התחברות

צפייה בגרסה מלאה : קומפרסור ARB ישן - הבנת יכולות



Aviv-T
02-07-21, 20:12
כמו רוב הדברים (הלא יעילים) שהתגלגלו אליי בדרך לא דרך - יש חדש בפינת המציאות.
אחרי חקירה מאסיבית באינטרנט לא הצלחתי למצוא שום מידע לגביו.
הוא יחסית מאסיבי, וכבד.
בגדול הרעיון הוא להבין:
1. מה הייתה מטרתו של הקומפרסור - למטרת ידע כללי. (כשישאלו אותי 'תגיד, למה זה היה במקור?')
2. האם אפשר להשתמש בו ברכב כקומפרסור ניפוח גלגלים קבוע
3. איך לעזאזל משתמשים? מה החור יציאת אוויר פה? מה זה השקע הזה? את הכבל חשמל אני מבין... לא את זה

תודה


134362134361

PW
02-07-21, 20:27
קומפרסור לנעילות אוויר.
ה'תקע' הוא פרסוסטאט, עוצר את המנוע כשהלחץ מגיע לערך הרצוי.
על ה'חור' מתחברים (באמצעות מתאם) סלנואיד אחד או שניים, עם פיקוד חשמלי נכנס וצינור פיקוד אוויר יוצא לנעילה אחורית ו/או אחורית וקדמית.
אפשר בהחלט לנפח איתו צמיגים, יש ל - ARB קיט ניפוח שעושה בדיוק את זה, מתחבר למתאם של מוצא האוויר עם תקע מיוחד וצינור ניפוח ארוך לגלגלים.

moutzi
02-07-21, 20:29
זה מדחס לנעילות של ARB
אפשר בעיקרון לנפח איתו אבל לא מומלץ, מאוד איטי

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

moutzi
02-07-21, 20:30
יש לי את הקיט ניפוח ולכן אני אומר שלא מומלץ :)

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Aviv-T
02-07-21, 20:41
זה מדחס לנעילות של ARB
אפשר בעיקרון לנפח איתו אבל לא מומלץ, מאוד איטי

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

וואלק איטי זה עניין של פרספקטיבה - אם הייתי שואל במונחי זמן?

- - - Updated - - -


קומפרסור לנעילות אוויר.
ה'תקע' הוא פרסוסטאט, עוצר את המנוע כשהלחץ מגיע לערך הרצוי.
על ה'חור' מתחברים (באמצעות מתאם) סלנואיד אחד או שניים, עם פיקוד חשמלי נכנס וצינור פיקוד אוויר יוצא לנעילה אחורית ו/או אחורית וקדמית.
אפשר בהחלט לנפח איתו צמיגים, יש ל - ARB קיט ניפוח שעושה בדיוק את זה, מתחבר למתאם של מוצא האוויר עם תקע מיוחד וצינור ניפוח ארוך לגלגלים.

מעניין. יש אפשרות לחבר פרסוסטאט חיצוני, שאוכל לקבוע לו רמת לחץ לניפוח? אם תגיד שכן נולד לו פרוייקט נוסף לסופה

boaz avrahami
02-07-21, 22:33
כשאתה צריך בסיום טיול לנפח 4 גלגלים כל אחד מ 18 ל 30 PSI ואתה ממהר הבייתה כמו מילואימניק ביום ההזדכות אתה מצפה שכל גלגל יקח לא יותר משתי דקות.
כשזה לוקח ש6-7 או יותר זה כבר נהפך למטרד.

זו הפרספקטיבה שחיפשת.
ולכן זו אחת הסיבות שבשביל ניפוח גלגלים משתמשים במדחס ספיקה גבוהה. השניה היא חום ובלאי.

פרסוסטט במדחס לנעילה נועד בכדי למנוע פיצוץ הצנרת.

מוטי ג.
03-07-21, 02:21
אתה יכול להתקין ווסת לחץ בקו שיוצא לגלגלים וזה יגביל את הלחץ בגלגלים, בדיוק כמו שעון לחץ אוויר בתחנות הדלק של פעם.
אבל, למיטב זכרוני, הורדת הלחץ תאריך את זמן הניפוח. ברנולי משהו אבל אולי אני טועה.

ד ו ר ו ן
03-07-21, 07:39
כשאתה צריך בסיום טיול לנפח 4 גלגלים כל אחד מ 18 ל 30 PSI ואתה ממהר הבייתה כמו מילואימניק ביום ההזדכות אתה מצפה שכל גלגל יקח לא יותר משתי דקות.
כשזה לוקח ש6-7 או יותר זה כבר נהפך למטרד.
.
++
ואז אתה מתבאס להתבשל בחום ליד הרכב, בצמיג השלישי הקומפרסור רותח בעצמו.
הצמיג הרביעי כבר בקושי עולה..
ואז בטיול הבא בכלל לא מוציאים את הקומפרסור ונוסעים ״רק״ 50קמ בכביש על לחץ נמוך לתחנת דלק ועל הדרך מקצרים לצמיגים את החיים..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

-->