התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שוב, בקשת עזרה .משלוח מאלי-אקספרס



שמעון.פ
23-08-21, 00:35
הזמנתי מוצר וקיבלתי מס' משלוח UG117634380Y
באתר מעקב כתוב
<time style="box-sizing: border-box; width: 130px; overflow: hidden; text-overflow: ellipsis; white-space: nowrap; -webkit-box-flex: 0; flex: 0 0 auto; color: rgb(33, 33, 33); font-family: -apple-system, BlinkMacSystemFont, &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Segoe UI&quot;, Arial, Roboto, &quot;PingFang SC&quot;, miui, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft Yahei&quot;, sans-serif; font-size: 14px;">2021-08-10 17:21</time>TLV, Destination Scan
<time style="box-sizing: border-box; width: 130px; overflow: hidden; text-overflow: ellipsis; white-space: nowrap; -webkit-box-flex: 0; flex: 0 0 auto; color: rgb(117, 117, 117);">2021-08-09 08:05</time>
TLV, In transit - Inbound
אני מבין שהחבילה הגיעה לנקודת איסוף.
אבל אני לא קיבלתי הודעה.
בפעם הקודמת, בועז איתר לי את שם החברה המובילה
כאן בארץ והכל הסתדר (תודה בועז)
הפעם, ניסיתי לאתר בעצמי, ללא הצלחה.

דבר נוסף. בהזמנה של מוצר אחר, תחילה קיבלתי הודעה​
שהמשלוח יצא. ולאחר כמה ימים הודעה שהמשלוח בוטל.
אבל לא זוכיתי. מה זה אומר, שהם ישלחו שוב או ביטלו את העסקה?

boaz avrahami
23-08-21, 07:33
המוצר הראשון לא הגיע לארץ תחת המספר שסיפקת.
תראה אם לא הוחלף מספר המעקב באתר של עלי

לגבי השני תבדוק מול השרות לקוחות

erezgur
23-08-21, 09:23
בלי קשר:
1. קשה היום להזמין חבילות כאשר אינך יכול לקבל סמס. נסה לפחות למצוא חבר או מכר שיש לו טלפון עם סמס ויוסי לקבל הודעות בשמך.
2. שווה לשלם מעט יותר עבור משלוח סטנדרטי של עלי AliExpress standard shipping.

נשלח מהנייד

gilur
23-08-21, 11:39
......
2. שווה לשלם מעט יותר עבור משלוח סטנדרטי של עלי AliExpress standard shipping.

נשלח מהנייד

לטובת כולם - אני רוצה לחדד נקודה:
שימו לב להיזהר כמה שאפשר ממשלוחים באמצעות EMS.
ברגע שזה מגיע לארץ יש לכם אוטומטית חבילת תשלומים. (דמי טיפול, דמי הקצאת אשראי, עמלת שיחרור, מע"מ וכו'....)
כמו שארז הציע - קחו משלוחים נורמליים (ז"א שיש tracking number) אבל לא דרך EMS

גיל

bitfield
23-08-21, 11:50
אני גם מציע לבדוק טוב את פרטי הכתובת והטלפון כפי שמוגדרים בעלי אקספרס, טעות במספר הטלפון עשויה להיות בלתי מורגשת עד למקרה בו החבילה הגיע לסניף דואר שלא מכיר אותך, ואז היא תשב שם מספר שבועות ללא הודעה.

Sent from my GM1900 using Tapatalk

erezgur
23-08-21, 16:02
הבעיה שלפותח השרשור יש טלפון כשר שאינו יכול לקבל סמסים ...

נשלח מהנייד

bitfield
23-08-21, 16:11
הבעיה שלפותח השרשור יש טלפון כשר שאינו יכול לקבל סמסים ...

נשלח מהנייד עכשיו אני מבין את הקושי.

Sent from my GM1900 using Tapatalk

איל מ
23-08-21, 17:30
ממתי טלפון כשר לא מקבל סמס?
ושאלה יותר מעניינת, אליאקספרס בוודאות לא עובר דרך אינטרנט רימון.

ד ו ר ו ן
23-08-21, 18:18
לטובת כולם - אני רוצה לחדד נקודה:
שימו לב להיזהר כמה שאפשר ממשלוחים באמצעות EMS.
ברגע שזה מגיע לארץ יש לכם אוטומטית חבילת תשלומים. (דמי טיפול, דמי הקצאת אשראי, עמלת שיחרור, מע"מ וכו'....)
כמו שארז הציע - קחו משלוחים נורמליים (ז"א שיש tracking number) אבל לא דרך EMS

גיל

+++
עמלות עננים ושטויות.
מוכר שלי לי ב-EMS בלי לשאול כי חשב לשפר למשלוח מהיר.
כמובן שהחבילה תקועה והציעו לי שירות עמילות לזרז את התהליך.

במקרה אחר, דרשו תשלום עמילות על חבילה שהמכס שחרר בלי שום דרישה.

boaz avrahami
23-08-21, 18:28
נו, נו….

המכס משחרר בלי דרישה רק אחרי שמישהו עובד ומגיש לו הצהרה.
אני מבין שרובכם עובדים ללא שכר ולכן נראה לכם טבעי שגם אצל אחרים זה צריך להיות ככה אבל בפועל לא תמיד.

ד ו ר ו ן
23-08-21, 21:13
נו, נו….

המכס משחרר בלי דרישה רק אחרי שמישהו עובד ומגיש לו הצהרה.
אני מבין שרובכם עובדים ללא שכר ולכן נראה לכם טבעי שגם אצל אחרים זה צריך להיות ככה אבל בפועל לא תמיד.

בועז,
אם המכס אומר שאין שום דרישה לגבי מוצר (צמיג אופניים), לא מבחינת הסיווג שמופיע מדויק ולא מבחינת המחיר מתחת לרף המיסוי, ו-EMS עדיין באים אליי כלקוח קצה בדרישת תשלום אחרי שהשולח כבר שילם מראש ונתן להם את הניירת מראש(!), אז משהו כאן מסריח.
התכתבתי בעניין עם המכס, אמרו שהם לא צד בעניין, ולהוכחה שחררו בלי שום סייג, אך מנסיונם EMS לא יוותרו במינימום על עמלת טיפול עננים (בהתחלה רצו גם תשלום עמילות וכו).

boaz avrahami
23-08-21, 21:21
דורון, מי הגוף שמודיע למכס כמה הפריט עלה ומהו ה HS code שלו?
אתה יודע, המכס לא בודק כל חבילה אלא ניירת של חבילות שמוגשות לו מעמילויות המכס.
לפעמים הם יוצאים לבדוק מדגמית ועל זה משלמים אקסטרא.

פעם הדואר היה מעביר הכול אבל בית משפט קבע שגם הוא צריך כיום להצהיר.

בכדי להקל על לקוחות עלי המהיר הם היום מאחדים חבילות ומסווגים עבור הדואר וכולם שמחים.

במקרים אחרים מסווג מישהו בארץ ומגיש הצהרה למכס.
המישהו הזה לרוב מרוויח כסף, מחזיק משרד ומשלם מיסים.
הצרכן שלו ישא בעלויות האלו ובצדק מסויים.

אגב, הדיס המלצה לגבי EMS לא צודקת.
הם למיטב הבנתי הגוף שילוח שגובה עמלות שחרור הכי נמוכות בארץ.

erezgur
23-08-21, 23:34
הבעיה עם EMS היא עמלה של 35.1 שח גם כאשר הם לא נדרשים לעשות מאומה (פריט מתחת לרף המכס שאין כל בעיה רגולטורית עימו.
לפעמים זה מעל עלות המוצר עצמו.
כבר קרה לי, באחד משיאי הקורונה, כאשר כנראה הייתה מצוקת טיסות ואפשרויות שילוח, שמוכר שכנראה לא הצליח לשלוח אלי חבילה, ברגע האחרון נאלץ כנראה לשלם יותר ולשלח עם EMS. אני קיבלתי דרישה לתשלום של 35.1 שח על מספר ספוגים שהזמנתי ...

boaz avrahami
23-08-21, 23:47
וגם אם המוצר מתחת לרף המכס צריך להצהיר עליו למכס ולסווג אותו…

חברות השילוח תבעו את המדינה וזכו על היתרון שהיה לדואר עליהן שעד לפני כשנה העביר חבילות בלי בדיקה ובלי גביית כסף.
זוכרים למשל את אלפי מכשירי הבאופנג שיכולתם להביא בלי חשש כמעט? זה זה.

הדרך לחמוק מזה הוא משלוח מתנאי DDP של תוכניות הגלובל שיפינג או הרעיון היצירתי של עלי והדואר בכך שעלי מכינים לדואר את הכול עוד בסין.

ד ו ר ו ן
24-08-21, 00:27
וגם אם המוצר מתחת לרף המכס צריך להצהיר עליו למכס ולסווג אותו…
.

תקרא שוב,
המוכר צרף את כל הניירת מראש.
המכס ענו לי למייל בנושא במפורש שהם לא מעכבים ואין להם שום עניין בתהליך עקב סיווג ועלות.
זה לא הפריע ל-EMS לבקש ממני כסף מעבר למה שכבר שילם להם המוכר מראש עבור התהליך.

boaz avrahami
24-08-21, 00:36
דורון,

מייגע. אתה לא קורא. פעם מי יודע כמה בשרשור הזה:
המכס לא עובד מול השולח אלא מול חברות השילוח המקומיות.
המכס לא יושב על המסוע של החבילות וממין אותם עם עובדי חברות השילוח והדואר.
חברות השילוח מחוייבות להגיש למכס הצהרה על הטובין. בהתאם להצהרה המכס חותם על התרה או מעכב לפי הנהלים במידת הצורך. העיכוב מודיע למשלח מה סיבת העיכוב ובאילו תנאים יקבל התרה.
כל זאת זאת על סמך הניירת שנשלחה עם המוצר.
המכס לא גובה כסף מהיברות.
החברות גובות מהלקוחות כסף עבור עבודת ההצהרה וההתרה מהמכס שהן מבצעות עבורך.
גם אם שלחו לך מתנה חסרת ערך כספי.

ד ו ר ו ן
24-08-21, 07:53
דורון,

מייגע. אתה לא קורא. פעם מי יודע כמה בשרשור הזה:
המכס לא עובד מול השולח אלא מול חברות השילוח המקומיות.
.
אני יודע שאתה מומחה בתחום ועדיין,
EMS דרשו ממני כסף כשהמשלוח מקצה לקצה היה באחריות ובתשלום השולח.
המכס השיב בכתב שלפי סיווג החבילה לא הייתה סיבה להעביר אותה לטיפול פרטני, עליי EMS ביקשו תשלום נוסף.

יש לי נסיון עם כמה וכמה חברות שילוח שאינן דואר ישראל, ״איכשהו״ רק עם EMS היו ״תקלות״ כאלו.

bazz270
24-08-21, 08:18
זה נכון EMS של דואר ישראל לא עובד בשיטת DDP.בזמנו קיבלתי מהם וגם מהמכס ( אחרי שפתחתי תלונה) מכתב רשמי על זה.
זה לא תקלה.הם פשוט עובדים אך ורק בשיטת DDU למרות שבפועל הם מחוייבים לסטנדרט של הלשכה העולמית למסחר.

הם לא יודעים להעביר את הכספים או להשמיש את הDEPOSIT שהועבר אליהם על מנת לשלם על המיסים.המוכר לא מחוייב במיסים לכן המכס פונה לקונה.

הפתרון הוא לבקש החזר מיסים מהמוכר.בדרך כלל זאת לא בעיה.


הסיפור עם אמזון הוא יוצא מן הכלל.יש להם עמילות מיוחדת DDP עבור משלוחים הכל כלול של אמזון אבל זה לא קשור ללקוח פרטי של EMS

איל מ
24-08-21, 08:41
אולי דברים השתנו,
אבל פעם אחרונה שהזמנתי משהו עם ems, הייתי צריך לשרוף יום שלם בבית הדואר (והמכס, שנמצא באותה קומה), ולעמוד בתור בכמה וכמה אשנבים השולחים אותך ביניהם להביא טופס x וטופס y ממש כמו המערכונים של פעם. אתה אשכרה עומד חצי שעה בתור לפקידה שנותנת לך טופס להביא לפקידה שיושבת לידה (עוד חצי שעה בתור) וזאת חותמת לך ושולחת לאשנב סמוך לעוד חצי שעה בשביל אישור נוסף, משם שולחת אותך מעבר למסדרון לחכות עוד שעה למוכס כדי לשלם ושיחתום על הטפסים שהיא נתנה לך, ואחרי כל האישורים, שוב להמתין בתור כדי לגלות שצריך לעכשיו לגשת לאשנב לשלם לems את כל העמלות הרגילות (מאות שקלים), למרות שאת כל התיזוזים עשית בעצמך!!!
זה היה מזמן, אבל אם אני לא טועה, עלות החבילה כולל המשלוח היתה פחות ממה ששילמתי על כל התהליך. וכאמור, יום יבודה שהלך לפח.

אז קחו את מה שדרור אומר על כל מה שסמל המדינה מתנוסס מעליו, ויישמו על EMS.
עם הבדל קטן. כאן יש את הפריבילגיה שהם לא יראו ממני אף לא שקל אחד.

ד ו ר ו ן
24-08-21, 09:20
הפתרון הוא לבקש החזר מיסים מהמוכר.בדרך כלל זאת לא בעיה.
הוא סרב, ואין לי טענות כלפיו, הוא מבחינתו שילם הכל מראש ולא מבין למה מפילים עליו הוצאה נוספת.

boaz avrahami
24-08-21, 09:40
הוא סרב, ואין לי טענות כלפיו, הוא מבחינתו שילם הכל מראש ולא מבין למה מפילים עליו הוצאה נוספת.

אם אתה מעוניין, אשמח להכיר מקרוב את פרטי המקרה מפני שאני חושב שיש סיכוי שאתה מנתח לא נכון את סוג השילוח עליו שילמת למוכר.

ד ו ר ו ן
24-08-21, 12:08
בועז,
זו לא פעם יחידה(שים לב לתגובות נוספות).
אני לא זה שבחר ב-EMS והמוכר שנדרש להתייחס הגיב ששילם מראש למשלוח עד פתח הבית עם שליח של EMS.
ועדיין הם רצו תשלום נוסף בארץ.

התגובה של המכס הייתה מאד ברורה, לא הייתה שום סיבה לעיכוב לטיפול פרטני.
ועובדה,
לא נתקלתי בהתנהגות כזו בחברות אחרות.

bazz270
24-08-21, 12:45
על פי תקנות הלשכה למסחר,הלקוח בשום פנים ואופן לא יישא בשום הוצאות השילוח בשיטת DDP (מעבר לחריגים מאוד מאוד חריגים).
זה שהמוכר סירב זה גם לא בעיה של הלקוח.אז פותחים דיספוט בפייפל והם ידאגו להכל.

במקרה של EMS.ימות העולם הם יבקשו עוד כסף.הם לא גונבים,הם אשכרה לא יודעים לעבוד.אבל המוכר חייב יהיה להחזיר את הוצאות הלקוח או להחזיר כסף במקרה של סירוב קבלת משלוח.כל מקרה אחר זה דיספוט בפייפל.

תאמינו לי שהמוכרים כל כך מפחדים מדירוג שלילי בפייפל שהם יבררו מהר מאוד מי נגד מי.שיטצ מצליח היא לא המצאה ישראלית...

הכסף לא שולם על ידי המוכר אם המכס לא גבה אותו. הוא נשאר בגדר פקדון.
חלק מהמוכרים מנסים להפיל את האשמה ללקוח או שבאמת לא מבינים (בספק) אבל פייפל מהר מאוד מסדרים את הכל (אחרי הכל למה משלמים להם עמלות)

-->