צפייה בגרסה מלאה : שינוי תוכנית ב ECU - היילקס 2KD
cruisingil
14-08-21, 15:10
היי
הסתכלתי על לא מעט סרטונים לגבי חסימת egr וכו בכדי לקבל יותר כוח, ואז עולה השאלה למה לא פשוט לעשות את השינויים ברמת המחשב?
מצאתי את הלינק הבא:
https://www.tc-performance.com/catalog/toyota/hilux/2005-2015/25-d-4d-102hp
מישהו ניסה? ממליץ / לא לגעת?
היי
הסתכלתי על לא מעט סרטונים לגבי חסימת egr וכו בכדי לקבל יותר כוח, ואז עולה השאלה למה לא פשוט לעשות את השינויים ברמת המחשב?
מצאתי את הלינק הבא:
https://www.tc-performance.com/catalog/toyota/hilux/2005-2015/25-d-4d-102hp
מישהו ניסה? ממליץ / לא לגעת?
א.שנת ייצור של רכב לפי מספר שלדה?
לא כל אחד 2KD-FTV אפשר REMAP דרך שקע OBD2
ב.יש מלא מוכרים בנושא ונוכלים גם כן-SOFT פגום
זה נגמר בבוכנות סדוקות. חבל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ביטול EGR מנוע זה היסבול ללא סופק
גידול המשקל של תערובת=גידול:
זמן פתיחת מרססים+לחץ טורבו....-כאן בלאי
ביטול EGR מנוע זה היסבול ללא סופק
גידול המשקל של תערובת=גידול:
זמן פתיחת מרססים+לחץ טורבו....-כאן בלאיאותו מנוע נמכר מעבר לגבול (ירדן) ללא egr בכלל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני אסביר קצת. לegr יש תפקיד - הורדת טמפ'. הוא גם מרסן תנודתיות בטמפ' ולחצים במנוע.
ללא egr בכלל יש סכנה למנוע - למרות שכאמור המנוע הזה בדיוק נמכר בהרבה מדינות ללא egr. אבל אנחנו לא יודעים אם ביטולו של הegr מלווה בשינוי תוכנה. חשוב לציין שההספק המירבי לא נפגע כי בעומס המצערת פתוחה הegr סגור.
מצד שני מי שרק סוגר את הegr בתוכנה - לוקח סיכון. לא שזה לא אפשרי אבל יש סיכון. יכול להיות שמי שעשה את העבודה עשה עבודה מצויינת. יכול להיות שלא.
אני אם הייתי מצמצם את ה egr הייתי משאיר קצת - כדי להוריד טמפ' בזמן עזיבת גז.
והרבה יותר פשוט לשים פלטת חסימה עם חור שמאפשר עדיין מעבר מצומצם של גזים. הגוים ממליצים על 7 מ''מ.
זה על רגל אחת.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.