צפייה בגרסה מלאה : פראדו 2000 מאבד כח
בוקר טוב.
פראדו 2000. מנוע הוחלף לפני כ-1000 ק"מ.
עבד תקין לחלוטין עד הבוקר, אז איבד כוח בצורה די פתאומית.
לוחצים על הדוושה ואין ממש תגובה, האצה מאוד חלשה.
אחרי עמידה בסרק חוזר לחיים לשניות ספורות ואז שוב מאבד את זה.
אני מניח שזה במערכת הדלק ולא בטורבו.
יש דרך קלה לדעת אם זו משאבת הזרקה, פילטר סולר או אינג'קטורים ?
כמובן שאחזור למוסך שביצע את העבודה, אבל יהיה עיכוב בגלל החג.
תודה לעוזרים !
בזמן שאתה מרגיש חוסר כח וחוסר עליה בסלד, עצור ופתח מכסה מנוע.
תבקש ממישהו ללחוץ על דוושת הגז בזמן שאתה מפמפם את המשאבה הידנית על בית מסנן הסולר, עד שמרגישים התנגדות.
עזר ? הסלד עולה ?
זה יכול לכוון אותך למספר דברים במערכת הדלק.
לא עזר ? - בעיית חשמל.
בברכה, טושי
תבקש ממישהו ללחוץ על דוושת הגז בזמן שאתה מפמפם את המשאבה הידנית על בית מסנן הסולר, עד שמרגישים התנגדות.
סליחה על השאלה, אבל איך אני מפמפם את הפילטר ?
הכפתור השחור לא נלחץ...
כפתור שקוע מראה על סתימה בקו יניקת הדלק.
צריך לעבור בצורה יסודית על כל הקו דלק, החל מפקק פתח התדלוק ועד הכניסה למשאבת ההזרקה.
בברכה, טושי
כפתור שקוע מראה על סתימה בקו יניקת הדלק.
צריך לעבור בצורה יסודית על כל הקו דלק, החל מפקק פתח התדלוק ועד הכניסה למשאבת ההזרקה.
בברכה, טושיהצלחתי לפמפם עד להתנגדות.
נסעתי קצת ובינתיים נראה סבבה.
מה יכול לגרום למערכת להתרוקן ?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
הצלחתי לפמפם עד להתנגדות.
נסעתי קצת ובינתיים נראה סבבה.
מה יכול לגרום למערכת להתרוקן ?
Sent from my SM-G970F using Tapatalkחור בצינורית ניקוז, לפחות זה מה שהיה אצלי.
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
בוקר טוב.
פראדו 2000. מנוע הוחלף לפני כ-1000 ק"מ.
עבד תקין לחלוטין עד הבוקר, אז איבד כוח בצורה די פתאומית.
לוחצים על הדוושה ואין ממש תגובה, האצה מאוד חלשה.
אחרי עמידה בסרק חוזר לחיים לשניות ספורות ואז שוב מאבד את זה.
אני מניח שזה במערכת הדלק ולא בטורבו.
יש דרך קלה לדעת אם זו משאבת הזרקה, פילטר סולר או אינג'קטורים ?
כמובן שאחזור למוסך שביצע את העבודה, אבל יהיה עיכוב בגלל החג.
תודה לעוזרים !
ללא חיבור למחשב(קריאת DATA באמצע נסיע תחת עומס,אלא לא להתבלבל עם קריאת תקלות) כל תשובה שתהיה כאן תהיה ניחוש פרוע...לטוב או לרע
תודה, בינתיים הפימפום עזר.
נוסע ללא תקלות.
מקווה לטוב [emoji6]
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
כפתור שקוע מראה על סתימה בקו יניקת הדלק.
צריך לעבור בצורה יסודית על כל הקו דלק, החל מפקק פתח התדלוק ועד הכניסה למשאבת ההזרקה.
בברכה, טושי
חוזר לשאלה שלי: התופעה חוזרת אחרי נסיעה ארוכה בדרך כלל בעומס (עלייה עם משקל).
כשהמנוע עובד - מה אמור להיות מצב המשאבה ?
שמתי לב שהוא שקוע (יש ואקום)...
חוזר לשאלה שלי: התופעה חוזרת אחרי נסיעה ארוכה בדרך כלל בעומס (עלייה עם משקל).
כשהמנוע עובד - מה אמור להיות מצב המשאבה ?
שמתי לב שהוא שקוע (יש ואקום)...
אפילו לא ציינת קוד מנוע
שנת 2000 יכול להיות 1KD-FTV או 1KZ-TE
מנועים שונים עם מערכות הזרקה שונות.....אז
תמשיכו לנשוף בועות בנושא זה.....
אפילו לא ציינת קוד מנוע
שנת 2000 יכול להיות 1KD-FTV או 1KZ-TE
מנועים שונים עם מערכות הזרקה שונות.....אז
תמשיכו לנשוף בועות בנושא זה.....
1KZ-TE
אפילו לא ציינת קוד מנוע
שנת 2000 יכול להיות 1KD-FTV או 1KZ-TE
מנועים שונים עם מערכות הזרקה שונות.....אז
תמשיכו לנשוף בועות בנושא זה.....
בארצנו, פראדו 99-2000 הגיע רק עם מנוע 1kz.
מנוע 1kd הגיע בפראדו 90 בשנים 01-02 והמשיך לסדרות 120, 150 עד שנת 2015 אם איני טועה.
לכן, אם גולש כותב "פראדו מודל 2000" , מדובר במנוע 1kz.
אם האוטו עלה לכביש בסוף שנת 2000, עם מנוע 1kd, אז הוא נרשם כדגם 2001.
תאיר את עיני אם יש לך מידע אחר.
בברכה, טושי
חוזר לשאלה שלי: התופעה חוזרת אחרי נסיעה ארוכה בדרך כלל בעומס (עלייה עם משקל).
כשהמנוע עובד - מה אמור להיות מצב המשאבה ?
שמתי לב שהוא שקוע (יש ואקום)...
הכפתור על המשאבה לא אמור לשקוע בזמן פעולת המנוע.
אתה צריך מישהו שמבין שיבדוק את האוטו שלך.
בקיצור, תתקשר לגרשון ו\או תתחבר למחשב.
בברכה, טושי
נתחיל מזה-בתמונה
ובדיקת צינורות חוזר
p.s
כמובן אחרי בדיקת מחשב או לפחות SELF DIAGNOSTIC
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.