assafy
21-05-21, 16:25
לאחרונה קיבלתי מייל אינפורמטיבי מהיינס בדבר החלפת נוזל בלמים.
על פי המייל, השיטה המקובלת של פמפום דוושת הבלם עד סוף המהלך עלולה לגרום נזק או בלאי מוגבר לאטם הגומי שעל הבוכנה הראשית מאחר והוא עובר בחלק של הקדח שבדרך כלל לא בשימוש ועשוי אף להיות חלוד.
בעיה נוסת שעלולה להיות היא חדירת אויר מהבלידר במידה שיש חוסר תיאום בין הלחיצה של הדוושה לסגירת הבלידר.
לכן הם במייל ממליצים על ערכה כדוגמת https://www.gunson.co.uk/product/G4062/Eezibleed-Kit
בגדול הערכה הזו מורכבת ממיכל פלסטיק שאם אני מבין נכון ממלאים בנוזל הבלם חדש, צינורות ופקק מתאם. מכניסים לחץ על ידי זה שמחברים את אחד הצינורות לגלגל הספייר לאחר שמורידים לו לחץ ל20 psi, פותחים את בורג הבלידר ומחכים שיצא הנוזל החדש כאשר מה שגורם לדחיפה זה אותו הלחץ מהגלגל ספייר.
אני כאמור רק מביא את הדברים כאומרם לקורא המתעניין. לא התנסתי בערכה בעצמי. אני מכיר גם ערכות אחרות שבהם שואבים מהבלידר.
133909
133910
על פי המייל, השיטה המקובלת של פמפום דוושת הבלם עד סוף המהלך עלולה לגרום נזק או בלאי מוגבר לאטם הגומי שעל הבוכנה הראשית מאחר והוא עובר בחלק של הקדח שבדרך כלל לא בשימוש ועשוי אף להיות חלוד.
בעיה נוסת שעלולה להיות היא חדירת אויר מהבלידר במידה שיש חוסר תיאום בין הלחיצה של הדוושה לסגירת הבלידר.
לכן הם במייל ממליצים על ערכה כדוגמת https://www.gunson.co.uk/product/G4062/Eezibleed-Kit
בגדול הערכה הזו מורכבת ממיכל פלסטיק שאם אני מבין נכון ממלאים בנוזל הבלם חדש, צינורות ופקק מתאם. מכניסים לחץ על ידי זה שמחברים את אחד הצינורות לגלגל הספייר לאחר שמורידים לו לחץ ל20 psi, פותחים את בורג הבלידר ומחכים שיצא הנוזל החדש כאשר מה שגורם לדחיפה זה אותו הלחץ מהגלגל ספייר.
אני כאמור רק מביא את הדברים כאומרם לקורא המתעניין. לא התנסתי בערכה בעצמי. אני מכיר גם ערכות אחרות שבהם שואבים מהבלידר.
133909
133910