צפייה בגרסה מלאה : מחפש רעיון לעיגון מגירות בארגז טנדר
יש לי סט מגירות של רכסים שיושב על כל רצפת הארגז בטנדר ומעוגן עם ברגי איסכורית ישירות לרצפה, ככה עושים ברכסים - זה עבד יופי בשלושת הרכבים הקודמים שלי שנכרשו כיד שניה אבל בטנדר זה נראה לי כמו חילול הקודש...
חשבתי להניח פלטה של סנדביץ על הרצפה ולעגן אליה את המגירות בהמון ברגי עץ קצרים, אני לא חושב שהסט יתרומם בבלימות - הוא שוקל כשהוא מלא כ 100-150 קילו.
מכיוון שיהיה רווח של כמה מילימטרים סביב הפלטה החשש שלי הוא שהעץ עצמו יזוז בבלימות ולאורך זמן ישחוק את רצפת הארגז ויגרום לחלודה.
חשבתי להצמיד את העץ לרצפה עם דבק הייטק שמנסיון שלי מאד חזק אבל אני לא יודע אם הוא לא יפגע בפח או בצבע לאורך זמן.
אשמח לרעיון אחר להצמיד את הפלטה לרצפה או לעגן את המגירות בלי לחורר את הפח של הרכב
אין אמבטיה כמובן...
במקום איסכורית, 4 חורים דרך הארגז עם ברגים ושייבות לפיזור לחץ.
המרווח מתחת למגירות דווקא חשוב לאוורור וניקוז.
אני לא חושב שהסט יתרומם בבלימות - הוא שוקל כשהוא מלא כ 100-150 קילו.
...
הבעיה שלך היא לא בבלימות אלא בקפיצות או תאונה או התהפכות. בסיטואציות הללו גם אם המגירות ישקלו טון הן יקפצו, ויעופו, ויקצרו כל מה שיהיה בדרכן.
יש לך בפינות של הארגז הברגות m8 לעיגון. אתה צריך לחשוב איך אתה מושך מההברגות האלה מתאם לשלד של המגירות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הארגז יהיה סגור - אני לא חושש שמשהו יעוף החוצה
לגבי ברגי עיגון או ברגים ב4 פינות - אבדוק את האופציה הזו - השאלה היא אם לשים פלטה או קושרת תחת המגירות לחוזק מבני היות ואני לא מתכוון לחבר אותן לרצפה והעיגון בצורה הזו ינעל רק את הפינות החיצוניות
אין קצוות עצבים בארגז של טנדר, אז חורים לא מכאיבים לו.
כדי שתרגיש טוב, כמה תמונות מהטנדר שלי של קדיחות ומתקונים. ברגים רגילים עם אומים ושייבות כמובן, אין בעייה להגיע לרצפה של טנדר משני הכיוונים, מוזר לשמוע על שימוש בברגי אסכורית בכזה מקום.
134558
134559
134560
134561
134562
אין קצוות עצבים בארגז של טנדר, אז חורים לא מכאיבים לו.
134562[/ATTACH]
לטנדר אין קצוות עצבים - לבעלים שלו ששילם עליו מעל לרבע מליון שקל יש...
לפני שאני מתחיל לחורר אותו אני מחפש עוד אפשרויות - משאיר את המקדחה כאופציה אחרונה.
עכשיו ברצינות - המקדחה היא האופציה הראשונה והנכונה.
אתה יכול לצלם את המגירות בתוך הארגז?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני בכל מקרה לא הייתי ממהר לקדוח. כל מקום של חור בפח + בורג לא מקורי - התחלה של חלודה או סדק או גם וגם.
יכול להיות שזה יפריע למישהו רק עוד 40 שנה. אבל אם יש אפשרות לעגן לנקודות מקוריות- עדיף.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אתה יכול לצלם את המגירות בתוך הארגז?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הטנדר החדש מגיע ביום ראשון
ככה זה נראה ברכב הקודם:134563
אז נחכה לטנדר החדש לתמונה מעודכנת. אני חושב שכשתניח את המגירות במקום הפתרון יציג את עצמו. תוודא שבהרכבה של הארגז לא מפרקים לך את נקודות העיגון המקוריות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם יש חורים/נקודות עיגון מקוריות, הכי טוב.
אם אין, אני עם נמרוד בגישה.
יש בארגז הטנדר שלי יש חורים שנקדחו לעיגון ציוד כשהוא היה חדש, לפני כ- 20שנה.
בינתיים אין סידוק ואין חלודה.
אני מניח שזה קשור גם לגודל החור, ומיקום.
אם יש נקודות עיגון מקוריות שאפשר להיתמש בהם- מצויין.
אם לא,
אני הזמנתי קיט כזה:
https://www.amazon.com/WETOLS-Professional-Metric-Mandrels-Rivnuts/dp/B08NDFZV6Z/ref=mp_s_a_1_1_sspa?dchild=1&keywords=rivnut+tool+kit&qid=1627649728&sprefix=rivn&sr=8-1-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEzNjlNSlN SQjlHVzBaJmVuY3J5cHRlZElkPUEwNzg2MTI5Mjd QT09SWTk0Rk1JTyZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNjU 2MjIyM1FUQTdHWVZMQlNXMiZ3aWRnZXROYW1lPXN wX3Bob25lX3NlYXJjaF9hdGYmYWN0aW9uPWNsaWN rUmVkaXJlY3QmZG9Ob3RMb2dDbGljaz10cnVl
איתו עיגנתי את הכל בארגז של הראם, לדעתי אין חשש לסדקים או חלודות, אבל למחמירים אפשר ליישם אחרי הקדיחה חומרי אטימה.
אם יש נקודות עיגון מקוריות שאפשר להיתמש בהם- מצויין.
אם לא,
אני הזמנתי קיט כזה:
https://www.amazon.com/WETOLS-Professional-Metric-Mandrels-Rivnuts/dp/B08NDFZV6Z/ref=mp_s_a_1_1_sspa?dchild=1&keywords=rivnut+tool+kit&qid=1627649728&sprefix=rivn&sr=8-1-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEzNjlNSlN SQjlHVzBaJmVuY3J5cHRlZElkPUEwNzg2MTI5Mjd QT09SWTk0Rk1JTyZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNjU 2MjIyM1FUQTdHWVZMQlNXMiZ3aWRnZXROYW1lPXN wX3Bob25lX3NlYXJjaF9hdGYmYWN0aW9uPWNsaWN rUmVkaXJlY3QmZG9Ob3RMb2dDbGljaz10cnVl
איתו עיגנתי את הכל בארגז של הראם, לדעתי אין חשש לסדקים או חלודות, אבל למחמירים אפשר ליישם אחרי הקדיחה חומרי אטימה.
לא הצלחתי להבין: זה סוג של אקדח ניטים או שזה לוחץ תבריג שמאפשר לעגן ציוד עם בורג (אנקרנט)?
זה אינסרט עם הרבגה שנתפס לחור. אם כבר קדחת עדיף בורג ואום.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
לא בטוח.
לפני שקודחים כדאי לבדוק לאיפה קודחים, לפעמים אתה נופל על מיקום של דופן כפולה, או משהו שמפריע לך לשים אום מלמטה, ולפעמים זה סתם מתסכל לקרוא למישהו שישכב מתחת ויתפוס קונטרה.
בקיט הזה פותר את העיניין אם יודעים להישתמש נכון, חשוב למדוד טוב את החור כדי שהאינסרט יתפס חזק.
אחר כך אפשר לפרק ולהרכיב בכמה דקות, כמה שרוצים ובלי עזרה.
ד"א, פעם לפני מלא שנים אחד החבר'ה קדח איפשהו ברכב, בסוף גילה נזילה מהטרנספר ואז גילה שקדח לתוכו...
רק אומר...
לא בטוח.
לפני שקודחים כדאי לבדוק לאיפה קודחים, לפעמים אתה נופל על מיקום של דופן כפולה, או משהו שמפריע לך לשים אום מלמטה, ולפעמים זה סתם מתסכל לקרוא למישהו שישכב מתחת ויתפוס קונטרה.
בקיט הזה פותר את העיניין אם יודעים להישתמש נכון, חשוב למדוד טוב את החור כדי שהאינסרט יתפס חזק.
אחר כך אפשר לפרק ולהרכיב בכמה דקות, כמה שרוצים ובלי עזרה.
ד"א, פעם לפני מלא שנים אחד החבר'ה קדח איפשהו ברכב, בסוף גילה נזילה מהטרנספר ואז גילה שקדח לתוכו...
רק אומר...סיפור דומה מהצבא, לאחר התקנת דיגום בסדנה מוכרת גילינו שקדחו לתוך מיכלי הדלק (בכמה רכבים)..
שים לב לאיפה המקדח מגיע.
באספיר במקרה?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
סיפור דומה מהצבא, לאחר התקנת דיגום בסדנה מוכרת גילינו שקדחו לתוך מיכלי הדלק (בכמה רכבים)..
שים לב לאיפה המקדח מגיע.אל תתנו לקשר להתקין צי״ד בהאמר עם איסכורית....
בייחוד אם אין מטפים בחתמ״ר
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אם אכן יש חורים לברגי עיגון בצדדים, יכול להניח בינהם 2 ברזל Z,
40 מ"מ לרוחב הארגז, להם לחבר את הפלטת עץ ועליה לשים המגירות.
כך יוצר לך גם חלל לניקוז מים.
אם אין ברגים אפשר לקדוח ברצפה ולחבר עם בורג ואום.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.