התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מיצו-ניסאן טרייטונבארה... זה באמת קורה.



asafk
02-08-21, 23:34
ובכן.... רנו-ניסאן-מיצובישי מפרסמים שהם הולכים לעשות משהו ממש טיפשי. בעיני.
איזה טנדר יותר טוב בעיניכם ? נבארה או טרייטון? בעצם עזבו איזה יותר טוב. על מה אתם הייתם שמים כסף? בעצם מי שואל אתכם. השוק קבע ברוב השווקים בהם טרייטון ונבארה נמכרים זה לצד זה, שטרייטון הוא זה שרוכשי טנדרים מעדיפים. בזכות הסופרסלקט, בזכות מתלה אחורי שיודע להעמיס ולגרור, או בזכות מנוע של מיצובישי ולא של רנו - לא משנה למה, בכל מקום על כל נבארה אחד נמכרים בערך 10 טרייטונים.
מה שהוביל את רנו- ניסאן- מיצובישי להחלטה שהחל בשנה הבאה אין יותר טרייטון. כלומר יש... אבל זה יהיה נבארה לכל דבר - עם תחפושת של טרייטון. מנוע של רנו, בלי סופר סלקט, עם קפיצי סליל. נבארה. אבל תהיה לנבארה גירסה עם סמל מיצובישי.
אני אצרף מתישהו את ההודעה אבל היא נראית כאילו מישהו סובב למסכנים במיצובישי את היד כדי שיסכימו לוותר על הרכב האחרון שלהם שעוד היה שווה משהו. ודי ברור לי שזה די קל לסובב להם את היד או איברים אחרים כאשר הם לא מצליחים להרוויח כסף על מכוניות.
אבל לא ברור לי למה במסגרת השיתוף פעולה הזה לא לקחו את הטרייטון המוצלח יותר ושמו עליו סמל של ניסאן.
אבל באמת זה לא חשוב כי אני אישית לא מעריץ גדול של מיצובישי טרייטון. לטעמי הוא לא בליגה של היילקס ואפילו לא של דימקס ובכלל אני לא מרגיש בו נוח. אבל המון ישראלים כן - והמספרים מדברים.
אז עבור אותם ישראלים הנה עצה שלי. אל תתלבטו. מי שיזמין עכשיו טרייטון יקבל מיצובישי טרייטון. מי שיתמהמה - עם זמני האספקה הנוכחיים שהם ארוכים - עלול לשמוע שהוא 'ייזכה' לקבל את דגם 2022 'החדש'! ... כלומר ניסאן נבארה בתחפושת.
הנה עוד מותג שהולך לפח. נו... שיהיה.

אסף.


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

איל מ
03-08-21, 06:18
ולמה הקביעה שטרייטון מוצלח יותר? אני מדבר על רכב שטח. לא רכב עבודה. במבחן האגדי של הטנדרים, הנבארה עלה עליו בכל פרמטר. מבחינתי שוק ער של טרייבארה משומשים עוד כמה שנים הוא דווקא חדשות טובות, כי כיום אין להשיג נבארה.

asafk
03-08-21, 07:35
הקביעה היא רק מתוך נתוני המכירות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

דרור ברלי
03-08-21, 09:02
המותג המתאבד הזה הלך ישר לפח כבר כשביטל את הפאג'רו ואת הלאנסר-איבו ואת האקליפס ואת האאוטלנדר המקורי.
כל דבר טוב שהיה להם הם הפכו לקרוסאובר - שמן, נפוח, מסורבל, אנטי-נהיגה. מכוניות נוראות ללא שמחת חיים.

טרייטון זה באמת הרכב האחרון שנשאר להם שעוד היה שווה משהו. אז כמו אצל ג'ורג' הוטרינר, היה להם ברור שצריך להרוג גם אותו.
ת.נ.צ.ב.ה.


אגב, נבארה לכשעצמו לא טנדר רע.

הכוכב הכחול
03-08-21, 15:23
אז מיהם שלושת הטנדרים הטובים ביותר היום בישראל?


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

דרור ברלי
03-08-21, 15:29
טנדרים יפנים יש רק שלושה.

ishc
03-08-21, 17:15
כולם תאילנדים לא?
נאברה
טריטון
די מקס
היילקס

ספרתי 4

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

דרור ברלי
03-08-21, 17:36
יבוא הנבארה הופסק.
הכל בעקבות ההצלחה המסחררת. לא יכלו לעמוד בביקוש ההיסטרי.
אנשים הלכו מכות ברחבה של סוכנות ניסאן עם כסאות כתר על הזכות לקנות אותו וכו' וכו'.

ishc
03-08-21, 17:41
[emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

דרור ברלי
03-08-21, 17:41
בכלל זה אוטו עם מנחוס.

היתה לו גם גרסה של מרצדס. קראו לזה X קלאס. היה די מפואר ומרשים, כמובן מאוד יקר - אבל כאן הייצור עצמו הופסק/בוטל אחרי זמן קצר.

יש לו גם גרסה עם סמל של רנו שנקראת "ALASKAN".
מישהו רוצה טנדר יפני/תאילנדי עם לוגו של רנו? ממש כדאי - שמירת הערך תהיה היסטרית. כי טנדר יפני/תאילנדי עם לוגו של פיאט כבר היה לנו.

איל מ
03-08-21, 17:48
יבוא הנבארה הופסק.
הכל בעקבות ההצלחה המסחררת. לא יכלו לעמוד בביקוש ההיסטרי.
אנשים הלכו מכות ברחבה של סוכנות ניסאן עם כסאות כתר על הזכות לקנות אותו וכו' וכו'.
בטל

asafk
03-08-21, 17:52
המרצדס איקס טנדר הפנאי שטח היה אחד הדברים שהרג את הנבארה רכב העבודה. הגאונים במרצדס שאולי מבינים במכוניות ומשאיות אף פעם לא היו בשוק הטנדרים. אז הם הלכו וביררו מה הלקוחות שלהם רוצים מטנדר והמסקנה היתה - קפיצי סליל. אז ניסאן נתנו להם מה שהם ביקשו ואיבדו את כל שאר הלקוחות שלהם שרצו קפיצי עלים. לסחוב ולגרור. כלומר.... זה מה שעושים עם טנדר.
וכמובן גם בתור מרצדס איקס זו לא היתה הצלחה כבירה כי כמה הלקוחות של מרצדס יכולים להיות מטומטמים? כנראה לא עד כדי כך שיקנו ניסאן עם גריל של מרצדס במחיר של מרצדס.....
ככה שמרצדס דפקו וברחו והשאירו את ניסאן עם תינוק שאף אחד לא רוצה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אורי. ס
03-08-21, 18:17
שכחתם שלניסאן ווינר יש גם ווריאציה מבית סוזוקי
https://www.hotcars.com/lets-discover-the-rare-suzuki-equator/

ishc
03-08-21, 19:25
בכלל זה אוטו עם מנחוס.

היתה לו גם גרסה של מרצדס. קראו לזה X קלאס. היה די מפואר ומרשים, כמובן מאוד יקר - אבל כאן הייצור עצמו הופסק/בוטל אחרי זמן קצר.

יש לו גם גרסה עם סמל של רנו שנקראת "ALASKAN".
מישהו רוצה טנדר יפני/תאילנדי עם לוגו של רנו? ממש כדאי - שמירת הערך תהיה היסטרית. כי טנדר יפני/תאילנדי עם לוגו של פיאט כבר היה לנו.לא יודע מה טיבו של הפיאט אבל אם זה העתק מדוייק של הטריטון רק עם סמל אחר והמחיר שלו יפול לריצפה לנו זה יכול להיות טוב.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

דרור ברלי
03-08-21, 19:40
לא יודע מה טיבו של הפיאט אבל אם זה העתק מדוייק של הטריטון רק עם סמל אחר והמחיר שלו יפול לריצפה לנו זה יכול להיות טוב.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


הוא לא סתם העתק מדויק. הוא טרייטון לכל דבר ועניין.
אותו מפרט טכני בדיוק. יוצר בתאילנד באותו מפעל של מיצובישי. זה מיצובישי טרייטון, רק עם סמל של פיאט.
בישראל תמיד יהיו "מומחים" מטעם עצמם ומטעם מועדוני המעריצים "רק יפני" "מסדר אבירי-מיצובישי" ו"טיוטה שולתתתת!!!!11!!", שיסבירו לך בפייסבוק בעברית עילגת עם שגיאות וללא סימני פיסוק ש"זה לא אותו דבר פיאט זה חרא" - ולכן הערך ייפול, כי ככה זה במדינה שמעריצה מכוניות יפניות וכולם בה קודם כל סוג של סוחרים.

וברצינות - אכן זה יהיה מציאה. אם אתה אוהב ורוצה מיצובישי, זה כנראה הטנדר הבא שלך. ואם אתה רוצה קצת יציבות בחיים ולישון בשקט בלי לדאוג שהיצרן פתאום פשט רגל או נמחץ/נדרס/נבלע על ידי שותפים בני-בליעל כמו GM או רנו או סטלנטיס או צ'ינג-צ'ונג-מוטורס-צ'יינה, שים בצד בכל חודש כבר מעכשיו, כדי שהטנדר הבא בעוד 4 או 5 שנים יהיה היילקס REVO. ובאה מנוחה ונחלה ליגע.

אייל
03-08-21, 20:06
הניסן לא הצליח מסיבה אחת בלבד, הוא היה הרבה יותר יקר מהטרייטון/דימקס ולא היה מספיק טויוטה כדי לעבור בגרון.
אם הנבארה היה באותו המחיר של הטנדרים הזולים הוא היה נמכר הרבה יותר. הוא יותר נוח, היה יותר חזק ויותר מפואר. חלק לא מבוטל מהאנשים שקונים טנדר זה חברות שמחפשות 4X4 זול לפועלים או טנדר למשקלים נמוכים יחסית ואותם מעניין אך ורק מה המחיר של הרכב.
אין קשר למשקלים, עובדה שטויוטה נמכר בהמוניו למרות שנחות משמעותית מהמיצובישי ומהאיסוזו ביכולת נשיאה.

סולי
04-08-21, 06:59
זו היתה טעות פטאלית של היבואן שהביא אותו רק בגירסא אחת, מאובזרת בכל הטופינים ובדרגת מחיר גבוהה מהמתחרים.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

דרור ברלי
04-08-21, 11:29
אבל גם ההיילקס יקר.

.................אהה, הוא טויוטה. מותר לו.

asafk
04-08-21, 12:39
בכל העולם נבארה יקר יותר. ונמכר משמעותית פחות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

יניב עמית
07-08-21, 20:03
מצד שני אתה מקבל הרבה יותר אוטו ב15000 פחות מהיילקס ואותו
מחיר של הדימקס החדש.
לדעתי מי שהרג את הנבארה הוא היבואן שפשוט כנראה לא שווה לו להיכנס למלחמה.

asafk
07-08-21, 20:42
זה לא (רק) היבואן. בכל העולם הם מוכרים משמעותית פחות מהמתחרים.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

יואב פולס
08-08-21, 07:10
לא יודע מה טיבו של הפיאט אבל אם זה העתק מדוייק של הטריטון רק עם סמל אחר והמחיר שלו יפול לריצפה לנו זה יכול להיות טוב.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

אם להוסיף על דבריו של הברלי, הרי שהפולבק היה הגירסא הכי מפוארת של הטרייטון, ורק הסמל בחזית, בהגה ועל הדלת האחורית היה שונה.
הוא נמכר עם 5 שנות אחריות מלאות. (כלומר הוא לא נמכר, אבל מי שבכל זאת קנה, קיבל 5 שנות אחריות)
היה שלב שהוא נמכר ב 0 ק"מ במחיר שערורייתי של 165.0 אש"ח, ל 4X4 המפואר!
אם החלטתם שטרייטון זה הרכב שלכם, חפשו את הפיאט, וספרו למוכר ש'פיאט זה חרא, זה איטלקי, מחליד, לא אמין, ואתם בכלל עושים לו טובה גדולה שעוזרים לו לשחרר את הנבלה'.

נמרוד
08-08-21, 08:28
פיאט-רנו-מיצו-ניסו--טרייטון-וערא.

שיוותרו.

ה' יש רק אחד.

asafk
08-08-21, 17:08
עוד שנה ומשהו יגיע לכאן פורד ריינג'ר ואז נראה.
הוא כמובן לא יגיע תחת המותג פורד אלא תחת פולקסווגן ויקראו לו אמרוק 'החדש' אבל למי איכפת. שיביאו. את הרפטור שבעולם מתומחר מול היילקס ברמת גימור גבוהה. בטח יקראו לו אמרוק ג'יטיאיי. אבל שיביאו. ואז יהיה מעניין.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

מוטי ג.
08-08-21, 17:21
תג VW בחזית מעלה את הסיכויים שיהיה לי כזה מהעבודה
[emoji16]

Asaf-a
08-08-21, 18:20
תתעודד מוטי, בעבר ביוון הייתה תקופה שבחזית ההיילקס היה סמל פלוצווגן.

אם כי למיטב זכרוני היו רכבי עבודה 2*4 בסיסיים


Asaf-a
אסף.א

רמי גלבוע
09-08-21, 14:53
אני רוצה לומר לכם שמאוד אהבתי את הנבארה האחרון - בגלל הסלילים האחוריים הוא לא התאים למשתמשים כבדים, אבל לא כולם סוחבים 800 ק"ג בארגז (ומי שכן, קונה אמריקני, לעתים קרובות).

לשימושים פחות כבדים הנבארה הוא טנדר מדהים, הרבה יותר נוח מהאחרים (חוץ מאמארוק), מנוע בשרני, בקרת משיכה מצוינת.

הוא זכה אצלנו במבחן חשוואתי חמשת-הטנדרים, עבור לקוחות שאינם צריכים עומס מלא.
הייתי לוקח אותו בעיניים עצומות, מעדיף אותו גם על היילקס שבתקופה ההיא, היה עם מתלים נוראיים

יאללה, shoot...

-->