PDA

צפייה בגרסה מלאה : נחל סמך. אום אל קנאטר גשר ההטיה. משהו היה לאחרונה?



nerin
30-04-21, 23:30
שאלה לגבי עבירות בנל (שביל אדום ואחכ שחור) גימני וגראנד ויטרה מוגבהים. בעיות מיוחדות? זהירות רגילה או מעבר מאתגר ? ראיתי ציון של שפצ בשתי מקומות לאורך השביל השחור (מאום אל ק אטר לגשר ההטיה). אם משהו היה לאחרונה אשמח להארות.
תודה.

hadtomer
01-05-21, 05:57
מה קורה. היתי לאחרונה. אין לך שם בעיות מיוחדות. בעליה מנחל סמך לאום אל קנאטיר יהיה קל יותר עם רכב נעול,אבל זה לא דיל-ברייקר.

boaz avrahami
01-05-21, 08:15
זה מסלול עביר אבל דורש תשומת לב.
מסלול מאוד יפה ומומלץ.

יואב פולס
01-05-21, 10:22
שום בעיה לא הורגשה.

איל מ
01-05-21, 11:24
שום בעיה לא הורגשה.

חתיכת מנוול שכמוך!
ככה להוציא לנו את העיניים???
(נכתב ע"י מי ששפך עמודים ע"ג עמודים של דברי בלע על הרכב הנ"ל, ועדיין מקנא).

asafk
01-05-21, 16:28
נסענו לפני שבועיים. בשיירה היה גם טראקן סטנדרטי לא עלינו.
שום בעיות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

nerin
01-05-21, 17:28
תודה רבה לעונים.
אגב, יש מקום בגשר ההטיה
לחניית לילה?

hadtomer
01-05-21, 17:32
לא. ליד אום קנאטיר יש חניון גדול ומוסדר (לא למטרת לינה!!) ובפועל כל האזור שם, כלומר מחוץ לחניון ובואכה מבוא חמה מלא במקומות יפים שאפשר ללון בהם

אני עורך ומציין- שמעל החציה של הסמך יש עוד מעיין. הוא פחות מטויל. אני בפירוש לא יודע מה הסטטוס של המקום מבחינת היתר לינה אבל אני כן יכול לומר שזה מקום סבבה - אם מותר לישון שם.

דרור ברלי
02-05-21, 09:10
ואני דווקא הייתי נותן תשומת לב רצינית לקטע קטנטן אחד -
כשאתה רוצה לעלות מהגשרון לאום אל קנאטיר - מיד אחרי הגשרון פונים ימינה ומתחילים לטפס. זה קטע שביל מאוד צר, קני סוף צפופים משני הצדדים. השביל התמים הזה הוא מעין "גבנון" וכדאי מאוד שמישהו יכוון אותך כדי שתיסע ישר כמו פלס, אחרת אתה נופל הצידה, על הצד, לתוך קני הסוף. נפילה ימינה יכולה להסתיים בערוץ הסמך, רחוק למטה.

אותו דבר בירידה מאום אל קנאטיר לגשרון. ואז הסכנה היא נפילה שמאלה.

לא להקל ראש במעבר הזה. אני כבר ראיתי ל"ק במצב של עוד רבע-שנייה מתהפך על הצד ומתגלגל לתוך קני הסוף, היישר לערוץ הסמך.
הכל שם צפוף וקשה לחלץ שם. קחו בחשבון.

nerin
02-05-21, 20:58
תודה על הערה דרור. ניקח בחשבון
.

ליאור מ
12-05-21, 16:57
העניין הוא כמובן הנהג ולא כמות הנעילות.
זה קטע יפהפה שדורש יכולות נהיגה טובות וקריאת שטח. לפני חודש היינו שם, נסע לפני לנדקרוזר שמאד התקשה, הנהג היה יחסית חסר נסיון.

nerin
12-05-21, 19:44
תודה לכולם. היינו בסופ"ש. ממפגש נחל סמך אל על לעין קשתות עליה לא פשוטה עם הצלבות ומאתגרת (לפחות לנו), הצריך צומת לב וזהירות בנהיגה אבל לא משהו שהתעכבנו עליו יותר מדי (לא היה צורך בבניות וכיוונים) . מגשר ההטיה לאזור נטור, מסלול עם הרבה בולדרים. מצריך נסיעה איטית וצומת לב לא להתיישב/לדפוק את הגחון עם איזה בולדר אבל נסיעה רצופה לגמרי. לשפוע צד שמסומן במפה מעין קשתות לגשר ההטייה יש מעקף ונשאר רק להזהר לא להתקרב לשוליים (ראו את הערה של דרור ברלי). כמו שאמרו לפני, מסלול יפהפה עם הרבה מים גם בעונה זו שהכל כבר צהוב. אגב, גם בעליה מעין גב לבני יהודה הישנה היה קטע אחד מאתגר עם הצלבות שלמיטב זיכרוני היה לפני שנה קל, בהרבה. בקיצור מומלץ.

nerin
12-05-21, 21:08
תודה לכולם. היינו בסופ"ש. ממפגש נחל סמך אל על לעין קשתות עליה לא פשוטה עם הצלבות ומאתגרת (לפחות לנו), הצריך צומת לב וזהירות בנהיגה אבל לא משהו שהתעכבנו עליו יותר מדי (לא היה צורך בבניות וכיוונים) . מגשר ההטיה לאזור נטור, מסלול עם הרבה בולדרים. מצריך נסיעה איטית וצומת לב לא להתיישב/לדפוק את הגחון עם איזה בולדר אבל נסיעה רצופה לגמרי. לשפוע צד שמסומן במפה מעין קשתות לגשר ההטייה יש מעקף ונשאר רק להזהר לא להתקרב לשוליים (ראו את הערה של דרור ברלי). כמו שאמרו לפני, מסלול יפהפה עם הרבה מים גם בעונה זו שהכל כבר צהוב. אגב, גם בעליה מעין גב לבני יהודה הישנה היה קטע אחד מאתגר עם הצלבות שלמיטב זיכרוני היה לפני שנה קל, בהרבה. בקיצור מומלץ.

-->