צפייה בגרסה מלאה : רכב חדש - המעבר ל- 200אלף ל-250אלף לא נעשה יותר נח....
היי חברים,
משתף פה קצת 'בלבלה' של מחשבות ואשמח לתובנות ועזרה ממי שאפשר:
(נקצר את הפתיח) - אני בנקודה בזמן של החלפת רכב עבודה (היום סיטרואן C4 נוחה ומצויינת).
בבית אני מחזיק פאג'רו 2001 (נפלאה אבל כבר בת 20 - טסט חצי שנתי וכו'...)
המחשבה לאחד אותם עלתה ונפלה כמה פעמים בעיקר בגלל שהתקציב בעסק היה באזור 180K לרכב חדש
(לרדת במודל 2-4 שנים ולקנות דגמים יקרים יותר זאת לא ממש אופציה כי שווי שימוש ברכב מחושב תמיד לפי מחירון חדש. קללות של רואי חשבון אבל עובדה שצריך לקבל וזהו)
יכול להיות שמשתנים התנאים והעסק יעמיד לטובת העניין סכום בכיוון של 240-250K.
מה שכבר אולי מכניס כמה אופציות 4X4 יותר "אמיתיות" כמו הפיקאפ-ים (היילקס ודומיו) אבל עדיין לא ראיתי "מלא" אופציות.
מבחינת דרישות עבודה: כמעט ואין. הרכב עושה בין 30K ל- 40K ק"מ בשנה. אני צריך שיהיה נח, אמין, צריכת דלק טובה עד סבירה (לא שתיין אלכוהולי מכור). (אין צרכי העמסה וכו'...)
מבחינת דרישות שטח: אני לא מאלה שעושים מדרגות רק בשביל האתגר ולא מחפש לרסק רכבים אבל אני לא מחפש SUV שאחרי שביל כורכר הבעלים מרגיש שהוא הגיע לאוורסט. עם הפאג'רו עשיתי כבר את רוב מדבר יהודה, מעלות מורדות, התאמצה ונתנה בראש (מצרף תמונה כי הרכב לא "סטנדרטי". צמיגים גדולים, מוגבה, ממוגן).
מה שכן, בפאג'רו (קצר) תמיד חסר לי מקום. אם אנחנו יוצאים (זוג) לטיול שכולל לינה אני יוצא עם ספסל אחורי מלא וגגון עמוס. מעדיף רכב שיוכל להכיל את הכל בפנים.
שאלות:
1. בתקציב של 250K ש"ח - מה לדעתכם הרכבים ששווה לשקול? (שיקלול של נוחות נסיעה, יכולות שטח, זמינות שידרוגים)
2. אחרי הפירגון הזה של העסק אני לא אעמיס עליו גם את השיפורים. ז"א, הם יצאו מהכיס הפרטי שלי.
האם בסביבות 20-25K אני סוגר צמיגי שטח, הגבהה, מיגון, פגושים+כננת, מדרכות - או שזה תקציב נמוך מידיי?
תודה מראש לכולם
134443
רקסטון?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
רקסטון?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
חייב להודות שלא שמתי לב שהוא נכנס לרשימה.
יש אפשרות "להקשיח" אותו? הגדלת צמיגים? קיט להגבהה? דברים כאלה ?
לגבי רקסטון:
רקסטון 2018-19 -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/113160-%D7%A8%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%9F-2018-19
סאניונג רקסטון 2020 רגע לפני קניה - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/114993-%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%A0%D7% 92-%D7%A8%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%9F-2020-%D7%A8%D7%92%D7%A2-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%94
ויש עוד...
נשלח מהנייד
לגבי רקסטון:
רקסטון 2018-19 -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/113160-%D7%A8%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%9F-2018-19
סאניונג רקסטון 2020 רגע לפני קניה - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/114993-%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%A0%D7% 92-%D7%A8%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%9F-2020-%D7%A8%D7%92%D7%A2-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%94
....
לא השאיר אותי עם הרגשה שזאת הבחירה הכי נכונה לשטח...:confused:
אני גם בתחושה שאחרי הפאג'רו המשודרג שלך, תצטרך לבחור בעדינות רבה את המסלולים לרקסטון כזה.
אבל בכביש הוא יהיה מאד מפנק.
מכיוון שגימני חדש לא מתאים לך מבחינת הגודל כפי שציינת, לנדקרוזר לא מתאים מבחינת המחיר, רנגלר לא מתאים מבחינת המחיר ואולי גם סוגיית נסיעת הכביש (לא תהיה דומה לפרייבט מפנק כנראה) - אם ממשיכים בכיוון של רכב יחיד צריך להבין היכן להתפשר.
כיוון אפשרי הוא טנדר, בדוק אם מתאים לך לנסיעת כביש.
נשלח מהנייד
פאג'רו קינג הכי חדש ושמור שייכנס בתקציב?
ב250000 זה ייגמר בהיילקס.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
פאג'רו קינג הכי חדש ושמור שייכנס בתקציב?
הלוואי ... אבל משחק השנתונים לא עוזר לי.
אם מסקרן אותך (או אחרים) להבין את זה אני מוסיף כמה מילים (יוצא לרגע מעולם השטח):
בעיקרון - רכב שצמוד לעובד נחשב ל"הטבה חייבת במס" (הרי אתה חוסך כסך שהיית צריך להוציא מהכיס- אז תשלם בבקשה...).
ההטבה הזאת מחושבת לפי 2.48% משווי הרכב החדש לחודש. ז"א, המדינה "מגדילה" לך את המשכורת לצורך חישוב המס ב 2.48% מערך הרכב. ולא משנה איזה שנתון קנית!! מבעס מאוד !! ז"א אם קבלת מהמעסיק רנגלר חדש שעולה 270000 ש"ח, המשכורת שלך לצרכי מס גדלה ב- 6700 ש"ח בערך (כל חודש).
אם תקנה/תקבל רנגלר בן 10 - נניח ב- 80 אלף עדיין יסתכלו כמה הוא עלה אז - חדש - יוסיפי ריבית וככה יחושב שווי שימוש שלו.
מן הסתם המחירים של הרכבים לא ממש זזים עם השנים. ז"א שגם לפני 10 שנים רנגלר עלה בערך 300 אלף
ולכן גם עליו תשלם שווי שימוש זהה.
מהסיבה הזאת וכדי לא להתפרע אני אשאר כניראה במסגרת של 240-250 אלף עלות רכב כשהוא היה חדש בניילונים.
- - - Updated - - -
ב250000 זה ייגמר בהיילקס.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אופציה שאני שוקל מאוד ברצינות...
יש איך להגדיל קצת צמיגים? מידות שיהיו מתאימות יותר לשטח?
המידה המקורית היא כמעט 31". הצמיגים שטח טובים מרוויחים עוד כמה סנטימטרים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
שחר גרינברג
14-07-21, 12:53
ב250000 זה ייגמר בהיילקס.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
נראה לי הפתרון הכי טוב…
Sent from my iPhone using Tapatalk
ב250000 זה ייגמר בהיילקס.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkזה נחשב שידול להצטרפות לכת? [emoji41]
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
זה שיקוף של ההיצע בשוק.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
החברה מחשבת x שקלים בחודש עלות רכישה של הרכב, ועוד y שקלים בחודש הוצאות שוטפות (ביטוח, טסט, דלק).
תבדוק את ההפרש בנטו בין השכר שלך עם רכב חברה, ובלעדיו, בתוספת x.
לדעתי ישתלם לך לקנות רכב מהכיס שלך באיזו אופצית מימון, לכסות את המימון עם ההפרד בשכר, לקבל מהחברה את y ישירות לרכב ולא דרך התלוש, ובתוצאה הסופית אתה נוסע על רכב, פרטי שלך, שאתה יכול להחזיק כמה זמן שאתה רוצה (התשלום מהחברה ישאר זהה, אבל לא תפסיד את השווי שימוש שלא יורד), ולמכור גם בסוף או לשמור ולהתחיל להכניס כסף נוסף לנטו...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לגבי השאלה האחרונה שלך - סט מיגונים יעלה סביב 6000, מדרגות עוד 3000, צמיגים טובים 4000 ובזה סגרת עניין.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה נחשב שידול להצטרפות לכת? [emoji41]
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
אני חושב שלכל רכב פה בארץ (גם בחו"ל?) יש עדת מעריצים....
אני רואה את זה כרגע עם הפאג'רו שלי ומבין שזה ככה גם ביתר :)
הכל טוב. לא מרגיש "משודל" חחחחח
- - - Updated - - -
החברה מחשבת x שקלים בחודש עלות רכישה של הרכב, ועוד y שקלים בחודש הוצאות שוטפות (ביטוח, טסט, דלק).
תבדוק את ההפרש בנטו בין השכר שלך עם רכב חברה, ובלעדיו, בתוספת x.
לדעתי ישתלם לך לקנות רכב מהכיס שלך באיזו אופצית מימון, לכסות את המימון עם ההפרד בשכר, לקבל מהחברה את y ישירות לרכב ולא דרך התלוש, ובתוצאה הסופית אתה נוסע על רכב, פרטי שלך, שאתה יכול להחזיק כמה זמן שאתה רוצה (התשלום מהחברה ישאר זהה, אבל לא תפסיד את השווי שימוש שלא יורד), ולמכור גם בסוף או לשמור ולהתחיל להכניס כסף נוסף לנטו...
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
חשבתי גם על הכיוון הזה אבל לא ממש ברור לי מה אני אמור לקבל מהחברה בגין "אחזקת רכב" (אם יש חישוב לזה)....
בנוסף, אני בעלים שותף ... אז זה "חצי" כח ... שני הכיסים שלי - אחד פרטי אחד חצי משותף
- - - Updated - - -
לגבי השאלה האחרונה שלך - סט מיגונים יעלה סביב 6000, מדרגות עוד 3000, צמיגים טובים 4000 ובזה סגרת עניין.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ולרדת מכננת? אני מעדיף לא להישאר עם כל ה"פלסטיקה" מקדימה ואחורה
כננת זה אם אתה נוסע בעיקר לבד או מחלץ על בסיס קבוע.
אם לא, זה בעיקר פוזה.
התקנה מתחת לפלסטיק יותר נכונה בעיני. רוב פגושי הברזל הקדמיים, לא באמת נותנים יתרון.
כננת זה אם אתה נוסע בעיקר לבד או מחלץ על בסיס קבוע.
אם לא, זה בעיקר פוזה.
התקנה מתחת לפלסטיק יותר נכונה בעיני. רוב פגושי הברזל הקדמיים, לא באמת נותנים יתרון.
מחלץ? נדיר
נוסע לבד? כן. רוב השטח שלי הוא לבד
פוזה? לא ממש
מה שכן, ראיתי לא פעם רכבים שבמעבר של איזה נחל או whatever תלשו שם טמבונים וכל מיני חתיכות אחרות וזה ממש לא מה שבא לי. מהנסיון (המועט) שיש לי - טמבוני ברזל גם גבוהים יותר וגם ... מברזל :)
זה השיקול העיקרי שלי ...
יש פתרון אחר?
פגוש קדמי איכותי עולה הרבה. יותר מ10. כננת? אני בעד. בהתקנה פנימית.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
פגוש קדמי איכותי עולה הרבה. יותר מ10. כננת? אני בעד. בהתקנה פנימית.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
סליחה על השאלה, התקנה פנימית, ז"א, בפגוש המקורי על גבי פריים ברזל מתחתיו, נכון?
רק שזה עדיין ישאיר אותי אם פלסטיקים שבורים מידיי פעם... אני מפספס משהו?
GodsFather
15-07-21, 21:07
סליחה על השאלה, התקנה פנימית, ז"א, בפגוש המקורי על גבי פריים ברזל מתחתיו, נכון?
רק שזה עדיין ישאיר אותי אם פלסטיקים שבורים מידיי פעם... אני מפספס משהו?לא פספסת, זו פשוט ההמלצה של אסף. אתה תבחר מה שתרצה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מחלץ? נדיר
נוסע לבד? כן. רוב השטח שלי הוא לבד
פוזה? לא ממש
מה שכן, ראיתי לא פעם רכבים שבמעבר של איזה נחל או whatever תלשו שם טמבונים וכל מיני חתיכות אחרות וזה ממש לא מה שבא לי. מהנסיון (המועט) שיש לי - טמבוני ברזל גם גבוהים יותר וגם ... מברזל :)
זה השיקול העיקרי שלי ...
יש פתרון אחר?
לגמרי.
- - - Updated - - -
חשבתי גם על הכיוון הזה אבל לא ממש ברור לי מה אני אמור לקבל מהחברה בגין "אחזקת רכב" (אם יש חישוב לזה)....
בנוסף, אני בעלים שותף ... אז זה "חצי" כח ... שני הכיסים שלי - אחד פרטי אחד חצי משותף
- - - Updated - - -
אני במצב עסקי דומה, חפש מה שכתבתי בשרשור "טנדר כרכב יום יום וטיולים"
(לא יודע איך להכניס כאן קישור)
בקצרה, אם אתה בעלים, ברכב עם שווי שימוש גבוה, הכי משתלם זה לקנות לבד ולקחת את עלויות המימון והאחזקה כדיווידנד.
צור קשר בפרטי אם תרצה לשמוע את כל התחשיב
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D82 472&share_tid=82472&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
מתנצל, זה השרשור הנכון (למדתי בנתיים [emoji4])
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D82 472&share_tid=82472&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
מתנצל, זה השרשור הנכון (למדתי בנתיים [emoji4])
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
עברתי על כולו ... חתיכת שיעור חחח
עדיין אל נסגרו לי בראש המספרים אבל אחרי הקריאה שלו ניראה לי שליסינג ירד מהפרק חחח
זה יהיה כניראה רכישה שלי פרטית או של העסק
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.