dorbh
11-07-21, 09:24
אהלן,
החום הכבד והגיל הביאו אותי ללטוש עיניים לקמפינג באמצעות שכירת קרוואן זוגי קטן.
אני יודע שזה לא זול, אך זה זול ופחות סליזי מצימר ועדיין מאפשר חיבור (מסוים) לטבע, בין החודשים יוני - אוקטובר זה נראה כמו פתרון שמתאים לי.
מכיוון שמעולם לא נהגתי עם נגרר ולפני שאני רץ להתקין וו גרירה בפאג'רו, אשמח להבין מהן מגבלות העבירות של נגררים מסוג זה.
אני לא מצפה לעבור איתו את נחל נקרות, אני מודע לעובדה שהוא נועל צמיגים עדינים וכו' אך עדיין - מהי מגבלת העבירות של קרוואן סטנדרטי
(לא המיוחדים של אחרי וכו')? האם לחניון כמו ארדון או עידו אני אוכל להגיע?
אין לי רצון לעבור איתו מסלול מאתגר, אני יותר מחפש את האפשרות להגיע לפינה שקטה ומבודדת (יחסית) בטבע ולהתמקם בה.
אם הקרוואן מכריח אותי להשאר רק בדרכים העבירות לחלוטין לפרייבט אני אפספס את המטרה.
תודה חברים
החום הכבד והגיל הביאו אותי ללטוש עיניים לקמפינג באמצעות שכירת קרוואן זוגי קטן.
אני יודע שזה לא זול, אך זה זול ופחות סליזי מצימר ועדיין מאפשר חיבור (מסוים) לטבע, בין החודשים יוני - אוקטובר זה נראה כמו פתרון שמתאים לי.
מכיוון שמעולם לא נהגתי עם נגרר ולפני שאני רץ להתקין וו גרירה בפאג'רו, אשמח להבין מהן מגבלות העבירות של נגררים מסוג זה.
אני לא מצפה לעבור איתו את נחל נקרות, אני מודע לעובדה שהוא נועל צמיגים עדינים וכו' אך עדיין - מהי מגבלת העבירות של קרוואן סטנדרטי
(לא המיוחדים של אחרי וכו')? האם לחניון כמו ארדון או עידו אני אוכל להגיע?
אין לי רצון לעבור איתו מסלול מאתגר, אני יותר מחפש את האפשרות להגיע לפינה שקטה ומבודדת (יחסית) בטבע ולהתמקם בה.
אם הקרוואן מכריח אותי להשאר רק בדרכים העבירות לחלוטין לפרייבט אני אפספס את המטרה.
תודה חברים