צפייה בגרסה מלאה : משאבת דיזל ? אשמח להסבר קצר...
היי חברים,
קינג 2001 אוטומט.
בזמן האחרון כשהרכב מתחמם (נניח 40-50 דקות נסיעה) הוא כבה בסל"ד נמוך (לצורך הדוגמה - ברקס בפקק).
הבנתי מגדולים ממני שזאת בעיה במשאבה. מה שאני לא מבין - זה איך היא מתחילה רק כשהרכב חם (ויותר מזה -צריך כמעט שעה נסיעה. הרי לטמפרטורת עבודה הוא מגיע אחרי כמה דקות...)
יש אופציות נוספות שכדאי לבדוק?
תודה :)
היי חברים,
קינג 2001 אוטומט.
בזמן האחרון כשהרכב מתחמם (נניח 40-50 דקות נסיעה) הוא כבה בסל"ד נמוך (לצורך הדוגמה - ברקס בפקק).
הבנתי מגדולים ממני שזאת בעיה במשאבה. מה שאני לא מבין - זה איך היא מתחילה רק כשהרכב חם (ויותר מזה -צריך כמעט שעה נסיעה. הרי לטמפרטורת עבודה הוא מגיע אחרי כמה דקות...)
יש אופציות נוספות שכדאי לבדוק?
תודה :)
בדיקת מחשב מנוע
להיתחבר לסורק מתאים ולבדוק מה קורה בנסיעה.
משאבת סולר זה לא משהו זול לתיקון להמר עליו.
יש אופציות נוספות שכדאי לבדוק?
תודה :)
כן, חיישן קראנק.
תקלות מסוג זה יהיה קשה לאתר, גם עם סורק. סיכוי טוב שבבדיקה הכל יראה תקין.
לכן במצבים כאלו לפעמים אין מנוס מלעבוד בשיטת האלימינציה.
אני מניח שלא נדלקת לך נורת הצ'ק אנג'יין בזמן שזה קורה, כי אחרת היית טורח לציין נכון?
טל.
כן, חיישן קראנק.
תקלות מסוג זה יהיה קשה לאתר, גם עם סורק. סיכוי טוב שבבדיקה הכל יראה תקין.
לכן במצבים כאלו לפעמים אין מנוס מלעבוד בשיטת האלימינציה.
אני מניח שלא נדלקת לך נורת הצ'ק אנג'יין בזמן שזה קורה, כי אחרת היית טורח לציין נכון?
טל.
לא מחייב שתידלק נורת תקלה.
בסורק אתה כנראה כן תראה שפתאום החיישן נופל ל 0.
ואתה תראה עוד הרבה נתונים.
אופציות נוספות-צמת חוטים של משאבה.....
כן, חיישן קראנק.
תקלות מסוג זה יהיה קשה לאתר, גם עם סורק. סיכוי טוב שבבדיקה הכל יראה תקין.
לכן במצבים כאלו לפעמים אין מנוס מלעבוד בשיטת האלימינציה.
אני מניח שלא נדלקת לך נורת הצ'ק אנג'יין בזמן שזה קורה, כי אחרת היית טורח לציין נכון?
טל.
היי טל,
צ'ק אנג'ין באה והולכת אצלי מאז שקניתי את האוטו בלי שהצלחתי "לסנכרן" את זה לסימפטום ספציפי ובמשך 3 שנים לא היו לי בעיות עם המשאבה אז אין לי איך "לפענח" אותה. (היא יכולה לדלוק בתחילת נסיעה, להעלם לבד אחרי 10 דק' לחזור פתאום בהמשך....)
אני זורם עם הקו שלך לגבי אלימינציה ולכן מעדיף להתחיל ממה שקל וזול יותר
- - - Updated - - -
לא מחייב שתידלק נורת תקלה.
בסורק אתה כנראה כן תראה שפתאום החיישן נופל ל 0.
ואתה תראה עוד הרבה נתונים.
במקרה במקרה יש לך סורק ? אפשר להשאיל אותו לכמה ימים?
- - - Updated - - -
אופציות נוספות-צמת חוטים של משאבה.....
סיכוי טוב שמדובר בזה. היא לא במצב טוב אצלי.
אתה יודע במקרה איפה אפשר לקנות קונקטורים כאלה? (אני רוצה להחליף שם את רוב החיווט)
היי טל,
צ'ק אנג'ין באה והולכת אצלי מאז שקניתי את האוטו בלי שהצלחתי "לסנכרן" את זה לסימפטום ספציפי ובמשך 3 שנים לא היו לי בעיות עם המשאבה אז אין לי איך "לפענח" אותה. (היא יכולה לדלוק בתחילת נסיעה, להעלם לבד אחרי 10 דק' לחזור פתאום בהמשך....)
אני זורם עם הקו שלך לגבי אלימינציה ולכן מעדיף להתחיל ממה שקל וזול יותר
- - - Updated - - -
במקרה במקרה יש לך סורק ? אפשר להשאיל אותו לכמה ימים?
- - - Updated - - -
סיכוי טוב שמדובר בזה. היא לא במצב טוב אצלי.
אתה יודע במקרה איפה אפשר לקנות קונקטורים כאלה? (אני רוצה להחליף שם את רוב החיווט)
אל תלך בכיוון של אלימינציה, אתה כנראה תשפוך כסף(והרבה) סתם לפח.
אין לי סורק מתאים.
אם הנורת תקלה באה והולכת כנראה זה יהיה מתועד במחשב מנוע כמו שגרשון הזכיר, זה ייתן לך כיוון ראשוני ממה להתחיל ולאן להיתקדם.
ioniamichael
23-06-21, 10:53
היי חברים,
קינג 2001 אוטומט.
בזמן האחרון כשהרכב מתחמם (נניח 40-50 דקות נסיעה) הוא כבה בסל"ד נמוך (לצורך הדוגמה - ברקס בפקק).
הבנתי מגדולים ממני שזאת בעיה במשאבה. מה שאני לא מבין - זה איך היא מתחילה רק כשהרכב חם (ויותר מזה -צריך כמעט שעה נסיעה. הרי לטמפרטורת עבודה הוא מגיע אחרי כמה דקות...)
יש אופציות נוספות שכדאי לבדוק?
תודה :)
היי חבר,
אתה יכול לעשות self diagnostic בלי סורק.
מתחת להגה, ליד הברך הימנית שלך יש חיבור OBD. אתה צריך חוט באורך של כמטר.
מחבר קצה אחד של החוט לפין הראשון ב OBD , ואת השני מסביב למפתח , ומכניס לסוויץ.
ואז כאשר אתה תפתח את הסוויץ׳, נורת המנוע תתחיל להבהב לך .
הבהוב ארוך = מספר ראשון של קוד תקלה, הבהוב קצר = מספר שני.
תעשה את הבדיקה ותרשום מה הקודי שגיאה שקיבלת.
כאן בסרטון הזה מדגימים ממש איך לחבר את החוט, במידה ולא הבנת ממה שאאני רשמתי.
בהצלחה.
https://www.youtube.com/watch?v=WPKaNBntwOo
היי טל,
צ'ק אנג'ין באה והולכת אצלי מאז שקניתי את האוטו בלי שהצלחתי "לסנכרן" את זה לסימפטום ספציפי ובמשך 3 שנים לא היו לי בעיות עם המשאבה אז אין לי איך "לפענח" אותה. (היא יכולה לדלוק בתחילת נסיעה, להעלם לבד אחרי 10 דק' לחזור פתאום בהמשך....)
אני זורם עם הקו שלך לגבי אלימינציה ולכן מעדיף להתחיל ממה שקל וזול יותר
1. התיאור שלך לגבי נורת הצ׳ק אנג׳יין, מחזק אצלי את החשד שמדובר בחיישן קראנק, (ומאחר שהיא כן הופיע פה ושם אז בהכרח שקוד התקלה נשמר והשלב הבא הוא להוציא לקרוא את קודי התקלות ובהחלט אפשרי בלי סורק על ידי פלאש קוד).
2. חיישן קראנק הרבה יותר זול וקל ממשאבת הזרקה, רק אומר...
טל.
האם יש נזילות שמן ( מנוע לא יבש )?
הייתי מתחיל משטיפה ויבוש ובדיקה
הרבה פעמים נזילות על פלגים למינם (שמן חם נוזל טוב יותר) יוצרות בעיות חשמל בחום גבוה
1. התיאור שלך לגבי נורת הצ׳ק אנג׳יין, מחזק אצלי את החשד שמדובר בחיישן קראנק, (ומאחר שהיא כן הופיע פה ושם אז בהכרח שקוד התקלה נשמר והשלב הבא הוא להוציא לקרוא את קודי התקלות ובהחלט אפשרי בלי סורק על ידי פלאש קוד).
2. חיישן קראנק הרבה יותר זול וקל ממשאבת הזרקה, רק אומר...
טל.
פלאש קוד של ההנעה, יציג תקלות "היסטוריות" ? ז"א משהו שבבדיקה כרגע הוא תקין (מהסוג של בא והולך...)
הית לי בעיה דומה בעבר,אחרי המון בדיקות שכללו בדיקת משאבת סולר עי דיזל השרון, הוחלפה הצמה שהולכת למשאבה +2 חיישנים על המשאבה,
הצמה יושבת מתחת למצבר ולרב מתלכלכת עם עירוב של שמן ואבק....לא מוסיף לה חיים,
חשלאי תותח יכול לאתר אם יש נו איזה קצר בצמה (לוקח הרבה זמן)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.