PDA

צפייה בגרסה מלאה : נעילה מקורית - בכל דגמי הלנדקרוזר הארוך



יואב פולס
19-07-21, 08:00
מבזק חדשות טויוטה,
נחתה על שולחני הודעה לפיה כל דגמי הלנדקרוזר הארוך מקבלים נעילת דיפרנציאל מקורית, ובהתאם הדגמים מתייקרים ב 5000 ש"ח.
המחיר של הקרוזר הארוך מתחיל עכשיו ב 334,900 ש"ח לדגם ה TS7, לקשרי 5 וסלקט יעלו עכשיו 374,900 ש"ח, לקשרי 7 יעלה 399,900 ש"ח.
לימיטד מקבל בנוסף חישוקי סגסוגת 19'' וצמיגים בחתך 55 ומתייקר ב 15,000 ש"ח, והלימיטד סהרה, שכבר היתה לו נעילה מקורית מקבל רק את החישוקים ויעלה 439,900 ש"ח.
זהו סוף החדשות.

פרשננו לענייני התייקרויות מברך על הוספת הנעילה המקורית בתוספת עלות סבירה.
לבודדים שיקנו את הרכב וממש ירדו איתו לשטח זו תוספת מבורכת, לאחרים זה יהיה 'הכפתור הזה שעושה משהו בשטח, זה חיה אחי'.
היד השניה והשלישית, אכן יברכו על התוספת המבורכת.

חישוקי 19'' בחתך 55, הייתי שמח אם ניתן היה לוותר עליהם בתמורה להפחתת מחיר, או לקוות שהיבואן ישאיר לנו את האפשרות החוקית לרדת למידה 18 או 17 ולרשום אותה חוקית ברישיון, ולקבל צמיג עם חתך מתאים יותר לשטח.

IlanG
19-07-21, 08:04
שמח על החדשות המרעישות הבעיה שזמני ההספקה הם לכמעט שנה ...המותג הזה הזוי .

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

איל מ
19-07-21, 08:48
המותג לא הזוי. העם היושב בציון הזוי.
ווככל שהזמן עובר, נופלת בי ההבנה העצובה, שתחת כל מעטה הנחמדות, כמה שדרור שונא כל מה שסמל מדינת ישראל מתנופף מעליו, אני כנראה שונא אפילו יותר כל מי שעונה להגדרה ישראלי.
נ.ב.
תוספת מבורכת בהחלט. לפחות הם לא איבדו את הכיוון עד הסוף כמקובל בתחום.

mnachmia
19-07-21, 09:38
בהצלחה למצוא צמיגים ראויים במידה.

נדב ש.
19-07-21, 09:44
עוד רכב שטח בנעלי בלט.

נמרוד
19-07-21, 09:47
שמח על החדשות המרעישות הבעיה שזמני ההספקה הם לכמעט שנה ...המותג הזה הזוי .

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

לא רק המותג הזה. יש מחסור אמיתי במכוניות אצל כל היבואנים. זמני אספקה ארוכים, מבחר מצומצם, או שאין בכלל דגמים מסוימים, ולא יודעים להגיד מתי יהיה. במקרה הגיע הזמן להחליף את הרכב המשפחתי שלנו וזה המצב עם רוב הדגמים הרלוונטיים שבדקתי.

דרור ברלי
19-07-21, 10:03
שובה של הנעילה היא סוג של הודאה ש-TC ולו הטוב ביותר, לא יכול להחליף נעילות אמיתיות.
זו תוספת מבורכת למפרט הטכני שמחזקת את מעמדו של הלנדקרוזר כרכב הכביש/שטח הטוב והמתאים ביותר - כזה שמשלב הכי טוב נוחות ופינוקים בכביש עם יכולות בשטח - כן, למרות חיבתי הידועה למותג האליל, אני כתבתי את זה - הלנדקרוזר אוטו טוב ומה שיש לו אי אפשר לקחת ממנו.
מעניין רק אם כמקובל בצעצועים היפניים, הפעלת הנעילה האחורית מכבה את ה-TC בגלגלים הקדמיים, ואז יצא שכרנו בהפסדנו.

מצד שני - חישוקי 19 וצמיגים בחתך 55 מבטאים חוסר הבנה מוחלט בדרישות ובצרכים של רכב שנע בשטח. מצד שני הם מבטאים הבנה עמוקה בשיווק - כי מין הסתם עבור הלקוח המיועד של לנדא-איקרוזר בדגמים המפוארים, זה סוג של שוס.

IlanG
19-07-21, 10:14
לא רק המותג הזה. יש מחסור אמיתי במכוניות אצל כל היבואנים. זמני אספקה ארוכים, מבחר מצומצם, או שאין בכלל דגמים מסוימים, ולא יודעים להגיד מתי יהיה. במקרה הגיע הזמן להחליף את הרכב המשפחתי שלנו וזה המצב עם רוב הדגמים הרלוונטיים שבדקתי.רוב זמני האספקה הם לשלושה - ארבע חודשים , המצב בטויוטה לנדקרוזר במיוחד( לא שאר הדגמים ) הוא זמן אספקה של 10 חודשים עד שנה ללא התחייבות.
כאשר דברתי עם נציג המכירות, שניסה בכוח לדחוף לי היילנדר כי גם לו יש 4×4 והוא מרווח , נאמר לי שמבחינתם רק בעלי לנד קרוזר ש " מבינים " את אכויות הרכב מזמינים ורשימת ההמתנה היא ארוכה ואהההה- ואין הנחות ואין מבצעים , הבנתי את הרמז ,עברתי את הכביש לסמלת .

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

asafk
19-07-21, 18:47
שובה של.

מצד שני - חישוקי 19 וצמיגים בחתך 55 מבטאים חוסר הבנה מוחלט בדרישות ובצרכים של רכב שנע בשטח. מצד שני הם מבטאים הבנה עמוקה בשיווק - כי מין הסתם עבור הלקוח המיועד של לנדא-איקרוזר בדגמים המפוארים, זה סוג של שוס.

להבנתי רק דגם ה'על' יצוייד בחישוקי 19 והשאר יישארו עם מידות סבירות יותר. אז מי שדווקא חייב את כל הפינוקים יהנה המידה הטפשית הזו, ומי שלא - לא.
ובמקרה.... דווקא אצל היבואן הזה יש נציגות לג'יפאות האמיתית (כולל ביקורים כאן בפורום מדי פעם) - וגבוה בפירמידת השיווק.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

דרור ברלי
19-07-21, 19:34
"נציג של ג'יפאות אמיתית" היה נעמד על הרגליים האחוריות מול רוע גזירה כזה, מידת צמיג הזויה כזו.

צחקו כאן על צמיגי החתך 60 של הדיפנדר החדש והרקסטון.... אבל כשאלוהים בכבודו ובעצמו נועל לעגלה שלו את עקבי הסטילטו האלה?............ מזכיר את המפלצות המוצצות הגרמניות, עם "חבילת שטח".

זו מידת צמיג מטומטמת שתתקיל את בעל הרכב בקריעות צמיגים בלי סוף ותהרוס לו טיולים, מום אמיתי שבמקרה הזה ממש מקלקל רכב-שטח טוב, ולאיזה צורך בדיוק?.... בשביל מה שמו שם נעילה?.... לכבוד ימי מסלול בפצאל?....

אל דאגה, זה הולך להיות להיט במגזר ובדף הפייסבוק "רכבים שוודים בישראל".

asafk
19-07-21, 21:51
יואב, תסביר לו שזה רק בלימיטד ושאר הדגמים נשארים עם 17". הוא לא מאמין לי.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

יואב פולס
19-07-21, 22:18
ה 19'' רק בלימיטד ובלימיטד סהרה.
האחרים ללא שינוי.

דרור ברלי
19-07-21, 22:37
לימיטד וסהרה.

אתם סתם יושבים ומקלידים - אבל מי שמתמודד עם המגבלות האלה במציאות זה אני. רכבים כאלה מגיעים לי לטיולים.
גם בלי זה רכבי כביש-שטח מודרניים לא מסוגלים לרדת לשטח בלי שייגרמו להם נזקים כבדים... ולמי אכפת מהנעילה, אם חצי קילומטר אחרי תחילת הטיול אני כבר פותח ערכת תולעים...

מבחינתי כמי שמוביל קבוצות, לנדקרוזר עם צמיגי חתך 55 לא שונה מסובארו XV על צמיגי חתך 55 או מריינג'רובר על צמיגי חתך 55. זה רכב שמעכב את כל הקבוצה כי צמיגים כאלה לא שורדים שום מסלול שטח - אפילו בהדרכה ביער בן שמן הם נקרעים... הסיכוי שזה ייגמר גם בארבעה צמיגים קרועים על אותו רכב עוד לפני סוף הטיול, הוא לא מדומיין, מנסיון - ועד אז לקבוצה שלמה נהרס הטיול.

ומכיוון שבישראל תמיד יש סיכוי שבגלל רגולציה ובירוקרטיה הנכות הזה תישאר לדראון עולם ואי אפשר יהיה לשנות כלום, מבחינתי זה משהו שפוסל את הרכב.
והבעיה הזו קיימת ומאיימת לא רק בטויוטה. גרנד-צ'רוקי, רקסטון, פאג'רו, לנדרוברים, שלא לדבר על הנבלות הגרמניות וכל הג'יפונים - צמיגי חתך נמוך הם הבעיה מס' 1 של רכבי כביש-שטח חדשים. בצמיגים כאלה אי אפשר להוציא אויר כי הם ייקרעו מיד, ובלחץ אויר מלא אין להם אחיזה והם מפרפרים למוות... עם קצת הגזמה הייתי אומר שבמקרה הרע איבוד אחיזה כזה עלול להסתיים בכשלון בטיפוס שיוביל לקטסטרופה. ואז אני אצטרך גם להסביר מה ולמה כי יאשימו אותי שאישרתי לבעל הרכב להצטרף לטיול עם "רכב לא מתאים"... כבר היום אני מתעקש שכלים עם צמיגים בחתך 55-50 או עם מדרגות צד דקורטיביות לא יגיעו לטיולים כי הם יסיימו אותם עם נזקים של אלפי שקלים.

ההגיון שלי אומר שלא צריכה להיות שום בעיה לקבל את הלנדקרוזר לימטד/סהרה על צמיגים בחתך 65 על חישוק 17' של דגמי לקשרי/סלקט, יענו "שינמוך" - מי שרוכש רכב ב-440,000 שקל יש לו יכולת וזכות לנהל מו"מ והוא יכול וצריך (ולדעתי אפילו חייב) להתעקש על העניין הזה - אבל כאן זה ישראל, ובישראל הגיון ומציאות לחוד. מהכרותי את התנהלות יוניון בעבר - מיומם הראשון בישראל, אי שם ב-1992, הם בטוחים שהשמש זורחת להם מהישבן ושהם עושים ללקוח טובה גדולה כשהם מסכימים למכור לו מכונית מתוצרת טויוטה.... ממש לא תהיה להם שום בעיה להראות ללקוח נודניק כזה את הדלת - כי אם הוא לא יקנה, מישהו אחר יקנה - הם בכל מקרה ימכרו בצ'יק כל קרוזר שיצליחו להביא.
השורה התחתונה מבחינתי ברורה מאוד: ג'יפאי אמיתי לא רוכש "רכב-שטח" עם צמיגים במידות כאלה. אני לא צוחק, בחיי. ראו הוזהרתם!

נמרוד
20-07-21, 07:36
אה, אז זה באמת הכל אישי! הנהלות הרשע של יצרני הרכב בעולם מכריחות את המהנדסים לתכנן חרא של מכוניות כדי לאתגר את ברלי בטיולים המודרכים שלו.

אל תתיאש בן-אדם, אל תפרוש, יש סימנים שהם מתחילים להשבר!

[emoji16]

-->