התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שינוי תוכנית ב ECU - היילקס 2KD



cruisingil
14-08-21, 15:10
היי
הסתכלתי על לא מעט סרטונים לגבי חסימת egr וכו בכדי לקבל יותר כוח, ואז עולה השאלה למה לא פשוט לעשות את השינויים ברמת המחשב?
מצאתי את הלינק הבא:
https://www.tc-performance.com/catalog/toyota/hilux/2005-2015/25-d-4d-102hp

מישהו ניסה? ממליץ / לא לגעת?

Gershon
15-08-21, 10:06
היי
הסתכלתי על לא מעט סרטונים לגבי חסימת egr וכו בכדי לקבל יותר כוח, ואז עולה השאלה למה לא פשוט לעשות את השינויים ברמת המחשב?
מצאתי את הלינק הבא:
https://www.tc-performance.com/catalog/toyota/hilux/2005-2015/25-d-4d-102hp

מישהו ניסה? ממליץ / לא לגעת?
א.שנת ייצור של רכב לפי מספר שלדה?
לא כל אחד 2KD-FTV אפשר REMAP דרך שקע OBD2
ב.יש מלא מוכרים בנושא ונוכלים גם כן-SOFT פגום

asafk
15-08-21, 10:41
זה נגמר בבוכנות סדוקות. חבל.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Gershon
15-08-21, 16:28
ביטול EGR מנוע זה היסבול ללא סופק
גידול המשקל של תערובת=גידול:
זמן פתיחת מרססים+לחץ טורבו....-כאן בלאי

asafk
15-08-21, 19:54
ביטול EGR מנוע זה היסבול ללא סופק
גידול המשקל של תערובת=גידול:
זמן פתיחת מרססים+לחץ טורבו....-כאן בלאיאותו מנוע נמכר מעבר לגבול (ירדן) ללא egr בכלל.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
15-08-21, 20:00
אני אסביר קצת. לegr יש תפקיד - הורדת טמפ'. הוא גם מרסן תנודתיות בטמפ' ולחצים במנוע.
ללא egr בכלל יש סכנה למנוע - למרות שכאמור המנוע הזה בדיוק נמכר בהרבה מדינות ללא egr. אבל אנחנו לא יודעים אם ביטולו של הegr מלווה בשינוי תוכנה. חשוב לציין שההספק המירבי לא נפגע כי בעומס המצערת פתוחה הegr סגור.
מצד שני מי שרק סוגר את הegr בתוכנה - לוקח סיכון. לא שזה לא אפשרי אבל יש סיכון. יכול להיות שמי שעשה את העבודה עשה עבודה מצויינת. יכול להיות שלא.
אני אם הייתי מצמצם את ה egr הייתי משאיר קצת - כדי להוריד טמפ' בזמן עזיבת גז.

והרבה יותר פשוט לשים פלטת חסימה עם חור שמאפשר עדיין מעבר מצומצם של גזים. הגוים ממליצים על 7 מ''מ.

זה על רגל אחת.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

-->