PDA

צפייה בגרסה מלאה : פרסום עסקי בפייסבוק וגוגל



יוני5
22-08-21, 23:55
שלום לכולם,

אני מחפש להתייעץ לגבי צורת פרסום למוצרי אוטומציה תעשייתית בפייסבוק וגוגל.
למה פייסבוק וגוגל, כי עידן מאיש שטח המליץ לי שאלה הפלטפורמות המתאימות.

מי מכיר ויודע ופנוי להסביר ולייעץ להדיוט (להלן אני).

בתודה מראש,
יוני5

Tzvika-Pick
23-08-21, 20:17
היי,

אני עוסק בתחום הזה של פרסום בפייסבוק וגוגל כמה שנים. מה שאני יכול להגיד לך זה שמה שאתה מבקש אפשרי, אבל בעייתי. אסביר...

אתה רוצה לפרסם מוצרי אוטומציה תעשייתית, אחלה. כמה אנשים יש בארץ שהפרסום שלך רלוונטי אליהם? כמה עסקים יש בכלל בארץ שהמוצר שלך רלוונטי אליהם? 100? 1000? יאללה נגיד 20,000 אלף בשביל הדוגמא. נגיד שיצרת את הקהל הכי טוב בפייסבוק ו"תפסת" את כל ה-20,000 מנכ"לים/סמנכ"לים/מנהל תפעול/ווטאבר של העסקים האלו, האנשים שבאמת מחליטים בפועל איזה מוצר אוטומציה לקנות. אז תפסת 40,000 אלף איש, על פניו מגניב. אבל בפייסבוק קהל כזה "נשרף" לך תוך שבוע גג.

ואז מה? אז אתה מתחיל "להרחיב" את הקהל, לפרסם לאנשים שהם על יד. יש כל מיני טקטיקות לעשות את זה, אבל העיקרון של כולן דומה. ואז בדרך כלך אתה מבין שזה עובד פחות טוב, ומפסיק. או שמי שעושה לך את הקמפיין יודע את העבודה ומראש עושה לך קוקטייל של הרבה לא טוב עם טיפה טוב, כדי לא להרגיל אותך לטוב.
או שאתה מתחיל לשנות את הקמפיין, כדי לא לשעמם את ה-40,000 איש הטובים שלך. אבל ראבק, כמה פרסומות שונות אפשר לעשות לאותו מוצר? 5? 10? 15? בוא לא נשכח שכל קריאטיב כזה עולה לך כסף, גם בעיצוב שלו וגם בזמן של מנהל הקמפיינים כדי להעלות את זה.
בקיצור בעיה.

בגוגל המצב טוב יותר, כי אתה מעלה קמפיין ברשת החיפוש ומי שמחפש מוצרים כמו שלך בגוגל כבר יגיע אליך. חם וממוקד, הרי אף אחד לא מחפש מוצרי אוטומציה תעשייתית בגוגל כי משעמם לו בתור לבדיקת קורונה. אבל כאן אתה כבר תלוי בכמות החיפושים, אתה פסיבי. אם אף אחד לא מחפש היום מוצרי אוטומציה תעשייתים, אתה לא תקבל היום פניות. ואז מה? תתחיל להרחיב את הפרסום שלך גם למי שמחפש מוצרים אוטומטיים לאוו דווקא לתעשייה, ותקבל קליקים מאנשים שמחפשים מערכת השקיה אוטומטית לגינה. אבל מה הרלוונטיות שלהם למוצר שלך? שוב, האפקטיביות יורדת והתוצאות בהתאם. ושוב מנהל קמפיינים מנוסה מערבב לך קצת מילות מפתח מדויקות עם הרבה מילות מפתח כלליות כדי שלא תתרגל לטוב על ההתחלה.

אם אתה עובד בשוק הבינלאומי אז אתה צריך לעשות קופי פייסט על כל מה שכתוב אבל ב-30 שפות שונות. כפול 30 עלויות, כפול 30 עלויות טיפול בפניות, כפול 30 בלאגן.

בקיצור, לפרסם לעסקים B2B בדיגיטל זה אפשרי אבל זה ממש לא קל. תכין את עצמך לחודשים ארוכים עד לייצוב של הקמפיין ותכין את עצמך למחירים גבוהים.

מוטי ג.
23-08-21, 20:58
אנחנו (חברה גלובלית שבסיסה נמצא בגרמניה ומייצרת ציוד סרוו ובקרה לאוטומציה תעשייתית) עושים את זה ברשתות החברתיות: לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם וזה מדלג מחבר לחבר.
כל סניף בעולם מייצר תוכן בשפה שלו, זה עובר מהעובדים, לחברים שלהם וכו וכו וכו...
אם זה הכי טוב שיש, וואלה לא יודע, אבל זה מה שיש,
בהצלחה.

-->