צפייה בגרסה מלאה : נפילת טורים פטרול.
שלום שוב לכולם,
אז ככה, נסעתי היום לירושלים מאשדוד,
עוד לפני העליות אני מזהה שבזמן תאוצה, בסביבות ה2500 סל״ד
פתאום נופלים הטורים ל 2000 בערך והאוטו לא זז, מרגיש שהטורבו
פסק מלעבוד,
ואז אני עוזב את דוושת הגז לרגע ולוחץ שוב, הטורבו חוזר לעבוד,
ושוב עד 2500סל״ד ונופל..?!
דיאגנוסטיקה למישהו ?
תודה מראש,גיא
Sent from my iPad using Tapatalk
eran_kedar
11-06-21, 06:09
שלום שוב לכולם,
אז ככה, נסעתי היום לירושלים מאשדוד,
עוד לפני העליות אני מזהה שבזמן תאוצה, בסביבות ה2500 סל״ד
פתאום נופלים הטורים ל 2000 בערך והאוטו לא זז, מרגיש שהטורבו
פסק מלעבוד,
ואז אני עוזב את דוושת הגז לרגע ולוחץ שוב, הטורבו חוזר לעבוד,
ושוב עד 2500סל״ד ונופל..?!
דיאגנוסטיקה למישהו ?
תודה מראש,גיא
Sent from my iPad using Tapatalkנכנס לlimp mod כנראה מחשב המנוע מזהה גדישת יתר ונכנס למוד הגנה על המנוע שבאמת הורדה של הרגל מדוושת התאוצה משחררת את ההגנה.
האם מותקן אצלך חיישן גדישה פורק לחץ חיצוני ושסתום daws?
אם כן צריך לכוון אותם או שיכול להיות שיש חור על אחד הצינורות של המערכת (קרה לי בעבר)
אם לא כדאי להתקין.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
אכן נשמע כמו limp mod.
כאשר מתקבל ב סלד של 2000-2500 מקורו אכן “בגדישת יתר“, למה מרכאות? יכול להיות הגדישה הייתה רק 14-15 psi, למרות שבסלד גבוה יותר יגיע גם ל 18 psi ויותר במצב סטנדרטי.
במקרה של ה limp הנמוך קבלת ערך של מעל 3.9v מהחישן maf. נכנס המחשב ל limp.
התופעה הזו היא חלק מבעיה רחבה יותר שגורמת למנוע zd30 בסוף גם גם למות.
הפתרון הוא מה שערן כתב (או re-flash ל ecu). חפש nads ברשת יש הרבה חומר.
זה פתיר לגמרי, אני מאיץ עם ערכי גדישה גבוהים כולל ערכי מקסימום גבוהים מהמצב סטוק של הרכב, ללא כל limp.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
ערן ואמיר, שוב תודה רבה על כל המידע החשוב הזה !
... אני עדיין טירון גמור בניסן ובודאי בפטרול ואפילו בדיזל [emoji2960]
מעריך את הסבלנות[emoji120]
לעינייננו,
ערן, אבדוק מה יש ברכב ונעדכן ,
אמיר, אשמח לדעת איך אתה טיפלת בבעיה הזו ,
תודות, ושבת שלום חברים [emoji4]
Sent from my iPad using Tapatalk
...מה זה NADS .?
Sent from my iPad using Tapatalk
eran_kedar
11-06-21, 14:02
שלח אליי לפרטי את הנייד שלך אעביר לך את התנך של הפטרול. לא מצליח להעלות לכאן את הקובץ
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
שלח אליי לפרטי את הנייד שלך אעביר לך את התנך של הפטרול. לא מצליח להעלות לכאן את הקובץ
באיזה פורמט הוא?
אם ניתן לפרסמו לטובת הכלל, שלח הודעה פרטית לנמרוד ואולי יפורסם באתר...
eran_kedar
11-06-21, 14:17
פורמט. Pdf
הקישור למקור בפורום האוסטרלי לא תקין והtap talk לא מצליח להעלות. אנסה מאוחר יותר מהמחשב בבית
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
אמיר, אשמח לדעת איך אתה טיפלת בבעיה הזו
Sent from my iPad using Tapatalk
ביטלתי את הסולונוייד המפוקד ששולט ב vnt, ובמקומו יש שסתום פריקה וברז ידני שהפכו את הגישה ללניארית. בנוסף הגדלתי את הבית maf, ועוד כמה שיפורים בתחום פינוי גזי הפליטה.
תעבור על מה שערן ישלח לך, הכל שם לא המצאתי כלום בעצמי
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
boaz avrahami
11-06-21, 17:47
לאתר יש ספרית הורדות מפוארת להרבה דגמים.
אני העלתי את מה שהיה לי לדרופ בוקס ושלחתי לנמרוד לינק.
נמרוד מעלה את הקובץ ומאפשר לבאי האתר להנות ממנו ( להוריד מהספריה).
פרסמו ככה לטובת כולם Workshop manual
Part Catalog
וכל חומר רלוונטי שיש לרכב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.