PDA

צפייה בגרסה מלאה : ימות המשיח כבר כאן..רנגלר מהיצרן עם צמיגי 35" שיהיה כשר וחוקי בארץ....אינשאללה



KOOKE
23-06-21, 16:56
כחלק מהמלחמה עם הברונקו היריב לפי השמועות הדי מבוססות בשנת הדגם 2022 הרנגלר יוצע עם אופציה לצמיגי 35" ישירות מהיצרן!!!

https://moparinsiders.com/caught-2022-jeep-wrangler-unlimited-rubicon-with-bigger-tire-offering/

אשקרה ימות המשיח עבורנו כאן בארץ...

מבחינתי הפיתוי העיקרי לעבור לברונקו הוא צמיגי ה-35" ה"חוקיים בארץ"..אם לרנגלר יהיו גם צמיגי 35" אז כבר אין פיתוי...

מאמין שאם אכן תשוחרר גרסה/ אופציה כזו היא תגיע מהר מאד ארצה ביבוא המקביל/ האישי..היבואן הסדיר ממילא לא סופר אותנו הג'יפאים...

boaz avrahami
23-06-21, 18:53
לא ידעתי שיש בעיה ביבוא המקביל ובתקינה האמריקאית להביא 35.
למען האמת אפילו מכיר אחד שעשה זאת חוקית למהדרין

KOOKE
23-06-21, 21:24
לפי מה שאני יודע זה לא אפשרי - גם משיחה ארוכה בנושא עם יבואן זעיר שמביא המון רנגלרים לארץ ביבוא מקביל וגם משיחה עם חבר אתר שרצה לחזור ארצה מארה"ב עם הרנגלר האישי שלו עם צמיגי 35" - אבל לא הצליח לקבל שם אישור יצרן ואף לא אישור של דילר רשמי ש- 35" זו מידה מותרת לרנגלר.

אז מי שהצליח להביא רנגלר ביבוא אישי עם צמיגי 35" וקיבל על כך אישור והוראת רישום רשמית כנראה שיחק לו מזלו...או שצלח את התהליך בדרכי המזרח התיכון...

hadtomer
24-06-21, 07:13
כחלק מהמלחמה עם הברונקו היריב לפי השמועות הדי מבוססות בשנת הדגם 2022 הרנגלר יוצע עם אופציה לצמיגי 35" ישירות מהיצרן!!!

https://moparinsiders.com/caught-2022-jeep-wrangler-unlimited-rubicon-with-bigger-tire-offering/


סמלת בתגובה: "יש לנו עכשיו במבצע רנגלר עם מנוע של פיאט 500 על צמיגי 25, זה להיט בקניון רמת אביב"

nirs
24-06-21, 07:41
סמלת בתגובה: "יש לנו עכשיו במבצע רנגלר עם מנוע של פיאט 500 על צמיגי 25, זה להיט בקניון רמת אביב"

זאת גרסת הרוביקון…
יש גם מבצע על הסהרה (המפואר) בעוד 200k על צמיגי 23 עם פס לבן דקורטיבי ומנוע של קורקינט חשמלי…


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
24-06-21, 07:52
כרגיל זה ארוך. מי שזה מטריף אותו, שלא יקרא.


משיחות עם אנשי סמל"ת בשבוע האחרון מתבררים כמה דברים.
ליבואן בישראל אין שום התנגדות להביא את האוטו במפרט הנכון שאנחנו אוהבים ורוצים, אבל יש לו שתי מגבלות - היצרן ומשרד התחבורע.
היצרן החליט שהמנוע לישראל הוא ה-2.0T. למה? ככה.
היבואן מביא עכשיו את הרוביקון במפרט אמריקאי, וזה אומר צמיגים 33'. 285/70R17. אבל אלה BF-KO2. כלומר צמיגי AT.
משרד התחבורע נצמד למידות שקבע היצרן. קשה לבוא לזה בטענה כלשהי.

ליבואנים מקבילים/זעירים קל יותר להביא דגמים נוספים כמו מנוע 3.6, רמות גימור ואבזור נוספות וכו' ושאר שינויים - כי הם רוכשים את הג'יפים מדילרים ולא מהיצרן. בכל מקרה, מהיצרן לא יוצא רנגלר עם צמיג גדול יותר מ-33' (מה שכתוב בקטלוג השיפורים של Mopar וכו' לא מעניין. כי מהליין, הג'יפ יורד עם צמיגים בקוטר 31-32-33 וזה מה שכתוב במפרטים הרשמיים). המדינה החליטה להקל על יבואנים מקבילים/זעירים על מנת להגדיל את התחרות בשוק ולכן היא חורגת לעתים מכללי הרגולציה שלה-עצמה. ללקוח זה כמובן רק טוב, ואת היבואן הרשמי זה מעמיד בפוזיציה בעייתית, אבל זה מה יש וללקוח בוודאי אין מה להלין על זה. נוסעים כאן ג'יפים במפרט אמריקאי, עם מד מהירות במיילים, עם רדיו שצריך "לגייר" ועוד שינויים, חלקם על גלגלים גדולים יותר ועובדה - השמיים לא נופלים. זה מעמיד בסימן שאלה גדול את נחיצות הרגולציה בכלל.... את דעתי אתם יודעים - אישית אני חושב שאין מקום לרגולציה מגבילה בכלל. שכל אחד ינהג במה שהוא רוצה. אבל שוב - זה מה יש.

וזאת עובדה מוגמרת - רנגלרים על 35' "ברשיון" מסתובבים אצלנו מימים-ימימה.
לא מעטים כאלה גם נכנסו כך לישראל וקיבלו רישוי כחוק. איך? אין לי הסבר, אבל עובדה - פיזור דעת של פקידון, מעטפה שמנמנה, מאכער שתדלן, סקס עם מי שצריך.......:rolleyes: כנראה שיש דרכים. ואולי באמת גם העלמת עין כדי להקל על יבוא מקביל/זעיר וכו'. כולנו יודעים ש"רשום ברשיון" לא תמיד מספיק וצריך לזה אסמכתא רשמית בדמות אוטו-דאטה/קאר-דאטה או כל מאגר נתונים רשמי אחר ואני מניח שעם חלוף השנים הם יתחילו לאכול חרא בכמויות בטסטים כמו הסופות והסיקסים.


דווקא בשנים האחרונות ירד האסימון אצל "מועדון המיליון" ושות' שהיו נוסעים על כבישים בכלים מוגזמים וחלקם גם מאולתרים ממש, עם צמיגים 42'. הם הבינו שאין שום טעם במשחקי חתול ועכבר עם המשטרע, שכל שמגדילים גלגלים ועורכים ברכב שינויים יותר ויותר קיצוניים, כך הג'יפ גם נוסע יותר ויותר גרוע בכל מקום שאינו טיפוס על סלעים בכמריר - ופשוט אין טעם לנסוע ככה ביומיום עם כלי שגם הם מודים שכבר לא מתאים לכביש (אם לא מסוכן ממש) וגם מושך עיניים צרות ורעות והרבה אש - הכלים נחתכו ונוסרו ונבנו מחדש והפכו למפלצות סלעים ייעודיות עם יכולות עוד יותר גבוהות - שנגררות לשטח באמצעות פולסייז ועגלה. ובא לציון גואל. אם אתם שואלים אותי - טוב שכך. גם באמריקה כלים כאלה לא נוסעים על כביש.

הרנגלרים שרואים היום על הכביש בד"כ על צמיגים במידות חוקיות למהדרין וגם אלה שמגדילים, נשארים סביב מידות לא מוגזמות. 33' או גג פה ושם 35'. ותאמינו לי, כנראה עדיף ככה.

לגבי הברונקו? עוד חזון לששון אם יגיע לכאן ומתי. ואם כן, על איזה מידת צמיגים. אל תתפלאו אם נקבל כאן דגם בתקינה אירופית מוגבלת ומגבילה, על צמיגי 30-31 וללא שום אפשרות לבחור תיבת הילוכים, מפרט טכני, רמות גימור ותוספות.

asafk
24-06-21, 07:55
הדבר החשוב הוא שמי שירצה לאשר לרנגלר שהגיע בייבוא אישי מידה 35" עכשיו יוכל להראות שזו מידה מקורית מהיצרן. זו דרך המלך לאישור מידות צמיגים.
מי שהרנגלר שלו ייובא על ידי מכשירי תנועה או סמל"ת.....? שיחפש.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

דרור ברלי
24-06-21, 08:22
עוד סיבה טובה לרכוש רנגלר חדש מיבואן מקביל/זעיר ולא מהיבואן הרשמי שנאלץ להתמודד עם מגבלות רגולציה בלתי אפשריות.

KOOKE
24-06-21, 13:02
לכן הכותרת "ימות המשיח" בתקווה שבשנת הדגם 2022 הבאה עלינו לטובה יהיה היצע של שני רכבי שטח שמגיעים ומשווקים באופן רשמי על ידי היצרן עם צמיגים במידה 35" - לא נצטרך שום דבר מהאפשרויות שדרור ציין כדי לייבא ביבוא אישי או מקביל ולרשום באופן ישיר וחוקי למהדרין מידה זו בהוראת הרישום=> רישיון הרכב

IlanG
24-06-21, 18:10
כרגיל זה ארוך. מי שזה מטריף אותו, שלא יקרא.


משיחות עם אנשי סמל"ת בשבוע האחרון מתבררים כמה דברים.
ליבואן בישראל אין שום התנגדות להביא את האוטו במפרט הנכון שאנחנו אוהבים ורוצים, אבל יש לו שתי מגבלות - היצרן ומשרד התחבורע.
היצרן החליט שהמנוע לישראל הוא ה-2.0T. למה? ככה.
היבואן מביא עכשיו את הרוביקון במפרט אמריקאי, וזה אומר צמיגים 33'. 285/70R17. אבל אלה BF-KO2. כלומר צמיגי AT.
משרד התחבורע נצמד למידות שקבע היצרן. קשה לבוא לזה בטענה כלשהי.

ליבואנים מקבילים/זעירים קל יותר להביא דגמים נוספים כמו מנוע 3.6, רמות גימור ואבזור נוספות וכו' ושאר שינויים - כי הם רוכשים את הג'יפים מדילרים ולא מהיצרן. בכל מקרה, מהיצרן לא יוצא רנגלר עם צמיג גדול יותר מ-33' (מה שכתוב בקטלוג השיפורים של Mopar וכו' לא מעניין. כי מהליין, הג'יפ יורד עם צמיגים בקוטר 31-32-33 וזה מה שכתוב במפרטים הרשמיים). המדינה החליטה להקל על יבואנים מקבילים/זעירים על מנת להגדיל את התחרות בשוק ולכן היא חורגת לעתים מכללי הרגולציה שלה-עצמה. ללקוח זה כמובן רק טוב, ואת היבואן הרשמי זה מעמיד בפוזיציה בעייתית, אבל זה מה יש וללקוח בוודאי אין מה להלין על זה. נוסעים כאן ג'יפים במפרט אמריקאי, עם מד מהירות במיילים, עם רדיו שצריך "לגייר" ועוד שינויים, חלקם על גלגלים גדולים יותר ועובדה - השמיים לא נופלים. זה מעמיד בסימן שאלה גדול את נחיצות הרגולציה בכלל.... את דעתי אתם יודעים - אישית אני חושב שאין מקום לרגולציה מגבילה בכלל. שכל אחד ינהג במה שהוא רוצה. אבל שוב - זה מה יש.

וזאת עובדה מוגמרת - רנגלרים על 35' "ברשיון" מסתובבים אצלנו מימים-ימימה.
לא מעטים כאלה גם נכנסו כך לישראל וקיבלו רישוי כחוק. איך? אין לי הסבר, אבל עובדה - פיזור דעת של פקידון, מעטפה שמנמנה, מאכער שתדלן, סקס עם מי שצריך.......:rolleyes: כנראה שיש דרכים. ואולי באמת גם העלמת עין כדי להקל על יבוא מקביל/זעיר וכו'. כולנו יודעים ש"רשום ברשיון" לא תמיד מספיק וצריך לזה אסמכתא רשמית בדמות אוטו-דאטה/קאר-דאטה או כל מאגר נתונים רשמי אחר ואני מניח שעם חלוף השנים הם יתחילו לאכול חרא בכמויות בטסטים כמו הסופות והסיקסים.


דווקא בשנים האחרונות ירד האסימון אצל "מועדון המיליון" ושות' שהיו נוסעים על כבישים בכלים מוגזמים וחלקם גם מאולתרים ממש, עם צמיגים 42'. הם הבינו שאין שום טעם במשחקי חתול ועכבר עם המשטרע, שכל שמגדילים גלגלים ועורכים ברכב שינויים יותר ויותר קיצוניים, כך הג'יפ גם נוסע יותר ויותר גרוע בכל מקום שאינו טיפוס על סלעים בכמריר - ופשוט אין טעם לנסוע ככה ביומיום עם כלי שגם הם מודים שכבר לא מתאים לכביש (אם לא מסוכן ממש) וגם מושך עיניים צרות ורעות והרבה אש - הכלים נחתכו ונוסרו ונבנו מחדש והפכו למפלצות סלעים ייעודיות עם יכולות עוד יותר גבוהות - שנגררות לשטח באמצעות פולסייז ועגלה. ובא לציון גואל. אם אתם שואלים אותי - טוב שכך. גם באמריקה כלים כאלה לא נוסעים על כביש.

הרנגלרים שרואים היום על הכביש בד"כ על צמיגים במידות חוקיות למהדרין וגם אלה שמגדילים, נשארים סביב מידות לא מוגזמות. 33' או גג פה ושם 35'. ותאמינו לי, כנראה עדיף ככה.

לגבי הברונקו? עוד חזון לששון אם יגיע לכאן ומתי. ואם כן, על איזה מידת צמיגים. אל תתפלאו אם נקבל כאן דגם בתקינה אירופית מוגבלת ומגבילה, על צמיגי 30-31 וללא שום אפשרות לבחור תיבת הילוכים, מפרט טכני, רמות גימור ותוספות.הבעיה הגדולה יותר היא שהיצרן בגלל תקנות זיהום אוויר החליט כי הרנגלר לא ישווק עם מנוע 3.6 הסטנדרטי בגירסה האוטומטית אלה רק עם מנוע 3.6 איטורק , בעיני לפחות זו בעיה רצינית, השיקול לקניית רנגלר 3.6 הייתה בעיקר היסטוריית השימוש במנוע הנ"ל במשך 8 - 9 שנים אחרונות בליין הרנגלר עם היסטוריית אמינות וידע , המערכת החשמלית ברנגלר איטורק שונה ( אין אלטרנטור סטנדרטי אלה יחידה לטעינת 48 וולט שממירה בסוף ל 12 להטענת מצבר צרכנים רגיל ו 48 וולט לטעינת פק סוללות שיושב מתחת לגחון להפעלת מנוע העזר החשמלי ) .



Sent from my SM-G965F using Tapatalk

nirs
24-06-21, 18:15
מנוע ה 3.6 הותיק והטוב, עומד בתקני הזיהום.
למיטב ידעתי מנוע העזר החשמלי משודך למנוע 2.0 ליטר לפיצוי בטורים הנמוכים. בגרסא האירופאית לא מגיע, ככל הנראה בגלל תוספת במחיר.

אם אתה מתכוון לגרסא ההיברידית, למיטב ידעתי טרם נמכר בארץ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

IlanG
24-06-21, 18:25
מנוע ה 3.6 הותיק והטוב, עומד בתקני הזיהום.
למיטב ידעתי מנוע העזר החשמלי משודך למנוע 2.0 ליטר לפיצוי בטורים הנמוכים. בגרסא האירופאית לא מגיע, ככל הנראה בגלל תוספת במחיר.

אם אתה מתכוון לגרסא ההיברידית, למיטב ידעתי טרם נמכר בארץ.

Sent from my iPhone using Tapatalkלא , לאחר שיחה עם כמה יבואנים מקבלים ואפילו בנבירה באתר jeep האמריקאי לא ניתן לבנות / לקנות רנגלר חדש עם תיבה אוטומטית ומנוע 3.6 רגיל, רק 3.6 איטורק , היבואן בארץ ( סמל"ת ) מוכר את דגם 2.0 טורבו ללא איטורק .

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

nirs
25-06-21, 19:46
134310
נראה כמו עובדה מוגמרת…


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->