צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ גיר פורד אקספלורר 2008 v8 4.6
שלום חברים
מבקש המלצה על מכון לשיפוץ גיר באזור המרכז עבור פורד אקספלורר 2008 4.6 ליטר
בתודה מראש
מיקי
ארז "טופ גיר", 054-443-4580
לא יודע ספציפית לגבי הגיר הזה, אבל אם הוא ייקח את העבודה, הוא יעשה אותה טוב.
יונימוג אדום
20-06-21, 05:18
ארז "טופ גיר", 054-443-4580
לא יודע ספציפית לגבי הגיר הזה, אבל אם הוא ייקח את העבודה, הוא יעשה אותה טוב.
מצטרף להמלצה +++
אילן
לגמרי ארז!
רב תודות לכל המגיבים !!!
מסתבר שהבעייה היא בטורק/מעביר הכח - וכמובן שאין בארץ חלק כזה במלאי לרכב משנת 2008 ...
חברת וולטקס שמתמחה בשיפוץ מעבירי כח - לא משפצת את הדגם הספציפי הזה
רב תודות לכל המגיבים !!!
מסתבר שהבעייה היא בטורק/מעביר הכח - וכמובן שאין בארץ חלק כזה במלאי לרכב משנת 2008 ...
חברת וולטקס שמתמחה בשיפוץ מעבירי כח - לא משפצת את הדגם הספציפי הזה
איך הסתבר?
או מי ביצע את האבחון?
טל.
איך הסתבר?
או מי ביצע את האבחון?
טל.
לא נמצא כל קוד שגיאה בבדיקה ממוחשבת
הבעייה אובחנה על ידי אמיר מגיר שרונים - לפי התופעה - רעידות מהגיר בנסיעה במהירות 80-100 בעיקר במאמץ - עלייה.
הרעידות מפסיקות מיד כשמורידים את הרגל מהגז.
נשללו בעיות בציריות ( אשר הוחלפו ) וגם איזון גל הינע - שנבדק ונמצא מאוזן.
בלי בדיקת stall לא מאמתים תקלת ממיר.
מה ערך ה stall של הרכב?
מה הרצוי וכמה מתקבל?
וזהירות! לא יותר מ 15 שניות!
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא הייתי רץ כל כך מהר לטורק.
מה עם הטרנספר והסרנים?מישו בדק אותם?זה פול טיים הרי...
טרנספר של 4.6 נועד לפורענות...
ומה עם הדרייבשאפט הקדמי?
נאבות תקינות?
בכל מקרה..חלפים לרכב הזה יש בשפע ברוק אוטו או כל דילר אמריקאי ששולח לארץ כמו fordgiantparts.com
אתה מוסיף כסף וזה מגיע לארץ תוך יומיים (אם יש דחיפות)
בלי בדיקת stall לא מאמתים תקלת ממיר.
מה ערך ה stall של הרכב?
מה הרצוי וכמה מתקבל?
וזהירות! לא יותר מ 15 שניות!
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה אסף
לא הייתי רץ כל כך מהר לטורק.
מה עם הטרנספר והסרנים?מישו בדק אותם?זה פול טיים הרי...
טרנספר של 4.6 נועד לפורענות...
ומה עם הדרייבשאפט הקדמי?
נאבות תקינות?
בכל מקרה..חלפים לרכב הזה יש בשפע ברוק אוטו או כל דילר אמריקאי ששולח לארץ כמו fordgiantparts.com
אתה מוסיף כסף וזה מגיע לארץ תוך יומיים (אם יש דחיפות)
תודה על התגובה המפורטת
מכיר טוב את רוק אוטו - אתר נהדר
יש דרך לשלול את הדרייבליין של ההנעה הקדמית כולל תיבת העברה.
מנתקים את החוט החום מהמודול 4x4 .אם הרעש נעלם מתמקדים באזור הזה
יש להקפיד לאחרמכן לחבר את החוט כראוי (שרוול או הלחמה)אחרת יהיו שגיאות rsc ו abs
יש דרך לשלול את הדרייבליין של ההנעה הקדמית כולל תיבת העברה.
מנתקים את החוט החום מהמודול 4x4 .אם הרעש נעלם מתמקדים באזור הזה
יש להקפיד לאחרמכן לחבר את החוט כראוי (שרוול או הלחמה)אחרת יהיו שגיאות rsc ו abs
תודה רבה
מתרשם מאד מרמת ההיכרות והמקצועיות !!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.