צפייה בגרסה מלאה : החלפת ג'אנטים.
בוקר טוב
למבינים.
על אלו נתונים יש לבדוק ולהתייחס בהחלפה של ג'אנטים?
חוץ מיופי ועיצוב.
הכוונה, חוזק? חוקיות? בטיחות?
ובלי פרסומות בבקש/ה :-)
יתכן ויש כבר שרשור כזה אבל לא מצאתי אותו בחיפוש :-(
בוקר טוב
למבינים.
על אלו נתונים יש לבדוק ולהתייחס בהחלפה של ג'אנטים?
חוץ מיופי ועיצוב.
הכוונה, חוזק? חוקיות? בטיחות?
ובלי פרסומות בבקש/ה :-)
יתכן ויש כבר שרשור כזה אבל לא מצאתי אותו בחיפוש :-(מבחינת חוקיות, לפי מה שכתוב באוטודאטה או קאר דאטה. כבר לא זוכר מי מהם תופס....
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
מבחינת חוקיות, לפי מה שכתוב באוטודאטה או קאר דאטה. כבר לא זוכר מי מהם תופס....
Sent from my SM-G970F using Tapatalkחשוב להבהיר: חוקית מעניינת רק מידת הצמיג. אין שום התייחסות לג'אנט.
אבל גודל הצמיג מושפע מקוטר הג'אנט לא? לא התייחסתי לרוחב הג'אנט אלא לקוטר.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
ומה עם חוזק? הוא יכול להיות מאוד מרשים וסקסי אבל בסלע הראשון הוא ישבר לחצי.
יש נתונים שצריך להסתכל עליהם ברכישה לגבי החוזק ?
נתונים במובן המדעי אין. חוכמת המונים יש והרבה. יעזור אם תחדד את ההתלבטות שלך - איזה רכב, מה מידת הצמיג, מה אופי הטיולים.
חשוב להבהיר: חוקית מעניינת רק מידת הצמיג. אין שום התייחסות לג'אנט.
מידת הצמיג בהוראת הרישום (או בשיקוף באוטודטה / קארדאטה) היא הקובעת.
רק שמידת הצמיג מגלמת בתוכה את כל נתוני הג'אנט (למעט OFFSET)
אי אפשר להרכיב צמיג R17 על ג'אנט שאינו 17"
נתונים במובן המדעי אין. חוכמת המונים יש והרבה. יעזור אם תחדד את ההתלבטות שלך - איזה רכב, מה מידת הצמיג, מה אופי הטיולים.
האמירה הזאת נכונה רק לגבי החישוקים עם מוצא לא ברור והקשר היחיד לתקינה שלהם זה כיתוב jwl ללא גיבוי ניירת
לכל חברת חישוקים איכותית (למשל kmc או american racing למרות שהם מייצרים בסין)שמכבדת את עצמה יש דף מוצר טכני עם כל התקנים sae/dot/jwl והעומסים הנדרשים עבור כל דגם חישוק.תקני עומס ותקנים לאימפקט כולל צמיג/לחיצה הדרגתית וכו'
הjwl גם הוא מחייב בדיקות תקינה יפנית לרכבים קלים או כבדים תלוי בסוג החישוק
על פי הדרישה בטסטים בארץ (לא יודע אם זה מגובה בתקינה) האופסט השלילי של החישוק לא יגרום לצמיג לבלוט אל מעבר לכנף.
מצד שני החישוק לא אמור להיות קרוב מדי לאמצע (להקטין את המידה בין גלגל שמאל לימין על פי מה שקבע היצרן)הרכב (backspace) ולא לגעת בקליפר (יש מרחק לקליפר המוגדר על פי sae)
בדף מוצר של החישוק יצוין גם הרוחב המקסימלי של הצמיג שיותקן עליו כולל חלוקת ברגים וסוג הבורג או פאזה לאום (חלוקה היכולה להיות כפולה)
אבל אם זה ג'אנט סיני noname
שכחו מכל מה שכתבתי פה
בגדול בארץ בגלל חוסר ביקוש אין כמעט מלאי לחישוקים איכותיים והעלות סופר מוגזמת (יכול להגיע גם ל15 אלף לסט איכותי) בהזמנה מראש והמון פעמים גם המתנה..יבואנים גם כמעט ואין פה כי אין ביקוש
ייבוא אישי של סט כזה נגיד מsummit racing יעלה בערך חצי (סביבות ה8 אלף ל4 חישוקים כולל מיסי יבוא והרכבה )
למי ששאל, הרכב זה לנד קרוזר קצר ושטח קשוח +.
לפי התשובות כבר נראה לי עדיף לקחת לצבעי מקצועי שיצבע את מה שיש כבר בשחור מט יפה :-)
לא יפה לי הצבע הקיים :-(
לחישוק יש מידות. קוטר רוחב אופסט או בקספייס.
אחרי כן יש סימון של צורת החתך של החישוק והשפה שלו. נגיד J ו H2
כל אלו עדיין לא מעידים על החוזק וזו אכן בעיה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
גם המשקל הוא פקטור.
ואני לא יודע מה זה "שטח קשוח+" אבל כל עוד אתה נשאר עם מידות הצמיגים המקוריות, מה שהכי טוב לאוטו שלך זה הג'אנט המקורי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.