צפייה בגרסה מלאה : "נהג מירוץ" לשעה קיים בארץ?
אהלן,
אני רוצה לקנות כמתנה לקרוב משפחה שעת נהיגה בפורמולה (יש בארץ עדיין בפצאל/ערד?) או מכונית ספורט בליווי מדריך כמובן.
אשמח לכיוון והמלצות :
א. יש המלצות כלליות מה לחפש או ממה להתרחק?
ב. יש מישהו פה מהתחום הזה?
תודה , מתן
054-9796728
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
ממליץ על פרודרייב בערד.
עשיתי בזמנו הדרכה של חצי יום (בקבוצה), חוויה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כוכב יאיר יש קורס נהיגת מרוצים לא יותר שווה?
נכתב מהנייד סליחה על הטעויות
כוכב יאיר יש קורס נהיגת מרוצים לא יותר שווה?
נכתב מהנייד סליחה על הטעויות
המסלול בכוכב יאיר סגור כבר כמה שנים. אתה בטוח שיש קורס?
(וגם כשהיה, הוא היה קטן מדי).
כוכב יאיר יש קורס נהיגת מרוצים לא יותר שווה?
נכתב מהנייד סליחה על הטעויות
נסגר ב 2015 (ע"י המדינה)
מניסיון אישי וגם היכרות עם האנשים :
https://enginz.co.il/general/prodrive/
מניסיון אישי וגם היכרות עם האנשים :
https://enginz.co.il/general/prodrive/
זה לא פרודרייב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
למקרה שעוד אופציות רלבנטיות-
יש את החבילות השונות במסלולים הסגורים שאני פחות מכיר
יש אפשרות לקחת נהיגה ספורטיבית עם מדריך בכבישי הארץ , למשל כביש נס הרים, ולמרות שההדרכה שם שאני נתקלתי היתה נכונה ולא היה מעבר על אף חוק פרט למהירות … ( לא מעבר קו לבן , לא עקיפות וכן הלאה ) אז ביטוחית אלוהים יודע מה קורה בזמן אמת אם קולטים שזה השימוש ברכב.
יש אפשרות למגרש החלקה סגור בפתח תקווה באצטדיון ששם הדגש הוא על החלקת זנב , חביב מאוד ולא תחרותי , כל פעם נהג ומדריך
ויש חברה בשרון למיטב זכרוני שעושה נהיגת ראלי ( דרכי עפר )
זה מה שאני מכיר ונתקלתי כשחיפשתי
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה רבה על התשובות.
בדיוק קראתי על הנסיעה באזור נס הרים וזה היה נראה לי מפוקפק לכן פתחתי את השרשור.
חוץ מזה אבדוק על פרודרייב
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
תתקשר למסלול בבאר שבע/שדה תימן (מומלץ) או לפצאל שניהם פעילים , כנראה גם בערד.
הם יתנו לך פרטים ומספרי טלפון של מדריכים שהם עובדים איתם
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש אפשרות לקחת נהיגה ספורטיבית עם מדריך בכבישי הארץ , למשל כביש נס הרים, ולמרות שההדרכה שם שאני נתקלתי היתה נכונה ולא היה מעבר על אף חוק פרט למהירות … ( לא מעבר קו לבן , לא עקיפות וכן הלאה ) אז ביטוחית אלוהים יודע מה קורה בזמן אמת אם קולטים שזה השימוש ברכב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמי שפעם נהג לבוא לנס הרים פעמיים בשבוע עם רכבי מבחן..... אני מאוד לא ממליץ על "נהיגה חווייתית" - לא בנס-הרים בפרט ולא על כביש ציבורי בכלל.
אמנם רוב המדריכים שאני מכיר הם אחלה ומגיעים במכוניות נחמדות (מיאטה, BRZ, ניסאן Z370 וכו' וכו' שלכשעצמו זה כיף) אבל זה מתרחש על כביש ציבורי עם כל מה שמשתמע מזה מבחינת סיכונים ובעיקר מבחינת ה"לא כיף" - במיוחד בנס הרים. הכביש הזה מדהים לכשעצמו, אבל ידוע כעמוס בתנועה איטית ומעצבנת ברוב שעות היום - ממשאיות דרך המוני קרוסאוברים/משפחתומטיות זחלניים נהוגים ע"י סבתות ב-30-40 קמ"ש ועד רוכבי אופניים מתאבדים שמקפידים להפריע לכולם בפרינציפ ובאופן שווה, בחסותם של חוק מטומטם ופוליטיקלי-קורקט מזוין וקטלני. כל אלה לא משתתפים במשחק שלך, לך תדע איך יגיבו. אתה לא רוצה תאונות/פצועים/הרוגים על מצפונך, זו לא סביבה מתאימה לנהוג בה מהר/ספורטיבי.
נהיגה חווייתית/מתקדמת/דריפט - רק על מסלול. שטח סטרילי שמאפשר לימוד, ותצא מזה עם קצת ערך מוסף/ידע שימושי בנהיגה, אפשר ללחוץ, ובעיקר לא תמות ולא תהרוג מישהו אחר אם תעשה שטות.
כמי שפעם נהג לבוא לנס הרים פעמיים בשבוע עם רכבי מבחן..... אני מאוד לא ממליץ על "נהיגה חווייתית" - לא בנס-הרים בפרט ולא על כביש ציבורי בכלל.
אמנם רוב המדריכים שאני מכיר הם אחלה ומגיעים במכוניות נחמדות (מיאטה, BRZ, ניסאן Z370 וכו' וכו' שלכשעצמו זה כיף) אבל זה מתרחש על כביש ציבורי עם כל מה שמשתמע מזה מבחינת סיכונים ובעיקר מבחינת ה"לא כיף" - במיוחד בנס הרים. הכביש הזה מדהים לכשעצמו, אבל ידוע כעמוס בתנועה איטית ומעצבנת ברוב שעות היום - ממשאיות דרך המוני קרוסאוברים/משפחתומטיות זחלניים נהוגים ע"י סבתות ב-30-40 קמ"ש ועד רוכבי אופניים מתאבדים שמקפידים להפריע לכולם בפרינציפ ובאופן שווה, בחסותם של חוק מטומטם ופוליטיקלי-קורקט מזוין וקטלני. כל אלה לא משתתפים במשחק שלך, לך תדע איך יגיבו. אתה לא רוצה תאונות/פצועים/הרוגים על מצפונך, זו לא סביבה מתאימה לנהוג בה מהר/ספורטיבי.
נהיגה חווייתית/מתקדמת/דריפט - רק על מסלול. שטח סטרילי שמאפשר לימוד, ותצא מזה עם קצת ערך מוסף/ידע שימושי בנהיגה, אפשר ללחוץ, ובעיקר לא תמות ולא תהרוג מישהו אחר אם תעשה שטות.דרור אני מסכים איתך לגמרי. לא ברור לי מי החליט ותחת איזו פירצה בחוק (או בביטוח) הוא הפך כביש ציבורי למסלול מירוצים סגור.
לכן גם ירדה לגמרי האופציה הזו מהפרק והקרוב משפחה ילך להנות במסלול סגור בלבד..
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
דרור אני מסכים איתך לגמרי. לא ברור לי מי החליט ותחת איזו פירצה בחוק (או בביטוח) הוא הפך כביש ציבורי למסלול מירוצים סגור.
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
זו לא פירצה ושום כביש ציבורי לא הפך למסלול מירוצים. הרכב עם רישוי כביש וביטוח מתאים לכל נהג בכל גיל, לנהג יש רשיון נהיגה. לא מדובר ברכב ללימוד-נהיגה ולכן המדריך גם לא מחוייב להיות מורה לנהיגה בהגדרתו/הסמכתו. חוקית אין כאן שום עבירה, כל עוד לא נעברו עבירות תנועה..... ה"עבירה" היחידה שאם מתעקשים אפשר אולי להצביע עליה היא "נהיגה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך"... או משהו כזה.
אלה שיש להם רכב ספורטיבי ומחפשים כבישים מפותלים ומהנים לנהיגה כדי לנהוג בהם מהר לשם התענוג שבדבר נטו, וזה לגיטימי ואחלה. אם זה היה בכבישי האלפים באירופה, היכן שיש תרבות נהיגה, אז בכלל היה אחלה.
אבל אנחנו לא באירופה. בישראל אין תרבות נהיגה.
בכביש כזה מתחדדים מאוד ההבדלים בין נהג טוב ומהיר לערב-רב של נהגים/ות גרועים/ות באמת ואיטיים עד מאוד. רמת הנהיגה בישראל ירודה ביותר, תרבות הנהיגה לא קיימת - אין כאן דבר כזה "תרבות נהיגה" כי אין תרבות בכלל. על הכביש כולם אויבים של כולם. בישראל רכב איטי לא יזוז הצידה ולא יאפשר לך לעקוף אותו. הוא ייתקע לפניך, ינסה "לחנך אותך" ויפריע לך בפרינציפ. כלי רכב איטיים (וכשאתה בא במכונית ספורטיבית כולם יהיו איטיים מבחינתך) מפריעים לך לעתים בכוונה ממש. מפתיעים אותך כל הזמן בדברים לא צפויים כמו סטיות מנתיב, בלימות פתאומיות, חיתוכי נתיבים בפניות. במקרה הטוב זה מתסכל, במקרה הרע זה מסוכן עד קטלני. לעקוף אותם?.... 99% מהכביש עם קו הפרדה רצוף ואם אתה לא עבריין, אתה לא תעקוף וסתם תתבשל בעצבים שלך.
אני הפסקתי לנסוע לשם כי זה לא כיף להיתקע קילומטרים על גבי קילומטרים מאחורי מקבצי יאריסים, פיקנטו, קורולות וספורטאז'ים שזוחלים 40 קמ"ש לאורך קו הפרדה רצוף שלא נגמר - ואם אני לא נהנה אז מה הטעם?
ועוד לעשות על כביש כזה קורסים ו"נהיגות חוויתיות" ללקוחות?.... לטעמי זה ממש מיותר אם לא ממש מטומטם.
כביש נס הרים מאוד יפה וקרוב יחסית למרכז ולכן מגיעים אליו רבים כדי לנהוג מהר בשביל כיף.
מתוכם, יש גם כאלה שהפכו את התחביב לפרנסה וכאן הבעיה - זה שנוהג באוטו, לרוב חניך שמעולם לא נהג במכונית ספורטיבית חזקה עם הנעה אחורית, הוא לא רגיל לתגובות ולמהירויות. רבים ביותר מהצעירים של היום, גם אם יש להם רשיון נהיגה לרכב ידני, מתקשים מאוד עם גיר ידני כי הם לא נוהגים ברכב ידני ביומיום וספק גדול אם התנסו בגיר ידני מאז שלמדו נהיגה. המדריך יושב ליד הנהג ומסביר - לא משנה כמה המדריך יהיה טוב, עדיין ההגה בידי החניך שמלכתחילה אינו נהג גדול. אם הוא נוהג מהר, כבר יש כאן סיכון.
יש היום מסלולים בפצאל, בערד ובבאר שבע. מי שמעוניין בלימוד דריפטים נטו יש גם באיצטדיון בפתח תקווה.
זה עולה כסף, אבל זה בטוח. שטח סטרילי. תאבד את האוטו? מקסימום תפגע בקונוסים מפלסטיק.
דריפטים יש גם בלטרון.
חברת אלטרנטיבי מעבירה קורסי מהיגה מתקדמים בלטרון (למיטב ידעתי, לא מירוץ) ומומלצת מאוד.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.