PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בנושא רכות נסיעה



SixPac
17-07-21, 10:59
אני נוסע ב WJ לרדו 2002, 4.7 כבר 11 שנים בכייף שלי.
10 שנים נסעתי עם קפיצים מקוריים והגבהה "2 ספייסרים, לאחרונה החלפתי לקפיצים "2 וזרקתי את הספייסרים.
יש לי בולמים ProComp MX6 (שישה מצבים) ואני מכוון לרך ביותר. הנסיעה בשטח פשוט חלום!!!
הרכב בולע מהמורות, אבנים וקורדורוי באופן מעולה, גם לפני וגם אחרי ההחלפה.
לפני שבוע, בעקבות החלטה (מטופשת??) החלטתי להתקדם ל WK ונסעתי לבדוק רכב שעומד למכירה.
WK 2007, מוגבה "3.5, בולמי בילשטיין 5100. יצאתי לשביל חקלאי והייתי בשוק!
הרכב קופץ - קשה על הגב הקשיש שלי ועוד ק"מ היו משתחררות לי כל הסתימות בשיניים.
שאלה:
1. האם הגבהה "3 ומעלה בהכרח אומרת אובדן רכות אמריקאית שאני מכור לה?
2. האם זה WJ לעומת WK?
3. האם זה בסוג הקפיצים? סוג הבולמים? אופן (ערכת/קיט) ההתקנה?

כל הערה/הארה בנדון תתקבל בברכה.
מרק (SixPac)

omri_t
17-07-21, 11:44
הבילשטיין 5100 הוא בולם לא משהו ל 5100.
השעטנ המקובל של קפיץ אולדמן ובולם בילשטיין... לא מוצלח לטעמי.

אם בטעות יש שם קפיץ אולדמן hd זה בכלל קשה.

grand
17-07-21, 13:26
אין קשר ל wk או לבילשטיין, כן קשור לכיול הבולם והתאמתו לרכב ולקושי הקפיצים, אם זכור לך הסטאפ של קפיצי אולדמן ובולמי mx6 היו והומלצו בעבר, והיו לי גם על ה wj, כאשר עברתי ל wk התקנתי בילשטיין 5100 מאחור מכויילים ומשוסתמים עי אספיר, ובשילוב עם קפיצים רכים יחסית של קינג קיבלתי רכב משמעותית הרבה יותר נוח מה wj, לפני הכיול שלהם הרכב התנהג זוועה.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

omri_t
18-07-21, 10:43
הבעיה לדעתי מקדימה ב wk
קשה לקבל תוצאה טובה.

ב wk שהיה לי החלפתי לפוקס וקפיץ של סופר ליפוזה כבר היה טוב.

-->