PDA

צפייה בגרסה מלאה : מי בא איתי לסדנה של גיתאי? (סוויץ בראש)



אומי5
21-06-21, 09:17
סוויץ בראש - סבב ג'יפאים.
(מי שהצליח לפספס מה זה "סוויץ בראש" אז הנה קישור https://www.switch-barosh.com/)

כבר המון זמן שאני רוצה לעשות את הסדנה של גיתאי, למרות שכבר פרקתי ותיקנתי לא מעט, לפעמים אפילו בהצלחה, אני רוצה בסיס מסודר ואיתן יותר.

בא לי להתארגן על קבוצה של ג'יפאים, התוכן יהיה דומה, אולי קצת מוכוון לג'יפים, אבל לא קורס שבנוי לזה מחדש.

אז למה? גם בשביל האווירה, וגם כי נראה לי שככה נתעכב פחות על שאלות סופר בסיסיות ונוכל לרוץ יותר לעומק בדברים הכבדים יותר.

אז מה אני מחפש? עוד 13 ג'יפאים, שלא נבהלים לשמוע דברים שהם כבר יודעים כדי ללמוד את מה שהם שלא יודעים.

אנשים שבאים ללמוד!

מתי?
אחרי החגים.

*למען הסר ספק היוזמה היא שלי, גיתאי מוכן לזרום איתי, אני לא מרוויח כלום חוץ מזה שהקורס יהיה קצת יותר מוכוון לצורך שלי.

guyo
21-06-21, 09:43
שוקל בחיוב, אשמח לשמוע פרטים נוספים

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

nirs
21-06-21, 10:00
תרשום תרשום


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
21-06-21, 10:02
שוקל בחיוב, אשמח לשמוע פרטים נוספים

Sent from my SM-G970F using Tapatalkכנ"ל..

Aka e-Pit@m, אחרי שנים החלפתי למשהו קליט יותר..:cool:

אומי5
21-06-21, 10:31
זה הקורס : (גרסת 7 המפגשים)
https://www.switch-barosh.com/0-100-online

לגבי תאריכים אעדכן כשאדע, בכל מקרה זה בהזדמנות הראשונה אחרי ספטמבר.

alto
21-06-21, 11:57
שוקל בחיוב
אישית אשמח לכמה שיותר לכיוון תיקונים בשטח ופחות טיפולים שוטפים וכו' ברכב

om2
21-06-21, 13:55
מחיר?

קייס קינום
21-06-21, 14:19
מעניין. אבל קשה להבין מהתיאור באתר כמה עמוק מגיעים בסדנה הזו (מעבר לטיפול שנתי נגיד). מישהו היה ויודע לפרט קצת?

פיני ד
21-06-21, 15:57
מעניין. אבל קשה להבין מהתיאור באתר כמה עמוק מגיעים בסדנה הזו (מעבר לטיפול שנתי נגיד). מישהו היה ויודע לפרט קצת?



המחיר אותו מחיר כמו באתר?
איזור ה3900?

אומי5
21-06-21, 16:05
המחיר אותו מחיר, הסדנה אותה סדנה, בלי שינויים התאמות מיוחדות.
מן הסתם אם כל מי שמגיע יודע מה זה בוקסה ומה זה סעפת הדברים יזוזו מהר יותר ונרד יותר לעומק, אבל אין בניה של סדנה מיוחדת בשבילינו.

Shalem
21-06-21, 16:43
נשמע מאוד מעניין, אני בפנים.
אור

איל מ
21-06-21, 17:23
לא עשיתי את הסדנא, אבל גיתאי הוא חבר וביקרתי אצלו מס' פעמים.
נשאלה שאלה לאיזה רמה מגיעים? ובכן... מפרקים ומרכיבים מנוע. פותחים גיר, עוברים על דרך הפעולה של כל המערכות באוטו.
מקיף מאוד. לדעתי יש גם תכניות יותר קצרות.

Snir
21-06-21, 18:11
כבר הרבה זמן שאני מנסה להגיע לזה, כל פעם נמצא לי תירוץ אחר...
אשמח גם לשמוע על תאריכים מדוייקים יותר ולהירשם יחד

boaz avrahami
21-06-21, 19:51
תעשו טובה, תעברו היטב ותחזקו אצלו בסופה את כל הצנרת.
הקבוצה הקודמת השאירה איזה צינור משוחרר בהגה כח. אל תשאלו איך זה נגמר [emoji6]

איל מ
21-06-21, 20:21
זה לא היה קבוצה. אלו היו המדריכים....
יש שיאמרו מתיחה מוצלחת על חשבון המנטור ;)

אומי5
21-06-21, 20:54
על משקל המפקד לא מאחר?

גיתאי נוה
22-06-21, 02:22
זה לא היה קבוצה. אלו היו המדריכים....
יש שיאמרו מתיחה מוצלחת על חשבון המנטור ;)
"המלך מת RIP"... :p
בעצם עוד לא, עוד קצת :D:D

גיתאי נוה
22-06-21, 09:51
מעניין. אבל קשה להבין מהתיאור באתר כמה עמוק מגיעים בסדנה הזו (מעבר לטיפול שנתי נגיד). מישהו היה ויודע לפרט קצת?
כמה חברים יקרים כאן היו בקורס, אם יראו את הפוסט אין לי ספק שהם יכנסו לשתף אתכם ברשמים בשמחה רבה.

אז ככה,
הקורס "מאפס למאה" הוא הליבה שממנה הכל מתחיל; אחריו, מתקיימות סדנאות מעשיות לבוגרי הקורס בלבד - כל אחד כפי רצונו להעמיק.

הקורס הוא ברמה סופר-גבוהה, עם נגיעות בהנדסת רכב פרקטית (כלומר הבנת ההיגיון ההנדסי של המכונה והשלכות תפעוליות ותחזוקתיות עלינו).
עד כה מאות בוגרים ובוגרות;
כ-45 מחזורים;
כל הגילאים (ממסיימי תיכון צפונה), המגדרים, המגזרים;
כרבע מהבוגרים הם מהנדסים\ות, רובם\ן מכונות ואווירונאוטיקה;
ספק משרד הבטחון (גופים בטחוניים שולחים לכאן מהנדסים);
הוכר כקורס מסווג "מקצועי", מוּכָּר לגמול השתלמות, עבור אלפי מהנדסי התעשייה האווירית;

כאן ניתן לקרוא המון ביקורות 5-מתוך-5, חלקן מפורטות מאד:
https://www.facebook.com/switchbarosh/reviews/?ref=page_internal

בקורס אנחנו מפשיטים את המכונית עד רמת הבורג (למעט מערכת המיזוג וקרבורטור, יגיע בשלב מאוחר יותר), ולומדים לעומק את ההיגיון ההנדסי במכונה.
הקורס אינו מעשי אלא תאורטי, אבל מלוּוֵה בהמון חלקי הדגמה, פירוק מכלולים, מתקני הדרכה גדולים, רכבי הדגמה, ליפטים, תרגילים גדולים על מנועים ועוד. כל אלה משרתים את הלימוד התאורטי.
אני מאמין בלמידה מהראש ורק לאחר מכן למידה 'דרך הידיים', והגישה הזו מוכיחה את עצמה ביג טיים כבר 5-6 שנים.

מי שירצה להעמיק לאחר מכן, יש מערך של סדנאות מעשיות לבוגרי הקורס בלבד, כל סדנה מפגש אחד של כמה שעות. והן:



טיפול שוטף - הצ'ק ליסט המלא והמקצועי הכולל מעל 30 אייטמים, כולל: החלפות, בחינות, חופשים; למידה ותרגול של עבודה מקצועית עם כלים
ציריות+בלמים - פירוק, 'שיפוץ' והרכבת ציריות, פירוק והעמקה בטיפול בלמים
טיימינג - ביצוע טיימינג מההתחלה עד הסוף
שיפוץ גיר אוטומטי - פירוק לגורמים והרכבה, תוך חזרה על עקרונות התמסורת הפלנטרית 'דרך הידיים'


בהמשך מתוכננות סדנאות נוספות.

את הקורס רק אני מעביר עדיין, בשלב זה, את הסדנאות מעבירים המדריכים שלי.
למי מכם שיש שאלות - אתם מוזמנים להעלות אותן כאן ואענה בשמחה

גיתאי

גיא
22-06-21, 10:02
לי יש שאלה.

זה רק לג׳יפולוג או שאפשר להוציא את ההזמנה הזאת לקבוצה שלי ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

אומי5
22-06-21, 10:42
אני חושב שאם נמלא קבוצה מג'יפולוג זה יהיה כיף, אבל כמובן אם לא נגיע ל14 אשמח לצרף אנשים ברוח דומה שלא רשומים באתר. אני בנתיים לא העברתי לחברים מחוץ לאתר.

boaz avrahami
22-06-21, 10:45
אם יש בוגרים שמחפשים לצבור נסיון, יש לי כמה משימות שאני דוחה.
אשמח לפקח עליכם…

GodsFather
22-06-21, 10:48
איפה זה מתקיים? למקרה ופספסתי

Sent from my HD1903 using Tapatalk

איל מ
22-06-21, 13:44
מתקיים בצור נתן.
שזה ממש צמוד לצור יצחק.
שנמצא ליד צור יגאל.
;)

זלמן 1
22-06-21, 16:59
מצטרף למתעניינים, יש מצב

הכוכב הכחול
22-06-21, 18:27
מתעניין..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

רונןש
22-06-21, 22:03
אני בעניין

amitaikl
22-06-21, 23:30
אני עשיתי את הקורס אצל גיתאי לפני שנה - מחזור קוביד19!!!!!
אם יש שאלות ספציפיות, אשמח לענות.
באופן כללי: אתם מכירים את זה שקראתם ספר/ראיתם סרט מדהים ומישהו בא ושואל אתכם עליו ואתם מיד מקנאים בו, בגלל החוויה שמחכה לו? אז ככה אני עכשיו. בכולכם.
היינו מתחילים בחמש אחהצ, מסיימים באחת עשרה/אחת עשרה וחצי, ואחכ נשארים לקשקש עוד קצת.
שעה וחצי נהיגה הביתה בדרך חזרה, אני מבלה בלהכניס את המידע לפינות הרלוונטיות בראש. מדי פעם שומע קולות של אסימונים נופלים כשאני מבין משהו שנתקלתי/שמעתי/קראתי/ראיתי פעם.
יש לו (לגיתאי) סבלנות של ברזל לשאלות ולחזור ולהסביר שוב (ושוב) עד שהדברים מובנים.
כשהמבטים בעיניים נהיים מזוגגים אז עושים הפסקה סביב רכב ההדגמה, או איזה מנוע מפורק ואז חוזרים להמשך המצגות/סרטים/הסברים/פירוק חלקים על השולחן.
הקורס מאוד מובנה, יש קו ברור בין הנושאים והקורס הולך ומתפתח משיעור לשיעור.
בסוף היה לי ברור ש:
- יש לי עוד המון ללמוד
- שאפשר לעשות הרבה דברים לבד אם יש כלים מתאימים, ספרות טכנית, סבלנות (כי אחרת שוברים) ומוכנות ללכלך ידיים
- שיש דברים ששווה לתת למוסכניק לעשות וזה יהיה יותר מהיר ויותר זול מאשר אם אני אעשה אותם

Sent from my BE2029 using Tapatalk

אומי5
23-06-21, 10:36
אני מניח שמה שמטריד אנשים זה האם הקורס הוא בסיסי מידי לנסיון שלהם.
אין לי ספק שאשמע בקורס דברים שאני יודע, וגם אין לי ספק שאשמע דברים שאני לא יודע.
כנראה שיש רק דרך אחת לדעת מה היחס בניהם... אני מאמין שאלמד לא מעט בסדנה אפילו שאני מפרק ומרכיב רכבים מגיל תיכון (כנאמר, לפעמים אפילו בהצלחה).

nirs
23-06-21, 11:00
אני מעולה בפירוק….
הרכבה… נו טוב, יש מקום לשיפור (למען האמת גם בפירוק, שלעייתים מסתיים בנזק)


Sent from my iPhone using Tapatalk

אומי5
23-06-21, 11:09
בנתיים מתעניינים

nirs
סולי
alto
קייס קנום
Shalem
Snir
זלמן1
הכוכב הכחול
רונן ש
ואני

פיספסתי מישהו?

amitaikl
23-06-21, 14:51
אני מניח שמה שמטריד אנשים זה האם הקורס הוא בסיסי מידי לנסיון שלהם.
אין לי ספק שאשמע בקורס דברים שאני יודע, וגם אין לי ספק שאשמע דברים שאני לא יודע.
כנראה שיש רק דרך אחת לדעת מה היחס בניהם... אני מאמין שאלמד לא מעט בסדנה אפילו שאני מפרק ומרכיב רכבים מגיל תיכון (כנאמר, לפעמים אפילו בהצלחה).הכי פשוט: תרים טלפון לגיתאי. דברו. תשאל הכל


Sent from my BE2029 using Tapatalk

אומי5
23-06-21, 14:59
תאמין לי שדיברנו. עם ובלי קשר לקורס.

amitaikl
23-06-21, 15:02
תאמין לי שדיברנו. עם ובלי קשר לקורס.מאמין ;)
מצד אחד אין תחליף לעבודת ידיים וניסיון.
מצד שני, אחרי שאתה מקבל סקירה על כל אחד מ17 סוגי החיישנים ברכב, מה בודק כל אחד ולמה, על מה כל אחד צועק ואיך עושים דיאגנוזה שמשלבת בין הקריאות, אתה מתחיל להבין כמה אתה לא מבין ;)

Sent from my BE2029 using Tapatalk

נדב42
23-06-21, 18:07
אחרי שאתה מקבל סקירה על כל אחד מ17 סוגי החיישנים ברכב, מה בודק כל אחד ולמה, על מה כל אחד צועק ואיך עושים דיאגנוזה שמשלבת בין הקריאות, אתה מתחיל להבין כמה אתה לא מבין ;)


אחרי סקירה כזו אתה מוכר את הג׳יפ וקונה סיקס ...

דרור ברלי
24-06-21, 10:30
אחרי סקירה כזו אתה מוכר את הג׳יפ וקונה סיקס ...


סופה גוטה, סופה....

חלק מהחוויה היא המשימה המיסיונרית להעביר את כולכם לדבר האמיתי - שזה סופה.....
תאמינו לי, אפילו גיתאי לא יצטרך להתאמץ להכריח אתכם. אתם תבינו את זה לבד בעצמכם ותשתכנעו. וקצת אחרי הקורס כל מיני טרופרים/פאג'רואים ייצאו למכירה ויתחיל החיפוש אחרי הסופה המיועדת....

ועכשיו ברצינות...
אני אולי לא אובייקטיבי כי אותי לא צריך לשכנע (שסופה זה הדבר האמיתי) ובעיקר כי גיתאי חבר קרוב שלי ואני מאוד אוהב אותו כבנאדם וברמה האישית - ובכל זאת אנסה להזיז את זה הצידה ולהיות הכי אובייקטיבי שאפשר.

הקורס הזה הוא חתיכת חווייה שכל חובב רכב בכלל וג'יפאי בפרט, פשוט חייב לעצמו. הן בגלל האישיות/הכריזמה/השגעון של גיתאי ויכולתו המוכחת, המרתקת והלא פחות ממדהימה כמורה/מדריך/מרצה, והן ברמה המקצועית נטו. הוא באמת יקה-פוץ שיורד לפרטי-פרטים, חמור-גרם עקשן שאף פעם לא מוותר גם כשכלו כל הקיצין, וגם לכם הוא לא יוותר על קלה כחמורה. האימרה "כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים" נכתבה עליו כנראה. למרות שכבר מזמן הסיר את הכיפה וחזר בשאלה, דברים מגיעים אצלו מתוך אמונה יוקדת בצדקת הדרך ולכן גם המחוייבות שלו, ומכאן גם הסבלנות - בלתי נגמרות.

מומלץ אבל ממש. אתם לא רק תלמדו המון, אתם הולכים גם להינות. איזה כיף לכם.

assafy
24-06-21, 11:31
מומלץ אבל ממש. אתם לא רק תלמדו המון, אתם הולכים גם להינות. איזה כיף לכם.

+1

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

גיתאי נוה
24-06-21, 17:34
חברים
אגיע מחר למפגש, ניפגש ותוכלו לשאול אותי כל שאלה שעולה בדעתכם.
בציפייה :cool:

michaely
24-06-21, 23:43
סופה גוטה, סופה....

חלק מהחוויה היא המשימה המיסיונרית להעביר את כולכם לדבר האמיתי - שזה סופה.....
תאמינו לי, אפילו גיתאי לא יצטרך להתאמץ להכריח אתכם. אתם תבינו את זה לבד בעצמכם ותשתכנעו. וקצת אחרי הקורס כל מיני טרופרים/פאג'רואים ייצאו למכירה ויתחיל החיפוש אחרי הסופה המיועדת....

ועכשיו ברצינות...
אני אולי לא אובייקטיבי כי אותי לא צריך לשכנע (שסופה זה הדבר האמיתי) ובעיקר כי גיתאי חבר קרוב שלי ואני מאוד אוהב אותו כבנאדם וברמה האישית - ובכל זאת אנסה להזיז את זה הצידה ולהיות הכי אובייקטיבי שאפשר.

הקורס הזה הוא חתיכת חווייה שכל חובב רכב בכלל וג'יפאי בפרט, פשוט חייב לעצמו. הן בגלל האישיות/הכריזמה/השגעון של גיתאי ויכולתו המוכחת, המרתקת והלא פחות ממדהימה כמורה/מדריך/מרצה, והן ברמה המקצועית נטו. הוא באמת יקה-פוץ שיורד לפרטי-פרטים, חמור-גרם עקשן שאף פעם לא מוותר גם כשכלו כל הקיצין, וגם לכם הוא לא יוותר על קלה כחמורה. האימרה "כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים" נכתבה עליו כנראה. למרות שכבר מזמן הסיר את הכיפה וחזר בשאלה, דברים מגיעים אצלו מתוך אמונה יוקדת בצדקת הדרך ולכן גם המחוייבות שלו, ומכאן גם הסבלנות - בלתי נגמרות.

מומלץ אבל ממש. אתם לא רק תלמדו המון, אתם הולכים גם להינות. איזה כיף לכם.

+1 בהחלט!


Sent from my iPhone using Tapatalk

אומי5
24-08-21, 12:29
מכיוון שהעיניין הוזכר בשירשור אחר אני נאלץ לעדכן שאני כרגע לא יכול להרשם, לצערי הרב.

לא צופה שזה יקרה בחודשיים שלושה הקרובים.
אני בטוח שזה יקרה מתישהו.

כרגע מי שרוצה להתקדם אני ממליץ לו להרשם ולא לחכות לי.

Snir
24-08-21, 22:47
להבנתי בהמשך השבוע אמורים להתפרסם תאריכים ל"אחרי החגים".
אני מתכוון להירשם לאחד הקורסים שם, אשמח לחברה מבאי האתר בקורס איתי.

קייס קינום
30-08-21, 15:02
יש כבר תאריכים?

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

איל מ
13-08-23, 18:22
מי שאין לו פייסבוק, אאמל"ק לו: קורס שמדגים מה קורה לרכב בנהיגת שטח. איך לנהוג נכון כדי לשמור על האוטו, ובכלל להבין איך השיפורים שאנו עושים משפיעים עליו.

נראה סופר מעניין. אם למישהו יש קישור לסרטון ביוטיוב,
עדיף:
https://www.facebook.com/100057637231621/posts/743056170958951/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v

עריכה: מצאתי!

https://www.youtube.com/watch?v=_qb1kXCT9LQ

-->