צפייה בגרסה מלאה : מעוניין לשמוע על אמינות הדפנדר החדש
שלום,
מעוניין לשמוע מבעלי נסיון או הכרות ממקור ראשון ( פחות מעניין דעות…) על תקלות בדגמים השונים של הדיפנדר החדש.
תודה לעונים,
ליאור.
תחפש ביוטיוב סרטים של TFL studio על דיפנדר חדש
אחרי שתראה את בסירטונים לדעתי יעבור לך מדיפנדר
אלון
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלום,
מעוניין לשמוע מבעלי נסיון או הכרות ממקור ראשון ( פחות מעניין דעות…) על תקלות בדגמים השונים של הדיפנדר החדש.
תודה לעונים,
ליאור.
תתקשר=.....
לא חושב שיש מספיק נסיון איתם, מה עוד שהייתי ממתין לעדכון של 22 (לרוב העדכון הוא כל שנתיים) שבטח יעלה על חלק/רוב הבאגים שיתגלו, ככה היה גם עם ה 1 , 2, 3 ובכלל רוב הרכבים החדשים עוברים עדכון אחרי כשנתיים. אם להסתמך על הנסיון שלי עם החברה ירוצו סיפורי זוועה בשנה, שנתיים הראשונות, רובם הגדול בגלל חוסר בנסיון לטפל ברכב ומחירי חלקים שערוריתיים, אח"כ יישרו קו אבל המחיר כבר יצנח (של המשומשים). בעוד 5 שנים זו תהיה הקניה הכי טובה שאפשר כמשומש עם תמיכה גדולה של מוסכים ויבואני חלפים שאינם היבואן וגם מחירי המשומשים יחלו לעלות ועדיין כול מי שלא נוסע על כרכרה ינסה להפחיד אותך.
*מנסיון של 19 שנים על 1 ושנתיים על 4.
*בסוף כמו כולם בוכים ברשת אבל שמניעים ומטיילים מעטים הרכבים שתוקעים לך את החיוך על ON, בהנחה שאתה לא נתקע, בעיקר על הסיפורים של אלו שאין להם.
שלום,
מעוניין לשמוע מבעלי נסיון או הכרות ממקור ראשון ( פחות מעניין דעות…) על תקלות בדגמים השונים של הדיפנדר החדש.
תודה לעונים,
ליאור.
גיא,
לא שמה שכתבת לא נכון, או אולי אפילו מדויק.
אבל עובדתית. דיסקברי 4 עלה על הכביש באזור 2009?
כמה ידע יש כאן בג'יפולוג, או אנשים שמטפלים בו לבד?
ממש מעט (בעצם, אין). וזה מעיד על משהו. גם בפורומים שאני קורא בהם בעולם, רוב המידע על הרכב הוא מאנשים שמטפלים במוסך.
אני מסכים עם מה שכתב איל.
בשבועות האחרונים אני מנסה לדלות מידע ובניגוד לרכבים מייצרנים אחרים- כאן זה לא פשוט.
משום מה בדיסקו 3+4 מעט מטפלים בעצמם.
וזה יותר חוויות מהמוסך.
לחפש כאן חוות מנסיון על אמינות לרכב חדש עם תג מחיר יוקרתי....
אני מסכים עם מה שכתב איל.
בשבועות האחרונים אני מנסה לדלות מידע ובניגוד לרכבים מייצרנים אחרים- כאן זה לא פשוט.
משום מה בדיסקו 3+4 מעט מטפלים בעצמם.
וזה יותר חוויות מהמוסך.
לחפש כאן חוות מנסיון על אמינות לרכב חדש עם תג מחיר יוקרתי....
1+
p.s
מ-DEFENDER האמיתי נשאר לו רק שם.....
גרשון
היום המותג יותר חשוב מהביצועים האמיתיים..
לא כתבתי לטפל לבד, אם כי אחרי השוק הראשוני, רכישת ספר מכונאים (12 ליש'ט ברשת) ועם מחשב דיאגנוסטיקה מתאים ( כ 550 ש"ח) זה לא באמת מפחיד. סה"כ בורג זה בורג ותפוח זה תפוח. עדיין גם אני לפחות פעם בשנה דואג שמכונאי יעיף מבט ואפילו יבצע את החלפת השמן השנתית תוך כדי ליטוף מכלולים שונים, יודע מה היום לפעמים אני פשוט לא רוצה (תירוץ של אין לי זמן אבל זה רצון) לשכב מתחת לרכב ולהזיע.... וכן יש דברים שנסיון פותר, בעיקר בתחום המתלים אבל לא רק. אל תשכח גם שת'כלס ג'יפאים שרוכשים ובאמת מטיילים ברכב הזה זו סצנה של השנתיים האחרונות בעיקר והחל ביוצאי דיסקו 1 ו 2 ולהם/לנו יש כבר לרוב קשרים עם המוסכים בתחום ויכולת למצוא את המידע באופן עצמאי.
גיא,
לא שמה שכתבת לא נכון, או אולי אפילו מדויק.
אבל עובדתית. דיסקברי 4 עלה על הכביש באזור 2009?
כמה ידע יש כאן בג'יפולוג, או אנשים שמטפלים בו לבד?
ממש מעט (בעצם, אין). וזה מעיד על משהו. גם בפורומים שאני קורא בהם בעולם, רוב המידע על הרכב הוא מאנשים שמטפלים במוסך.
ב-defender הזה יש פרצוף של פרייבט מלמטה-סרנים נפרדים\Gonocoque-Monocoque.....חחח
הבריטים עשו טעות בשםו-לא נשמע טולרנטי כי היום המותג הזה לא ממש זכר כמו פעם
אולי מתאים יותר לו defendero או defendera
כמו למשל PAJERO/PRADO.....
ps
אם ברצינות-רכב לא רע בנסיע כביש\חול
בוץ לא ניסיתי
אמינות-נרא.....
גיא, אני אשמח מאוד אם תשתף אותנו בעלויות אחזקה אמיתיות של הדיסקברי שלך.
כמה עולה טיפול? כמה צמיגים? מצבר? תקלות? הכל.....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תעשו הפרדה בין אמינות לעלויות אחזקה
רכב יכול להיות איכותי ואמין מאוד (כמו שכל בעלי טויוטה טוענים) ועדיין יקר מאוד לטיפולים ותחזוקה.
במקרה של מותגי/דגמי "פרימיום" העלויות מנופחות. לעתים מלאכותית, רק כי זה "פרימיום".
במקרה של דיפנדר חדש, רכב פרימיום של 700,000 שקל, מספיק שקרעתם צמיג.... משהו שיכול לקרות לכולנו כולל צמיגים גיבורים במידות גנריות. אבל כשהמידה ייחודית ואין למצוא אותה בפנצ'ריות - רק אצל חברת המזרח, זה עולה בהתאם.... לא קשור לאמינות, כן יקר רצח.
בול, בגלל זה המחכים מחכה 3-5 שנים כדי שהרכב יצא מתחום האחריות והמוסכים המתחרים יתחילו להשתפשף בוא, אז גם תהיה דרישה לחלפים שלא דרך היבואן/חברה ומהכרותי על האנגלים יהיו המון חליפיים.
תעשו הפרדה בין אמינות לעלויות אחזקה
רכב יכול להיות איכותי ואמין מאוד (כמו שכל בעלי טויוטה טוענים) ועדיין יקר מאוד לטיפולים ותחזוקה.
במקרה של מותגי/דגמי "פרימיום" העלויות מנופחות. לעתים מלאכותית, רק כי זה "פרימיום".
במקרה של דיפנדר חדש, רכב פרימיום של 700,000 שקל, מספיק שקרעתם צמיג.... משהו שיכול לקרות לכולנו כולל צמיגים גיבורים במידות גנריות. אבל כשהמידה ייחודית ואין למצוא אותה בפנצ'ריות - רק אצל חברת המזרח, זה עולה בהתאם.... לא קשור לאמינות, כן יקר רצח.
כפי שאתה יודע זה כל כך לא רוונטי, בייחוד ברכב בן 10 שנרכש כמשומש, רוב הסיפור הוא סביב מזל במציאת הרכש הנכון לך וישור קו "נכון" (כזה שלא חוסכים בו).
יכול לספר שלפני שנה וחצי שמצאתי את הכרכרה עשיתי ישור קו מקיף ביותר כולל ציריות קדמיות (אחת כי צריך ואחת כי אצטרך, כן היו מקוריות בנות עשור), משולשים קדימה אחורה (גם פה כי היה חופש בשניים ואני לא עושה 1/2 עבודה שאני יודע שאצטרך לבצע בעתיד....), בלמים, 2 כריות אחוריות (שוב כי אחת תקולה ודווקא יחידת הבולם לא הכרית עצמה..... ואפרופו שתיהן היו מקוריות), שמנים כולל הכול וכל רכיב את היעודי (לדוגמא יש שמן שונה לדיפ' האחורי ושונה לקדמי כי האחורי גם ננעל וגם מוגבל החלקה) שמן גיר, פילטר, גומיות מוט מייצב קדמי, רפידות בלם מלא, מנגנון נעילה דלת קדמי (שעשיתי לבד) כל מה שהיה תקול או יהיה סיכוי שיהפוך לתקול בתק' סבירה ובייחוד ברכב שמטייל. ולכל המצקצקים , ברכב שטח (ששלא לא ראה הרבה לפני) בן 10 עם 230,000 ק'מ מבחינתי זה בהחלט היה בתחום ישור הקו. סה"כ סביב 20,000 ש"ח להכול, והיו עוד כמה דברים שלא רשמתי ומצד שני דברים שלא קשורים לרכב כמו מערכת מולטימדיה נורמאלית, אה וצמיגים....), לא כולל זיווד שעליו כבר דובר בעבר. מאז שנה וחצי וכמעט 20,000 ק'מ. הדבר היחידי שהוחלף היה מצבר שבקניה ידעתי שהוא חלש אבל משכתי אותו (100 אמפר 1200 ש"ח של הביוקר) ויש מצב שמחלק האוויר תקול כי יש התראה מדי פעם (סיפור של 1500 ש"ח אבל אני עם XLIFTER ומחשב דיאנוסטיקה אז חוץ מחיווי תקלה זה לא עושה כלום, גם לזה נגיע). להגיד שלא יקרה משהו מחר ואולי מהותי ? ברור שיקרה ואהיה מופתע אם לא אבל זה חלק מהתחביב שלנו. ד"א בטסט האחרון חיזקתי תפוח של מוט הגה (באמת הגיע הזמן להפטר מהנקישה המעצבנת שמלווה אותי לאחרונה, העלות 2 אזיקונים)
ושוב זה כל כך לא רלוונטי כי ברכבים בני עשור ומעלה כל רכב כבר שונה מחברו אבל כפי שאני אומר כל הזמן מסע ההפחדות שעברתי לפני ה 4 היה זהה למסע שעברתי עם ה 1 לפני 20 שנה כך שאו שהתרגלתי או שאני אידיוט או וזה רוב הסיכויי שילוב של השניים אבל כשאתה נוסע או חווה נסיעה על כרכרה והיום על חללית באמת קשה לעבור למשהו אחר...
אם כבר תודות למוחמד מקלנסווה, רמי הלוחש לכרכרות, סרגי וובה וכמובן ג'קי מאוטו מיני על שרות מצויין , וסבלנות לחפירות שלי.
גיא, אני אשמח מאוד אם תשתף אותנו בעלויות אחזקה אמיתיות של הדיסקברי שלך.
כמה עולה טיפול? כמה צמיגים? מצבר? תקלות? הכל.....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
סרגיי ו וובה. אותם אינני מכיר. מה הם עושים?
היי.
אין לי דיפנדר חדש, לא יהיה לי דיפנדר חדש . לא בקטע רע אלא קטע כספי. אני בספק אם תפגוש כאן הרבה בעלי דיפנדר חדש כי אנחנו לא בהכרח משתייכים למעמד שיכול לקנות.
אני כן יכול לומר שבמסגרת רבוטה נדרשתי לקחת דיפנדר חדש ליומיים- והדגש הוא על חדש. רכב שעבר אולי כמה אלפי קילומטרים. ברכב האמור חיישנים של מערכות הבטיחות לא עבדו. הרכב הציג פעם או פעמיים קודי תקלות. חלקי פלסטיק חיצוניים רעדו והתפרקו בחלקם. אני מבין שזה לא הדיפנדר הישן אבל רכב ממש חדש שעבר אצלי כבר היה במצב לא טוב.
היי.
אין לי דיפנדר חדש, לא יהיה לי דיפנדר חדש . לא בקטע רע אלא קטע כספי. אני בספק אם תפגוש כאן הרבה בעלי דיפנדר חדש כי אנחנו לא בהכרח משתייכים למעמד שיכול לקנות.
אני כן יכול לומר שבמסגרת רבוטה נדרשתי לקחת דיפנדר חדש ליומיים- והדגש הוא על חדש. רכב שעבר אולי כמה אלפי קילומטרים. ברכב האמור חיישנים של מערכות הבטיחות לא עבדו. הרכב הציג פעם או פעמיים קודי תקלות. חלקי פלסטיק חיצוניים רעדו והתפרקו בחלקם. אני מבין שזה לא הדיפנדר הישן אבל רכב ממש חדש שעבר אצלי כבר היה במצב לא טוב.תן לו שנתיים לדור ב'
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
סרגיי ו וובה. אותם אינני מכיר. מה הם עושים?עובדים אצל אלי שחר. מכירים את ה 3/4 מכל הכיוונים
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.