צפייה בגרסה מלאה : התיעצות בבחירת רכב קטן לבת.
שלום לחברים,
מבין שני רכבים, איזה מהם מומלץ מבחינת נוחות, בטיחות.
1. קיה פיקנטו LX נפח מנוע 1248
2. שברולט ספארק LT PlUS נפח מנוע 1399.
תודה
איתן
Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
https://youtu.be/4cBp81rVPB8
נכתב מהנייד סליחה על הטעויות
אישית אני שונא גירים רציפים. אבל הספארק דור 2 הרבה יותר חזקה מהפיקנטו ולכן גם יותר זריזה ומהירה.
היא גם מתנהגת טוב יותר. סה"כ, על הכביש היא המיני הקוריאנית הטובה ביותר.
לפיקנטו יש מוניטין מוצק בשוק היד-השנייה (מוצדק או לא - אני לא נכנס לזה. בעיני היא מכונית די עלובה ובסיסית)ו מוניטין זו בדיוק הנקודה החלשה של מותג שברולט בישראל. בתנאי השוק הישראלי, למוניטין יש משקל וחשיבות והוא מתבטא בכסף - לאחר תקופה, ובהתבסס על פערי המחירים בין פיקנטו דור קודם משומשת מול ספארק דור קודם משומשת, גם בדורות החדשים הפיקנטו כנראה תשמור ערך טוב בהרבה מהספארק.
מכוניות המיני הקוריאניות הן מאוד בסיסיות בכל מה שקשור לדינמיות. מושבים לא טובים, תנוחת נהיגה, אל תצפה מהן לנוחות גבוהה. בכלי רכב קטנים רמת ה - NVH (Noise, Vibrations, Harshness), גבוהה ומעייפת בנסיעות ארוכות.
גם בכל מה שקשור לבטיחות... נכון שהיום כבר יש כל מיני מערכות אקטיביות אבל בסוף, נו, זה רכב קטן. מצד שני אוטו קטן מאוד פרקטי בשימוש עירוני/פרברי.
אישית אני חושב שכל סופר-מיני, אפילו של אותם יצרנים, תהיה טובה יותר. אני הייתי מתאמץ יותר לכיוון של סופר-מיני - או באותו תקציב, סופר מיני ישנה בשנה אחת או שתיים. כאן נכנסות גם אלטרנטיבות אירופאיות איכותיות מאוד.
לנו בבית יש ספארק LT+ כבר 3 שנים
מנוע 1400 - בחיפה זו חובה - אוטו זריז וחביב והיה הבחירה של האישה מול I20/פיקנטו
לדעתי נוחות סבירה אבל אישתי והבת הגדולה מרוצות.
לא מאד חסכונית בעיר בסביבות 1/10 (אבל עדיין זו חיפה)
בכל מקרה 0 תקלות ב3 שנים האחרונות
אני מניח שאתה מתייחס לספארק החדש.
יש לי ניסיון איתו בגרסת הפרמייר (ריפודי עור, הנעה ללא מפתח ועוד פיצ'רים חמודים) - הרכב זריז מאוד ותענוג לנהיגה בסביבה עירונית. בנסיעות ארוכות, לי הוא מעט פחות נוח כי הכסא מעט קצר ומרחב הרגליים צר (אבל אני בחור גדול). רכב בן שנתיים וחצי עם 25 אלף קילומטר ללא תקלות, אבל אני מניח שזה סטנדרטי במכוניות חדשות.
לדעתי הפיקנטו שומרת ערך טוב יותר, שווה לבדוק אם רלוונטי עבורך.
הספארק הזה הגיע לאחר ספארק ישן שנסע 100 אלף קילומטר במשך 7 שנים ולמעט בלאי טבעי לא סבל משום בעיה או תקלה. הקודם היה פחית צפופה וסגפנית, החדש מציע אחלה חבילה מודרנית.
חברים,
תודה תודה על התשובות.
נבחרה הספארק.
איתן
Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
בהנחה שמדובר על הספארק הקודמת, הפיקנטו עדיפה בהרבה כרכב, מרגיש כמו רכב ראוי, בלי קשר לביצועי מנוע.
Asaf-a
אסף.א
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.