צפייה בגרסה מלאה : המלצה לג'יפ ראשון כרכב פנאי לסופ"שים 20-30K שח
היי, כבר שנים שיש לי חלום לג'יפ אמיתי (כלומר, לא ג'יפון ולא משהו שנראה כמו ג'יפ, אלא משהו עם יכולת שטח טכנית לרדת איתו בשבילים האלה בערד שעוברים שם כל מיני ג'יפים ואני מעיף עליהם מבטי קנאה מהמצפה למעלה.. או לעשות טיולים במדבר)
הג'יפ ישמש ככלי לסופ"ש (יש לנו טויוטה משעממת שמורה ואמינה להחריד לשימוש יום-יומי) -
זוג בני 30+ (ללא ילדים כרגע) עם שלושה האסקים אהובים - אפשר אוטומט או ידני (האישה מעדיפה אוטומט, אבל מקסימום שתתמודד עם ידני..)
בנוסף לעניין הכלבים, יש לי תחביבים (טיסני דלק שחלקם גדולים במיוחד) ולכן אני מאמין שאני צריך רכב גדול במיוחד.
היעוד: שבילים, שטח טכני יחסית (נסיעה עדינה, לא מחפש לשבור את הג'יפ על סלעים) וקמפינג עם חצי בית.
התקציב: 20-30K לג'יפ, עוד 20K ליישור קו:
-יש לי עוד 50K נזילים שאני מעדיף כרגע לכוון לאפיקים אחרים, אבל אם לא תהיה ברירה אוכל גם קצת לקחת משם..
אני מאמין שהרכב יעשה בשנה באזור ה8-10K.
יש לי ידע טכני (עשיתי אוברול מנוע לאופנוע 500 לפני הרבה שנים ובכל האופנועים הקודמים טיפלתי לבד, עד החדש הנוכחי שאני לא נוגע בו מפאת אחריות) ולכן לא החלטתי אם אטפל בו לבד או אקח למוסך (רוב הסיכויים שאקח למוסך, יש לי קצת פחות חשק לפרק דברים בחניה..)
תמיד רציתי איסוזו טרופר ארוך, אבל אני מאוד חושש מתדמית האמינות הבעייתית בדגמי הדיזל (שאני מבין שבטיפול מונע עם שמן מתאים\טיפול במסילות\אטמים אפשר להמנע) ויש לי חיבה לא מוסברת לפאג'רו משנות ה90 (כלומר עד שנת 99) החדשים יותר נראים לי "רכים" מדי, אבל אולי אני טועה(?) - בכל אופן אני לא נעול על שום דגם ספציפי אבל כן מסתכל על הדגמים האלה יותר מהרגיל.
מה הסבירות למצוא בתקציב הזה כלים שהם לא נבלות? בכל פעם שאני מסתכל בלוחות השונים אני מאבד את החשק..
האם יש אנשים שאפשר להעזר בהם (בתשלום) בחיפוש\ללכת לראות איתם פיזית ג'יפים? אין לי שום ניסיון ברכבי שטח.
מחירי ג'יפים היום גבוהים. אם פעם יכולת לקנות במחיר הזה טרופר או דיסקו ישנים (פאג'רו היה קצת יקר יותר, ולנדקרוזר תמיד היה יקר משמעותית ללא הצדקה), הרי שהיום ב20-30 אתה כנראה תקנה נבלה שתאכיל אותך מרורים.
טרופר/פאג'רו/לנקרוזר/דיסקו יהיו עם עלויות אחזקה דומות, ואם תוחזקו כמו שצריך, גם עם רמת אמינות דומה (שזה אומר רכב ישן שמתקלקל מדי פעם). כך שמה שמשנה הוא באיזה מצב הרכב שאתה קונה, ולא מה הסמל מקדימה.
הסיפורים על הטרופר היו נכונים כשהם היו חדשים. היום אין להם משמעות אם הרכב תוחזק כמו שצריך.
זה לא זמן לקנות רכב שטח בתקציב הזה.
המחירים של כל רכבי הפנאי שטח והטנדרים מאוד גבוהים למה שהיו לפני שנה. כל ג'ימני מכונם שאף אחד לא היה מוכן לשים עליו גם עשיריה, נמכר ב20-30 אלף. טרופרים שאשכרה היו נזנחים ברחוב - היום שווים הרבה.
כן הייתי ממליץ לך לחפש ג'יפ סופה. המחיר אמנם גבוה אבל לא קפץ משמעותית - ועדיין מדי פעם יש מציאות ב 50000 שח או פחות..... זה אוטו של ללכלך את הידיים אבל.. ג'יפ.
עוד כדאי לך להסתכל על דיסקברי דור ראשון. רכב שטח טוב, אמיתי, שגם איתו תצטרך ללכלך את הידיים - אבל אלו שהגיעו עד כאן ושרדו מעל 20 שנה - בדרך כלל די שמורים (יחסית לאוטו עם חצי מיליון קילומטרים). המחירים ככה ככה. תלוי במזל ובמצב רוח של המוכר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
דיסקברי 1, אני מאוהב ברכב הזה.
לא הוזכר האנדרדוג - טראנו, בתקציב תוכל למצוא כלים במצב טוב ולתקן בעלות זולה מיתר האופציות שהוצאו לך כאן (טרופר, דיסקו, פג'רו, לנד קרוזר).
אם בא לך פרוייקט שיפוץ, הייתי הולך על סיקס אספנות.
דיסקברי / סופה הן בהחלט אופציות ראויות.
קשה לי להאמין שתשיג רכב סביר במחיר הזה (כמו שנאמר, המחירים משוגעים…).
טראנו, פחות אוהב. מניסיוני קצת עדין לשטח אמיתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה קורה. קודם כל תתחדש על החלום, זה כיף לחלום וזה כיף לשאוף למשהו. אנחנו נמצאים בתקופה קצת חרא מבחינת האנושות והחיים בכלל, וזה בהחלט ברור למה לרצות רכב שטח.
חשוב לי להדגיש- מתוך הרשימה שלהלן אני בעלים של רכב אחד בלבד ואני יכול להעיד על האמינות והיכולת של רכב אחד בלבד (ג'יפ)- כל היתר זה רק הערכות על מה סבבה ומה יתאים לך. עצות אמיתיות קח ממי שיש לו ניסיון, לא ממי שיש לו ניסיון בגוגל. אם יש לך ידע טכני- אז אחלה.
לצערי הרב אני לא חושב שהתקציב שאתה הגדרת הוא תקציב שיתן לך כלי ראוי. אבל אני כן חושב שאם אתה תשקיע יותר ותתרחק מהכלים היותר סקסיים עם התדמית הנוצצת, אתה עשוי לגלות דברים טובים. אם הכיוון הוא רכב שאינו "קשוח מלא" (יענו מתלים קדמיים נפרדים) כתבו כאן טראנו, אני אוסיף איסוזו רודאו והתאום שלו הפרונטרה, יש גם סאנגיונגים. הטויוטה פוראנר הוא הדבר האמיתי עד כמה שניתן - ויש המון סיפורים על אמינותו המיתולוגית- ומידה שווה ל סיפורים על זה שהוא לא. אבל כאמור- מגוגל לא קונים רכב שטח.
אני עם ג'יפ ליברטי כבר כמה שנים והוא עושה מה שאני רוצה. ואם אתה רוצה את הדבר האמיתי אז כמו שמוטי ג כתב - לנד רובר דיסקאברי הוא רכב שבתכלס קשה לא להתאהב בו. וכן, כל הרכבים האלה ידרשו ממך ללכלך ידיים הרבה. אז מה, ללכלך ידיים זה אחלה.
לא הוזכר האנדרדוג - טראנו, בתקציב תוכל למצוא כלים במצב טוב ולתקן בעלות זולה מיתר האופציות שהוצאו לך כאן (טרופר, דיסקו, פג'רו, לנד קרוזר).
אני בכלל לא בטוח שחלקים של טראנו זולים משל דיסקו, אלא אם אתה קונה מפירוק. מנסיוני, בהשוואה לטרופר וללנדקרוזר, חלקי הדיסקו זולים משמעותית.
אבל בהחלט ייתכן שתמצא טראנו בזול יותר. ואז גםעם יישור קו אתה מגיע לעלות רכישה זולה.
מחירי ג'יפים היום גבוהים. אם פעם יכולת לקנות במחיר הזה טרופר או דיסקו ישנים (פאג'רו היה קצת יקר יותר, ולנדקרוזר תמיד היה יקר משמעותית ללא הצדקה), הרי שהיום ב20-30 אתה כנראה תקנה נבלה שתאכיל אותך מרורים.
טרופר/פאג'רו/לנקרוזר/דיסקו יהיו עם עלויות אחזקה דומות, ואם תוחזקו כמו שצריך, גם עם רמת אמינות דומה (שזה אומר רכב ישן שמתקלקל מדי פעם). כך שמה שמשנה הוא באיזה מצב הרכב שאתה קונה, ולא מה הסמל מקדימה.
הסיפורים על הטרופר היו נכונים כשהם היו חדשים. היום אין להם משמעות אם הרכב תוחזק כמו שצריך.
אני בהחלט זוכר שלפני קצת יותר משנה כשהסתכלתי המחירים היו הרבה יותר זולים.
מה שכן, שמתי לב ליותר מודעות של טרופרים שהחליפו שם מנועים, ואולי זו רק תחושה אישית.
שם דגש על היסטוריית טיפולים בהתאם למחלות ידועות לדגם (למשל, גומיות מזרקים בטרופר) בהחלט קשה למצוא משהו
שאינו מרגיש נבלה עוד לפני שמתקשרים (ראיתי בינתיים כמה מודעות בודדות שנראות מעניינות, בכל אופן לא ממהר)
זה לא זמן לקנות רכב שטח בתקציב הזה.
המחירים של כל רכבי הפנאי שטח והטנדרים מאוד גבוהים למה שהיו לפני שנה. כל ג'ימני מכונם שאף אחד לא היה מוכן לשים עליו גם עשיריה, נמכר ב20-30 אלף. טרופרים שאשכרה היו נזנחים ברחוב - היום שווים הרבה.
כן הייתי ממליץ לך לחפש ג'יפ סופה. המחיר אמנם גבוה אבל לא קפץ משמעותית - ועדיין מדי פעם יש מציאות ב 50000 שח או פחות..... זה אוטו של ללכלך את הידיים אבל.. ג'יפ.
עוד כדאי לך להסתכל על דיסקברי דור ראשון. רכב שטח טוב, אמיתי, שגם איתו תצטרך ללכלך את הידיים - אבל אלו שהגיעו עד כאן ושרדו מעל 20 שנה - בדרך כלל די שמורים (יחסית לאוטו עם חצי מיליון קילומטרים). המחירים ככה ככה. תלוי במזל ובמצב רוח של המוכר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
העניין הוא, שאני מאמין שגם אחרי עידן הקורונה המחירים לא ישתנו.
היצע רכבי השטח ה"עממיים" (כלומר, רכבים יקרים שנמכרו בכמויות בשנות ה90-2000 ונמכרים בזול) מצטמצם (הרבה מהאנשים שהיו קונים פעם ג'יפ בשביל לחנות על המדרכה ליד בית הקפה מסתפקים היום בג'יפון מפונפן)
סופה זה חלום, אבל אני מאוד חושש מעניין הגניבות (אני גר בבניין ולא בבית פרטי שאוכל לשמור את הסופה בחצר) וגם פחות פרקטי מבחינת העמסת ציוד, מזגן ושלושה כלבים שובבים.
תודה על ההארה לגבי הדיסקוברי, בהחלט נראה כמו אופציה מעניינת
- - - Updated - - -
אם בא לך פרוייקט שיפוץ, הייתי הולך על סיקס אספנות.
דיסקברי / סופה הן בהחלט אופציות ראויות.
קשה לי להאמין שתשיג רכב סביר במחיר הזה (כמו שנאמר, המחירים משוגעים…).
טראנו, פחות אוהב. מניסיוני קצת עדין לשטח אמיתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא הוזכר האנדרדוג - טראנו, בתקציב תוכל למצוא כלים במצב טוב ולתקן בעלות זולה מיתר האופציות שהוצאו לך כאן (טרופר, דיסקו, פג'רו, לנד קרוזר).
לגבי טראנו, קצת פחות מתחבר מסיבה לא מובנת.
סיקס וסופה נפסלים כרגע בשל חשש מגניבות, העמסת ציוד, כלבים ומזגן..
זוג עם הרבה ציוד וכלבים
רכב רק לטיולים.
תקציב נמוך יחסית ורצון לעבוד לבד.
https://www.yad2.co.il/s/c/w011vbtb
זו יכולה להיות אופציה ראויה לדעתי.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
לא יכול להמליץ מניסיון.. אבל ממה שהגדרת על וונדורה מוצצת 4x4?
3 כלבים..טיסנים וציוד קמפינג?!
לי נשמע שגם בטנדר יהיה צפוף
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
GodsFather
29-08-21, 08:18
לא יכול להמליץ מניסיון.. אבל ממה שהגדרת על וונדורה מוצצת 4x4?
3 כלבים..טיסנים וציוד קמפינג?!
לי נשמע שגם בטנדר יהיה צפוף
Sent from my SM-G781B using Tapatalkלך תמצא אחת נורמלית
Sent from my HD1903 using Tapatalk
כלבים? ג'יפ אמיתי? חווית שטח? רק סופה.
בכל רכב אחר כלבים מטנפים ומחרבים ריפודים ודיפונים, מפזרים טונות של שיער..... בסופה אין דיפונים וגם לא כל כך ריפוד... רכב פתוח, הרוח מעיפה את כל השיערות של הכלבים. אין דבר כזה נזקי תא נוסעים....
אבל סופה זה חומר חזק למתקדמים. זה לא רק ללכלך ידיים בתדירות גבוהה, זה לא רק מאוד גבולי על כביש, זה גם אוטו שאתה צריך להיות מאוד ממוקד ונחוש באמונתך בו ובתפיסה שהוא מייצג. למי שבעניין של הארדקור, לטוב ולרע, אין וכנראה גם לא יהיו לסופה שום מתחרים ושום תחליפים. אפילו לא רנגלר.
אבל סופה זה גם רכב שקורץ לאנשים רעים משני צידי החוק והוא מדרבן/גורם לרוע שלהם להתפרץ החוצה.
אתה גר בערד שמוקפת בשכנים נחמדים, אהמממ..... שאוהבים לגנוב סופות (הם אוהבים לגנוב כל רכב, אוהבים לגנוב כל דבר בעצם. פשוט אוהבים לגנוב. גניבות הן עבורם אורח חיים וחלק מה-DNA שלהם) ואם החנייה שלך לא מאובטחת היטב..... ומצד שני, לובשי מדים כחולים/שחורים, אלה שאוכפים את החוק ואמורים להגן עליך ועל רכושך, סובלים מהתניה פבלובית להציק ולהתעלל בכל בעל ג'יפ כזה (הם מקפידים להתעלם בהפגנתיות רק ממי שגונב את הג'יפ).
אז לא סופה.
טרופר ופאג'רו זה אחלה. כלים טובים מאוד, אבל אמינותם כבר מאחוריהם. לפאג'רו Q הישן כבר יש בעיית חלפים. דיסקברי ישן זה נהדר אם אתה מוכן ללכלך ידיים ולהסתדר מדי פעם בלי הרכב (כי הוא במוסך). טראנו קצת עדין סביב מכלול הפרונט, אבל הוא רכב פשוט וטוב (קצת קטן יותר מהיפנים האחרים, יכול להיות שעבורך זו בעיה) וגם קצת קשה למצוא היום טראנו ישן במצב שמור ומטופל שמצדיק התעסקות, אבל הבסיס לא רע.
פוראנר? לא מבין מה עשו ממנו. כנראה במסגרת תסמונת הסגידה לטויוטה. מנוע חלש, שתיין, מורכב לתחזוקה, בעיית חלפים בישראל. אני לא הייתי מתפתה.
ובכלל - כל הג'יפים היום יקרים ביחס לשנים קודמות, כי יש ביקוש.
זוג עם הרבה ציוד וכלבים
רכב רק לטיולים.
תקציב נמוך יחסית ורצון לעבוד לבד.
https://www.yad2.co.il/s/c/w011vbtb
זו יכולה להיות אופציה ראויה לדעתי.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
היא: "נראה לך? אני לא נכנסת לזה"
לא יכול להמליץ מניסיון.. אבל ממה שהגדרת על וונדורה מוצצת 4x4?
3 כלבים..טיסנים וציוד קמפינג?!
לי נשמע שגם בטנדר יהיה צפוף
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
זה לא אמור להכיל גם טיסנים, גם כלבים וגם ציוד קמפינג בו זמנית :)
חוץ מזה שיש לי הרגשה שהאישה לא תסכים להכנס לוונדורה (לפי התגובה שלה אחרי שראתה את המגנום..)
כלבים? ג'יפ אמיתי? חווית שטח? רק סופה.
בכל רכב אחר כלבים מטנפים ומחרבים ריפודים ודיפונים, מפזרים טונות של שיער..... בסופה אין דיפונים וגם לא כל כך ריפוד... רכב פתוח, הרוח מעיפה את כל השיערות של הכלבים. אין דבר כזה נזקי תא נוסעים....
אבל סופה זה חומר חזק למתקדמים. זה לא רק ללכלך ידיים בתדירות גבוהה, זה לא רק מאוד גבולי על כביש, זה גם אוטו שאתה צריך להיות מאוד ממוקד ונחוש באמונתך בו ובתפיסה שהוא מייצג. למי שבעניין של הארדקור, לטוב ולרע, אין וכנראה גם לא יהיו לסופה שום מתחרים ושום תחליפים. אפילו לא רנגלר.
אבל סופה זה גם רכב שקורץ לאנשים רעים משני צידי החוק והוא מדרבן/גורם לרוע שלהם להתפרץ החוצה.
אתה גר בערד שמוקפת בשכנים נחמדים, אהמממ..... שאוהבים לגנוב סופות (הם אוהבים לגנוב כל רכב, אוהבים לגנוב כל דבר בעצם. פשוט אוהבים לגנוב. גניבות הן עבורם אורח חיים וחלק מה-DNA שלהם) ואם החנייה שלך לא מאובטחת היטב..... ומצד שני, לובשי מדים כחולים/שחורים, אלה שאוכפים את החוק ואמורים להגן עליך ועל רכושך, סובלים מהתניה פבלובית להציק ולהתעלל בכל בעל ג'יפ כזה (הם מקפידים להתעלם בהפגנתיות רק ממי שגונב את הג'יפ).
אז לא סופה.
טרופר ופאג'רו זה אחלה. כלים טובים מאוד, אבל אמינותם כבר מאחוריהם. לפאג'רו Q הישן כבר יש בעיית חלפים. דיסקברי ישן זה נהדר אם אתה מוכן ללכלך ידיים ולהסתדר מדי פעם בלי הרכב (כי הוא במוסך). טראנו קצת עדין סביב מכלול הפרונט, אבל הוא רכב פשוט וטוב (קצת קטן יותר מהיפנים האחרים, יכול להיות שעבורך זו בעיה) וגם קצת קשה למצוא היום טראנו ישן במצב שמור ומטופל שמצדיק התעסקות, אבל הבסיס לא רע.
פוראנר? לא מבין מה עשו ממנו. כנראה במסגרת תסמונת הסגידה לטויוטה. מנוע חלש, שתיין, מורכב לתחזוקה, בעיית חלפים בישראל. אני לא הייתי מתפתה.
ובכלל - כל הג'יפים היום יקרים ביחס לשנים קודמות, כי יש ביקוש.
תודה (ענקית) על התגובה המנומקת, זה בהחלט מוסיף פרספקטיבה נוספת.
לא חשבתי על עניין החלפים של הQ, בהחלט ירד מהפרק ועניין הגניבות אכן מוריד מהסופה.
לא גר בערד (רק מגיע לשם לסשנים עם האופנוע מדי פעם) ואוהב לעשות הפסקה מהמצפה.
לא מתרגשים מהפרווה של הכלבים שאפילו ישנים איתנו במיטה (לוקחים אותם לא מעט ברכב ומדי פעם עוברים עם שואב אבק) ומצד שני, מזגן זה כמעט Must איתם,אלו כלבים ששונאים חום ובכלל לא אמורים להיות במזרח התיכון - עוד דבר שקצת יכול להיות פחות טוב עם הסופה.
את הסופה כנראה אשאיר ליום בו יהיה לי בית פרטי עם חניה פנימית.
היי, כבר שנים שיש לי חלום לג'יפ אמיתי (כלומר, לא ג'יפון ולא משהו שנראה כמו ג'יפ, אלא משהו עם יכולת שטח טכנית לרדת איתו בשבילים האלה בערד שעוברים שם כל מיני ג'יפים ואני מעיף עליהם מבטי קנאה מהמצפה למעלה.. או לעשות טיולים במדבר)
הג'יפ ישמש ככלי לסופ"ש (יש לנו טויוטה משעממת שמורה ואמינה להחריד לשימוש יום-יומי)
זה מצוין שאתה "מפריד רשויות" בין רכב השטח לרכב היום יומי.
תמיד רציתי איסוזו טרופר ארוך, אבל אני מאוד חושש מתדמית האמינות הבעייתית בדגמי הדיזל
אז טרופר ארוך בנזין יהיה אחלה בחירה
מה הסבירות למצוא בתקציב הזה כלים שהם לא נבלות? בכל פעם שאני מסתכל בלוחות השונים אני מאבד את החשק..
האם יש אנשים שאפשר להעזר בהם (בתשלום) בחיפוש\ללכת לראות איתם פיזית ג'יפים? אין לי שום ניסיון ברכבי שטח.
תמיד יש סיכוי , צריך סבלנות ובסוף זה מגיע.
כדאי שתציין מהיכן אתה
רענן
קפץ לי בפייסבוק טרופר כתום שנראה מדוגם.
עבר שיפוץ מנוע.
לא מכיר אותו…
הנה הוא ביד 2
https://www.yad2.co.il/s/c/44d97v71
Sent from my iPhone using Tapatalk
קפץ לי בפייסבוק טרופר כתום שנראה מדוגם.
עבר שיפוץ מנוע.
לא מכיר אותו…
הנה הוא ביד 2
https://www.yad2.co.il/s/c/44d97v71
Sent from my iPhone using Tapatalk
מכיר את בעליו.
הרכב מושקע בטרוף.
אם אתה מחפש רכב שיש בו כמעט הכל לשטח מהדור "ברזל של פעם" - אז יכולה ליהיות אופציה מעניינת.
זוג בני 30+ (ללא ילדים כרגע) עם שלושה האסקים אהובים - אפשר אוטומט או ידני (האישה מעדיפה אוטומט, אבל מקסימום שתתמודד עם ידני)
בנוסף לעניין הכלבים, יש לי תחביבים (טיסני דלק שחלקם גדולים במיוחד) ולכן אני מאמין שאני צריך רכב גדול במיוחד.
היעוד: שבילים, שטח טכני יחסית (נסיעה עדינה, לא מחפש לשבור את הג'יפ על סלעים) וקמפינג עם חצי בית
לתיאור שאתה כתבת לדעתי לכל הפחות צריך טנדר או מסחרית 4x4....
Suv לטעמי ומנסיוני האישי יהיה מעט מדי...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
קפץ לי בפייסבוק טרופר כתום שנראה מדוגם.
עבר שיפוץ מנוע.
לא מכיר אותו…
הנה הוא ביד 2
https://www.yad2.co.il/s/c/44d97v71
Sent from my iPhone using Tapatalkהבעלים ג'יפאי וותיק, חובב טבע, טיולים ואדם ששווה להכיר. חבר גיפולוג שאני מכיר לא רע...
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/121735
הרכב מטופל היטב במוסכים שמכירים היטב את הרכב ומשופר בטוב טעם עם כל מה שצריך לטיול.
נשלח מהנייד
אסף - מה לגבי דיסקברי 2? הוא גם אפשרות סבירה? (למה בעצם דיסקו 1 ולא דיסקו 2)?
- - - Updated - - -
דיסקברי 1, אני מאוהב ברכב הזה.
מה לגבי דיסקברי 2? (למה בעצם דיסקברי 1 ולא 2)?
האלקטרוניקה ב2 כבר מזמן לא מאיימת. במיוחד אם בוחרים בחוכמה את הדגם בלי כריות אוויר וace.
המתלים של ה2 בנוים מעט אחרת. בעוד ה1 ממש העתקה של דיפנדר, ה2 נותן נסיעה יותר יציבה בכביש, אך אם רוצים להגביה מעבר ל2 אינטש המותרים בחוק, צריך לעשות עוד מעט התאמות. מי שרוצה להגביה מעל 2.5-3 אינטש, ואז יצטרך לטפל בwatt מאחור (כשלעצמו לא מסובך, ומגיע בקיטים להגבהות כאלו). לתחושתי, במצב סטוק, ה2 מעט פחות גמיש, אבל אני נוסע עם מוט מייצב אז קשה להגיד.
הרדיוסים האחוריים ב2 חסונים יותר, וגם הציריות (מי שהולך לבנות רכב לעבירויות קשות, עם צמיגים מוגדלים, במילא יחליף לציריות מחוזקות בשניהם). הסרן הקדמי מעט שונה עם צלבים ולא פעמונים.
ב2 ניתן להכניס צמיגים גדולים יותר בלי לחתוך כנפים או לשים ספייסרים (כמובן שזה לא יהיה במידה חוקית בשניהם).
כמובן שהמנוע ב2 חזק יותר וכבר מאפשר נסיעה נורמאלית גם בכביש מהיר. שמעתי גם על פחות מקרים של מנועים שהלכו ב2 עקב התחממות, לעומת ה1 (כשלעצמו, אין בעיית התחממות, יש בעיה כשנפרץ צינור ונוסעים בלי מים). באופן כללי הtd5 הוא מנוע מצוין. הtdi300 גם לא רע למעט עניין הכוח. והוא גם יודע לאכול סולר באיכות גרועה ואפילו ביודיזל (לא יודע לגבי הדגמים האחרונים עם המזרק האלקטרוני).
הפלסטיקה ב2 פחות טובה מה1 שמראש לא היתה להיט, אבל ה1 יותר ישן ולכן הפלסטיק במצב יותר גרוע. בואו נגיד, שמי שרוצה רכב לכל החיים, יחליף את כל מה שמפלסטיק לאלומיניום ועץ או איזה חומר שבא לכם לדפן את האוטו בו (בשניהם).
לדעתי האישית,ה2 מתעלה על ה1 כמעט בכל פרמטר, כולל באמינות.
כמובן וכמובן: ה2 יהיה יקר יותר לקניה.
לשואל יש 80-90 אלף, למה לכל הרוחות להמליץ לו דיסקברי2, רובם נבלות מרקיבות ומטפטפות מכל עבר, חלקן נזנחות בצידי המוסכים המתמחים כי לא כלכלית לתקן, אז יש כמה בודדים שמורים ומטופלים שבעליהם מבקשים חבית זהב עבורם, שווה? ומה יקרה אם במשמרת שלו המנוע יתפגר? ילך להצטרף לאחיו המושבתים בחצר המוסך?.
בתקציב שלך ככל הנראה. הכי חדש, נוח ליומיומי ולא פרייר בשטח יהיה גרנד wk, דיזל או מנוע המי, עם qd2 ואתה מסודר.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
כתבתי לך תגובה כי כתבת 80-90, וזה בשרשור אחר.
מחקתי.
למיטב הבנתי יש לו20-30 לרכישה ועוד קצת לתיקונים.
צודק, מרוב שירשורים עם אותם המלצות גם אני התבלבלתי, אכן 20-30k אין הרבה אפשרויות
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אסף - מה לגבי דיסקברי 2? הוא גם אפשרות סבירה? (למה בעצם דיסקו 1 ולא דיסקו 2)?
- - - Updated - - -
מה לגבי דיסקברי 2? (למה בעצם דיסקברי 1 ולא 2)?כי 2 נבלה נמכר בלא פחות מ40000 לצערנו.
כי 2 פחות בסיסי לתחזוקה עצמית למי שלא מכיר את כל הטריקים. ה1 טרקטור בסיסי ויחד עם זה מכונית של אצילים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
טיפלתי בדיפנדר tdi300 (אפילו יותר טיפש מדיסקו 1) ובדיסקו 2.
הדיסקו 2 לא יותר טריקי לטיפול עצמי.
כן כדאי להצטייד בכלי דיאגנוסטיקה שעולה לא מעט בכלל, אבל מהרגע שיש לך אותו, התחזוקה די דומה וזה רכב שממש נוח לעבוד עליו.
גילוי נאות- אין לי נסיון עם sls, ace וכל הקשור בהם. מראש בחרתי רכב עם קפיצי סליל, ללא סאן רוף, ובגדול, הכי טיפש שיש.
אבל ב20-30 כאמור, לא תמצא דיסקו שלא יאכיל אותך מרורים (לא שהמחירים שלהם מוצדקים, אבל זאת המציאות).
תודה לכולם על העזרה!
בסוף התחדשתי בדיסקוברי 1 (הוספתי קצת יותר ממה שתכננתי אבל לא מתחרט) ואני מאוהב.
הג'יפ כמה רמות טובות מעל רמת הידע שלי בנהיגת שטח ומאובזר בכל טוב, אז כמובן שאתחיל לאט ואולי אקח גם קורס.
חייב לציין שאם לא הפורום הזה, לא הייתי חושב על דיסקוברי.
מחכה כבר ליום שישי שאוכל לקחת אותו לסיבוב קטן בשטח.
135248
תתחדש וסע בדרכים משובשות.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
הרכב שקנית משופר לשטח. משופר מאוד.
אם זה נעשה בצורה לא נכונה זה יכול לייצר לך בעיות. אם כן בצורה נכונה, הוא עלול לקחת אותך בקלות רבה מדי למצבים ומקומות מורכבים. שים לב.
בנוסף,
רכב כזה גבוה, עם טמבון צינורות וצמיגים כאלו גדולים מושך הרבה אש גם על הכביש, ובעיקר בטסט.
מעבר לכך, תתחדש.
תתחדש!
איזה צמיג מורכב שם? הוא זהה לכתוב ברשיון?
הכננת רשומה ברשיון?
הפרוג'קטורים למעלה לא חוקיים, הייתי מטפל בכיסוי מסודר עבורם, אצלי בינתיים הכיסוי ללד בר שאיתו רכשתי את האוטו מצדיק את עצמו.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210909/9290ea34b48c8f889af6b15d3cc7a108.jpg
תתחדש!
איזה צמיג מורכב שם? הוא זהה לכתוב ברשיון?
הכננת רשומה ברשיון?
הפרוג'קטורים למעלה לא חוקיים, הייתי מטפל בכיסוי מסודר עבורם, אצלי בינתיים הכיסוי ללד בר שאיתו רכשתי את האוטו מצדיק את עצמו.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210909/9290ea34b48c8f889af6b15d3cc7a108.jpg
הצמיגים של חברת מיקי טומפסון, 285/75R16 - זה מה שכתוב על הצמיג וגם ברישיון :)
כננת קדמית מאושרת ברישיון.
תודה לגבי ההערה של הפרוג'קטורים, יש עוד אחד בצד של הציליה - אם אראה שזה עושה בעיות אוריד את זה או אעשה קונקטורים יפים ולפני מסע שטח אחבר.
תתחדש וסע בדרכים משובשות.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
תודה רבה!
הרכב שקנית משופר לשטח. משופר מאוד.
אם זה נעשה בצורה לא נכונה זה יכול לייצר לך בעיות. אם כן בצורה נכונה, הוא עלול לקחת אותך בקלות רבה מדי למצבים ומקומות מורכבים. שים לב.
בנוסף,
רכב כזה גבוה, עם טמבון צינורות וצמיגים כאלו גדולים מושך הרבה אש גם על הכביש, ובעיקר בטסט.
מעבר לכך, תתחדש.
הבן אדם שמכר לי אותו בעל סדנה קטנה לרכבי שטח, מדריך טיולים ופדנט, אני מאמין שהוא עשה הכל נכון - מקווה מאוד שלא יהיו בעיות למיניהן, אבל אם יצוצו כאלה, אתמודד איתן (או אנסה להמנע מראש)
מה שכן, אחרי 19 שנות נהיגה על רכב, אני חייב לציין שאני מרגיש כאילו אני לומד לנהוג מחדש - זה מרגיש כמו משאית קטנה (מזכיר קצת את הנהיגה על הרנגלר כשהייתי בארה"ב מבחינת יציבות) גם מבחינת מהירות (90-100, מעבר לזה מרגיש מאוד לא נוח) תכנון מוקדם של סיבובים כי אני מניח שאפשר להפוך אותו בקלות - בקיצור בכביש לא כזה כיף, אבל לא לשם כך נרכש הרכב.
בזמן הקרוב כשאכנס לשטח אמנע מהפעלת הילוכי כוח\נעילות קדמיות או אחריות (יש את שתיהן עם קומפרסור) כי הבנתי ששימוש לא נכון עלול לגרום לנזק - לפחות עד שאלמד את הנושא.
נעילה מרכזית משלבים בכל ירידה מהכביש. הילוך כוח בכל מצב שנוסעים לאט. נעילות קדמית ואחורית.... צודק. קודם תלמד מתי צריך.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
למיטב זיכרוני מהלוח יד 2, הרכב ידני נכון?
אם כן איזה תיבה? מי עשה את ההסבה?
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
תתחדש ותהנה. נראה מצוין ובהחלט משופר.
התקדם בצעדים המתאימים לקצב שלך, אל תתפתה לקפוץ מהר מדי. למד להכיר את הרכב וכיצד נכון לשלוט בו.
נשלח מהנייד
ותפרק את הזרקורים. זה רק מושך תשומת לב. זו המטרה שלהם בקטע חיובי אבל אתה תזכה גם לקטע השלילי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה בדיוק הזמן להירשם להדרכת נהיגה מסודרת שתסביר (בן השאר) מתי ואיך לשלב high ו low ולהשתמש בנעילות שברכב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מצטרף להמלצה לקחת קורס נהיגת שטח.
שימוש בlow לעולם לא יגרום נזק, הוא רק יגרום לך לנסוע לאט. חוסר שימוש בו כשצריך יכול לגרום לנזק רב. לגבי נעילות, באמת צריך לדעת להשתמש בהם נכון.
מהתמונה נראה לי שכניסה לבד למכון רישוי תהיה בעייתית גם אם באיזה הליך נפתל הצליחו בעבר לרשום את הצמיגים ברישיון. קח את זה בחשבון.
תודה לכולם על העזרה!
בסוף התחדשתי בדיסקוברי 1 (הוספתי קצת יותר ממה שתכננתי אבל לא מתחרט) ואני מאוהב.
הג'יפ כמה רמות טובות מעל רמת הידע שלי בנהיגת שטח ומאובזר בכל טוב, אז כמובן שאתחיל לאט ואולי אקח גם קורס.
חייב לציין שאם לא הפורום הזה, לא הייתי חושב על דיסקוברי.
מחכה כבר ליום שישי שאוכל לקחת אותו לסיבוב קטן בשטח.
135248
נראה כמו קנייה מצויינת, תתחדש!
כניסה לבד למכון רישוי תהיה בעייתית גם אם באיזה הליך נפתל הצליחו בעבר לרשום את הצמיגים ברישיון. קח את זה בחשבון.
בזמנו עם הדיפנדר, השארתי את התענוג המפוקפק של כניסה למכון טסטים, למוסכניק שלי.
בוצע יחד עם טיפול חצי שנתי שהתבקש ממילא.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.