התחברות

צפייה בגרסה מלאה : יש פה מישהו עם אלפא ג'ולייטה?



אלון_ק
05-07-21, 17:44
אז הגיע הזמן להחליף את הפריווט ומאחר ואני נהנה להעלות למנהל הבנק את הסעיף, ג'ולייטה על הפרק.

יש פה מישהו עם ג'ולייטה? הייתי מאוד שמח לשוחח עם בעלים ולתת לבוס לחוות אחת מבפנים אם אפשר.

תודה,

אלון.

* הכותב אינו שפוי, מודע לכך וחי כך באושר. נא לא להפריע לי עם עובדות.

דרור ברלי
05-07-21, 18:12
הוא כבר שאל.
הוא מודע לעובדות:
לחיוב: היא יפה, היא מהירה בקו ישר
לשלילה: היא פיאט מחופשת. הנעה קדמית וגיר לא ידני = לא אלפא אמיתית.

עכשיו הוא צריך חיזוקים.
אז קדימה.

נמרוד
05-07-21, 18:19
אבל רק בצבע וורוד.

דרור ברלי
05-07-21, 18:24
אבל רק בצבע וורוד.

לא רציתי להוסיף שלהבדיל מאלפא אמיתית, זה לא אוטו של גברים.
אבל עכשיו אני יכול.

avikkllk
05-07-21, 18:26
אבל רק בצבע וורוד.

ולפינת המבאסים של היום..
דרור ונמרוד תודה רבה


נכתב מהנייד סליחה על הטעויות

דרור ברלי
05-07-21, 18:37
אתה צודק.
חזרה לפוליטיקלי-קורקט ולקבוצות התמיכה:

אחלה אוטו. תקנה. כדאי.

יואב פולס
05-07-21, 18:46
אם אתה רוצה, יכול לקשר אותך עם מישהו שהחזיק כזו כמה שנים טובות.
מראש אני מזהיר הוא מורעל קשות, למרות שעבר לרכב יפני.
כשאמרתי לו שנהניתי יותר לנהוג בפוקוס דור (https://car-pad.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa%d7%99%d7% 95%d7%aa/focus1-5turbo/) קודם, הוא נעלב.

Pageup
05-07-21, 18:50
לפני שקניתי דרור דווקא היה בעד ויש לי הוכחות. אני קניתי Veloce 2018.
שנתיים פלוס ואני עדיין מחייך שאני מתקרב אל האוטו. יש להביא בחשבון
שהאוטו במדינת היהודים נחשב רכב פרימיום ולכן הטיפולים והחלקים בהתאם.
גם שאתה הולך למוסכי גורו, אם הם קונים את החלפים אצל היבואן, זול זה לא.
אפשר למצוא את רוב החלקים גם בחו"ל ולייבא אם צריך.

מה שכן, השירות במוסכי היבואן הוא באמת ברמה גבוהה (וגם התשלום) והם מאוד
שירותיים ונחמדים.
אצלי הלך מזרק אחרי 50,000 ק"מ ,מקווה שלא הלכו כולם (לקחתי סיכון) ואז אצטרך
להתחיל לריב עם היבואן/יצרן על למה זה לא סביר.

דרור ברלי
05-07-21, 19:31
אני תמיד בעד מכוניות מיוחדות עם אופי.

מי שרוצה אלפא רומיאו, אל תבואו לו עם הסברים כלכליים מעולם הקורולה כדי לשכנע אותו למה לא.
כי אם היה רוצה משהו משפחתי יעיל ואמין ומשעמם היה לוקח קורולה או אוקטביה או מגאן גרנד קופה. אוטומטיות, בצבע לבן פרקטי.
אבל כאן זה לא ליסינג - אז בואו לא נדבר על אמינות ועלויות אחזקה אלא רק על כיף....

אני חי עדיין בדעה שמי שרוצה דווקא אלפא ומוכן לשלם עבור זה, מחפש אוטו עם אופי וחשוב לו איך הוא נוסע, ורוצה תחושות, והיגוי, וצליל מחרמן, ולהרגיש את המכונה ואשכרה לנהוג, להחליף הילוכים. ללחוץ ולעוף, לנהוג!....
הייתי אלפיסט פעם. לפני שהיה לי ג'יפ הייתי בענייני אלפות. מתעסק עד השעות הקטנות בקרבורטורים ובזוויות של הפרונט ובמרדף אחרי פלאגים מיוחדים ונדירים (גולדן-לודג') והיה עומד לי מהגרגור שלה שהיה הופך לשאגה מהפנטת ב-8,000 סל"ד, עם הלהבות שהיו עפות מהאגזוז בהורדות הילוך, ובלילות היינו קבוצת חברים, כולם על אלפות משופרות, תופרים קטעי כביש מפותלים בכל מיני פינות נידחות של הארץ אחד נגד השני ונגד סטופר ונהנים מכל רגע של נהיגה. ירדתי מהאלפות כי הבנתי שזה ייגמר בבית לוינשטיין, או בבית קברות, או להבדיל - בבית סוהר.... ועברתי לחפש את האדרנלין שלי במהירויות אפס.

מאז גם אלפא רומיאו ירדה. ירדה עמוק לזנות, הכוונה - מילא הנעות קדמיות - כבר ב-1971 היתה להם שילדת ההנעה-קדמית שעד היום נחשבת להכי טובה בעולם אי פעם - באלפא-סוד (ומאז הם עשו הכל כדי לקלקל אותה, בהצלחה מרובה) אבל רודסטר עם הנעה קדמית?.... גירים אוטומטיים(?...), קרוסאוברים (?!.....).... היה להם רגע של הארה עם הג'וליה - אלפא אמיתית, עם הנעה אחורית. היו גם ידניות. מכונת נהיגה סקסית להתעלף. או ה-4C, שזו כבר מכונת מלחמה קטנה. אבל היום אלפא זה לא מותג של מכוניות ספורטיביות גזעיות לגברים אמיתיים שאוהבים לנהוג, אלא "פרימיום" לצ'אחלות עם כסף או עם שוגר-דדי נדיב. וזה גם לא סוד שבכל פעם שאלפא רומיאו מנסה להיות מה שהיא לא, זה יוצא לה עקום.

אני מבין שלא קל להם. שכבר שנים ארוכות הם מנסים לחסוך עלויות פיתוח... אז במקרה הזה הם לקחו פונטו ובראבו, עטפו אותן בעיצוב סקסי וניסו לגרום לאנשים לחשוב שיצא מזה משהו באמת ספורטיבי. על חלק מהלקוחות ההונאה הזו עבדה היטב - עובדה, נשים עפות על מיטו וג'ולייטה. וזה גם באמת אחלה בשביל פיאט, אבל אלפא אמיתית זה לא.


והג'ולייטה? בסך הכל בסדר בשביל קומפקטית-בסטייל עם הנעה קדמית. העיצוב באמת יפה. קצת נשי ו"רך", אבל עדיין יפה. יש לה צליל נעים והיא מהירה למדי בקו ישר. היא גם מתנהגת בסדר, אבל קצת יותר מדי תת היגוי ולא באמת ספורטיבית - ואני כנראה כבר לעולם לא אשתכנע שרכב עם שתי דוושות ראוי לסמל של אלפא רומיאו.

אם כל זה בסדר מבחינתכם - הג'ולייטה עוברת. רק לא בצבע לבן, כן?.....

ariel-ro
05-07-21, 20:11
מוזמן ליצור קשר בפרטי, אנחנו אחרי שתי ג'ולייטות.(הנוכחית מילאנו 2018)
ואם אתה מאיזור המרכז אפשר גם לתאם שתקפצו לחוות.

asafk
06-07-21, 01:06
אני מאוד נהנה מהבראבו - מרגישה לי יותר מהכל כמו הג'יטיאי של פעם בלי הרבה מאוד הספק ועם שלדת הנעה קדמית משפחתית מהמהנות שנהגתי בהן. אני מספר לך את זה כי היא האחות הצנועה של הג'ולייטה שנהנית מאותה שילדה אבל עם מבחר מנועים גדול יותר וגיר פחות מוצלח לטעמי האישי. ולמרות שדרור מעקם את האף - זו בראבו שהתלבשה יפה - אבל ממש יפה - ונשארה בסוף פיאט. אז מה.
מציע לך להתייעץ עם גיא מאוטו איטליה אם הוא יוכל לפנות לך כמה דקות ולכוון אותך לגרסאות היותר אמינות / מוצלחות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אבי XT
06-07-21, 06:27
כרגע עם ג'ולייטה תלתן, ולפני כן מיטו תלתן (שזה בעצם אותו המנוע של הג'ולייטה ה"רגילה" 170 כ"ס).
בעיקרון, רכב מעולה. באמת. VFM מטורף. במיוחד הגרסאות החמות של ה 240 כ"ס. מחיר מקביל לקורולה מאותו שנתון פחות או יותר.
הרכב דיי אמין אם כי צריך להיות על האצבע על הדופק ולהיות ערני תמיד לצלילים ותופעות שונות. בכל זאת, איטלקית.
לא לזלזל ולדחות טיפולים. הרכב לא אוהב תחזוקת שבר.
חלפים- אם הרכב משני בבית זה מעולה. יש משלוחים מהירים מאנגליה בעיקר, זה מוזיל את העלויות בין חמישית לשליש. אבל תצטרך להעמיד אותו לכמה ימים.
מבחינה חיצונית, לדעתי הוא נאה וכיף להיכנס אליו בבוקר. התחושה בפנים היא לא פרמיום, אבל גם לא יונדאי איוניק.
דבר נוסף שכדאי לדעת, לא כל מוסך מסכים לטפל. אבל פרוסים ברכבי הארץ (מרכז ושרון בעיקר) כמה מומחים שיודעים לעבוד. מסכימים להביא חלקים באופן עצמאי וגובים בסביבות 300 ש"ח לשעה. מחיר דיי קשיח.
אם יש שאלות נוספות, אתה מוזמן.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

ש01
06-07-21, 14:52
מוזמן ליצור קשר גם איתי, ואפיו לקפוץ, אם אתה באזור.
גם אנחנו עם ג'ולייטה מס' 2 וגם היא מילאנו 2018...
אנחנו מאזור חוף כרמל.
אצלנו האוטו של אשתי, אם כי אני נהנה להחליף איתה מעת לעת.
והמנהלת לא תחליף את הסמל באף רכב אחר...
ולמרות האמירות הנחרצות של דרור - אוטו שיודע לתת לנהג לרדת עם חיוך של אושר, הרבה יותר מרוב הרכבים כיום.

זהירות, עלול לגרום לך/לה להפרד מכמה $$$ + רישיון הנהיגה (מניסיון של השכנים...)

inbal.david
10-07-23, 00:24
בדיוק מחפשת ללמוד את הנושא וקראתי את התשובות. @דרור ברלי מצער לשמוע אותך מכליל ושופט אנשים שקונים רכב כזה או אחר בסטיגמות.
לרגע התייחסתי לתשובה שלך כמהימנה אבל חזרתי בי כשהבנתי שאתה חושב מתוך בורות סטיגמטית

GodsFather
10-07-23, 07:35
הקפצת שרשור בן שנתיים בשביל לטפל במוניטין של אלפא?



Sent from my HD1903 using Tapatalk

shachar
10-07-23, 09:24
הקפצת שרשור בן שנתיים בשביל לטפל במוניטין של אלפא?



Sent from my HD1903 using Tapatalkבגלל המוניטין של דרור .. :-)

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

דרור ברלי
10-07-23, 10:32
עזבו. היא כנראה לא מכירה אלפא רומיאו אחרת. או אלפא רומיאו בכלל.
מה שבטוח, היא גם לא מכירה אותי. אבל זה בסדר - זה ממש לא חובה ויש שטוענים שהיום זה גם לא תענוג גדול, כי אני הולך ומזדקן והופך לנרגן.

אבל הכל יחסי בחיים.
ברור שג'ולייטה זה לא 4C ולא ג'וליה ובטח לא סדרה 105 ואפילו לא אלפא-סוד.... אבל כל עוד נהנים, הכל טוב.
כל עוד לאלפא יש עדיין מנוע חי ושמח ששר אריות בסל"ד גבוה ושותה בנזין ומפליץ דרך אגזוז צרוד, הכל ממש טוב.

אבל תחת כנפי סטלנטיס העתיד לא צופן לאלפא שום דבר טוב.
כבר היום הם משתמשים בשילדות של ג'יפ קומפאס ורנגייד..... ועוד מעט, כשיהיו להם רק קרוסאוברים חשמליים, הגברת תתגעגע אפילו לג'ולייטה הזאת שיש לה היום.

================

כמו שדיפנדר אמיתי כבר לא מיוצר בלנדרובר אלא ע"י אינאוס, כך גם אלפא רומיאו עוד מעט כבר לא מייצרת שום אלפא אמיתית.
מי שמתעקש ורוצה אלפא אמיתית, שיכין הרבה כסף (הרבה באמת, ברמת מזראטי ופרארי) ויזמין אותה מיצרני בוטיק כמו Totem Automobili.
ברוח התקופה יש גם גירסה חשמלית, אבל זה יהיה פשע לא להזמין אותה עם מנוע ה-V6

144238144239

ש01
11-07-23, 14:48
ואם כבר,
אז היינו עם מילאנו
היום כבר עם ג'וליה.

אכן הרבה יותר אוטו, הרבה יותר כיף, הרבה יותר מהכל....
וממש בא לנו לבוא איתה לשדה תימן, כי מרגישה באמת טוב ודינמית יותר מהסוברו BRZ שנסעתי איתה שם (אבל זה עלול להיות כואב לבוא איתה...)

רק דבר אחד חסר - סאונד מנוע...
הילדים לוחצים להחליף אגזוז.
הג'ולייטה נשמעה יותר טוב

Gilad
12-07-23, 08:43
ג'ולייטה היתה האוטו אולי הכי מאכזב שהיה לי

מנוע חזק (נדמה לי שהיתה 1.4 טורבו 170 כ"ס), גיר ידני , מהירה בקוו ישר אבל אפס תקשורת עם הנהג ואפס הנאה מנהיגה


בהזדמנות הראשונה שהיתה לי זרקתי אותה בגרוש וחצי וקניתי את הדיפנדר :)

-->