צפייה בגרסה מלאה : אין טעינה לאחר מעבר מים פראדו 99
במהלך טיול בגולן עברתי במעבר מים בגובה מעל לברך. לאט. לא דרמה.
לא נדלקה נורת טעינה, אבל בהמשך היום ראיתי שההתנעה קשה מהרגיל. אז גיליתי כי אין טעינה כלל.
עברתי על חיבורים , מצבר, מינוס גוף, נראה בסדר.
פתאום חזרה הטעינה למספר דקות, נעלמה, ושוב חזרה. אחכ הלכה לתמיד.
מזל שיש מצבר צרכנים.
רקע אולי רלוונטי- האלטרנטור בשנה שהרכב אצלי לא טען בסרק.
מאיפה להתחיל לחפש?
תודה
רונן
תשטוף טוב את האלטרנטור בזמן שהרכב עובד - עם מים נקיים. זהירות כמובן לא להתיז על הטורבו.
יש סיכוי טוב שחצית מים עם בוץ והלכלוך נכנס לאלטרנטור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אין ישועות קלות
לא עזרו המים, לפחות לא לאלטרנטור, אולי לגינה.
מחר יום חדש עם סבלנות מחודשת. אעבור על הכל מהתחלה
תודה
נורת טעינה נדלקת בפתיחת סוויץ'?
תשטוף טוב את האלטרנטור בזמן שהרכב עובד - עם מים נקיים. זהירות כמובן לא להתיז על הטורבו.
יש סיכוי טוב שחצית מים עם בוץ והלכלוך נכנס לאלטרנטור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
SUPER חחח!
יש נורה בפתיחת סוויץ, היא נכבת לאחר ההתנעה.
אז כפי שאני מבין יש עירור שמגיע לאלטרנטור ועדיין הוא לא נכנס לפעולה.
גם לא מצאתי פיוזים שרופים
יש נורה בפתיחת סוויץ, היא נכבת לאחר ההתנעה.
אז כפי שאני מבין יש עירור שמגיע לאלטרנטור ועדיין הוא לא נכנס לפעולה.
גם לא מצאתי פיוזים שרופים
אלטרנטור ל-TEST BANCH
p.s
E-Coat Denso Type Alternator 12V
לסיכום האירוע-
הוחלף האלטרנטור לאחד משופץ 80A (כמו הקודם- אמרו שאין מקום ליותר גדול)
בוצע באור הצפון בקרית שמונה. בבדיקת החלק שפורק נמצא שכל הדיודות במיישר הזרם יצאו מפעולה.
עלה 900 שח החלק ו200 עבודה
נגמר בזמן לפני סוף הראמדאן. הספקנו עוד כמה פינות מים בסביבה לפני החגים
רונן
שאלה בנושא:
מה אמור להיות מתח הטעינה (מתח בין שני קטבי המצבר) בסרק?
גיר-D
תחת עומס-אור גבוה,מזגן
ריאלי-לא פחות מ-13.2 וולט
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.