PDA

צפייה בגרסה מלאה : התלבטות בהגבהת ג'ימני



צחי66
14-07-21, 21:29
המטרה העיקרית היא שיפור הנוחות בכביש לגימני 2006 עם 200k קמ ומתלים מקוריים.
לאחר קריאה בפורומים הכיוון הוא אולדמן. שמתי לב שבשנים האחרונות משווק בארץ רק הקיט שמתאים לפגוש ברזל עם כננת. בשיחה עם הנפלד הם הסבירו שהחליטו לעבור לקיט הזה בעקבות תלונות על שקיעה. לדעת הנציג שדיבר איתי זה לא הקיט המיטבי לגימני ללא כננת ופגוש ברזל אבל אחרי שעברו אליו הפסיקו התלונות.
בהינתן הדרישה לנוחות בכביש מה הייתם ממליצים? ניתן להזמין במיוחד את הקיט הקודם. דרך אגב ההבדל הוא רק בקפיצים הקדמיים. ארבעת הבולמים והקפיצים האחוריים זהים בשני הקיטים.

סולי
14-07-21, 21:46
אולדמן לדעתי נותן את הנוחות הגבוהה ביותר, בכביש ובשטח.

לנוחות מקסימלית ורכב לא עמוס הייתי דובק בסטאפ הרגיל.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

mnachmia
15-07-21, 10:54
אולדמן לדעתי נותן את הנוחות הגבוהה ביותר, בכביש ובשטח.

לנוחות מקסימלית ורכב לא עמוס הייתי דובק בסטאפ הרגיל.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk


1 +

elibaba
15-07-21, 23:50
לי יש אולדמן Heavy duty.
השיפור מהמקורי ובוודאי ממקורי עם 200K ק"מ עליו מורגש ביותר בנוחות בכביש ובשטח, ביציבות בכביש ובשיכוך באופן כללי.

זה כמובן לא סיטרואן הידרופנאומטית אבל הופך את הרכב לנסבל הרבה יותר.

צחי66
09-08-21, 12:13
בסופו של דבר הותקן סט אולדמן עם קפיצים קדמיים מותאמים לכננת.
אחרי בדיקה בבמפרים השערוריתיים ביישוב, תחושה של רכב אחר לגמרי. לטובה. כנראה השילוב של בולמים גמורים במקור ומעבר לסט הזה נתן שיפור כל כך משמעותי.

-->