צפייה בגרסה מלאה : גימיני( רעש בעבוע מים לאחר נסיעה
כמו בכותרת גימיני .לאחר נסיעה רעש בעבוע מים . בבדיקה לאחר התקררות אין חוסר מים בכלל..לאן לכוון?
כמו בכותרת גימיני .לאחר נסיעה רעש בעבוע מים . בבדיקה לאחר התקררות אין חוסר מים בכלל..לאן לכוון?
בבדיקת מיכל העודפים או ברדיאטור ?
בבדיקת מיכל העודפים או ברדיאטור ?
תודה רענן.לא רואה שמשהו חריג כמו כן אין חוסר במיים בכלל במיכלים..
- - - Updated - - -
גם פקק המים דיי חדש
בנסיעה מאומצת ביום חם , טמפ' המנוע וההרגשה תקינה ?
אם כן, תראה היכן מפלס הקירור במיכל העודפים (כשהכל עדיין חם).
האם הגיע לפקק או גלש ?
(הכל בהנחה שבבוקר המפלס היה ב FULL )
[QUOTE=raanan;94 בנסיעה שעון חום נמצא במצב תקין ללא שינוי,וגם מפלס המים תקין שהרכב קר לפני נסיעה ולא חסר לאחר נסיונות
הרעש כנראה ממערכת המיזוג.
לחבר עם גימיני שנתקל באותה תופעה נאמר שזהממערכת המיזוג ושיש לבצע שטיפה.. הוא לא עשה כלום וזה הקיץ השלישי עם הצליל.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
[
הייי טולי.הרעש של טיפטוף ממערכת המיזוג זה ממקום אחר,נשמע באיזור תא הכפפות כאן הרעש בתא המנוע ממיכל המים...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk[/QUOTE]
מי ברז או נוזל קרור איכותי?
אם מי ברז, זו הסיבה לרתיחה, אם נוזל קירור איכותי מבעבע יש לבדוק ולשלול חשד לבריחת קומפרסיה ובעיה בראש מנוע.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
[
הייי טולי.הרעש של טיפטוף ממערכת המיזוג זה ממקום אחר,נשמע באיזור תא הכפפות כאן הרעש בתא המנוע ממיכל המים...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk[/QUOTE]אוקיי, ניסיתי...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
לפני שאתה בודק קומפרסיה וחושד בראש מנוע, החלף פקק של הרדיאטור.
מדובר בפקק עם קפיץ שמאפשר בלחץ מסויים, מעבר מים מהרדיאטור אל מיכל העיבוי.
אם הקפיץ נחלש, הוא משחרר מים גם כאשר אין לחץ רב (למשל מנוע חם וכבוי).
יתכן שכאשר המנוע כבה והמים עדיין חמים ברדיאטור, מתקיים מעבר מים מהרדיאטור למיכל העיבוי. אבל בגלל שהמנוע כבוי אתה שומע זאת.
שים לב, החלפת הפקק חייבת להיות לפקק המתאים מבחינת לחץ פתיחה.
מידת הלחץ הדרושה רשומה על הפקק/מכסה.
אגב יש עכשיו מכסים נחמדים עם שעון חום עליהם. קצת יותר יקר אבל נראה לי צעצוע נחמד.
boaz avrahami
10-05-21, 05:48
מי ברז או נוזל קרור איכותי?
אם מי ברז, זו הסיבה לרתיחה, אם נוזל קירור איכותי מבעבע יש לבדוק ולשלול חשד לבריחת קומפרסיה ובעיה בראש מנוע.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
זו גם הכיוון שלי.
לדעתי אתה עם מים רגילים או רגילים צבועים.
אפשרות אחרת היא פחות נחמדה והיא ראש או אטם ראש. אל תחכה שזה ינשוך אותך ותתקע
תודה על התגובות.המים במערכת אינם מי ברז... נתחיל מהקל אל הכבד .היום יוחלף פקק רדיאטור.. מקווה לטוב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.