צפייה בגרסה מלאה : קומפרסור לניפוח גלגלים - עזרה באיתור חלקי חילוף
היי,
מנסה להשמיש את הקומפרסור האדום בתמונה.
הסופית הזו שמתברגת לונטיל סתומה/שבורה.
133822
יש למישהו זרוק חלק כזה (בתמונה למטה) או יודע להכווין איפה אפשר לקנות ?
בצד אחד (קרוב לשעון) מתלבש הצינור הכתום ומעליו קפיץ כזה שמקבע אותו ובצד השני זה ההברגה לונטיל.
133823
חשבתי להחליף את הצינור כולו אבל לא מצאתי משהו מתאים באינטרנט, נראה שהקומפרסור הזה הפוך ממה שמקובל. בקומפרסור עצמו יש זכר והצינור שמתחבר אליו מתחיל בנקבה (חיבור/ניתוק מהיר).
תודה :)
אני קניתי בעליאקספרס סופית שמתלבשת עם שן קפיצית, על הונטיל (ההברגה זה חרא) ומתחברת לצינור עם מחבר שן ובאנד. עולה גרושים. ניתן להשיג גם בפנצ'ריות בארץ.
תודה!
כדי להחליף את הסופית, איך אני פותח ומחבר את הקונקטור הזה? נראה שזה נסגר בלחיצה כלשהי..
או פשוט לחתוך ולחבר את הסופית שאתה מציע?
133824
הי
המדחס הזה מתחבר לחיבור זכר ואז בסוף הצינור יש את החיבור לונטיל בהברגה. בל האביזר הזה אין אף שסתום וזה כדי למנוע ממצב שבו אתה תפעיל את המדחס והאוויר לא יוכל להכנס לצמיג או לא יוכל לצאת לאוויר הפתוח ואז יקרה מצב שהמדחס יגיע למצב שהוא מתפוצץ. בעצם מפוצץ את עצמו.
אני לא אוהב את הסוג הזה של החיבור וכל הצינור הזה לא נוח ולא איכותי.
אני ממליץ לך לצפות בסרטונים שהכנתי על אביזר ניפוח זול וכיפי שעשיתי ועל עוד סרטון שעשיתי לגבי הוספת חיישן לחץ למדחס דומה.
אם יש לך עוד שאלות לגבי מה שהשתמשתי אז תקרא את תיאור הסרטון ביוטיוב ותשאל כאן, אענה בכיף.
סרטון על אביזר ניפוח:
https://www.youtube.com/watch?v=fR9aNbvvog0
סרטון על מערכת לחץ אוויר פשוטה:
https://www.youtube.com/watch?v=LI6-YenLBc8
תודה!
כדי להחליף את הסופית, איך אני פותח ומחבר את הקונקטור הזה? נראה שזה נסגר בלחיצה כלשהי..
או פשוט לחתוך ולחבר את הסופית שאתה מציע?
133824
אני הזמנתי כזה:
(יש 6 ו8 ממ. לזכרונית צריך 8).
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.aliexpress.com/i/32819722574.html&ved=2ahUKEwiOvK6QtrzwAhWtUBUIHX6CCyEQFjA KegQICxAC&usg=AOvVaw0oAb3zTtWlmsQ9iB3GfAaJ
חותכים את הצינור ומחברים עם באנד.
אם אתה רוצה, צור קשר לקראת הסופש (במילואים השבוע). ייתכן ואפילו נשאר לי אחד.
היי,
מנסה להשמיש את הקומפרסור האדום בתמונה.
הסופית הזו שמתברגת לונטיל סתומה/שבורה.
133822
יש למישהו זרוק חלק כזה (בתמונה למטה) או יודע להכווין איפה אפשר לקנות ?
בצד אחד (קרוב לשעון) מתלבש הצינור הכתום ומעליו קפיץ כזה שמקבע אותו ובצד השני זה ההברגה לונטיל.
133823
חשבתי להחליף את הצינור כולו אבל לא מצאתי משהו מתאים באינטרנט, נראה שהקומפרסור הזה הפוך ממה שמקובל. בקומפרסור עצמו יש זכר והצינור שמתחבר אליו מתחיל בנקבה (חיבור/ניתוק מהיר).
תודה :)ביקור בחנות ציוד פנאומטיקה בדרום תא ותמצא את מבוקשך.
יש שתיים כאלו ליד שונצינו..לא זוכר שמן כרגע.
100שח בערך ויש לך צינור קומפלט מהמדף שמתחבר לקומפרסור.
בהצלחה.
עריכה:
https://www.campinglife.co.il/p/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%97%D7%93%D7%A9
כאמור אם זה עוזר... בדרום תא תמצא בפחות.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
אצלי יש מחבר דומה שירד מה-Tmax הצהוב. צידו האחד הברגה והשני- נקבה של חיבור מהיר של הטי-מקס(זה משהו לא סטנדרטי, נדמה לי יפני), אתה מוזמן לאסוף ממני. שלח הודעה פרטית
אבל תן מבט בסרטון של Grossfeld, יש שם מחבר מהיר מוצלח מאד עם קישור לאמזון, אני שיפצרתי את הקומפרסור באופן דומה למתואר בסרטון.
את כל הציוד ניתן להשיג בספרקו, הסדנא 13 חולון (היה לי נסיון מוצלח מאד איתם) ומן הסתם בעוד מקומות
הי
המדחס הזה מתחבר לחיבור זכר ואז בסוף הצינור יש את החיבור לונטיל בהברגה. בל האביזר הזה אין אף שסתום וזה כדי למנוע ממצב שבו אתה תפעיל את המדחס והאוויר לא יוכל להכנס לצמיג או לא יוכל לצאת לאוויר הפתוח ואז יקרה מצב שהמדחס יגיע למצב שהוא מתפוצץ. בעצם מפוצץ את עצמו.
אני לא אוהב את הסוג הזה של החיבור וכל הצינור הזה לא נוח ולא איכותי.
אני ממליץ לך לצפות בסרטונים שהכנתי על אביזר ניפוח זול וכיפי שעשיתי ועל עוד סרטון שעשיתי לגבי הוספת חיישן לחץ למדחס דומה.
אם יש לך עוד שאלות לגבי מה שהשתמשתי אז תקרא את תיאור הסרטון ביוטיוב ותשאל כאן, אענה בכיף.
תודה!
אני מכיר את הסרטון :) זה כבר פרויקט רציני.
מחפש פתרון זול ופשוט יותר.
- - - Updated - - -
https://www.campinglife.co.il/p/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%97%D7%93%D7%A9
כאמור אם זה עוזר... בדרום תא תמצא בפחות.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
זה בדיוק מה שאני צריך. אחפש בשונצינו חלופה זולה יותר. תודה!
אכן בקומפרסורים האלו החיבור זכר נקבה הפוך מהמקובל אבל יש הגיון בזה- הנקבה לא מעבירה כל עוד שלא מחובר זכר ומכיוון שאין פרשוסטט חיבור לפי המקובל היה מסתיים בפיצוץ.
אם הבנתי נכון הבעיה רק בחלק שמתברג על הוונטיל. הדרך הפשוטה ביותר לתקן היא פשוט לחתוך את הצינור בקצה, למדוד מידה פנימית (מידות מקובלות הן 1/4 או 3/8) ולחפש באתר הקניות החביב עליך barb air chuck בגודל המתאים.
תודה רבה, אתם נהדרים!
YDF סגר לי את הפינה עם החלק החסר, הקומפרסור עובד.
הי
המדחס הזה מתחבר לחיבור זכר ואז בסוף הצינור יש את החיבור לונטיל בהברגה. בל האביזר הזה אין אף שסתום וזה כדי למנוע ממצב שבו אתה תפעיל את המדחס והאוויר לא יוכל להכנס לצמיג או לא יוכל לצאת לאוויר הפתוח ואז יקרה מצב שהמדחס יגיע למצב שהוא מתפוצץ. בעצם מפוצץ את עצמו.
אני לא אוהב את הסוג הזה של החיבור וכל הצינור הזה לא נוח ולא איכותי.
אני ממליץ לך לצפות בסרטונים שהכנתי על אביזר ניפוח זול וכיפי שעשיתי ועל עוד סרטון שעשיתי לגבי הוספת חיישן לחץ למדחס דומה.
אם יש לך עוד שאלות לגבי מה שהשתמשתי אז תקרא את תיאור הסרטון ביוטיוב ותשאל כאן, אענה בכיף.
סרטון על אביזר ניפוח:
https://www.youtube.com/watch?v=fR9aNbvvog0
סרטון על מערכת לחץ אוויר פשוטה:
https://www.youtube.com/watch?v=LI6-YenLBc8
למרות ה"סיכון" החלפתי את אביזר הקצה במדחס לנקבה כדי להפוך אותו ל"סטנדרטי. פשוט לא מפעיל את המדחס לפני שמחובר אליו צינור. הוספת פרסוסטט עשויה לסגור את פינת הבטיחות.
למרות ה"סיכון" החלפתי את אביזר הקצה במדחס לנקבה כדי להפוך אותו ל"סטנדרטי. פשוט לא מפעיל את המדחס לפני שמחובר אליו צינור. הוספת פרסוסטט עשויה לסגור את פינת הבטיחות.
ואיך נראה הקצה של אותו צינור?
ואיך בודקים לחץ בגלגל בזמן הניפוח (מתי להפסיק לנפח)?
בקומפרסור שלי יש שעון על הצינור שנותן מדידה מקורבת, אבל לא מהווה תחליף למד לחץ ומדידה בנפרד. אני ממלא קצת יותר ומוריד.
ואיך נראה הקצה של אותו צינור?
ואיך בודקים לחץ בגלגל בזמן הניפוח (מתי להפסיק לנפח)?טיפ,
אני בודק תוך כדי מילוי בעזרת חיישנים מובנים בוונטיל... הצג גם ככה לא מחובר לכלום.
בזמן שהקומפרסור מחובר ומנפח... אני מנתק ברגע שהגיע ללחץ אוויר הרצוי.
כנל בריקון, מוציא את הוונטיל ומחזיר כשהצג מראה את הלחץ הרצוי
עם כל הכבוד, שאלתי את biranit50 :-)
ואם כבר עניתם, אז בבקשה עד הסוף - איך נראה הקצה של אותו צינור (אותו קצה שמתחבר לגלגל)?
אני מקשה, כי אני חושב שהרבה אנשים משמידים קומפרסורים בגלל שימוש לא נכון.
אצלי זה ככה:
קומפרסור arb...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210629/efea1af333f45da5f9f825772cec0312.jpg
זה קישור ל-chuck המדובר
https://www.amazon.com/dp/B01938M8MW?ref=ppx_pop_mob_ap_share
הוא נמצא גם בסרטון של אייל
יושב טוב מאד על הונטיל- יציב וללא דליפות
שהקומפרסור עובד, ומנתקים את המחבר הזה מהוונטיל, האוויר ממשיך לצאת או שהפיה נאטמת?
או במילים אחרות, בקומפרסור בלי מיכל ובלי פרסוסטט, יש חשיבות לשמור על קו פתוח כל הזמן.
אצלי בקצה פיה הדומה לשלך. נקנתה בעלי בשני דולר.
למיטב זכרוני המחבר פתוח רק בעת הצמדה לונטיל.
אצלי הרכיב הזה התווסף רק לאחר שהקומפרסור הצהוב שלי שודרג עם פרסוסטט.
במערך הצנרת יש לי 2 סופיות אלטרנטיביות:
1- המחבר האמור כשמצידו האחר זכר של חיבור מהיר, זה משמש אותי בעיקר במצבים שאני רק מעלה לחץ בניפוח עפ"י זמן(נניח במעבר מדיונות לשטח רגיל), בד" כ מבקר את זה בסוף עם מד לחץ ידני
2- אביזר ניפוח של Jaco הכולל מד לחץ דיגיטלי שנותן חיווי מדוייק
ואיך נראה הקצה של אותו צינור?
ואיך בודקים לחץ בגלגל בזמן הניפוח (מתי להפסיק לנפח)?
אקדח עם שעון
אצלי בקצה פיה הדומה לשלך. נקנתה בעלי בשני דולר.
למיטב הבנתי לרכיבים מעלי רק 3 תפסנים במקום שלמה.
מחזיק היטב ללא דליפה? אם כן אקנה יחד עם פרסטסטט. יש למישהו לינק לפרסוסטאט, שהוכיח עצמו, מעלי?
כי מחירי ההובלה מאמזון הורגים כל עסקה מה גם שהמחירים לא זולים
אצלי יש את זה (ה8 מ"מ):
₪ 4.01 5%OFF | SPEEDWOW 1pcs Auto Air Pump Chuck Clip Car Truck Tyre Tire Inflator Valve Connector Car Accessories 6mm 8mm Clamp High Quality
https://a.aliexpress.com/_v6EbV9
הזמנתי גם כזה, שמתחבר לפיית הברגה שמגיעה עם הרבה קומפרסורים אבל ויתרתי עליו:
₪ 7.36 | 8mm Bore Car Truck Tyre Tire Inflator Valve Air Pump Clip Pure Copper Nozzle Quick Adapter Connector Car Inflatable Connector
https://a.aliexpress.com/_uJOqj9
אוטם סביר, אבל הקומפרסור שלי מנפח 300 ליטר לדקה. כך שאין צורך להשאיר מחובר. תוך 20 שניות אני מלא.
andy.shaked
30-06-21, 09:32
זה קישור ל-chuck המדובר
https://www.amazon.com/dp/B01938M8MW?ref=ppx_pop_mob_ap_share
הוא נמצא גם בסרטון של אייל
יושב טוב מאד על הונטיל- יציב וללא דליפותאחרי כמה וכמה נסיונות עם צ׳אקים שונים מאלי אקספרס, עברתי לצ'אק אוויר מהסרטון של אייל הוא הרבה יותר יציב ומחבק את הוונטיל בלי להשתחרר בניגוד לאחרים .
לגבי הפרשי המחירים, בסוף הזול מעלי עלה יקר...
בסוף הזמנתי מאמזון חבילה של 5 מחברים במקום בודד, והחברים התחילו לבקש כבר מחברים כאלו גם
המדען המטורף
אצלי בקצה פיה הדומה לשלך. נקנתה בעלי בשני דולר.
ההודעה היתה אפקטיבית יותר בצירוף לינק
אין ספק שהמחברים האלו מתחברים טוב לוונטיל.
הבעיה היא מה קורה שמנתקים, והקומפרסור עובד (ואין פרסוסטט)?
לדעתי, כל עוד לא שמים פרסוסטט, חייבים להשאיר את הצנרת המקורית ולהבטיח קו פתוח.
ברגע ששמים פרסוסטט, אפשר להתחיל עם כל המשחקים.
תחליף זול לפרסוסטאט זה מחבר שבזמן שאינו מנפח פורק לחלל האויר או ברז כדורי 3 דרך
- - - Updated - - -
אין ספק שהמחברים האלו מתחברים טוב לוונטיל.
הבעיה היא מה קורה שמנתקים, והקומפרסור עובד (ואין פרסוסטט)?
לדעתי, כל עוד לא שמים פרסוסטט, חייבים להשאיר את הצנרת המקורית ולהבטיח קו פתוח.
ברגע ששמים פרסוסטט, אפשר להתחיל עם כל המשחקים.
לינק לפרסוסטאט בדוק מעליאקספרס?
ההודעה היתה אפקטיבית יותר בצירוף לינק
בגלל זה יש כמה הודעות למעלה לינקים. אבל זה גנרי. קניתי עוד אחת לחבר בסתם פנצ'ריה.
andy.shaked
30-06-21, 11:11
אין ספק שהמחברים האלו מתחברים טוב לוונטיל.
הבעיה היא מה קורה שמנתקים, והקומפרסור עובד (ואין פרסוסטט)?
לדעתי, כל עוד לא שמים פרסוסטט, חייבים להשאיר את הצנרת המקורית ולהבטיח קו פתוח.
ברגע ששמים פרסוסטט, אפשר להתחיל עם כל המשחקים.בלי פרסוסטט או שסתום פריקת לחץ זה מתכון בטוח להרס הקומפרסור
המדען המטורף
זה פרסוסטאט שאני התקנתי. עובד מצויין
Amazon.com: CompStudio 70-100 PSI Air Pressure Switch Tank Mount Type Thread 1/4" NPT 12V/24V for Train/Air Horn: Home Improvement (https://www.amazon.com/gp/product/B07KXYJGQ2/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o04_s01?ie=UT F8&psc=1)
שווה גם לבדוק בספרקו בא"ת חולון (הסדנא 13)- נסיוני איתם חיובי מאד
אווופפפסס,
איזה סיבה לשים פרסוסטט של 100psi ?
למה לא 40?
לא חבל על הבלאי של הקומפרסור?
כי יש כאלו שמנפחים גם אופניים! 50-70psi
אז צריך כנראה לארגן קבוצות רכישה של 6 לחסכון בעלות ההובלה בלי לחצות את מחסום המעמ
יש פרסוסטאט שמנתק בשני מצבים!
לחץ גבוה מידי (כשהיציאה חסומה)
לחץ נמוך מידי (בזרימה חפשית)
פועל רק בלחץ בתחום המתאים (מילוי אויר)
אם כבר מדברים על האפשרויות,
יש פרסוסטטים מתכוונים, ואז ביום יום משאירים על נמוך (נגיד 40) ושרוצים משהו חריג אפשר לשנות את הכיונון.
אצלי יש מתכוונן, שמכוון ל 40, אבל עבור לחץ גבוהה יותר, במקום לשחק עם הכיוונון, יש לי במפסק הפעלה, מצב שעוקף את הפרסוסטט.
במצב הזה (שהוא תפעול נדיר מבחינתי), אני יודע להזהר ולא לסגור את הקו (כדי לא להזיק למדחס).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.