התחברות

צפייה בגרסה מלאה : לא מצליח להסגר על רכב



דניאל אדיב
26-07-21, 12:13
תקציב
א. יכול להימתח עד 130K
ב. רכישה בלבד
ג. כן יכול לעמוד בהוצאה

גודל
זה דינמי, יכול להיות טיול לבד או עם בת זוג או 3 חברים/עוד זוג ברכב.
עדיף שתהיה את האופציה. גם ליומיים שלושה..

נסועה שנתית ותחזוקה
א. קצת קשה לי לתת הערכה לגבי כמות ק"מ בשנה
אבל הכל יהיה בשטח או בדרך אל השטח ובחזרה ממנו.
ב. רכב טיולים בלבד(אולי אם הפרייבט במוסך אז גם לעבודה פעם באף פעם)
ג. בהחלט רוצה לעשות טיפולים(בסיסיים) לבד בשלב ראשון, ולאט לאט לפתח את הידע הלאה..
ד. גר באזור השרון אז נראה לי שאין בעיה עם בעלי מקצוע.

אופי השימוש והטיולים
א.אופי הטיול משתנה תלוי בשותפים, אבל לרוב זה יהיה בשטח טכני(קל עד קשה)
עם שבילים בין לבין אבל בהחלט רוצה רכב שעולה את המעלות המפורסמים
ולא מפחד ממדרגות פה ושם.
ב. יצא לי לטייל עם לנד קרוזר, היילקס ויגו, ויטרה ופורסטר
"ובמסגרות" אחרות על כלים קצת יותר "אקזוטים".
עוד אין קבוצה ספציפית..
ג. רוב הטיולים יהיו באזור החורשן, בית שמש, וגם לדרום(אין לי מסלול ספציפי)
אני ממש רוצה לעשות את נחל עדשה וכמריר אבל מניח שזה לא יקרה על ההתחלה

העדפות ותנאי סף
אין לי כל כך, פתוח להצעות

האם ננעלתי על רכב
קצת אובססיבי לגבי סופות TJ וJK
אבל לא סגור על כלום.



לא פשוט למצוא כלה..

שגיא S
26-07-21, 12:20
היי, אני בסיטואציה ממש דומה לך.

אני מתלבט בין לנד קרוזר לרנגלר JK.

אם אתה מתכנן לעדשה/כמריר - על כל רנגלר שתקנה (גם אם תמצא רנגלר JK ב-130 שזה לא משימה פשוטה כלכך)
תצטרך להוסיף הרבה כסף כדי להכין אותו לכמריר.

לרנגלר TJ יש בסיס גלגלים שלטעמי קצר מדיי לכמריר (93").

ובלי קשר לכמריר ועדשה - אם אתה יכול, תכוון לרנגלר JK, מניסיון אישי אני יכול להגיד לך ש-2 רכבים שראיתי ברמות מחיר האלו דורשים יישור קו משמעותי.

דניאל אדיב
26-07-21, 13:40
היי, אני בסיטואציה ממש דומה לך.

אני מתלבט בין לנד קרוזר לרנגלר JK.

אם אתה מתכנן לעדשה/כמריר - על כל רנגלר שתקנה (גם אם תמצא רנגלר JK ב-130 שזה לא משימה פשוטה כלכך)
תצטרך להוסיף הרבה כסף כדי להכין אותו לכמריר.

לרנגלר TJ יש בסיס גלגלים שלטעמי קצר מדיי לכמריר (93").

ובלי קשר לכמריר ועדשה - אם אתה יכול, תכוון לרנגלר JK, מניסיון אישי אני יכול להגיד לך ש-2 רכבים שראיתי ברמות מחיר האלו דורשים יישור קו משמעותי.





אם יהיה איזה אקזמפלר מתאים(אבל ממש..) אולי אמתח עוד את התקציב.
תכלס עדשה וכמריר זה לא חובה.. בשלב זה בכל אופן:cool:.
הבעיה בjk זה למצוא אחד (2008/9) שמשופר בצורה חוקית.
הדוח המשטרתי והפרוצדורה אחרי לא באמת מפחידים, אבל המחשבה לעשות תאונה עם רכב לא חוקי
זה כבר סיפור אחר לגמרי, לא שווה..

מוני אורבך
26-07-21, 13:59
אם אתה מדבר על JK ארוך (או JL לצורך הענין) משופרים חוקית כדי לעשות עבירות קשה, רד מזה.
זווית הבטן של הארוך היא נוראית, 2 אינץ רק מתחילים לפתור את הבעיה, הם לא מספקים לעבירות קשה.

לפתרון מלא צריך הגבהה 4 אינץ, אופציונלי (רצוי) גלגלי 35 אינץ
או שתמגן את הרכב מכל הכיוונים ותקווה לטוב..

לקצר מספקה הגבהה של 2 אינץ.
כך שהוא יכול לעשות עבירות קשה ולהחשב "חוקי"

עם זאת צריך הרבה ביצים כדי לעשות עם קצר מה שבקלות (יחסית) אפשר לעשות עם הארוך.

זאת הסיבה שהרבה מה JK הארוכים, מוגבהים מאוד ועם צמיגים גדולים.
היתרנות של הרכב רק מתחלים לצוץ כאשר מגבהים אותו.
עד אז, אתה מגרד את הבטן בכל הצלבה.

guy888
26-07-21, 14:54
אם אתה מדבר על JK ארוך (או JL לצורך הענין) משופרים חוקית כדי לעשות עבירות קשה, רד מזה.
זווית הבטן של הארוך היא נוראית, 2 אינץ רק מתחילים לפתור את הבעיה, הם לא מספקים לעבירות קשה.

לפתרון מלא צריך הגבהה 4 אינץ, אופציונלי (רצוי) גלגלי 35 אינץ
או שתמגן את הרכב מכל הכיוונים ותקווה לטוב..

לקצר מספקה הגבהה של 2 אינץ.
כך שהוא יכול לעשות עבירות קשה ולהחשב "חוקי"

עם זאת צריך הרבה ביצים כדי לעשות עם קצר מה שבקלות (יחסית) אפשר לעשות עם הארוך.

זאת הסיבה שהרבה מה JK הארוכים, מוגבהים מאוד ועם צמיגים גדולים.
היתרנות של הרכב רק מתחלים לצוץ כאשר מגבהים אותו.
עד אז, אתה מגרד את הבטן בכל הצלבה.הכל נכון חוץ מהמשפט האחרון.

עם צמיגים חוקיים 32"-33" והגבהה 2" הוא גבוהה יותר מהחברים שלו לסגמנט.

ולפותח השרשור, (קשה אבל) אפשר למצוא רנגלר בתקציב שהצבת, קצר יהיה קל מעט יותר.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

KOOKE
26-07-21, 15:56
אם אתה מדבר על JK ארוך (או JL לצורך הענין) משופרים חוקית כדי לעשות עבירות קשה, רד מזה.
זווית הבטן של הארוך היא נוראית, 2 אינץ רק מתחילים לפתור את הבעיה, הם לא מספקים לעבירות קשה.

לפתרון מלא צריך הגבהה 4 אינץ, אופציונלי (רצוי) גלגלי 35 אינץ
או שתמגן את הרכב מכל הכיוונים ותקווה לטוב..

לקצר מספקה הגבהה של 2 אינץ.
כך שהוא יכול לעשות עבירות קשה ולהחשב "חוקי"

עם זאת צריך הרבה ביצים כדי לעשות עם קצר מה שבקלות (יחסית) אפשר לעשות עם הארוך.

זאת הסיבה שהרבה מה JK הארוכים, מוגבהים מאוד ועם צמיגים גדולים.
היתרנות של הרכב רק מתחלים לצוץ כאשר מגבהים אותו.
עד אז, אתה מגרד את הבטן בכל הצלבה.

לעניות דעתי, על אף זווית הבטן הנוראית של הרנגלר הארוך, רנגלר ארוך עם נעילות קדימה ואחורה, עם הגבהה 2 אינצ' ועם צמיגי שטח חוקיים של 32.4 אינצ' (255/75/17) בהחלט יכול לעשות עבירות קשה כולל כל מעלות הנגב המיתולוגיים הקשים (ורדית, בוקר, מצלעות בעליה וכו')אבל הוא לא יוכל לעשות עבירות אקסטרימית כמו כמריר או המעלות הקשים ביותר של איזור בית שמש / תל חדיד וכו' שלא זוכר את שמם.

הנה הרוביקון שהיה לי שנת 2007 שהיה חוקי במעלה בוקר:
https://youtu.be/9hn5gnmeWBQ

לפותח השרשור - עם קצת סבלנות אתה בהחלט יכול למצוא רנגלר ארוך משופר קלות בשנתונים 2007-2009 ברמות מחיר של 140,000 עד 150,000 ש"ח אני מכיר כרגע אחד למכירה ב- 140,000 ש"ח

KOOKE
26-07-21, 16:05
הנה לדוגמה מחיר לפני מיקוח 148,000 ש"ח

https://www.yad2.co.il/s/c/ylz4iwyc

נדב ש.
26-07-21, 16:42
אני גם חושב שבתקציב הנ"ל לך על jk, בסבלנות אתה תימצא בסוף מה שאתה מחפש.

ולגבי הבסיס גלגלים, זווית הבטן וכו' שכולם הזכירו כאן, קצת מצחיק אבל, ברנגלר נושק ל 3 מטר ואילו בטנדרים פולסייז שדרור אוהב להשמיץ 3.5 מטר...
סתם נקודה למחשבה לטוב ולרע...

grand
26-07-21, 16:54
הבעיה ברנגלר לא קשורה לזוית הבטן אלא למיקום מיכל הדלק לאורך הרכב, הוא זה שבדרך כלל חוטף ומתגרד, יש כאלה שהזיזו אותו לחלק האחורי, ויש שסומכים על המיגון (כמוני) ונזהרים יותר בעיקר בירידות על מדרגות סלע גבוהות,
לדעתי שווה לחפש מועמד שבבסיסו טוב, מבחינת הבודי ואיכות השיפורים שעבר, פחות הייתי מתעכב על בעיות מכניות קלות, אתה תיישר קו בכל מקרה, הייתי כן נזהר מרכבים שבורים או משופרים בהגזמה שעברו התעללות קשה, קח בחשבון שאם אתה מכוון לספורט ב 130 מהר מאוד תגיע ל 150-60.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

דרור ברלי
26-07-21, 18:52
אני גם חושב שבתקציב הנ"ל לך על jk, בסבלנות אתה תימצא בסוף מה שאתה מחפש.

ולגבי הבסיס גלגלים, זווית הבטן וכו' שכולם הזכירו כאן, קצת מצחיק אבל, ברנגלר נושק ל 3 מטר ואילו בטנדרים פולסייז שדרור אוהב להשמיץ 3.5 מטר...
סתם נקודה למחשבה לטוב ולרע...


יחי ההבדל ה"קטן" של יותר מחצי מטר בבסיס הגלגלים (תיכף נבדוק את המספרים האמיתיים. רגע......
איפה זוית הגישה.
איפה זוית הנטישה.
איפה משקל (חצי בערך)
איפה קוטר הגלגל ביחס לאורך ורוחב הרכב ולמשקל שלו.
איפה גמישות המתלים
איפה ואיפה...

דרור ברלי
26-07-21, 19:08
טוב, אז בדקתי.
רנגלר JK אנלימיטד (ארוך, 4 דלתות), בסיס גלגלים: 116 אינץ', שזה 2,964 מ"מ.

פולסייז? נגיד ראם.
מצאתי את זה:....


4500/5500 Crew Cab MWB: 197.2 in (5,010 mm)
4500/5500 Regular Cab Ext. LWB: 204.3 in (5,190 mm)
4500/5500 Regular Cab LWB: 192.3 in (4,880 mm)
Reg. Cab Short Bed: 120 in (3048 mm)
Reg. Cab Long Bed & Quad Cab: 140 in (3556 mm)
2WD 2500 Crew Cab SWB: 149.4 in (3,790 mm)
4WD 2500 Crew Cab SWB: 148.9 in (3,780 mm)
2500 Crew Cab LWB 2WD: 169.4 in (4,300 mm)
2500 Crew Cab LWB 4WD: 168.9 in (4,290 mm)
Regular Cab 2500 : 140.5 in (3,570 mm)
3500 Regular Chassis Cab: 143.4 in (3,640 mm)
3500 Regular Cab LWB: 167.4 in (4,250 mm)
3500 Crew Cab: 172.3 in (4,380 mm)
4500 & 5500 Regular Cab LWB: 144.3 in (3,670 mm)
4500/5500 Regular Cab MWB: 168.3 in (4,270 mm)
4500/5500 Crew Cab SWB: 173.3 in (4,400 mm)




אלוהים ישמור אותנו. איזה מהם הוא הראם המקובל בישראל (2500, קבינה כפולה, ארגז קצר)?.....

נמרוד
26-07-21, 19:12
לא נראה שטנדר פולסייז רלוונטי להתלבטות של פותח השרשור.

דרור ברלי
26-07-21, 19:41
גם אני חושב שלא רלוונטי, אבל יש מי שחושב שבגלל שהפער בבסיס הגלגלים הוא רק 60 ס"מ בערך (לפחות...) אז אולי כן.....:rolleyes:

לפי הגדרות פות"ש - אכן, רנגלר JK זה האוטו שכדאי להתכוון אליו. רק חשוב לדעת שרנגלר במצב נורמלי + יישור קו יעלה הרבה מעבר לתקציב.

GodsFather
26-07-21, 20:19
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה

Sent from my HD1903 using Tapatalk

gilur
26-07-21, 20:59
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה

Sent from my HD1903 using Tapatalk

+1....

לפות"ש,
הרבה חבר'ה שמתחילים עוברים את מה שאתה עובר כרגע. אני חושב שכדאי לך להתבשל עוד קצת ואסביר למה אני מתכוון:
לכתוב "טכני(קל עד קשה)" זה שני רכבים שונים לגמרי....
גם לנסוע בודד או ארבעה אלה תשובות אחרות

המלצתי - תבחר איפה אתה מתפשר. צמצם קצת את הדרישות ויהיה לך יותר קל לבחור רכב. אחרת - אתה בהחלט תצטרך כיס יותר עמוק (ועדיין לא בטוח שיהיה כלי שיענה על הכל ... )

ותזכור עוד משהו שיקל עליך ...
זה צעד ראשון (נשמע ככה). תתחיל, תרגיש את העולם הזה, תצבור קצת נסיון ואז תבין אם אתה משדרג את עצמך ומה באמת חשוב לך ...
יכול להיות שתגלה שאתה אוהב לטייל עם קבוצת "מאותגרים" שלטפס מדרגות זה הקטע שלהם אבל זוגתי לא מוכנה לשבת באוטו בכזה טיול. מקום אחד יספיק לך :)
או שתגלה שרועדות לך הבייצים כשהאוטו בשפ"צ ואתה מעדיף שבילים קצת יותר רגועים ואז חבל על המפלצות ותשקיע בנוחות וגודל

:) בהצלחה

guy888
26-07-21, 22:08
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה

Sent from my HD1903 using Tapatalkבלי גגון בכזה מתאר רק טנדר.

אז שמים גגון.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

נדב ש.
26-07-21, 23:06
גם אני חושב שלא רלוונטי, אבל יש מי שחושב שבגלל שהפער בבסיס הגלגלים הוא רק 60 ס"מ בערך (לפחות...) אז אולי כן.....:rolleyes:
.

צודק!
טעות שלי, זה הרבה יותר, ככה זה שמדפדפים במהירות 😂
אולי האוטו כבר נראה לי קטן מידי 🤣🤣

לגבי הרנגלר, חבר שמכר לא מזמן 2008 טייל עם 4 אנשים וגגון עם כל הציוד, אפשרי? כן, כמה זה נוח, מתאים או לא, עד שלא תנסה לא תדע.
מצד שני כל ה suv האחרים לא מרווחים הרבה יותר... כמעט כולם יצטרכו שיפורים כשברנגלר האפשרויות כמעט אינסופיות כעומק הכיס.

דרור ברלי
27-07-21, 08:51
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה

Sent from my HD1903 using Tapatalk


ברנגלר הארוך יש 4 דלתות ותא מטען לא רע בכלל.
האם זה נוח לשבת ברנגלר מאחור? יש כאלה שעבורם זה סבבה, יש כאלה שלא.
כמה ציוד כל אחד סוחב? כמה לילות? זה כבר אינדיבידואלי. אולי תצטרך גגון ואולי לא.

בלנדקרוזר ארוך יהיה יותר נוח מאחור, והבגאז' יותר גדול, ללא ספק.
אבל הוא גם לא נוסע בשטח כמו רנגלר. גם בזה אין ספק.
פות"ש יצטרך לבחור מה חשוב לו יותר.

erezgur
27-07-21, 09:38
אני מוסר את מה שגיל רשם למעלה.
מוכר מהתשובות של פות"ש שהוא עוד לא סגור לגמרי לגבי הדרישות וסדר העדיפות ביניהן.

צריך להחליט האם דרישה ל-4 מבוגרים היא חובה (פוסל כנראה ג'ימני), האם הרצון לעבירות בסגנון כמריר הוא תנאי (פוסל כמעט את כל החלופות הסטנדרטיות ומגוון יותר לרכבים משופרים מאד) וכו''.

מובן שרובנו היינו רוצים רכב עם עבירות כמעט לא מוגבלת, עם נוחות נסיעה בכביש מהיר, עם עלויות אחזקה זולות, צריכת דלק טובה, מקום לאחסון וציוד וכו''.
צריך לסדר קצת את הראש ולקבל החלטות..

נשלח מהנייד

Crabbing
27-07-21, 09:49
איפה ברנגלר אתה דוחף 4 מבוגרים עם ציוד טיולים ללילה או יותר? אלא אם אתה מעמיס את הגגון לעייפה

Sent from my HD1903 using Tapatalk


אפשרי, אם אתה לא מתכוון להקים מאהל מפואר.
ציוד בסיסי נכנס בהחלט.

אלדר
27-07-21, 10:14
יש לרנגלר פיצר מגניב לספסל האחורי שמאפשר לשנות את זוית המשענת.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שגיא S
27-07-21, 11:21
יש לרנגלר פיצר מגניב לספסל האחורי שמאפשר לשנות את זוית המשענת.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

אתה אומר זה לא באג זה פיצ'ר...
אנשים קנו רכב בן 10 ב-200 אלף שקל ועוד צריכים להוציא 60 דולר כדי לסדר את הכיוון של המשענת במושב האחורי

KOOKE
27-07-21, 11:42
יש לרנגלר פיצר מגניב לספסל האחורי שמאפשר לשנות את זוית המשענת.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

למיטב ידיעתי אין "פיצ'ר כזה...יש פגם בתכנון/ ייצור ב -JK שזווית המושב האחורי ישרה / זקופה מדיי - יש "קיט" לתיקון הפגם הזה או במילים אחרות כמה שייבות בכמה גרושים שמוסיפים להברגת הכיסא לרצפה פותרת הפגם

דניאל אדיב
27-07-21, 12:01
קודם כל תודה רבה לכולם על ההיענות, איזה פורום מדהים!

רשמתי שטח קל עד קשה מפני שלא תמיד אטייל עם אותה קבוצה, אני מניח שברגע שהרכב יגיע אחבור לקבוצה
מאותה קטגוריה, אבל עדיין ארצה לטייל מדי פעם עם חברי מהבית שלהם יש רכבים רכים יותר..

אותו הדבר לגבי כמות הנוסעים ברכב, לפעמים אטייל לבד ברכב(כחלק מקבוצה) ולפעמים עם עוד 3 דלביובים..

כן אני בהחלט קצת מבולבל...

לגבי הקנייה:
יש רכב שהוא קצת מעל התקציב ועל הנייר הוא מאוד מרשים
JK 08 ארוך יד 02, הרכב הגיע בייבוא אישי ונבנה בארהב ע"י בשביל אחת מהחברות המוכרות בארץ
צמיגים 35/12.5/17 ברישיון + הגבהה ברישיון 3" 110000 והמחיר באזור ה-150K.
מצד אחד הרכב מרשים ונראה שלא נשאר כל כך מה להשקיע מבחינת שיפורים רק
אחזקה או קוסמטיקה..

מצד שני קצת מפחיד אותי הרכב הזה(הספציפי)


אשמח לשמוע דעתכם על אקזמפלר שכזה,
מודה לא כל כך יודע איך לאכול את הרכב :confused:

שגיא S
27-07-21, 12:06
מצד שני קצת מפחיד אותי הרכב הזה(הספציפי)


אשמח לשמוע דעתכם על אקזמפלר שכזה,
מודה לא כל כך יודע איך לאכול את הרכב :confused:

אני לא מכיר את הרכב הספציפי, אני רק יודע להגיד שהיום קשה יותר לעבור טסטים.
גם עם הצמיגים מאושרים ברישיון, ויש הגבהה ברישיון - ראיתי כבר מכוני טסטים שבודקים את המרחק מהטבור לכנף עם מטר, ואם זה 2 סמ מעל המסמך שיש להם - זה לא תופס.

קח בחשבון.

erezgur
27-07-21, 12:16
!

רשמתי שטח קל עד קשה מפני שלא תמיד אטייל עם אותה קבוצה :

הבהרה - מטרת השאלון היא לאפיין את הצרכים.
אין טעם לכתוב "קל עד קשה", במקרה כזה צריך לרשום "קשה".
אותו דבר - לא לכתוב "בודד עד ארבעה נוסעים", כי מספיק שלפעמים צריך להכיל 4 נוסעים אז יש לך צורך הרכב שמתאים ל-4 נוסעים.
כך גם לגבי שאר השאלות.... אני מניח שזה מובן כעת.

נשלח מהנייד

דניאל אדיב
27-07-21, 12:37
הבהרה - מטרת השאלון היא לאפיין את הצרכים.
אין טעם לכתוב "קל עד קשה", במקרה כזה צריך לרשום "קשה".
אותו דבר - לא לכתוב "בודד עד ארבעה נוסעים", כי מספיק שלפעמים צריך להכיל 4 נוסעים אז יש לך צורך הרכב שמתאים ל-4 נוסעים.
כך גם לגבי שאר השאלות.... אני מניח שזה מובן כעת.

נשלח מהנייד

אתה מניח נכון..:rolleyes:

KOOKE
27-07-21, 12:43
אני לא מכיר את הרכב הספציפי, אני רק יודע להגיד שהיום קשה יותר לעבור טסטים.
גם עם הצמיגים מאושרים ברישיון, ויש הגבהה ברישיון - ראיתי כבר מכוני טסטים שבודקים את המרחק מהטבור לכנף עם מטר, ואם זה 2 סמ מעל המסמך שיש להם - זה לא תופס.

קח בחשבון.

מחזק את ששגיא רשם ומוסיף שעל פי הוראת נוהל של משרד התחבורע, אם הבוחן חושד שהצמיגים של הרכב אינם במידה הסטנדרטית של הרכב הוא חייב לבדוק מול האוטדאטה של הרכב ואם הצמיגים האלו לא רשומים שם הוא מחוייב להוריד את הרכב מהכביש ולדווח למשרד התחבורע..

KOOKE
27-07-21, 12:48
קודם כל תודה רבה לכולם על ההיענות, איזה פורום מדהים!

רשמתי שטח קל עד קשה מפני שלא תמיד אטייל עם אותה קבוצה, אני מניח שברגע שהרכב יגיע אחבור לקבוצה
מאותה קטגוריה, אבל עדיין ארצה לטייל מדי פעם עם חברי מהבית שלהם יש רכבים רכים יותר..

אותו הדבר לגבי כמות הנוסעים ברכב, לפעמים אטייל לבד ברכב(כחלק מקבוצה) ולפעמים עם עוד 3 דלביובים..

כן אני בהחלט קצת מבולבל...

לגבי הקנייה:
יש רכב שהוא קצת מעל התקציב ועל הנייר הוא מאוד מרשים
JK 08 ארוך יד 02, הרכב הגיע בייבוא אישי ונבנה בארהב ע"י בשביל אחת מהחברות המוכרות בארץ
צמיגים 35/12.5/17 ברישיון + הגבהה ברישיון 3" 110000 והמחיר באזור ה-150K.
מצד אחד הרכב מרשים ונראה שלא נשאר כל כך מה להשקיע מבחינת שיפורים רק
אחזקה או קוסמטיקה..

מצד שני קצת מפחיד אותי הרכב הזה(הספציפי)


אשמח לשמוע דעתכם על אקזמפלר שכזה,
מודה לא כל כך יודע איך לאכול את הרכב :confused:

גם אני לא מכיר את הרכב הספציפי שאתה מדבר עליו, אבל אם אכן הרכב נבנה ושופר בארה"ב זו די נקודת זכות לטובת הרכב הזה מפני שבהכללה מאד גסה, רמת הסדנאות בארה"ב וזמינות החלקים והחלפים שם יותר טובה מאשר הארץ.

מעבר לכך, לבדוק הרכב כמו שבודקים כל רכב שטח משומש..

אלדר
27-07-21, 14:25
הכל זה הסתכלות בחיים.


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

דניאל אדיב
27-07-21, 16:04
חברים תודה רבה על העזרה!

מקווה שבקרוב אוכל להעלות תמונה של הרכב הנבחר:cool:

אלדר
27-07-21, 21:13
אתה אומר זה לא באג זה פיצ'ר...
אנשים קנו רכב בן 10 ב-200 אלף שקל ועוד צריכים להוציא 60 דולר כדי לסדר את הכיוון של המשענת במושב האחוריגם המזגן פחות טוב מכל משפחתומטית יפני בצבע לבן או כסוף

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

נדב42
27-07-21, 22:05
אתה אומר זה לא באג זה פיצ'ר...
אנשים קנו רכב בן 10 ב-200 אלף שקל ועוד צריכים להוציא 60 דולר כדי לסדר את הכיוון של המשענת במושב האחוריבויטארה דור ראשון זה פיצ׳ר שלא צריך לשלם עליו אקסטרה [emoji1751]

KOOKE
27-07-21, 23:33
גם המזגן פחות טוב מכל משפחתומטית יפני בצבע לבן או כסוף

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

לא מדוייק. דווקא המזגן מעולה וממש מקפיא. הבעיה שהוא נאלץ להתמודד עם נפח חממה גדול. כן זה חממה עם גג הפיבר שלרוב הוא שחור וקולט המון קרינה מהשמש ומעביר אותה כמעט בלי פילטרים ישירות לקרחת שלי...

מה שקורה אצלי ברכב זה שהקרחת מזיעה אבל אצבעות הידיים, הידיים וגם פלג הגוף העליון ממש קפואים ולא זה לא מאזן אחד את השני...

טרם הספקתי להתקין בידוד בגג שבהחלט עוזר המון בעניין הזה..הבידוד גג זה כמובן ברשימת הטו דו הבלתי נגמרת הרכב הזה..

grand
28-07-21, 00:19
הבידוד לגג זה אחד השיפורים הכי טובים שעשיתי לרכב, כל כך פשוט וזול לביצוע עצמי, המזגן על המינימום וקפוא ברכב.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

שגיא S
05-08-21, 15:16
היי,
לפותח השרשור - מפורסמים היום ביד 2:
1. רנגלר ארוך 2008 משופר מאוד במחיר 130אלף שח, 190 אלף קמ.
2. רנגלר ארוך עם 280 אלף קמ שנמצא אצל יריב קלר ברוך. מחיר 140 אלף שח ומטה.

לא מכיר את הרכבים אישית - כן הם בתוך הטווח מחירים שביקשת..

דניאל אדיב
05-08-21, 17:02
היי,
לפותח השרשור - מפורסמים היום ביד 2:
1. רנגלר ארוך 2008 משופר מאוד במחיר 130אלף שח, 190 אלף קמ.
2. רנגלר ארוך עם 280 אלף קמ שנמצא אצל יריב קלר ברוך. מחיר 140 אלף שח ומטה.

לא מכיר את הרכבים אישית - כן הם בתוך הטווח מחירים שביקשת..

תודה על העדכון!!
כן ראיתי,
הראשון נראה "בעייתי" מדי עם ההגבהה 4.5 איך נכנסים לטסט עם רכב כזה!
והשני עם יותר מדי ק"מ בשביל שארגיש בנוח לקנות..

מחר אני אמור ללכת לראות JKU עם ק"מ סביר באזור ירושלים גם באזור 140K,
מקווה שיהיה שווה את הנסיעה(מנתניה..)


אגב אם מישהו מכיר מקום באזור שאפשר לבדוק את הרכב אשמח לשמוע עליו
אני גם לא סגור עם הולכים לגם למכון בדיקה או רק לאיזה מוסך שמתמצא ב-4X4

erezgur
05-08-21, 17:25
מוסך שמכיר היטב את הרכב יתן לך תמונה ברורה על מצבו והעלויות הצפויות בתקופה הראשונה, תיעדוף מומלץ לסידור הליקויים וכו'.
מכון בדיקה - רק אם אתה רוצה לקבל גליון מלא ריג'קטים להורדת מחיר במשא ומתן מול הקונה (ואתה עצמך מבין ומוכן לראות רשימת ליקויים ארוכה)...

נשלח מהנייד

אלדר
05-08-21, 17:29
ארז 4x4 בחולון מומלץ

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

איל מ
05-08-21, 18:40
באזור ירושלים...

boaz avrahami
05-08-21, 19:36
במחיר קניה כזה הייתי עושה גם בדיקה במכון בתשלום. הם בודקים דברים שמוסך לא יבדוק והם גם אחראיים על התוצאה.

מוסך לרוב נותן מבט כשירות ללא תשלום או בתשלום סמלי בכדי לא לקחת אחריות. בהיותו לרוב מקצועי תקבל זווית נוספת ותכליתית.

מוסך לרוב לא יגלה תאונות או ישקיע בבדיקת קומפרסיה

grand
05-08-21, 21:51
מכון בדיקה רגיל ישחט את הרנגלר, תתרכז במכלולים הראשיים, מנוע, גיר, סרנים שאינם רועשים, מרכב ושילדה תקינים, להזהר מרכב שבור ומוזנח, מספיק סיבוב קצר בכדי לראות אם הרכב מחובר לעצמו, יציב, ולא רועש מכל עבר, אם הרושם הכללי נראה טוב צור קשר עם אחד המוסכים המתמחים לבדיקה נוספת, ארז 4x4 קובי ממוסך נשר, אודי מזרחי, מוסך השלושה ואולי גם סופרג'יפ יסכימו לבדוק, מי שרוצה למכור יצא מאיזור הנוחות שקרוב לבית לכיוון המרכז.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

grand
05-08-21, 22:07
אגב.. מחיפוש קצר בלוח אני הייתי הולך לבדוק דווקא את הרנגלר סהרה 2010 שמפורסם ב 165k עם 115k קמ מכרמיאל, לפחות לפי הנתונים והתמונות הוא נראה טוב.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

grand
05-08-21, 22:08
אגב.. מחיפוש קצר בלוח אני הייתי הולך לבדוק דווקא את הרנגלר סהרה 2010 שמפורסם ב 165k עם 115k קמ מכרמיאל, לפחות לפי הנתונים והתמונות הוא נראה טוב.

https://www.yad2.co.il/s/c/3kfxjlai

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk



Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

דניאל אדיב
05-08-21, 22:22
אגב.. מחיפוש קצר בלוח אני הייתי הולך לבדוק דווקא את הרנגלר סהרה 2010 שמפורסם ב 165k עם 115k קמ מכרמיאל, לפחות לפי הנתונים והתמונות הוא נראה טוב.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
165K זה כבר לא בתקציב

אבל מחר אני אמור לבדוק את הרכב הזה\https://www.yad2.co.il/vehicles/4X4?manufacturer=82&model=564,1518,3353&year=-1-2010&open-item-id=ylz4iwyc&view=image-gallery

איך נראה?

nirs
05-08-21, 22:28
הבידוד לגג זה אחד השיפורים הכי טובים שעשיתי לרכב, כל כך פשוט וזול לביצוע עצמי, המזגן על המינימום וקפוא ברכב.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

המזגן אכן מצויין.
הסוד לשים על auto ורק לבחור את הטמפ׳ ואז לא קפוא…
לגבי הבידודים בגג, זה חובה.
אחד המיתוסים הגדולים ברנגלר זה שהנה תכף סיימת לבנות/לשפר. המציאות טופחת על הפנים שוב ושוב..


Sent from my iPhone using Tapatalk

nirs
05-08-21, 22:30
165K זה כבר לא בתקציב

אבל מחר אני אמור לבדוק את הרכב הזה\https://www.yad2.co.il/vehicles/4X4?manufacturer=82&model=564,1518,3353&year=-1-2010&open-item-id=ylz4iwyc&view=image-gallery

איך נראה?

היות וקיים היצע, שווה לנהוג על מספר אקזמפלרים לפרספקטיבה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->