PDA

צפייה בגרסה מלאה : סיקס מגמגם בטורים גבוהים



Orr
20-06-21, 11:08
בוקר טוב
כמו בכותרת, אחרי נסיעה של שעה/שעה וחצי, מתחיל גמגום בטורים בינוני/גבוה.
בנוסף, התנעה קשה עד בלתי אפשרית. אחרי כיבוי,לפעמים צריך לתת לרכב חצי שעה לנוח לפני שמניע מחדש.
מורכב קרבורטור מוטוקראפט.
משאבת דלק מכנית מקורית.
רעיונות לתקלה אפשרית?

yoni_0000
20-06-21, 12:10
הייתי חושד גם במערכת הצתה. הגיוני יותר שהיא מתעייפת אחריי זמן עבודה ממושך מאשר שמשהו בקרבורטור מזייף. תבדוק ניצוץ כשהרכב קר וכשאתה מגיע למצב של התנעה קשה.

מבחינת הקרבורטור, תתחיל בכיוון הצ'וק (חפש ביוטיוב) . תבדוק שאין לך דליפות אוויר מהאטם חיבור לסעפת, נתק את צינור שיוצא ממכסה השסתומים לקרב' ותבדוק שאין לך פליטת אדי שמן קיצונית (מה מצב לחץ השמן לאחר נסיעה?). דווח ממצאים נמשיך משם

מוני אורבך
20-06-21, 12:45
בדוק מכסה דסטרביוטור, שאין סדקים שגדלים עם החום.

udical
20-06-21, 21:17
בנוסף, בדוק גובה מצוף (מצוף גבוה מדי יגרום לזה), תקינות משאבת דלק, וואקום במיכל דלק, ופילטר דלק סתום.

udical
21-06-21, 08:13
בנוסף, בדוק גובה מצוף (מצוף גבוה מדי יגרום לזה), תקינות משאבת דלק, וואקום במיכל דלק, ופילטר דלק סתום.

*תיקון* מצוף נמוך מדי יגרום לזה. לא גבוה.

shmil
21-06-21, 09:03
כן, אם זה רק במזג אויר חם מאד ואחרי הרבה זמן - הרחק את צינורות הדלק ממקורות חום אפשריים. קוראים לזה "סתימת אדים".....
בשביל לבדוק אם זה באמת זה -
כשזה קורה - עצור, עטוף את משאבת הדלק בסמרטוט .
הרטב אותו במים בנדיבות וצא לנסיעה מיד.
אם זה נעלם בחמש הדקות הבאות - זה זה.

GodsFather
21-06-21, 10:54
כן, אם זה רק במזג אויר חם מאד ואחרי הרבה זמן - הרחק את צינורות הדלק ממקורות חום אפשריים. קוראים לזה "סתימת אדים".....
בשביל לבדוק אם זה באמת זה -
כשזה קורה - עצור, עטוף את משאבת הדלק בסמרטוט .
הרטב אותו במים בנדיבות וצא לנסיעה מיד.
אם זה נעלם בחמש הדקות הבאות - זה זה.סיפור גלידת שוקולד

Sent from my HD1903 using Tapatalk

Orr
17-07-21, 22:34
עדכון...
הותקן מפלג hei שהגיע השבוע מאמזון.
אחרי נסיעה של חצי שעה בערך, עושה רושם שהבעיה נפתרה. האשם היה הכויל, שהיה מתחמם לא היה נותן ניצוץ. הגיע הזמן להשתדרג עם מערכת חשמל פשוטה וטובה יותר.
מה שכן, הטמפרטורת עבודה עלתה בערך ב5 מעלות. נסעתי לפני שהחלפתי את המפלג ואחרי, עושה רושם שהוא עובד חם יותר. האם הגיוני?
חוץ מזה, ראיתי ביוטיוב שהאמריקאים מחברים בנוסף פלוס אחרי סוויץ' גם חוט לאלטרנטור. האם חובה או שאפשר גם בלי
134450134451

udical
18-07-21, 07:07
אם נוסע חם יותר, יכול להיות שזה בגלל קידום יתר, או פשוט בגלל שהשבוע הטמפ' בחוץ חמה יותר.
בלי קשר - בתמונה, נראה שלא חיברת את צינור הוואקום של קידום ההצתה.

מוני אורבך
18-07-21, 09:05
חבר את צינור הוואקום צריך אותו.
קידום הצתה לא נכון עלול לגרום להתחממות.
יש חוט עירעור שמתחבר אל האלטרנטור.
אם אתה מחבר אותו ישירות למצבר הוא ממשיך לקחת זרם גם כאשר הרכב כבוי.
כאשר הרכב עומד לאורך זמן (שבוע שבועים) זה עלול לגמור את המצבר.
לכן מחברים את החוט הזה למקור שאחרי הסוויטש.

Orr
18-07-21, 09:49
אוקי תודה..
התמונה ששמתי זה לפני שסיימתי את ההתקנה.
צינורית הוואקום חזרה כמובן למקום שלה.
בקשר לחוט עירעור, אם כרגע הוא מחובר פלוס אחרי סוויץ', אבל לא ישירות למפלגה, זה משנה משהו?
בקשר לחום מנוע, לפני ההחלפה עמד על איזור ה85 מעלות.
עכשיו עלה ל90. האם זה בגבול התקין או חם מדי?
טרמוסטט נפתח ב82

udical
18-07-21, 10:34
90 זה עוד תקין.
אני נכנס ללחץ ב-95.
לגבי העירעור - 2 דברים:
1. ממה שאני זוכר, החיבור שלו ל + אחרי סוויץ' חייב להיות עם התנגדות בדרך. בד"כ מנורה (ברוב המכוניות זו נורית האזהרה על טעינה)
2. ישנם מקרים, שבהם כשמכבים את המנוע, הוא ממשיך לעבוד (משהו כמו דקה) ואז כבה. זה קורה לפעמים בגלל שלמרות הכיבוי, זרם זורם דרך הקו של העירעור אל המפלג (וזה קורה הרבה יותר כשעובדים עם HEI שהצריכה שלו אפסית).
פיתרון טוב לזה הוא דיודה בכיוון מקו הסוויץ' אל קו העירעור. או לד.

מוני אורבך
18-07-21, 11:01
מהסויץ ישירות לסליל הערעור.
אצלי מערכת ה HEI מקבלת מתח דרך רילי ישירות מהמצבר.
כאשר הסוויטץ נפתח הוא מפעיל את הרילי.
סליל הערעור אין לו מספיק זרם להפעיל את הרילי, והמנוע נכבה.

אגב במערכת המקורית סליל הערעור מחובר ישירות למצבר.
בדקתי במספר סכמאות חשמלית מהתקופה, וזה ככה במקור.
אין לי מושג למה עשו טעות כזו.
אולי כי לא חשבו שישאירו רכב שבועים ללא הדלקה ??
וזאת כדי למנוע מצב כמו שתואר בתגובה הקודמת..
בכל מקרה לגיפ במקור אין מנורת טעינה.

shmil
18-07-21, 11:05
רק כדי להיות פולניה:
עירור, מלשון להעיר.
לא ערעור.

udical
18-07-21, 11:53
...
אגב במערכת המקורית סליל הערעור מחובר ישירות למצבר.
בדקתי במספר סכמאות חשמלית מהתקופה, וזה ככה במקור.
אין לי מושג למה עשו טעות כזו....

שמע, עברתי עכשיו על הסכמה שיש לי.
ואללה רואים את קו העירור מתחבר דרך חוט התנגדות אל הקונקטור הגדול בקיר האש, ומשם מתחבר ל + אחרי סוויץ'.
אני מדבר על דיאגרמה של CJ מודרני - אמצע שנות ה-80.

אם אתה רוצה, אפשר לשבת על זה יחד. מישהו מאיתנו מפספס משהו.

מוני אורבך
18-07-21, 12:15
אני מדבר על סכמות חשמליות מקוריות של CJ7 משנת 82
יתכן ובדגמים היותר "מודרנים" תיקנו את השטות הזו.

Orr
18-07-21, 14:26
את המערכת חשמל של הגיפ שהכנתי לפני כמה חודשים בניתי לפי הסכימות חשמל שאודי שלח לי.
את החוט עירור חיברתי למנורה במקום לנגד שיש בסכימה, כדי שתהיה לי אינדיקציה נוספת מלבד שעון.
עכשיו, האם צריך לחבר אותו גם למפלג או לא? זאת השאלה

-->