PDA

צפייה בגרסה מלאה : (נערך) בעיות חשמל למקרר ברכב



Moshe zarzar
09-05-21, 22:47
היי יש ברשותי דימקס 2020
יש לי מקרר ברכב שהוא יושב קבוע ברכב
יש לי מערכת לניהול מצברים ויש לי עוד מצבר נוסף סטאר / סטופ
הבעיה שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך
האם שווה לקנות מצבר אופטימה צהוב ?
האם הוא כן יעשה את העבודה?
נזכיר שהמקרר יושב קבוע ברכב

ד ו ר ו ן
09-05-21, 23:13
היי יש ברשותי דימקס 2020
יש לי מקרר ברכב שהוא יושב קבוע ברכב
יש לי מערכת לניהול מצברים ויש לי עוד מצבר נוסף סטאר / סטופ
הבעיה שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך
האם שווה לקנות מצבר אופטימה צהוב ?
האם הוא כן יעשה את העבודה?
נזכיר שהמקרר יושב קבוע ברכב
מה גודל המצבר?
אני עם מצבר מסוג כזה 68א״ש, שייעודו העיקרי מקרר בטיולי שטח ואין שום בעיה עם המצבר.

זה לא עובד מהיום הראשון או שהתחילה בעיה מתישהו?
מה הטמפ הקבוע אליו מכוון המקרר?

zivo
10-05-21, 09:56
היי יש ברשותי דימקס 2020
יש לי מקרר ברכב שהוא יושב קבוע ברכב
יש לי מערכת לניהול מצברים ויש לי עוד מצבר נוסף סטאר / סטופ
הבעיה שהוא לא עושה את העבודה כמו שצריך
האם שווה לקנות מצבר אופטימה צהוב ?
האם הוא כן יעשה את העבודה?
נזכיר שהמקרר יושב קבוע ברכב

אתה יכול להגדיר "לא עושה את העבודה כמו שצריך".
מה אתה מצפה, ומה קורה ?

erezgur
10-05-21, 11:20
ועוד שאלות הבהרה:
המצבר הנוסף יושב בכלא המנוע?
המקרר נמצא בארגז או הגבינה?
זהו המצבר אליו מחובר המקרר?
כיצד מחובר המקרר לחשמל? שקע מצית רגיל? האם בלחץ קו יעודי למקרר או שמשתמש בשקע קיים?

נשלח מהנייד

Moshe zarzar
10-05-21, 12:51
מה גודל המצבר?
אני עם מצבר מסוג כזה 68א״ש, שייעודו העיקרי מקרר בטיולי שטח ואין שום בעיה עם המצבר.

זה לא עובד מהיום הראשון או שהתחילה בעיה מתישהו?
מה הטמפ הקבוע אליו מכוון המקרר?

היי גודל המצבר הוא 75A הוא יושב בתוך תא מנוע כמובן עם חוטים עבים עד לארגז של המקרר מאחורה שמתי חוט 16ממ
כמו שרשמתי המקרר אצלי עובד קבוע ברכב ולא רק בטיולי שטח
הבעיה שאני בא בבוקר ורואה את המקרר על 18 -20 מעלות
המקרר מכוון על 2 מעלות

Moshe zarzar
10-05-21, 12:59
כן המצבר יושב בתא מנוע
המקרר עצמו מחובר ישירות למצבר עם 2 חוטים + -
בעובי 16 ממ הבעיה שעוד פעם המקרר אצלי עובד תמיד ולא רק בחניון לילה כזה או אחר
שאני קם בבוקר אני רואה את הטמ שלו 18-20 מעלות
כאשר הוא מכוון על 2 מעלות

erezgur
10-05-21, 13:19
האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?

נשלח מהנייד

Moshe zarzar
10-05-21, 13:29
האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?

נשלח מהנייד

עבד בסדר גמור חודש אחד וזהו
לפני שבועיים וחצי שהתחיל ממש להיות חם בחוץ הוא פשוט לא עושה את העבודה המקרר מחובר ישירות למצבר השני רק
השאלה אם אני אקנה עכשיו מצבר של אופטימה הוא יעמוד כל יום בפריקות האלו??

- - - Updated - - -


האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?

נשלח מהנייד

עבד בסדר גמור חודש אחד וזהו
לפני שבועיים וחצי שהתחיל ממש להיות חם בחוץ הוא פשוט לא עושה את העבודה המקרר מחובר ישירות למצבר השני רק
השאלה אם אני אקנה עכשיו מצבר של אופטימה הוא יעמוד כל יום בפריקות האלו??
עשיתי את כל הבדיקות האפשריות כבר חחח
מפלי מתח
בדיקת מתח על המצבר
החלפת חוטים יותר עבים
כנראה שהמצבר שיש לי סטאר/ סטופ לא בנוי לפריקות על בסיס יומיומי

- - - Updated - - -


האם זה עבד תקין והפסיק או שמהיום הראשון זה כך?
האם הוא מחובר רק למצבר השני?
האם מחובר עם שקע מצית רגיל או חיבור אחר?

נשלח מהנייד

עבד בסדר גמור חודש אחד וזהו
לפני שבועיים וחצי שהתחיל ממש להיות חם בחוץ הוא פשוט לא עושה את העבודה המקרר מחובר ישירות למצבר השני רק
השאלה אם אני אקנה עכשיו מצבר של אופטימה הוא יעמוד כל יום בפריקות האלו??
עשיתי את כל הבדיקות האפשריות כבר חחח
מפלי מתח
בדיקת מתח על המצבר
החלפת חוטים יותר עבים
כנראה שהמצבר שיש לי סטאר/ סטופ לא בנוי לפריקות על בסיס יומיומי

andy.shaked
10-05-21, 14:01
איזה מצבר יש לך (סוג ודגם) ?
איך הוא מחובר ונטען ?
יש בקר / מטען / מפריד מצברים ?


המדען המטורף

Moshe zarzar
10-05-21, 14:26
איזה מצבר יש לך (סוג ודגם) ?
איך הוא מחובר ונטען ?
יש בקר / מטען / מפריד מצברים ?


המדען המטורף

היי המצבר שיש לי היום הוא Celik 75 A
הוא מחובר עם המצבר השני ככה שהוא נטען מהאלטרנטור
וכן יש לי מערכת לניהול מצברים של חברת T-max מערכת נורא פשוטה אך עושה את העבודה

נדב42
10-05-21, 14:28
מתי המצבר מקבל טעינה ולכמה זמן כל פעם ?

באופן כללי יעזור אם תרחיב לגבי פרופיל השימוש. תן לנו תמונה מלאה ככל הניתן, מה שנקרא: "כל הסיפור"...

Moshe zarzar
10-05-21, 14:38
מתי המצבר מקבל טעינה ולכמה זמן כל פעם ?

באופן כללי יעזור אם תרחיב לגבי פרופיל השימוש. תן לנו תמונה מלאה ככל הניתן, מה שנקרא: "כל הסיפור"...

שהרכב מונע אז המצבר תמיד טעון שהרכב כבוי אז המערכת מנתקת את המצבר הראשי ורק המצבר " המשני " עובד
כמו שרשמתי יש לי מקרר קבוע ברכב שיש שם פחיות שתייה חחח ( ככה זה שעובדים כל היום על גגות)
שהרכב נמצא לא בתנועה משעה 20 בערב עד 7 בבוקר המצבר " המשני" מתרוקן וככה שאני בא בבוקר המקרר נמצא על 18-20 מעלות
אז חשבתי לקנות מצבר פריקה עמוקה של אופטימה הצהוב 75A 975
את כל הבדיקות עשיתי ואני כבר אובד אצות
א.המקרר מחובר ישירות למצבר המשני
ב הזנה למקרר גם + וגם - הם בחוטים של 16 ממ
ג. בדקתי מפלי מתח על המקרר גם שהרכב מונע וגם שלא
ד. בדקתי מתח על המצברים
מה שנשאר לי ובגלל זה אני שואל אתכם האם מצבר פריקה עמוקה באמת יכול לשאת בכמות פריקות שזה על בסיס יומיומי

נדב42
10-05-21, 14:40
לכמה זמן הרכב מונע לפני שאתה סוגר את היום ?

ד ו ר ו ן
10-05-21, 14:45
מה מתח המצבר בבוקר?

חנן-ג'יפולוג
10-05-21, 14:47
כן, מצבר פריקה עמוקה יעמוד בכמה מאות עד 1000 פריקות, כתלות בטכנולוגית המצבר, ורמת הפריקה. ככל שתפרוק פחות תקבל יותר מחזורי פריקה.

ככל שתעלה את הטמפ' במקרר תפחית את אחוזי הפריקה ותקבל יותר מחזורים.

אם תרצה לעלות לאלפי מחזורים, עבור לטכנולוגית lifepo4.

Moshe zarzar
10-05-21, 14:55
כן, מצבר פריקה עמוקה יעמוד בכמה מאות עד 1000 פריקות, כתלות בטכנולוגית המצבר, ורמת הפריקה. ככל שתפרוק פחות תקבל יותר מחזורי פריקה.

ככל שתעלה את הטמפ' במקרר תפחית את אחוזי הפריקה ותקבל יותר מחזורים.

אם תרצה לעלות לאלפי מחזורים, עבור לטכנולוגית lifepo4.

תוכל להסביר לי בבקשה מזה הטוכנולוגיה שרשמת

- - - Updated - - -


לכמה זמן הרכב מונע לפני שאתה סוגר את היום ?

זה משתנה אבל חצי שעה פחות או יותר עד שאני מגיע לבית

- - - Updated - - -


מה מתח המצבר בבוקר?

11.4V
( מקרר מנתק ב 11.7v)

- - - Updated - - -


מה מתח המצבר בבוקר?

11.4V
( מקרר מנתק ב 11.7v)

נדב42
10-05-21, 14:59
זה משתנה אבל חצי שעה פחות או יותר עד שאני מגיע לבית

לדעתי זה פשוט לא מספיק זמן טעינה, ולא חשוב איזה מצבר תשים שם...

כדי לדעת כמה זמן טעינה אתה צריך, אנחנו צריכים לדעת עוד פרטים על כל המערכת, את מפרטי הרכיבים כולל האלטרנטור ואת פרופיל השימוש במקרר בלילה.

אני מניח גם שכשאתה מגיע הביתה אתה "מתדלק" את המקרר ליום המחרת - אתה מכניס פחיות מקוררות מראש או בטמפרטורת החדר ? (זה ישפיע מאוווד על צריכת החשמל של המקרר בלילה)

andy.shaked
10-05-21, 15:00
יש מצב שברכב שלך מותקן אלטרנטור עם מתח משתנה ולא קבוע ?
תתחיל מבדיקת תקינות המצבר
יכול להיות שמצבר שלך לא נטען מספיק או שפרקת אותו יותר מדי והוא כבר לא מחזיק את המקרר
ברור שבנסיעה המקרר יעבוד לך כי הוא מקבל זרם מהמצבר הראשי והאלטרנטור

המדען המטורף

חנן-ג'יפולוג
10-05-21, 15:03
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3939-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%95%D7%93%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D-EASTAR-LiFePo4

erezgur
10-05-21, 15:04
במשך היום, כאשר אתה בעבודה, האם המנוע עובד הרבה או שאתה אוהב הזמן במקום אחד והרכב כבוי?
האם במגוון העבודה או ליד הבית יש לך אפשרות לחבר את המקרר לחשמל (220v)?
יש לי תחושה שנדב צודק. המצבר לא מספיק להיטען מספיק,

נשלח מהנייד

Moshe zarzar
10-05-21, 15:08
לדעתי זה פשוט לא מספיק זמן טעינה, ולא חשוב איזה מצבר תשים שם...

כדי לדעת כמה זמן טעינה אתה צריך, אנחנו צריכים לדעת עוד פרטים על כל המערכת, את מפרטי הרכיבים כולל האלטרנטור ואת פרופיל השימוש במקרר בלילה.

אני מניח גם שכשאתה מגיע הביתה אתה "מתדלק" את המקרר ליום המחרת - אתה מכניס פחיות מקוררות מראש או בטמפרטורת החדר ? (זה ישפיע מאוווד על צריכת החשמל של המקרר בלילה)

דווקא לא מתדלק אותו כל לילה חחחח
המקרר נפתח ביום חם חם אולי 3 או 4 פעמים אני ממלא אותו פעם בחודש
יש לי מערכת לניהול מצברים של T - MAX
המקרר לוקח בעבודה 0.9 A
כמו שרשמתי בלילה למקרר אין שום שימוש

- - - Updated - - -


יש מצב שברכב שלך מותקן אלטרנטור עם מתח משתנה ולא קבוע ?
תתחיל מבדיקת תקינות המצבר
יכול להיות שמצבר שלך לא נטען מספיק או שפרקת אותו יותר מדי והוא כבר לא מחזיק את המקרר
ברור שבנסיעה המקרר יעבוד לך כי הוא מקבל זרם מהמצבר הראשי והאלטרנטור

המדען המטורף

לגבי האלטרנטור אני אברר את זה
לגבי המצבר בוודאות שהוא בסדר עשיתי לו פעמיים בדיקה אצל חשמלאי רכב
מה גם שהוא עדיין באחריות
אז אתה ממליץ לי ללכת על מצבר פריקה עמוקה האם זה יפתור לי את הבעיה בסופו של יום ??

נדב42
10-05-21, 15:09
דווקא לא מתדלק אותו כל לילה חחחח
המקרר נפתח ביום חם חם אולי 3 או 4 פעמים אני ממלא אותו פעם בחודש
יש לי מערכת לניהול מצברים של T - MAX
המקרר לוקח בעבודה 0.9 A
כמו שרשמתי בלילה למקרר אין שום שימוש

מה גודל המקרר, שאתה מתדלק אותו פעם בחודש ?

0.9 אמפר נשמע לי מעט מדי, זה לא המספר שאני מכיר למקררים (למעט מקררי 24 וולט חסכוניים במיוחד). מה דגם המקרר ?

Moshe zarzar
10-05-21, 15:13
במשך היום, כאשר אתה בעבודה, האם המנוע עובד הרבה או שאתה אוהב הזמן במקום אחד והרכב כבוי?
האם במגוון העבודה או ליד הבית יש לך אפשרות לחבר את המקרר לחשמל (220v)?
יש לי תחושה שנדב צודק. המצבר לא מספיק להיטען מספיק,

נשלח מהנייד

ב 220v המקרר עובד כמו שעון חול שווצרי חחחח
רוב הזמן באמת הרכב כבוי ויש נסיעות במהלך כל היום
שלא תבין במהלך היום הוא שומר יפה על הטמ גם שהרכב מכובה
הבעיה שלי זה בלילה שהרכב לא מונע משעה 20 בערב עד 7 בבוקר שם הוא כבר פרוק ולא חוזר לעצמו

נדב42
10-05-21, 15:17
כמה זמן נסיעה מצטבר יש לך במשך היום ?
מה זרם הטעינה שהמצבר מקבל ? (ואם אתה לא יודע את המספר, נסה לפרט כמה שיותר על הרכיבים במעגל)

Moshe zarzar
10-05-21, 15:27
כמה זמן נסיעה מצטבר יש לך במשך היום ?
מה זרם הטעינה שהמצבר מקבל ? (ואם אתה לא יודע את המספר, נסה לפרט כמה שיותר על הרכיבים במעגל)

אני מאמין זמן נסיעה ממושך כל היום ה 4 ש בערך זרם טעינה שהמצבר מקבל הוא 14.3 בדקתי היום עם מכשיר של חשמלאי רכב
יש מערכת לניהול מצברים של T- MAX
יש ממסר בתוך תא מנוע שהרכב מונע אז 2 המצברים מקבלים טעינה
שהרכב מנותק הממסר מנתק את המצבר הראשי וככה הוא עובד על המצבר המשני רק

דורון.פ.
10-05-21, 15:33
השאלה פה לפי דעתי כמה שעות פריקה יש במשך 24שע מול כמה שעות טעינה והפיזור שלהם.
יתכנן מאד שהמצבר לא מצליח להטען באופן מלא במשך היום ומתחיל את הערב במצב חלקי.

יתכן שהגודל היה מספיק ונשאר קצת עודף או הפריקות דירדרו את הקיבולת ולכן לר מספיק היום.

אבל אם הטעינה במשך היום לא מספיקה שום גודל מצבר לא יעזור בסופו של דבר ותנצל את כל העתודות.


- - - Updated - - -


....אני מאמין זמן נסיעה ממושך כל היום ה 4 ש בערך זרם טעינה שהמצבר מקבל הוא 14.3 בדקתי היום עם מכשיר של חשמלאי רכב
.....

זרם טעינה או מתח טעינה?
14.3 וולט?
יש לך פירוט/לינק למערכת טעינה?

Moshe zarzar
10-05-21, 20:01
מה גודל המקרר, שאתה מתדלק אותו פעם בחודש ?

0.9 אמפר נשמע לי מעט מדי, זה לא המספר שאני מכיר למקררים (למעט מקררי 24 וולט חסכוניים במיוחד). מה דגם המקרר ?

דגם המקרר הוא SnoMaster 42 ליטר
וטעות שלי במהירות גבוהה המדחס צורך 5A

- - - Updated - - -


השאלה פה לפי דעתי כמה שעות פריקה יש במשך 24שע מול כמה שעות טעינה והפיזור שלהם.
יתכנן מאד שהמצבר לא מצליח להטען באופן מלא במשך היום ומתחיל את הערב במצב חלקי.

יתכן שהגודל היה מספיק ונשאר קצת עודף או הפריקות דירדרו את הקיבולת ולכן לר מספיק היום.

אבל אם הטעינה במשך היום לא מספיקה שום גודל מצבר לא יעזור בסופו של דבר ותנצל את כל העתודות.


- - - Updated - - -



זרם טעינה או מתח טעינה?
14.3 וולט?
יש לך פירוט/לינק למערכת טעינה?
לא לצערי לא אני אחפש

andy.shaked
10-05-21, 20:09
האם זה מה שמורכב אצלך133844https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210510/0189f21c827202b20c4c8ce5aa17424d.jpg

המדען המטורף

Moshe zarzar
10-05-21, 20:16
האם זה מה שמורכב אצלך133844https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210510/0189f21c827202b20c4c8ce5aa17424d.jpg

המדען המטורף

כן בדיוק
אולי תמליץ לי על משהו של עשירים חחחח

andy.shaked
10-05-21, 20:21
כן בדיוק
אולי תמליץ לי על משהו של עשירים חחחחלא אמליץ לך על כלום לפני שתדע מה בדיוק הבעיה, דעתי זהה לדעת המומחים פה, נראה לי שהמצבר שלך לא מספיק להיטען בזמני הנסיעה שלך ושהוא פרק את עצמו יותר מדי פעמים כנראה.
האם הבעיה היא במצבר או בצורת וקצב הטעינה זה נושא שקשה לפתור ככה באוויר

המדען המטורף

andy.shaked
10-05-21, 20:22
יש לך פירוט/לינק למערכת טעינה?

שמתי קובץ pdf למוצר, מקווה שיתן לך קצת יותר מידע

המדען המטורף

דורון.פ.
10-05-21, 20:24
לדעתי הבעיה היא שהמצבר כנראה לא נטען באופן מלא בשום שלב ובטח לא לפני הלילה..
כנראה על הגבול והמצבר לאט לאט פרק גם את העודפים האלו. הגיע למצב שלא נטען לקיבולת מלאה.
אני לא חושב שהבעיה היא מערכת הטעינה.
אתה צריך להתחיל את היום במצבר לא גמור לגמרי ולסיים אותו עם מצבר מלא.
דרך אחת היא לבדוק הספק טעינה והספק פריקה במשך היום בשביל להבין מה משטר הטעינה /פריקה.
כי אם משטר הטעינה/פריקה היומית לא מסתיים במצבר כמעט מלא , לא משנה גודל המצבר שתשים והסוג שלו.
דרך שנייה לחבר מטען מצברים בלילה.

דורון.פ.
10-05-21, 20:30
שמתי קובץ pdf למוצר, מקווה שיתן לך קצת יותר מידע

המדען המטורףאני לא חושב שמערכת מגבילה זרם כי היא עוברת דרך הממסר.
לדעתי הבעיה היא משטר טעינה/פריקה
זה עבד חודשיים עד שהמצבר די רוקן והקיבולת מדרדרת.

Moshe zarzar
10-05-21, 20:47
לא אמליץ לך על כלום לפני שתדע מה בדיוק הבעיה, דעתי זהה לדעת המומחים פה, נראה לי שהמצבר שלך לא מספיק להיטען בזמני הנסיעה שלך ושהוא פרק את עצמו יותר מדי פעמים כנראה.
האם הבעיה היא במצבר או בצורת וקצב הטעינה זה נושא שקשה לפתור ככה באוויר

המדען המטורף

תודה

- - - Updated - - -


תודה

האם פעם מישהו נתקל בבעיה כזאת?
מה עלי לעשות?
יש לכם אולי איזה מישהו שאתם ממליצים לי ללכת אליו ולבדוק

Moshe zarzar
10-05-21, 20:54
לדעתי הבעיה היא שהמצבר כנראה לא נטען באופן מלא בשום שלב ובטח לא לפני הלילה..
כנראה על הגבול והמצבר לאט לאט פרק גם את העודפים האלו. הגיע למצב שלא נטען לקיבולת מלאה.
אני לא חושב שהבעיה היא מערכת הטעינה.
אתה צריך להתחיל את היום במצבר לא גמור לגמרי ולסיים אותו עם מצבר מלא.
דרך אחת היא לבדוק הספק טעינה והספק פריקה במשך היום בשביל להבין מה משטר הטעינה /פריקה.
כי אם משטר הטעינה/פריקה היומית לא מסתיים במצבר כמעט מלא , לא משנה גודל המצבר שתשים והסוג שלו.
דרך שנייה לחבר מטען מצברים בלילה.

תודה רבה על התשובה
בקיצור עדיף לנתק את המצבר בלילה וזהו
ורק בבוקר שאני נוסע זה לחבר אותו

דורון.פ.
10-05-21, 21:01
זה לא הפתרון אם אתה רוצה שהמקרר יעבוד כל הלילה :).
אלא אם זמן הקירור במשך היום מספיק.

יש לך דרך לחבר מטען מצברים בלילה?

אם ההנחה שלי נכונה לגבי משטר הטעינה , הדרך היחידה לפתור את זה היא טעינה נוספת של המצבר במשך היום.

לצערי לא יכול להמליץ על אף אחד כי אני לא מכיר.

Moshe zarzar
10-05-21, 21:13
זה לא הפתרון אם אתה רוצה שהמקרר יעבוד כל הלילה :).
אלא אם זמן הקירור במשך היום מספיק.

יש לך דרך לחבר מטען מצברים בלילה?

אם ההנחה שלי נכונה לגבי משטר הטעינה , הדרך היחידה לפתור את זה היא טעינה נוספת של המצבר במשך היום.

לצערי לא יכול להמליץ על אף אחד כי אני לא מכיר.

תודה רבה רבה על התשובה

נדב42
10-05-21, 21:15
תודה רבה על התשובה
בקיצור עדיף לנתק את המצבר בלילה וזהו
ורק בבוקר שאני נוסע זה לחבר אותו

ואיך זה יעזור ?
תתחיל את הבוקר עם מקרר חם, ייקח לו זמן משמעותי עד שיצליח להתקרר בעצמו וגם לקרר את התכולה.

אם אין לך דרך להוסיף עוד זמן טעינה או לטעון בחנייה, הפתרון המעשי היחידי שאני מצליח לחשוב עליו זה לעבור למצברי ליתיום (כאלו או אחרים, בגלל המשקל), להעביר את מיקום מצבר הצרכנים למקום נגיש ונוח, לבחור מחברים מהירים ונוחים לקטבים (אפילו EC5/XT60/XT90), להחזיק 2 מצברים וכל ערב להחליף ביניהם - אחד עובד ברכב והשני נטען בבית עד ליום המחרת. אתה כבר תגלה לבד אם אתה צריך להחליף ביניהם פעם או פעמיים ביום.

בעצם, אם הרכב חונה בשמש במשך היום, אז אולי פאנל סולארי גדול יכול לשפר את המאזן.
אתה מוזמן לקבל ממני בהשאלה לצורך הבדיקה סט פאנלים שיודעים לתת ביחד 7 אמפר אמיתיים ביום שמשי. כשיפתחו כאן את הכבישים כמובן ...

Moshe zarzar
10-05-21, 21:18
ואיך זה יעזור ?
תתחיל את הבוקר עם מקרר חם, ייקח לו זמן משמעותי עד שיצליח להתקרר בעצמו וגם לקרר את התכולה.

אם אין לך דרך להוסיף עוד זמן טעינה או לטעון בחנייה, הפתרון המעשי היחידי שאני מצליח לחשוב עליו זה לעבור למצברי ליתיום (כאלו או אחרים, בגלל המשקל), להעביר את מיקום מצבר הצרכנים למקום נגיש ונוח, לבחור מחברים מהירים ונוחים לקטבים (אפילו EC5/XT60/XT90), להחזיק 2 מצברים וכל ערב להחליף ביניהם - אחד עובד ברכב והשני נטען בבית עד ליום המחרת. אתה כבר תגלה לבד אם אתה צריך להחליף ביניהם פעם או פעמיים ביום.

בעצם, אם הרכב חונה בשמש במשך היום, אז אולי פאנל סולארי גדול יכול לשפר את המאזן.
אתה מוזמן לקבל ממני בהשאלה לצורך הבדיקה סט פאנלים שיודעים לתת ביחד 7 אמפר אמיתיים ביום שמשי. כשיפתחו כאן את הכבישים כמובן ...

תודה רבה רבה

asafk
10-05-21, 21:51
אם אתה חונה בחניה שלך - הפתרון האולטימטיבי הוא לחבר מטען מצברים בחניה. ככה המצבר יישאר טעון, המקרר יקרר, ובבוקר יהיה קר.
קל יחסית לממש את זה - מטען 'חכם' מותקן ברכב צמוד למצבר ושיגרה של חיבור לחשמל וניתוק. כל זמן שהמטען נשאר מחובר למצבר אפילו לא צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה שלו.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
10-05-21, 22:09
מהתאור שלך נראה שבגלל חוסר הטענה ונסיונות שימוש חוזרים המצבר נגמר.

Moshe zarzar
10-05-21, 22:10
אם אתה חונה בחניה שלך - הפתרון האולטימטיבי הוא לחבר מטען מצברים בחניה. ככה המצבר יישאר טעון, המקרר יקרר, ובבוקר יהיה קר.
קל יחסית לממש את זה - מטען 'חכם' מותקן ברכב צמוד למצבר ושיגרה של חיבור לחשמל וניתוק. כל זמן שהמטען נשאר מחובר למצבר אפילו לא צריך ללחוץ על כפתור ההפעלה שלו.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

תודה רבה רבה

סולי
10-05-21, 23:48
לא כדאי על הדרך להחליף מצבר עופרת שפרק ככל הנראה מס פעמים במסגרת האחריות?

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
11-05-21, 07:25
לא כדאי על הדרך להחליף מצבר עופרת שפרק ככל הנראה מס פעמים במסגרת האחריות?

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

לקחת מצבר שזה לא הייעוד שלו, להשתמש בו בצורה שלא תואמת את השימוש הסביר ולבקש החלפה באחריות?
קצת נבזי, לא?

Moshe zarzar
11-05-21, 07:34
לא כדאי על הדרך להחליף מצבר עופרת שפרק ככל הנראה מס פעמים במסגרת האחריות?

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

כן ברור שאני אחליף אותו במסגרת האחריות

- - - Updated - - -


לקחת מצבר שזה לא הייעוד שלו, להשתמש בו בצורה שלא תואמת את השימוש הסביר ולבקש החלפה באחריות?
קצת נבזי, לא?

לא דווקא לא הוא ידע שזה יהיה השימוש שלו מצבר " משני " רק למקרר
והוא המליץ לי לקחת אותו סטאר/סטופ

המשוטט
11-05-21, 09:07
בדימקס אין שני מצברים ?

או שהחדשים יותר מגיעים עם 1?

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

zivo
11-05-21, 10:01
כרגע, כמו שכתבו פה, זה נראה שאין לך מספיק זמן טעינה לעומת פריקה.
גם אם תחליף מצבר, לא בטוח שזה יעזור.
כמה שעות ביממה, המנוע עובד?
אם אתה יכול ללכת לכיוון שאסף הציע, הטענה בלילה, הכי טוב.
אם לא, הייתי משנה את את כל הגישה.
תרוקן את המקרר.
כל לילה , תקפיא \ תקרר בבית שתיה ליום של מחר.
בבוקר, תעביר למקרר ברכב ותפעיל אותו.
במיוחד אם אתה מקפיא את השתיה, זה יספיק.
דרך אגב, עבור שימוש כזה, יש בשוק מקררים קטנים (15 ליטר) שעולים 1200-1300שח.
הם צורכים הרבה פחות חשמל ממקרר 42 ליטר.

assafy
11-05-21, 10:49
אפשרות אחרת לא נוחה היא להעלות כל ערב את המקרר הביתה ולחבר אותו לחשמל הביתי.


Sent from my SM-G970F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
11-05-21, 11:34
לא דווקא לא הוא ידע שזה יהיה השימוש שלו מצבר " משני " רק למקרר
והוא המליץ לי לקחת אותו סטאר/סטופ
אם הוא ידע מראש אז הכל שקוף.

בגלל שאני משתמש במצבר כזה לשימוש הזה, במקרר בסד״ג כזה, וזה כן עובד טוב, אז גם אני מצטרף להערכה שהמצבר פשוט לא נטען מספיק במשך היום.
וייתכן גם שעודף פריקות בלי טעינה אולי אף פגע בו.

וגם מצבר ייעודי לא ייתן פתרון כי הטעינה לא מספיקה.

Moshe zarzar
24-05-21, 21:27
טוב ברוך ה אחרי אין ספור ניסיוניות
נרכש מצבר אופטימה צהוב 975
75A
מקרר מכוון ל 4 מעלות
לפני שאני מכבה את הרכב " לילה " שלם
הרכב מונע לפחות 20 ד
וברוך ה כבר שבוע וחצי בבוקר המקרר נמצא על 4 מעלות מקווה שימשיך ככה חחח
רציתי לעלות תמונות של המצבר החדש משום מה כנראה שאין אפשרות דרך הטלפון
תודה רבה רבה לכל העוזרים

zivo
24-05-21, 22:01
טוב ברוך ה אחרי אין ספור ניסיוניות
נרכש מצבר אופטימה צהוב 975
75A
מקרר מכוון ל 4 מעלות
לפני שאני מכבה את הרכב " לילה " שלם
הרכב מונע לפחות 20 ד
וברוך ה כבר שבוע וחצי בבוקר המקרר נמצא על 4 מעלות מקווה שימשיך ככה חחח
רציתי לעלות תמונות של המצבר החדש משום מה כנראה שאין אפשרות דרך הטלפון
תודה רבה רבה לכל העוזרים

שאלה פשוטה-
כמה זמן המנוע עובד כל היום ( סה"כ לכל היום , לא רק לפני כיבוי ללילה)?

Moshe zarzar
24-05-21, 22:16
שאלה פשוטה-
כמה זמן המנוע עובד כל היום ( סה"כ לכל היום , לא רק לפני כיבוי ללילה)?
נטו מאמין בין שעתיים לארבע שעות

zivo
24-05-21, 23:13
עם שעתיים ביום, לדעתי, אתה עדיין על הקצה.
מאחר והשארת תחום רחב ( 100%), אז קשה להיות בטוח אבל הקיץ שמגיע יגלה את הסוד.
במשך היום, תשתדל להחנות בצל ותדאג שהמקרר יהיה מאוורר.

תתחדש.

Moshe zarzar
24-05-21, 23:26
עם שעתיים ביום, לדעתי, אתה עדיין על הקצה.
מאחר והשארת תחום רחב ( 100%), אז קשה להיות בטוח אבל הקיץ שמגיע יגלה את הסוד.
במשך היום, תשתדל להחנות בצל ותדאג שהמקרר יהיה מאוורר.

תתחדש.

רק הזמן יגיד חחחח
תודה רבה

Moshe zarzar
30-05-21, 01:39
יש מצב שברכב שלך מותקן אלטרנטור עם מתח משתנה ולא קבוע ?
תתחיל מבדיקת תקינות המצבר
יכול להיות שמצבר שלך לא נטען מספיק או שפרקת אותו יותר מדי והוא כבר לא מחזיק את המקרר
ברור שבנסיעה המקרר יעבוד לך כי הוא מקבל זרם מהמצבר הראשי והאלטרנטור

המדען המטורף

היי אני חייב את עזרתך המערכת לניהול מצברים של T- MAX נדפקה ברוך ה קיבלתי את כל כספי חזרה
קניתי מערכת של הנפלד IBS
המערכת עבדה טוב יום אחד ולמחרת כבר מראה לי שהמצבר המשני פשוט לא מוטען
( מצבר חדש אופטימה צהוב 75A)
שמתי לב שבאמת כנראה יש לי " אלטרנטור" חכם ברכב ( דימקס 2020) ובאמת המתח משתנה כל הזמן
מה שגורם למערכת ניהול מצברים פשוט לא לעבוד טוב
מה אני עושה במצב כזה ??
סורי אני חדש בתחום השטח אז לאט לאט חחחחח

ishc
30-05-21, 06:18
יש מערכת לניהול מצברים שמיועדת לאלטרנטור חכם

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

andy.shaked
30-05-21, 06:34
צלם בבקשה את כל הרכיבים,צורת ההתקנה והחיבורים ביניהם .
אם אתה מהצפון , אתה מוזמן לחניה שלי בשמחה ואנסה לעזור לך.


המדען המטורף

boaz avrahami
30-05-21, 06:40
אתה לא באחריות עדיין?
פנה למי שהתקין לך את המערכת

ד ו ר ו ן
30-05-21, 07:12
שמתי לב שבאמת כנראה יש לי " אלטרנטור" חכם ברכב ( דימקס 2020) ובאמת המתח משתנה כל הזמן

גם באלטרנטור ״טיפש״ המתח לא קבוע.
מה המספרים שאתה רואה?

אולי כדאי לתת לאיש מקצוע לבדוק באמת איזה דגם אלטרנטור יש ברכב, שיחסוך את הניחושים והניסויים המיותרים.

Moshe zarzar
30-05-21, 07:48
יש מערכת לניהול מצברים שמיועדת לאלטרנטור חכם

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

יכול לתת לי דוגמאות?

איל מ
30-05-21, 08:19
כבר פתחת שרשור ייעודי (אפילו יותר) אין שום צורך לנהל את הדיון הזה בשלושה שרשורים שונים.

erezgur
30-05-21, 09:40
כבר פתחת שרשור ייעודי (אפילו יותר) אין שום צורך לנהל את הדיון הזה בשלושה שרשורים שונים.הנה כאן - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/120866


נשלח מהנייד

zivo
30-05-21, 11:27
עם שעתיים ביום, לדעתי, אתה עדיין על הקצה.
מאחר והשארת תחום רחב ( 100%), אז קשה להיות בטוח אבל הקיץ שמגיע יגלה את הסוד.
במשך היום, תשתדל להחנות בצל ותדאג שהמקרר יהיה מאוורר.

תתחדש.

אני מוכן להמר, זה לא קשור לחוכמה של האלטרנטור ולא למערכת, אתה פשוט במאזן אנרגיה שלילי (צורך יותר ממה שאתה מטעין).
תעשה ניסוי פשוט.
נתק את המקרר.
תניע את הרכב ותן לו להטעין (יש לך נסיעה של שעה +.. ואם המצבר ריק לגמרי, גם שעתיים לא יזיקו).
כבה את המנוע. תמתין כמה דקות (5-10) ותבדוק את המתח על האופטימה.

דווח לכאן את התוצאות.

-->