צפייה בגרסה מלאה : מומנט פטיש פניאומטי.
יש לי שני פטישים פניאומטיים מהדגם הזה:
kuken kw 19 hp
אמורים לתת 500Nm.
מרגישים לי חלשים.
יש למישהו רעיון איך אפשר לבדוק איזה מומנט הם מוציאים?
בהנחה שהם צריכים שיפוץ, יש למישהו רעיון מאיפה קונים קיט? לא מצאתי באינטרנט קיט שיפוץ שלהם.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
רעיון נחמד יכול להיות סגירה של אום ובדיקה עם ידית מומנט.
למרות שזה צריך להיות חתיכת אום וחתיכת ידית במומנט הזה.
לגבי שיפוץ- תפתח קודם תראה שמגורז ומשומן כמו שצריך. הקומפרסור נותן לחץ תקין? צריך להיות 90-100 PSI.
boaz avrahami
09-05-21, 19:14
כמעט נפלתי בפח...
זה Kuken ולא Ko-Ken ולכאורה גם זה יפני.
מהיכן נרכש?
אם זה יםני אמור להיות לזה הורים
קניתי אותם פעם במחיר סמלי מפאנצרמעכר.
לגבי שימון וגירוז, מה צריך להיות משומן ומגורז? פתחתי אחד מהם ולא ראיתי גריז .
יש בפנים מעין סנפירי פלסטיק. לא נראים שחוקים אבל לא באמת יודע איך הם צריכים להראות.
בהנחה שדרוש שיפוץ, מישהו יודע מה צריך לשפץ? מה משפיע על עצמת המומנט שהכלי מוציא?
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
כלוב הפטישים צריך להיות מגורז, וכנראה גם המיסבים. לא יזיק לפתוח הכל לנקות היטב ולגרז. יש גריז יעודי ואם לא תמצא גריז ציריות אמור להספיק.
שימון קל בכל מקום אחר.
בדרך כלל מחליפים את הפלסטיקים שנשחקים.
צירפתי סרטון שיפוץ בסיסי מאוד
https://www.youtube.com/watch?v=UnV6VgyfDJc
מצאתי באתר היצרן:
https://www.kuken.co.jp/en/sysprod/wp-content/uploads/2013/05/KW-19HP-Spare-List.pdf
https://www.kuken.co.jp/en/sysprod/wp-content/uploads/2013/05/KW-19HP2.pdf
אולי יעזור לך למצוא חלקים לפי המק"ט.
את הסרטון ראיתי.
גם את רשימת החלקים.
עד שלא אדע מה משפיע על המומנט. לא אדע מה לנסות להזמין...
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
boaz avrahami
10-05-21, 10:47
הכנפוני פלסטיק הן מה שמוצר את הסיבוב והכוח.
רוב השיפוץ נוגע אליהן.
בשותף כלי אוויר אמורים לקבל אוויר עם מעט שמן יעודי ואם הם עובדים בלי הם נשחקים וגם מפתחים קורוזיה בשל הלחות שבאוויר
יש לך מספיק ספיקה?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
המדחס מפסיק לעבוד כשהלחץ במיכל מגיע ל-7 באר =101 psi. מיכל של 120 ליטר.
אז אני מעריך שלפחות בתחילת העבודה הלחץ מספיק.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
כל המסתובבים הפניאומטיים הם בעיקרון מנוע אויר. הציר המחורץ נושא עליו כנפונים שנעים בחריצים פנימה וחוצה ונקראים למלות.
הציר אקצנטרי לבית שמסביבו וע"י כך נוצר כוח רדיאלי קטן על למלה ששקועה בציר והפוך באלו הבולטות יותר, וכך מסתובב הציר.
כמובן שהקימור העגול בסטטור המנוע חייב להיות חלק במיוחד וגם דפנות המנוע מלפנים ומאחור וכמובן הלמלות הבאות איתן במגע.. אחרת נוצר גרר מיותר שמפחית סל"ד וכוח.
צריך לפרק ולבדוק: את מצב הלמלות(בדר"כ מחליפים) את איכות פני השטח בסטטור ובמכסים, ומיסוב. כמובן שמנוע שכזה דורש שימון תמידי בזמן הפעלה אחרת הכל בפנים "נטחן".
השמן המקובל לכלים פניאומטים הוא שמן הדראולי פזלוס R22(מאוד דליל) וכנראה שיש היום תחליפי וזה לא השם המדויק.
לא הייתי מגרז את המיסבים אם קיים שימון קבוע. גריז יוצר חיכוך מיותר וגם חום.
ובתשובה לשאלתך?
עד שלא תבדוק את ליבת המנוע כפי שתיארתי אתה תחווה עוד ועוד ירידה בטורק ולבסוף "הפטיש" עלול להגיע למצב שהוא כלל לא מסתובב. במנועי אויר בקוטר קטן המיועדים למהירויות גבוהות וטורק נמוך התופעה נפוצה יותר. בפטיש המדובר, קוטר המנוע הגדול יחסית מאפשר לו לפתח טורק גבוה יותר ע"ח הסל"ד, אבל עדיין: כל חיכוך פנימי מיותר יפחית את הטורק.
מנסיון, קל מאוד לפרק וקשה להרכיב. הידוק יתר של ברגי ה"מכסים ייגרום לחיכוך בלמלות וכל המשתמע מכך, אז בזמן הפירוק תעד אותו, כולל מיקומים של פתחי כניסה ויציאת אויר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.