צפייה בגרסה מלאה : בעיית התחממות
אהלן,
לאחרונה גיליתי שהמאוורר מהירות גבוהה בפורסטר שלי לא נכנס לעבודה, 2 פיוזים בקופסת פיוזים תקינים, ריליי תקינים, בקצר רגלי הריליי מאורר לא מסתובב, אך בהפעלתמזגן מסתובב לאט,
המאוורר תקין , בחיבור ישיר 12V מסתובב כמו גיבור.
יש עוד פיוז?
מה אני מפספס
יש נגד מהירויות?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא אין נגד
שני מאווררים שני חוטים כל מאוורר
moshe_levy
04-05-21, 10:05
רשמת בכותרת אבל בהודעה לא נתת שום מדד, הרכב מתחמם?
מתי? בעמידה/נסיעה?
החלפת/שינית/טיפלת במשהו מהמערכת קירור?
איזה שנה הפורסטר?
יש לך מדד כלשהו כמו מכשיר בודק תקלות או OBD כדי לומר לנו לאיזה טמפרטורה הוא מגיע?
Sent from somewhere....
אהלן,
לאחרונה גיליתי שהמאוורר מהירות גבוהה בפורסטר שלי לא נכנס לעבודה, 2 פיוזים בקופסת פיוזים תקינים, ריליי תקינים, בקצר רגלי הריליי מאורר לא מסתובב, אך בהפעלתמזגן מסתובב לאט,
המאוורר תקין , בחיבור ישיר 12V מסתובב כמו גיבור.
יש עוד פיוז?
מה אני מפספס
יותר פרטים-אלא קוד מנוע\שנת ייצור?
או מספר שלדה.....
שנת 2005 מנוע 2000 גל זיזים אחד.
הרכב מתחמם בעליה ממושכת. ולוקח לו זמן לרדת...
מד החום עולה יכול להגיע ל 4\3 לקראת האזור האדום
הוחלף, רדיאטור, טרמוסטט, משאבת מים תקינה,
יכול להיות מאוורר לקרת הסוף.?
סובארו פורסטר, אאוטבק, XV?קוד מנוע?
יש WIRING DIAGRAM לפי הדגם מדויק
לפי זה יש אופציה לתת תשובה מקצועית-מה יכול להיות הסיבה
p.s
אם יש ברכב שני מאווררים סביר שהם עובדים בטור ובמקביל
בטור~100 deg
במקביל~1005 deg
אם אחד מהם\ממסר שלהם גמורים-זאת הסיבה
אם מחשב הזרקה אינו נותן פקודה נכונה לממסר של מאווררים-זאת הסיבה
כמובן אני לא פוסל אטם ראש מנוע וכולה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.