PDA

צפייה בגרסה מלאה : צריכת דלק מוזרה



liron.s
05-07-21, 11:41
היי,ליברטי בנזין
עד לפני חודש הייתה נוסעת 45 ק"מ ביום (לא מדובר על טיולים-נטו נסיעות יומיומיות) בדרך בינעירונית והיה צורך כליטר ל6.5-6.7 קילומטר
כיום נוסע 5 ק"מ סה"כ ביום (בערך 5 דקות נסיעה לכיוון )
צריכת הדלק כעת היא פחות מ1ל4
משהו כמו 1 ל3.7!
האם זה שהאוטו נוסע ממש מעט ולא מגיע לטמפרטורת עבודה מלאה יכול לגרום לצריכה הזו?האוטו לא מספיק להגיע אפילו ל90 מעלות
האם זה תקין לנסיעות כל כך קצרות?
הגעתי ל230 ק"מ למיכל מלא.

ש01
05-07-21, 11:51
אני רק מנחש,
כשנסעת 45 ק"מ, רוב הנסיעה בכביש פתוח, מהירות שיוט, בלי הרבה עצירות והאצות.
עכשיו, 5 ק"מ ביום, בעיקר לאט, האצות קצרות, לא מגיע להילוך גבוה וכד'.
לכן הצריכה עברה לצריחה...

אני יכול לספר לך שאצלי אמצ"ש 1:7, מיום חמישי בערב ועד ראשון בבוקר, רוב הנסועה בתוך המושב, מקסימום לסידורים בעיירה השכנה - הממוצע הכללי יורד ל 1:5.5 (מה שבפועל אומר שצרכתי הרבה הרבה הרבה יותר...)

erezgur
05-07-21, 12:09
קודם כל - ברוך הבא.

כיצד אתה מודד את צריכת הדלק?

נשלח מהנייד

Gershon
05-07-21, 12:23
אני רק מנחש,
כשנסעת 45 ק"מ, רוב הנסיעה בכביש פתוח, מהירות שיוט, בלי הרבה עצירות והאצות.
עכשיו, 5 ק"מ ביום, בעיקר לאט, האצות קצרות, לא מגיע להילוך גבוה וכד'.
לכן הצריכה עברה לצריחה...

אני יכול לספר לך שאצלי אמצ"ש 1:7, מיום חמישי בערב ועד ראשון בבוקר, רוב הנסועה בתוך המושב, מקסימום לסידורים בעיירה השכנה - הממוצע הכללי יורד ל 1:5.5 (מה שבפועל אומר שצרכתי הרבה הרבה הרבה יותר...)
1+.

- - - Updated - - -


היי,ליברטי בנזין
עד לפני חודש הייתה נוסעת 45 ק"מ ביום (לא מדובר על טיולים-נטו נסיעות יומיומיות) בדרך בינעירונית והיה צורך כליטר ל6.5-6.7 קילומטר
כיום נוסע 5 ק"מ סה"כ ביום (בערך 5 דקות נסיעה לכיוון )
צריכת הדלק כעת היא פחות מ1ל4
משהו כמו 1 ל3.7!
האם זה שהאוטו נוסע ממש מעט ולא מגיע לטמפרטורת עבודה מלאה יכול לגרום לצריכה הזו?האוטו לא מספיק להגיע אפילו ל90 מעלות
האם זה תקין לנסיעות כל כך קצרות?
הגעתי ל230 ק"מ למיכל מלא.

אם יש לך חשש שמשהו לא בסדר-עושים בדיקת מחשב(קריאת DATA באמצע נסיע תחת עומס,אלא לא להתבלבל עם קריאת תקלות)
ומקבלים מידה מדויקת לגבי תערובת-נכונה או עשירה מדי
אשמח לעזור בנושא
P.S
נוסע קצרה=טמפ של בלוק מנוע נמוכה=תערובת עשירה=צריכת הדלק גבוה יותר

liron.s
05-07-21, 12:32
אני רק מנחש,
כשנסעת 45 ק"מ, רוב הנסיעה בכביש פתוח, מהירות שיוט, בלי הרבה עצירות והאצות.
עכשיו, 5 ק"מ ביום, בעיקר לאט, האצות קצרות, לא מגיע להילוך גבוה וכד'.
לכן הצריכה עברה לצריחה...

אני יכול לספר לך שאצלי אמצ"ש 1:7, מיום חמישי בערב ועד ראשון בבוקר, רוב הנסועה בתוך המושב, מקסימום לסידורים בעיירה השכנה - הממוצע הכללי יורד ל 1:5.5 (מה שבפועל אומר שצרכתי הרבה הרבה הרבה יותר...)

ברור לי מה שאתה אומר אבל היה נשמע לי קיצוני מדי הצריכה הזו.

- - - Updated - - -


קודם כל - ברוך הבא.

כיצד אתה מודד את צריכת הדלק?

נשלח מהנייד

מחלק את הק"מ שעשיתי למיכל חלקי הליטרים שתדלקתי

- - - Updated - - -


1+.

- - - Updated - - -



אם יש לך חשש שמשהו לא בסדר-עושים בדיקת מחשב(קריאת DATA באמצע נסיע תחת עומס,אלא לא להתבלבל עם קריאת תקלות)
ומקבלים מידה מדויקת לגבי תערובת-נכונה או עשירה מדי
אשמח לעזור בנושא
P.S
נוסע קצרה=טמפ של בלוק מנוע נמוכה=תערובת עשירה=צריכת הדלק גבוה יותר

תודה רבה,תיארתי לעצמי אך היה נשמע קיצוני מדי

hadtomer
05-07-21, 13:24
היי.

צריכת הדלק אצלנו היא נושא שמשתנה על ידי כל פלוץ וכל פיפס- מלחץ ברומטרי ועד ניקיון מסנן. אני אישית משיג אחד לשש בערך.

קודם כל צדק גרשון שכתב לך פשוט לחבר את הרכב למחשב. גרשון הוא מה שנקרא "יודע לב מחשב", כלומר יודע מה המחשב אומר ומה לא בסדר. שווה לבדוק אצלו מה קורה ברכב. ומעבר לכך-החשודים הרגילים: מסננים, הצטברות פיח וכיו"ב.

- - - Updated - - -

אני רק אציין שלא כתבת האם הרכב סטנדרטי. אצלי יש דברים שהשפיעו מאוד על הצריכה.

liron.s
05-07-21, 16:54
היי.

צריכת הדלק אצלנו היא נושא שמשתנה על ידי כל פלוץ וכל פיפס- מלחץ ברומטרי ועד ניקיון מסנן. אני אישית משיג אחד לשש בערך.

קודם כל צדק גרשון שכתב לך פשוט לחבר את הרכב למחשב. גרשון הוא מה שנקרא "יודע לב מחשב", כלומר יודע מה המחשב אומר ומה לא בסדר. שווה לבדוק אצלו מה קורה ברכב. ומעבר לכך-החשודים הרגילים: מסננים, הצטברות פיח וכיו"ב.

- - - Updated - - -

אני רק אציין שלא כתבת האם הרכב סטנדרטי. אצלי יש דברים שהשפיעו מאוד על הצריכה.

היי תומר
צמיגי שטח מלא של BF
מוגבה 2"

תנאים אלו גם היו שהרכב עשה 1 ל6.5 בבינעירוני =)

איל מ
06-07-21, 09:36
אצלי מעבר מישוב מישורי ליישוב על הר העלתה את צריכת הדלק מ1:9.5 ל1:8.5. הורדת הנסיעות לעבודה מ-כל יום, ל-פעם פעמיים בשבוע מחד, והוספת המון נסיעות בתוך המושב מאידך העלתה את צריכת הדלק מ1:8.5 לאפילו יותר. וזה למרות שעדיין רוב הקילומטרים ושעות המנוע מבוצעים באותה נסיעה לעבודה. אז כן. הגיוני.
אבל כמו שאמרו, כדי לשלול תקלות ובעיקר כדי לתת מזור לנפש הדואגת, תבדוק בלייב. אם זה היה אופנועהייתי אומר לך לפרק פלאג לצלם אותו ולהעלות תמונה. בשניה היינו אומרים לך מה הבעיה...
אגב, לא.
נסיעות כאלו קצרות לא עושות טוב לאוטו.הרבה פיח ובהמשך גם מצבר. מדי פעם תן לו דרור באיזה נסיעה בינעירונית מאומצת.

liron.s
12-07-21, 08:57
אצלי מעבר מישוב מישורי ליישוב על הר העלתה את צריכת הדלק מ1:9.5 ל1:8.5. הורדת הנסיעות לעבודה מ-כל יום, ל-פעם פעמיים בשבוע מחד, והוספת המון נסיעות בתוך המושב מאידך העלתה את צריכת הדלק מ1:8.5 לאפילו יותר. וזה למרות שעדיין רוב הקילומטרים ושעות המנוע מבוצעים באותה נסיעה לעבודה. אז כן. הגיוני.
אבל כמו שאמרו, כדי לשלול תקלות ובעיקר כדי לתת מזור לנפש הדואגת, תבדוק בלייב. אם זה היה אופנועהייתי אומר לך לפרק פלאג לצלם אותו ולהעלות תמונה. בשניה היינו אומרים לך מה הבעיה...
אגב, לא.
נסיעות כאלו קצרות לא עושות טוב לאוטו.הרבה פיח ובהמשך גם מצבר. מדי פעם תן לו דרור באיזה נסיעה בינעירונית מאומצת.

תודה רבה!

-->