שלומי
19-03-06, 23:16
רוב שלומות ,
והמכלול שלנו להערב - הקלאץ' ,קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות , כבר 4000 ק"מ שלא נפגשנו (ובעולמם המופלא של משוטטי הארץ זה ממש המון :-x )
אז מה היה לנו ?
דיפ' 110
קלאץ' קומפלט לפני 4000 ק"מ .
טיול בוץ או שניים ללא היתקעויות ,שקיעות ו"חצי קלאץ'" למינהו
חריקות נוראיות תוך התנגדות לשילוב בשילוב הילוכים נמוכים ורברס ..
ישנה תחושה שאם משחררים קלאץ' ממש בעדינות הסיכוי לחריקה מסמרת שיער קטן (כמה מדעי :-? )
החריקה לא נעלמת גם בלחיצה ארוכה על הקלאץ' אלא בהעברת מוט ההילוכים לניוטרל .
היום מילאתי כסנטים וחצי נוזל קלאץ' שהיה חסר - לל"ש.
ביצעתי ניקוז משאבה תחתונה - לל"ש.
בנסיעה ארוכה וטיפה מאומצת בצהרי היום (שגם הוא היה חם) לאחר שהרכב התחמם ראו זה פלא - ההילוכים עוברים כמו חמאה אבל הקלאץ' מחליק מעל 80 קמ"ש :?
אז מה נשאר ?
קלאץ' שגם לא מפריד וגם מחליק .
נפלא
נהדר
למישהוא יש רעיון איך להשאיר גם את האפיזודה הזו מאחור ?
רוב תודות
שלומי
והמכלול שלנו להערב - הקלאץ' ,קבלו אותו במחיאות כפיים סוערות , כבר 4000 ק"מ שלא נפגשנו (ובעולמם המופלא של משוטטי הארץ זה ממש המון :-x )
אז מה היה לנו ?
דיפ' 110
קלאץ' קומפלט לפני 4000 ק"מ .
טיול בוץ או שניים ללא היתקעויות ,שקיעות ו"חצי קלאץ'" למינהו
חריקות נוראיות תוך התנגדות לשילוב בשילוב הילוכים נמוכים ורברס ..
ישנה תחושה שאם משחררים קלאץ' ממש בעדינות הסיכוי לחריקה מסמרת שיער קטן (כמה מדעי :-? )
החריקה לא נעלמת גם בלחיצה ארוכה על הקלאץ' אלא בהעברת מוט ההילוכים לניוטרל .
היום מילאתי כסנטים וחצי נוזל קלאץ' שהיה חסר - לל"ש.
ביצעתי ניקוז משאבה תחתונה - לל"ש.
בנסיעה ארוכה וטיפה מאומצת בצהרי היום (שגם הוא היה חם) לאחר שהרכב התחמם ראו זה פלא - ההילוכים עוברים כמו חמאה אבל הקלאץ' מחליק מעל 80 קמ"ש :?
אז מה נשאר ?
קלאץ' שגם לא מפריד וגם מחליק .
נפלא
נהדר
למישהוא יש רעיון איך להשאיר גם את האפיזודה הזו מאחור ?
רוב תודות
שלומי