צפייה בגרסה מלאה : עזרה בבחירת טנדר כרכב שטח 170K שח
1. תקציב - 170,000
2. גודל / קיבולת הרכב - 4 אנשים וציוד קמפינג וכו (בטנדר יש ים מקום)
3. נסועה שנתית ותחזוקה:קשה להגיד אבל לא הרבה
4. אופי השימוש והטיולים: טיולים בשטח קל ובינוני, קמפינג (אני כרגע עם דאסטר ומחפש לעשות טיולים קצת יותר קשים בלי לשבור את הרכב)
5. העדפות ותנאי סף -טנדר, עדיף שנתונים אחרי 2018 (אבל לא חובה)
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? ניסאן נבארה, מצובישי טרייטון (עדיין לא עשיתי נהיגת מבחן על אף אחד)
אני כרגע עם דאסטר ומחפש לשדרג רכב במקום להשקיע בנוכחי,(אני יודע שדאסטר גיבור,אבל עדיין)
מצאתי ניסן נבארה במחיר הרצוי מדוגמת ומשופרת,
אני תוהה מה החסרונות של ניסן מול מצובישי וטיוטה בהקשר ליכולות שטח, ונוחות נסיעה יום יומית (כולל צריכת דלק טיפולים וכו)
תודה חברים.
אהלן
יש באתר דיונים בנושא ומבחני רכבים וביוטיוב תמצא אינספור מבחנים השוואתיים גם מישראל.
לדעתי יש די חברים בג׳יפולוג עם 3 המתחרים העקריים שאני מניח שבשמחה יאפשרו לך לקפוץ ולהתרשם באופן אישי.
אני עם היילקס 2019 בהוד השרון, מוזמן[emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוטי טויוטה
30-08-21, 14:50
פולבאק פרימיום ( עם נעילה אחורית מקורית) יכולה לתת אחלה מענה לדעתי.
טריטון בתחפושת
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
כולם יתנו מענה טוב. לכן, חפש את הבחור עם הנתונים הכי טובים (קילומטראז', טיפולים, אופי עבודה) ובטנדרים זה לא פשוט. הרבה מהם שחוטים. כן תקפיד לקנות אחד עם נעילה, ותוודא שעל מה שאתה קונה ניתן לשים צמיגים במידה סבירה (לפעמים רמת גימור גבוהה מגיעה עם ג'אנטים ענקיים וצמיג נמוך, ואז נדפקת).
יש דעה על כמה זה ק"מ סביר ברכבי דיזל? (חוץ מטויוטה שעושה גם 500 בלי בעיה)
לדוגמא 2018 100 אלף זה בסדר?
מקווה שרשמת בצחוק את ההערה על הטויוטה.
בגדול 100k לרכב 2018 (שייתכן שעלה לכביש ב2017) זה סביר. ניתן למצוא אולי כאלו שעשו פחות, אבל הדיזלים האלו עושים מאות אלפי קמ בלי בעיה.
כמו שכתבו, תעשה השוואה בין כל המותגים הרלוונטיים כולל נסיעות מבחן ןבדיקות.
100k ק"מ לטנדר עבודה 2018 לדעתי סביר, בסבלנות ןחיפוש מדוקדק אפשר למצוא פחות ק"מ.
הכי חשוב לבדוק היסטוריית טיפולים וכו', הרבה אנשים מדלגים על טיפולים בגלל לחצי זמנים וכו'.
לרכב 2018 (שייתכן שעלה לכביש ב2017)
כבר מאז 2008 אין את הישראבלוף הזה.
ב170K אין בעייה למצוא רכב שיענה על הדרישות שלך. זה אפילו קל. בסכום הזה אתה קונה היילקס ידני בן 3-4 או אוטומטי בן 5-6. אני מדבר רק על כלים שמורים יד ראשונה מפרטי עם היסטורית טיפולים. וקילומטראז' נמוך (20-25 אלף בשנה), יש כאלו ואפילו הרבה. כשהם עולים ללוח, תקנה מהר בלי להתלבט.
מכיוון שאין בעייה למצוא היילקס בסכום כזה, לא רואה סיבה לקנות את הטריטון, שהוא לא טנדר רע אבל הוא כן פחות טוב מהיילקס בכל פרמטר ובמיוחד כרכב שטח. נכון שעבור הסכום תקבל שנתון אחד או שניים חדש יותר, אם זה מה שחשוב לך, אז הטריטון הוא קנייה טובה.
לגבי נבארה, אם מצאת מצויין. נמכרו ממש מעט, הרכב לא הצליח בארץ, יש הרבה תיאוריות למה אבל עובדה.
דניאל מאירי
01-09-21, 09:32
מחזק את קודמי,
אם יש תקציב להיילקס - לא רואה שום סיבה ללכת על מותג אחר.
דניאל
כי זה מאפשר לו לקנות רכבים חדשים יותר?
ראיתי רכב ולקחתי אותו לבדיקה.
הכל מצויין המחירטוב ובחור רציני ק"מ סביר והרכב באמת נראה טוב.
הרכב נלקח לבדיקה, מנוע טוב ובריא, אין נזילות, הכל יבש לחלוטין, רדיאטור ומים הכל תקין.
ממש דבר אחד היה בעיתי, לא היה טיפה שמן במדיד שמן. (כנראה מעולם לא נבדק שמן חוץ מהטיפולים)
מה הייתם עושים? לוותר ולהמשיך הלאה? או לשים שמן והעביר בעלות :) ?
איזה טנדר וכמה קילומטרים עברו מהטיפול האחרון?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
איזה טנדר וכמה קילומטרים עברו מהטיפול האחרון?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
טריטון 2017 170K לא בטוח מתי היה הטיפול האחרון.
בחוסר שמן כזה קיצוני לא אמורה להדלק איזה נורה?
עזוב. תמשיך הלאה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אם הכל יבש, איפה נעלם כל כך הרבה שמן?
ובכלל, רכב עם 170K ( הכותרת דיברה של ש"ח , פה זה נראה לי ק"מ), כבר לא יהיה לגמרי נקי.
אם הכל יבש ונקי, כנראה ששטפו טוב.
תתעקש לראות קבלות של טיפול אחרון, ואם אין קבלה, צריך להיות רישום במוסך.
אם אין את שניהם, הייתי חושד .
אם הכל יבש, איפה נעלם כל כך הרבה שמן?
ובכלל, רכב עם 170K ( הכותרת דיברה של ש"ח , פה זה נראה לי ק"מ), כבר לא יהיה לגמרי נקי.
אם הכל יבש ונקי, כנראה ששטפו טוב.
תתעקש לראות קבלות של טיפול אחרון, ואם אין קבלה, צריך להיות רישום במוסך.
אם אין את שניהם, הייתי חושד .
אין היסטורית טיפולים מסודרת לצערי,בכל מקרה אם הבן אדם היה יודע שיש בעיה הוא היה ממלא לפני הבדיקה,
הוא גם אמר לי שהוא לא בודק לבד,
לגבי נזק במנוע להבנתי כשהמדיד שמן מראה 0 עדיין יש שמן במנוע, ולכן הנורה השמן לא תידלק,
לכן אני שואל, אחרת מזמן הייתי מדלג עליו.
בעלים של רכב עבודה שלא בודק שמן - זה לא בנאדם רציני.
זה מישהו בסגנון עדות הליסינג ואתה לא רוצה לקנות רכב מאדם כזה - כאשר יש עדות לזה השיטה לא עובדת לו טוב
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בתקציב הזה אין סיבה להתפשר על רכב פחות ממושלם.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני אוסיף שאם היה בקצה התחתון לא הייתי אומר כלום. אבל אף טיפה? ב10000 ק"מ?
(זה המקסימום שיכול להיות מהטיפול האחרון אם הוא רציני כמו שהגדרת אותו)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה לכולם, ממשיכים בחיפושים...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.