צפייה בגרסה מלאה : התלבטות קנייה בין שני פאגרו 2002
היי מתלבט בין:
1. פאג'ארו 2002 450,000 ק"מ עם מיגון תחתון של אספיר, מצב פנימי נראה מצויין דגם gls היותר מפואר הכל עובד חוץ מגג נפתח ומצבר שצריך החלפה גם חיצונית נראה סבבא לגמרי מבחינה מכנית עוד לא ברור, צריך לבדוק יותר לעומק - דורש 35,000
2. פג'ארו 2002 - 350,000 ק"מ בלי מיגונים והגבהות, הוחלף מנוע לפני שנה יש בעיית בולמים וקפיצים ופנימית מוזנח, ריפודים קצת קרועים, הבעלים אומר שעבד עם הרכב ונגרר, העמיס ציודים לאירועים וכו'. יש גם כמה תקלות חשמליות חלון גג לא נפתח ועוד שני חלונות חשמל - דורש 28,000 ש"ח
מה עדיף?
תודה מראש,
liontamer84
13-05-21, 15:50
עדיף להמשיך לחפש... זה נבלה וזה טריפה
בתקציב הזה יש משהו יותר טוב? אשמח לשמוע על עוד אפשרות
מס' 2 מבחינתי פסול. מס' 1 לפי התיאור שלך, לא פסול על פניו, אבל כמו שאמרת צריך לבדוק מצב מכאני ביסודיות.
הראשון- פוטנציאל להיות טוב. או כמה טוב שיכול להיות רכב עם 20 שנה וחצי מליון קילומטר באמתחתו.
עם השני אל תתעסק. יכול להיות שהוא בלי שום תקלה אבל אני הייתי מעדיף את הראשון גם אם לא מאה אחוז תקין מכנית - כי הוא שמור ומטופל, ולא מוזנח.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לעניות דעתי הלא קובעת,
רכב ישן מלוקק, מאוד שמור מבפנים, מעיד משהו על הבעלים ועל הטיפול ברכב.
לכן ברור מה הייתי בוחר.
שווה להביא לאיש מקצוע לחוו"ד עליו ו/או לדבר עם המוסך בו טופל.
יכול להיות שלמרות הק"מ הגבהוה (450 ב-20 שנה זה ממוצע לגמרי) דוקא יש כאן משהו טוב.
שניהם עייפים ולעוסים. הראשון כנראה יותר טוב (או פחות גרוע) למרות הק"מ הגבוה יותר. בכל זאת רכב שנשמר טוב יותר והוזנח פחות.
גם סלון שלם וריפודים נקיים מסתיר מתחתיו ספוגי מושבים עייפים ומעוכים. תקלות שיצוצו חדשות לבקרים.
כן, את הכל ניתן להחליף ולתקן, אבל זה עולה כסף.
הכל "שטויות" ודברים קטנים שכל אחד מהם עולה יחסית מעט - מאות שקלים פה ומאות שקלים שם אבל תחבר את הכל ותקבל סכומים גדולים.
גג שמש תקול זה ניג'וס שלא זול לתיקון והוא תמיד בעדיפות שנייה ברשימת הדברים שצריך לסדר כי זו לא תקלה משביתה שמונעת מהאוטו לנסוע אז עובר לעדיפות ב' ו-ג' ו-ד' וגם יישאר שם בהמשך, כי ברכב עם 450K ק"מ תמיד יצוצו דברים חשובים יותר בצד המכני.
מעבר לזה - גם רכב באיכות ייצור ראשונית גבוהה כמו היפניים האלה, מתעייף בגזרת מרכב, מתלים, בושינגים וכו'. דברים כבר לא מהודקים יותר. רעשים, קרקושים. מרווחים בין חלקים מתרחבים במעט, הכל מתחיל לנוע ולקרקש ולצייץ. לא כיף.
כשהכיוון הוא רכב כזה בן 20 עם ק"מ כזה, אל תצפה לאמינות מופלגת או אמינות בכלל. זה משהו שנכנסים לתוכו בדעה צלולה רק אם יש לך ידע ויכולת לתקן דברים בעצמך ולוקח בחשבון אפשרות שהאוטו גם יבלה פה ושם במוסכים על דברים גדולים כמו גיר למשל, שילוב חשמלי בטרנספר, הגה וכו'. אני באמת לא מצוי במחירים של הכלים האלה אבל משום מה מריח לי כמו הרבה כסף תמורת קופת שרצים.
רכב שמור ומטופל לרוב עדיף.
7000 ש''ח הפרש זה לא הרבה במונחים של מוסך לרכב הזה.
לגבי הסאן רוף - הרבה פעמים זה סתם בורג במנגנון. שווה לבדוק אם המנוע עצמו עובד
חבר שטייל איתנו עם פאג'רו טוען שהסאנרוף זו מחלה שכל הזמן חוזרת, כולל נזילות בחורף...
חבר שטייל איתנו עם פאג'רו טוען שהסאנרוף זו מחלה שכל הזמן חוזרת, כולל נזילות בחורף...יש בעיה של ברגים משתחררים במנוע של החלון ואז הוא לא נפתח, ניתן לתיקון בקלות
חוצמזה יש בעיית חלודה במסגרת, בזמנו דיברו על תביעה ייצוגית לא יודע מה נגמר עם זה.
גיא
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
חברים תודה רבה עזרתם לי מאוד. אני ממשיך במקביל לחפש. הבעייה היא תקציב. לא יכול להרשות לעצמי יותר מ 50000 כולל יישור קו.
ופאגרו חדשים יותר זה כבר מ 60 70 ומעלה...ובכלל אין כמעט היצע.
אני לא חייב אוטו עם 7 מקומות אבל חייב רכב גדול כי אני גדול ואנחנו זוג ו 3 ילדים בגיל נוער. אבל מתקשה למצוא כזה.
לנד קרוזר היה אידיאלי אבל יקר אששש בצורה לא נורמלית.
זה מה יש, ביקוש והיצע. בהצלחה!
חוץ מפא'גרו ולנד קרוזר, יש עוד אפשרויות....
פאת'פיינדר, טאראקן - בטח יש עוד.
פחות פופולאריות (שזה אומר גם פחות ידע נצבר, אביזרים, שיפורים וכו') אבל אם היכולת הבסיסית שלהם בשטח מספקת, זה פותח אפשרויות נוספות.
בסכומים כאלה נראה לי הכי נכון לא להצטמצם לדגם מסויים אלא להרחיב את החיפוש לכל מה שעשוי להתאים ואז לבחור את האקזמפלר הכי מוצלח.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
חברים תודה רבה עזרתם לי מאוד. אני ממשיך במקביל לחפש. הבעייה היא תקציב. לא יכול להרשות לעצמי יותר מ 50000 כולל יישור קו.
ופאגרו חדשים יותר זה כבר מ 60 70 ומעלה...ובכלל אין כמעט היצע.
אני לא חייב אוטו עם 7 מקומות אבל חייב רכב גדול כי אני גדול ואנחנו זוג ו 3 ילדים בגיל נוער. אבל מתקשה למצוא כזה.
לנד קרוזר היה אידיאלי אבל יקר אששש בצורה לא נורמלית.
פג'רו מעל 2002 עובר את החמישים???
לפני שנה וחצי, מכרתי 2003, במצב נדיר, עם כל התוספות ו-200K ק"מ ב-41, כשהמחירון היה 28 (!!!) אז הסכומים שאתה מתאר נשמעים הזויים (או שיצאתי פראייר...אבל ממש פראייר)
ליאור
אני היום יכול למכור את הרכב שלי במחיר ששלמתי עליו לפני 3 שנים (כמעט)
זה פשוט טירוף
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
פג'רו מעל 2002 עובר את החמישים???
לפני שנה וחצי, מכרתי 2003, במצב נדיר, עם כל התוספות ו-200K ק"מ ב-41, כשהמחירון היה 28 (!!!) אז הסכומים שאתה מתאר נשמעים הזויים (או שיצאתי פראייר...אבל ממש פראייר)
ליאור
חבל שלא קניתי ממך!
אבל כן. לצערי זה מה שעולה מהלוחות. אין הרבה היצע וכאשר יש מבקשים על פאגרו 2008 2009 סביבות 70-90. מטורף
ול2004-2007 בכלל אין בנמצא
פג'רו מעל 2002 עובר את החמישים???
לפני שנה וחצי, מכרתי 2003, במצב נדיר, עם כל התוספות ו-200K ק"מ ב-41, כשהמחירון היה 28 (!!!) אז הסכומים שאתה מתאר נשמעים הזויים (או שיצאתי פראייר...אבל ממש פראייר)
ליאור
חייב לציין שכאחד שחיפוש של כמעט שנה פאג'רו שאכן המחירים קפצו משמעותית בשנה האחרונה
זה שלא היה אפשרי לצאת לחו"ל גרמו ללא מעט אנשים להסב את תקציב הטיולים לטובת רכישת רכב שטח וטיולים בארץ
מה שגרם לעליה במחירי הרכבים
המחירון הוא אפילו לא המלצה ראשונית
מה שמדהים, שלפני כשנתיים שרציתי להכנס לתחום, היה לי תקציב שהספיק לפאגרו שנה מסויימת
מטעמים אישיים, דחיתי בשנה את הכניסה,
שהתחילה הקורונה, אני (וחצי מדינה) התחלנו לחפש
וראלית,
עברו שנתיים, התקציב בקושי הספיק לי לקנות את מה שיכלתי לקנות לפני שנתיים
המחיר בשנתיים האחרונות פשוט לא ירד (לא נעים להגיד, אפילו מעט עלה לרכבים שמורים)
המחיר אחרי 15+ שנים כבר פחות מושפע מק"מ ויד
אלא יותר מושפע ממצב התחזוקה של הרכב
ותכלס, יש בזה הגיון
מנועי דיזל כאלה יכולים לאכול את החצי מליון ק"מ בנחת (וראיתי גם הרבה מעל)
הם נהרסים בדרך כלל בגלל תחזוקה לקויה,
לכן אעדיף רכב עם 350 אלף ק"מ מטופל מלוקק
מאשר רכב עם 200-250 אלף ק"מ שנראה שעבר הזנחה
(ועזוב את זה שיש לא מעט משחק עם הק"מ, פגשתי לפחות 2-3 רכבים ששיחקו להם בק"מ)
כנ"ל שנתון,
אין הבדל משמעותי בין שנה שנתיים קדימה אחורה
רכב שטופל טוב יחזיק לטווח הרחוק יותר
חייב לציין שכאחד שחיפוש של כמעט שנה פאג'רו שאכן המחירים קפצו משמעותית בשנה האחרונה
זה שלא היה אפשרי לצאת לחו"ל גרמו ללא מעט אנשים להסב את תקציב הטיולים לטובת רכישת רכב שטח וטיולים בארץ
מה שגרם לעליה במחירי הרכבים
המחירון הוא אפילו לא המלצה ראשונית
מה שמדהים, שלפני כשנתיים שרציתי להכנס לתחום, היה לי תקציב שהספיק לפאגרו שנה מסויימת
מטעמים אישיים, דחיתי בשנה את הכניסה,
שהתחילה הקורונה, אני (וחצי מדינה) התחלנו לחפש
וראלית,
עברו שנתיים, התקציב בקושי הספיק לי לקנות את מה שיכלתי לקנות לפני שנתיים
המחיר בשנתיים האחרונות פשוט לא ירד (לא נעים להגיד, אפילו מעט עלה לרכבים שמורים)
המחיר אחרי 15+ שנים כבר פחות מושפע מק"מ ויד
אלא יותר מושפע ממצב התחזוקה של הרכב
ותכלס, יש בזה הגיון
מנועי דיזל כאלה יכולים לאכול את החצי מליון ק"מ בנחת (וראיתי גם הרבה מעל)
הם נהרסים בדרך כלל בגלל תחזוקה לקויה,
לכן אעדיף רכב עם 350 אלף ק"מ מטופל מלוקק
מאשר רכב עם 200-250 אלף ק"מ שנראה שעבר הזנחה
(ועזוב את זה שיש לא מעט משחק עם הק"מ, פגשתי לפחות 2-3 רכבים ששיחקו להם בק"מ)
כנ"ל שנתון,
אין הבדל משמעותי בין שנה שנתיים קדימה אחורה
רכב שטופל טוב יחזיק לטווח הרחוק יותר
מדוייק! אכן תודה רבה על ההסבר זו בדיוק גם התחושה שלי. שכל רכבי השטח הטובים מחירים בשמיים.
פתאום חשבתי לעצמי האם אפשר היה לייבא מכוניות משומשות. אני בטוח שבארה"ב מביאים פאגרו או קרוזר בן 4-5 שנים בחצי או שליש ממחירו בארץ.
שאלתי בן דוד בארה"ב הם קונים קרוזר חדש שם ב - 45,000 דולר. שכאן זה מספיק לעגלה משומשת שנת 2009 בקושי...
מדינה הזויה, שבמיסוי הגבוה מעודדת נסיעה ברכבים ישנים ולא בטיחותיים.
אנחנו בתקופה לא נורמלית, שבה מחירי רכבי השטח המשומשים מכל הסגמנטים - עולים בלי פרופורציה.
האוסטרלים קוראים לזה 'מס קורונה'.
אוטוטו העולם יתחסן, כולם יחזרו לטוס ולחו"ל, והמחירים יחזרו להיות שפויים. אם יש סבלנות..... שווה לחכות כמה חודשים.
אחרת - זה לקנות עכשיו כשהשוק בשיא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מה שאתה אומר, יותר רלוונטי לגולשי ג'יפולוג, זה למכור עכשיו בשיא...
זה כמו מחירי הדירות. אתה יכול למכור עכשיו במחיר גבוה אך אם אתה מתכוון לשפר ולקנות רכב אחר אז הוא יעלה לך עוד יותר.
מה שכן, אם למישהו נמאס ורוצה לצאת מהתחום אז עכשיו הזמן.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.