התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גימני 2010



nadav1124
29-04-21, 08:57
מה לדעתכם מחיר סביר לגימני משופר קלות שנת2010?

והאם שווה להשקיע במודל משופר קצה של אותה שנה או אפשר להסתפק במספר שידרוגים בסיסיים?

Yaki5500
29-04-21, 09:14
אני לא אוהב לקנות רכבים משופרים בכבדות.
לא בגלל השימוש הקיצוני שאולי נעשה בהם אלא יותר בגלל ששיפורים כבדים מצריכים ידע מקצועי כדאי לבצע אותם ברכב בלי להוציא את הרכב מאיזון ולגרום לנזקים.
אני לא מתיימר לדעת איך עושים זאת אך יש בפורום אנשים עם הידע הזה ויש גם בעלי מקצוע שיודעים.
תשלב את זה עם העובדה שגימני הוא בהגדרה רכב לתפרנים וקבלת הרבה רכבים שמסתובבים על הכביש כשהנזק בהם הולך ומצטבר שלא לדבר על הסכנה שהם מהווים לעצמם ולמשתמשי דרך אחרים.
ויחד עם זאת אם היעד שלך הוא שטח קשוח ןהתקציב מכוון אותך לגימני אז הייתי מכוון לרכב שמשופר באופן מתון ומתקדם משם לשפר אותו בעצמי תוך רכישת הידע כיצד לעשות זאת באופן נכון.
או לוקח רכב בנוי אבל מברר בדקדקנות מה נעשה בו ועל ידי מי ובאיזה אופן.
לגבי מחירון אין שום דבר סביר במה שקורה למחירון של הגימני מאז שיצא החדש ולאור העובדה שיש חור בייבוא 2011-4.
אני רואה רכבים 2015-7 משופרים במתינות עם 30-70k קמ שמבקשים עליהם 60-70 אלף שח ולעומתם רכבים 2005-10 עם 200k קמ ויותר שמבקשים עליהם 40-70 אלף שח

אז לאור זאת אני הייתי מעדיף רכב חדש ככל שהתקציב מאפשר ועם שיפורים מתונים על פני רכב ישן משופר בכבדות.

אבל לך אולי שיקולים אחרים לא נכנסת לזה.

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

איל מ
29-04-21, 10:47
אם לא תגדיר את הצרכים שלך, איך נוכל לענות?

nadav1124
30-04-21, 01:40
אפרט יותר, הגימני (2010) מיועד להיות רכב שלישי שישמש לנסיעות בשטח יחסית קשה בסופשים ובין לבין ישמש לנסיעות כביש לא רחוקות מידי במקרה הצורך, לא על בסיס יומי.

חזרה לשאלה..🙏

איל מ
30-04-21, 08:51
אז כן. תשקיע בשיפורי קצה.
וקח בחשבון שאתה תצטרך לשלם למישהו שיעביר אותך טסט.
וגם שתצטרך להמנע מניידות משה"ת או ממפגשים עם שוטר.
וכן להמנע מלעשות תאונות.

erezgur
30-04-21, 09:02
האם יש לך קבוצה של אנשים עם רכבי שטח שאיתם אתה נוסע? אם כן - אילו רכבים יש להם? עד כמה משופרים לשטח? מהו המסלול הקשה שהם נוהגים או שואפים לעשות?

אם אין עדיין קבוצה כזו, לא הייתי ממהר לשדרג את הרכב בצורה קיצונית. מוצא קודם את הרכב השמור ביותר בתקציב, מתחיל בנסיעות שטח לצרכי לימוד (ויש הרבה ללמוד ולהתרגל לרכב וכיצד לעשות עימו קטעי שטח שונים) בונה לעצמי יעדי שדרוג בהתאם לתובנות ולצרכים.

אם לרכב שתקנה יש כבר צמיגים מתאימים, אם יש לו מיגון והגבהה חוקית - תוכל לנסוע ללא חשש, מבחינה זו, כמעט בכל מקום.אם וכאשר תרצה בהמשך לעשות טיולי עבירות אקסטרים תוכל כבר להבין מה נדרש לשנות ולהפנים את המשמעויות שציין איל למעלה.

נשלח מהנייד

-->