צפייה בגרסה מלאה : מחפש מק"ט או דגם לנועלי טבור (לוקרים) לטרופר
החיפוש פה לא הניב תוצאות,
מחפש מקט או דגם ללוקרים לטרופר 2002, 17 שיניים, עדיפות לאיסין, וורן, סופר ווינצ'.
תוצאות החיפוש באי-ביי/אמאזון לא ברורות.
אם יש למישהו סט חדש/תקין למכירה, גם אפשרות.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
אצלי היה avm-433 בטרופר.סהכ סחורה טובה.עב"ש וציפויים ברמה סבירה,עשוי מברזל.אחרי שנה במעלה לבן בנפילה לאיזה הצלבה שברתי לוקר אחד (הגג"ש שמקבע את הציריה החליק) ולא היה קיטים לשיפוץ.רק לוקר שלם בודד.
אייסין יש מלא זיופים..יש גם כתבות לזיהוי זיוף אבל זה רק בדיעבד תגלה
אם יש לך נעילה קידמית אוטומטית- אז כדאי.
אם זה דגם TOD , אז זה מיותר.
זה אמור גם להוריד בלאי של מערכת ההניע הקידמית לא?
אם יש לך נעילה קידמית אוטומטית- אז כדאי.
אם זה דגם TOD , אז זה מיותר.יש לי tod
תהיה גם קדמית מתישהו.
למה מיותר?
במקרה של שבר צירייה קדמית, זה יאפשר לחזור בנסיעה?
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
ב Tod גל הינע קידמי מסתובב כל הזמן(גם ב 2x4) בניגוד לדגם הרגיל, לכן גם כל ההינע הקידמי מסתובב תמיד(קורונה, ציריות וכו'), התקנת לוקרים רק תפריד את ההנעה מהציריה לגלגל, אבל הציריה תמשיך להיסתובב.
אם אתה מתכנן להתקין נעילה אוטומטית בהמשך זה משהו אחר, זה עוד "אבטחה" למקרה שבטעות מישהו ינסה לשלב בנסיעה או אם תהיה תקלה במערכת שתיגרום לשילוב לא רצוי באמצע נסיעה.
במקרה של שבירת פעמון ציריה(זה מה שקורה לרוב) גם יהיה לוקר הוא לא זה שיעזור לך, מה שצריך לעשות כדי להמשיך בנסיעה ב 2x4 בלי לגרום עוד נזק זה לשלוף את כל הציריה החוצה, מה שנישאר על הרכב זה רק הפעמון הפנימי, המשך נסיעה עם פעמון שבור, או קצה של הפעמון שבור, יגרום לטחינה של הנאבה והמיסבים, חוץ מהסיכון שיש בזה אם ממשיכים בנסיעה במצב כזה.
ד"א- אתה אסף שמתכתב איתי גם בפרטי?
כן
Tod-a...
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
ב Tod גל הינע קידמי מסתובב כל הזמן(גם ב 2x4) בניגוד לדגם הרגיל, לכן גם כל ההינע הקידמי מסתובב תמיד(קורונה, ציריות וכו'), התקנת לוקרים רק תפריד את ההנעה מהציריה לגלגל, אבל הציריה תמשיך להיסתובב.
אם אתה מתכנן להתקין נעילה אוטומטית בהמשך זה משהו אחר, זה עוד "אבטחה" למקרה שבטעות מישהו ינסה לשלב בנסיעה או אם תהיה תקלה במערכת שתיגרום לשילוב לא רצוי באמצע נסיעה.
במקרה של שבירת פעמון ציריה(זה מה שקורה לרוב) גם יהיה לוקר הוא לא זה שיעזור לך, מה שצריך לעשות כדי להמשיך בנסיעה ב 2x4 בלי לגרום עוד נזק זה לשלוף את כל הציריה החוצה, מה שנישאר על הרכב זה רק הפעמון הפנימי, המשך נסיעה עם פעמון שבור, או קצה של הפעמון שבור, יגרום לטחינה של הנאבה והמיסבים, חוץ מהסיכון שיש בזה אם ממשיכים בנסיעה במצב כזה.
ד"א- אתה אסף שמתכתב איתי גם בפרטי?
נדב, לא בטוח שאני מבין אותך.
בא נדבר רגע על "רגיל" לא TOD.
ללא נועל תבורי, הגלגלים מסובבים את הציריות כל הזמן ( גם שהרכב לא ב 4x4).
ניתוק של נועל טבורי, יגרום לציריות להפסיק להסתובב.
כלומר, לא דחוף לפרק, ואפשר לצאת ב 2x4.
אני מפקשש משהו?
דרך אגב, וכבר טחנו פה את הנושא, לדעתי נועל טבורי גם מקטין את הבלאי של הציריות ביום יום.
לא פיקששת. מה שרשמתי נכון ל tod.
בטרנספר הרגיל יש מנוע שילוב מאחורי הטרנספר(לא קיים ב tod) שמנתק גם את גל ההינע במצב של 2x4, אבל הציריות ממשיכות להיסתובב בגלל הפלנג'ים הקבועים, ולכן אם תתקין לוקרים ידניים אז אתה מנטרל גם את הציריות והקורונה מלהמשיך להיסתובב ולסובב.
בטרופר מהדגם האחרון רק ציריה אחת בצד של הנוסע מקובעת באופן קשיח.הציריה השניה מתנתקת פיזית מהסרן עם מזלג של יחידת שילוב shift on the fly בתוך הסרן (normally locked).
כאשר הסרן מנותק מהמחשב שילוב.הוואקום מגיע למנגנון שילוב ומנתק את הציריה.כשאין ואקום הציריה מחוברת והסרן משולב.
היו לי תמונות מהפירוק איפשו כשהתקנתי את הנעילה החלפתי גם את המיסב של השילוב סרן ואת הקלאץ שלו זה פשוט מיסב החלקה משולב עם גג"ש.
אם אין נעילה אוטומטית אין שום סיבה להתקין לוקרים..אין להם שום משמעות.המומנט שמועבר מהציריה הבודדת בלי שילוב הוא מזערי והוא לא גורם לשחיקה או בלאי.
הציריה השמאלית מתנתקת ע"י המנגנון שילוב, נכון- יש שם ציריה נוספת זאת הארוכה שבינה לבין הפעמון יש את יחידת השילוב. אבל הפעמון ממשיך להיסתובב ע"י הפלנג' הקבוע בגלגל, אז אמרנו שהפעמונים מסתובבים ע"י הפלאנג'ים הקבועים, הימני(הציריה הקצרה יותר) מסובבת את הסרן באופן קבוע.
כל הקטע בלוקרים ידניים זה להפסיק את הסיבוב המיותר של הפעמונים שבדרך מסובבים את הקורונה פיניון(כל הסרן הקידמי) ולחסוך את הבלאי שלהם, כמה בלאי? זה כבר נושא אחר.
כל זה נכון לטרופר עם טרנספר רגיל.
המדובר כאן על טרופר עם טרנספר מדגם tod, כאן גם במצב של 2x4 עדיין הגל הינע הקידמי מסתובב ע"י הטרנספר ואיתו מסובב את כל המערכת, אז גם אם יהיו לוקרים זה לא ישנה הרבה, הם ינתקו את ההנעה מהגלגלים עצמם אבל הם ימשיכו להיסתובב, לפחות אחד מהם, זאת הציריה הקצרה ללא המנגון שילוב, זאת שקרובה לסרן.
נדב,
מהיכן הקביעה שעם TOD (לא מופעל) יש הינע מהטרנספר לסרן הקידמי ?
למיטב ידיעתי , כשלא מפעילים את ה TOD ,
הסלואוניד לא מקבל מתח ולכן סט הקלאצ'ים לא נדרך ולא מעביר כל מומנט קדימה.
בכל מקרה,
כאחד שיש לו TOD ולוקרים אייסין , חושב שזה מיותר לחלוטין.
ולראיה הלוקרים שלי תמיד במצב נעול.
בכלל, אולי יש הגיון בשיטה של איסוזו שהציריה הימנית מחוברת קבוע ובכך
יש תמיד סירקולציית שימון בדפרנציאל גם בנהיגה במצב 2X4 .
השחיקה ותוספת צריכת דלק כנראה מינמלית כי אין עומס.
רענן
נדב,
מהיכן הקביעה שעם TOD (לא מופעל) יש הינע מהטרנספר לסרן הקידמי ?
למיטב ידיעתי , כשלא מפעילים את ה TOD ,
הסלואוניד לא מקבל מתח ולכן סט הקלאצ'ים לא נדרך ולא מעביר כל מומנט קדימה.
בכל מקרה,
כאחד שיש לו TOD ולוקרים אייסין , חושב שזה מיותר לחלוטין.
ולראיה הלוקרים שלי תמיד במצב נעול.
בכלל, אולי יש הגיון בשיטה של איסוזו שהציריה הימנית מחוברת קבוע ובכך
יש תמיד סירקולציית שימון בדפרנציאל גם בנהיגה במצב 2X4 .
השחיקה ותוספת צריכת דלק כנראה מינמלית כי אין עומס.
רענן
רענן,
מה טוב בסירקולציה כל הזמן?
באיזה מצב יש יותר בלאי, במערכת שבכלל לא עובדת או במערכת שעובדת מעט \ בלי עומס?
אני עם לוקרים, והסיבה העיקרית, בלאי של הפעמונים.
נתחיל בגומיות, ממש לא משנה להן אם הציריה תחת עומס או לא....הבלאי שלהן מהסיבובים.
נמשיך בפעמון עצמו, על כל ק"מ שטח, אני עושה למעלה מ 500 קמ כביש, גם אם זה ללא עומס, עדיין זה פי 500 יותר סיבובים, וזה גורם לבלאי.
אפשר להתווכח אם זה שווה את הכסף והאי נוחות של לחבר ולנתק, אבל קשה לי עם האמירה שבלי, מאריך יותר את האורך חיים של המכלולים.
My two cents
נדב,
מהיכן הקביעה שעם TOD (לא מופעל) יש הינע מהטרנספר לסרן הקידמי ?
למיטב ידיעתי , כשלא מפעילים את ה TOD ,
הסלואוניד לא מקבל מתח ולכן סט הקלאצ'ים לא נדרך ולא מעביר כל מומנט קדימה.
רענן
היה לי tod. במצב של 2x4 גל ההינע מסתובב, גם אם זה כמעט בלי מומנט. היה לי פעם טרנספר כזה מפורק על השולחן, למיטב ידיעתי מדובר בלחץ שמן הידראולי, ככה כשהוא מקבל הנעה בצד אחד מהסרן האחורי הכל מסתובב שם, יש גם אלקטרומגנט למיטב זכרוני(שלא משהו), אז הקלאצ'ים כן מסתובבים גם אם הם לא "מופעלים" ע"י פקודה.
פיצצתי ב tod גם דיפ' קידמי פעם(ואז כרגיל באה נעילה במקומו), עד שלא פירקתי את הגל הינע הקידמי בשטח לא היה ניתן להיתקדם לשום מקום.
נדב,
המומנט שמועבר במצב זה אפסי.
אני זוכר שהרצתי הרכב על ליפט, גלגלים קידמיים לא הסתובבו כלל.
אם בכל זאת מועבר מומנט, אז כנראה יש תקלה (כנראה חלק מהקלאצ'ים תפוסים),
בבדיקת בלמים על גלילים, הנזק יתפתח יותר.
סה"כ מערכת ה TOD מאד אמינה.
אני מקפיד לשלבה רק בכביש (חורף).
בשטח אני לא מפעיל ה TOD (נוהג 2X4 ב HIGH) או LOW 4X4 שהקלאצ'ים נעולים מכנית.
כך הקאלצ'ים נשמרים היטב.
רענן
נדב,
המומנט שמועבר במצב זה אפסי.
אני זוכר שהרצתי הרכב על ליפט, גלגלים קידמיים לא הסתובבו כלל.
אם בכל זאת מועבר מומנט, אז כנראה יש תקלה (כנראה חלק מהקלאצ'ים תפוסים),
בבדיקת בלמים על גלילים, הנזק יתפתח יותר.
סה"כ מערכת ה TOD מאד אמינה.
אני מקפיד לשלבה רק בכביש (חורף).
בשטח אני לא מפעיל ה TOD (נוהג 2X4 ב HIGH) או LOW 4X4 שהקלאצ'ים נעולים מכנית.
כך הקאלצ'ים נשמרים היטב.
רענןבמצב 4x4 low, שמת לב אם הגיר מעלה הילוכים כרגיל? נראה לי רק ראשון-שני עובדים.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
צריך להעביר את כולם, בדרך כלל ב low המנוע "מושך" יותר, תגיע למהירות של סביבות ה 40 קמ"ש אם אני זוכר נכון... 🤦*♂️
במצב 4x4 low, שמת לב אם הגיר מעלה הילוכים כרגיל? נראה לי רק ראשון-שני עובדים.
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
כל ההילוכים עוברים. אבל אני מגביל עד 3 .
פשוט כי האובר דרייב חלש יותר מבחינה מכנית.
ב LOW מע' ה ABS מנוטרלת
רענן
פשוט כי האובר דרייב חלש יותר מבחינה מכנית.
רענן
אולי בבנזין...
???
👆..
זה לא אולי , זה בטוח בבנזין .
כאחד שחקר את הגיר "תכשיט" הזה,
אז הוא התחיל כגיר צרפתי 3 הילוכים מכני לפרייבט.
אח"כ שודרג לתוספת אובר דרייב והותקן אפילו בסדרה 5 של במוו .
בין לבין שודרג לבקרה חשמלית.
על פרייבטים הגיר היה לא רע,
עד שאיסוזו שתלו אותו בטרופר ומתוך קמצנות משכו אותו לקצה בטרופר V6 3.5 עם 215 כ"ס
ללא יתירות כלל של הספק ומומנט המנוע מול נתוני הכניסה (יצרן) המכסמליים של הגיר.
(אם נחפור אחורה בשרשורים, מאמין שנמצא את הנתונים שהעלתי בעבר)
רענן
על זה בדיוק היתה תגובתי...
מכיר את הגיר הנבלה הזה.
בדיזל (נושא הפוסט) הגיר שונה כידוע לך.
על זה בדיוק היתה תגובתי...
מכיר את הגיר הנבלה הזה.
בדיזל (נושא הפוסט) הגיר שונה כידוע לך.
נדמה לי שנושא הפוסט הוא מק"ט של לוקרים ...
איך שהוא קפצנו ל TOD , קינחנו בגיר.
ואם נמשיך, נסיים עם הסולר בשמן ו/או בנוזל הקירור ...
שחר גרינברג
22-06-21, 22:33
אז יש מקט או המלצה על נועל טבור?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Avm 433.
או אייסין אם תמצא...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.