים למה שהוא מצפה לקבל מהחיישנים. למשל - אם יש מפסק ('יוניט' ) מדווח שילוב, והוא לא סגר מעגל - למרות שהוא אמור כן לסגור מעגל - מבחינת המחשב זו תקלה גם אם הכל השתלב פיקס.
ג. לכן אתה צריך לפני הכל לקרוא קצת ולהבין איך המערכת עובדת. ומה הפידבקים שהמחשב מצפה לקבל בכל מצב. אז אתה יכול לבדוק עם רב מודד שכל המדווחים וכל החיוויים מתקיימים. מה שלא בערך הנכון - שם הבעיה. לפעמים היא אמיתית ( אין ואקום ולכן הלוקר לא השתלב) ולפעמים היא רק בדיווח (הכל משולב אבל החוט של המפסק המדווח יצא מהמקום).
ד. וכאן אנחנו חוזרים לקיצור דרך - מחשב איבחון שברגע אחד ייתן לך את המידע מה הוא חושב שלא בסדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לך.....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.