צחי66
14-07-21, 21:29
המטרה העיקרית היא שיפור הנוחות בכביש לגימני 2006 עם 200k קמ ומתלים מקוריים.
לאחר קריאה בפורומים הכיוון הוא אולדמן. שמתי לב שבשנים האחרונות משווק בארץ רק הקיט שמתאים לפגוש ברזל עם כננת. בשיחה עם הנפלד הם הסבירו שהחליטו לעבור לקיט הזה בעקבות תלונות על שקיעה. לדעת הנציג שדיבר איתי זה לא הקיט המיטבי לגימני ללא כננת ופגוש ברזל אבל אחרי שעברו אליו הפסיקו התלונות.
בהינתן הדרישה לנוחות בכביש מה הייתם ממליצים? ניתן להזמין במיוחד את הקיט הקודם. דרך אגב ההבדל הוא רק בקפיצים הקדמיים. ארבעת הבולמים והקפיצים האחוריים זהים בשני הקיטים.
לאחר קריאה בפורומים הכיוון הוא אולדמן. שמתי לב שבשנים האחרונות משווק בארץ רק הקיט שמתאים לפגוש ברזל עם כננת. בשיחה עם הנפלד הם הסבירו שהחליטו לעבור לקיט הזה בעקבות תלונות על שקיעה. לדעת הנציג שדיבר איתי זה לא הקיט המיטבי לגימני ללא כננת ופגוש ברזל אבל אחרי שעברו אליו הפסיקו התלונות.
בהינתן הדרישה לנוחות בכביש מה הייתם ממליצים? ניתן להזמין במיוחד את הקיט הקודם. דרך אגב ההבדל הוא רק בקפיצים הקדמיים. ארבעת הבולמים והקפיצים האחוריים זהים בשני הקיטים.