PDA

צפייה בגרסה מלאה : 4X4 לא שטח - עזרה לחבר



אומי5
01-09-21, 11:02
חבר מחפש רכב שיענה לצרכים הבאים :
4X4 (ענייני בירוקטיה, אין שום חשיבות ליכולת לשלב)
נפח אחסון גדול - ברמת הסטיישן.
נוח לנהיגה ע"י אישה לא גבוהה...(אבל גיבורה)
יכולת גרירה טובה
יכולות שטח: שבילי קקל, שבילי שדות וכו', את כל מה שידרש לעשות עושים כיום עם I30.
נסועה די גבוהה- אמינות חשובה
תקציב 80 אלף.
אוטומטי
יטופל בכללי במוסכים.

הדבר העיקרי שעולה לי בראש זה פורסטר.
אשמח לשמוע רעיונות נוספים.

yovavz
01-09-21, 11:14
אוטומטי זה דרישת סף?

אומי5
01-09-21, 11:15
צודק, ערכתי.

ש01
01-09-21, 13:26
אתה לגמרי בכוון, אבל גם האח - אאוטבק.

אומי5
01-09-21, 13:48
השאלה היא איזה יתרונות יש לאאוטבק?
יש לו חיסרון כי הוא פחות נפוץ ויותר יקר לאחזקה (נכון?)

אז למה בעצם?

גיא
01-09-21, 14:13
יש לנו אוטבאק 2010 יד ראשונה. אם בא לך לשאול שאלות ספציפיות ..

לפניה היתה פורסטר.

yochaytzur
01-09-21, 17:09
השאלה היא איזה יתרונות יש לאאוטבק?
יש לו חיסרון כי הוא פחות נפוץ ויותר יקר לאחזקה (נכון?)

אז למה בעצם?אאוטבק לעומת פורסטר:
מרווח יותר ברוחב ובאורך.
בגאז' הרבה יותר גדול.
חזק יותר (מנוע 2.5 מול 2.0)
יותר מאובזר.
אבל גם:
יותר פגיע בשטח (זווית גישה ונטישה נמוכות בגלל האף והזנב)
יותר יקר

מבחינת אמינות, אחרי 10 שנים עם אאוטבק לא זוכר שום בעיות מיוחדות.






Sent from my Mi A3 using Tapatalk

דרור ברלי
01-09-21, 17:26
אאוטבק יותר טוב בשטח מפורסטר. חד משמעית.
וזה בזכות גלגלים יותר גדולים ובקרת משיכה יותר יעילה (מהירות תגובה עדיפה)

yochaytzur
01-09-21, 19:08
אאוטבק יותר טוב בשטח מפורסטר. חד משמעית.
וזה בזכות גלגלים יותר גדולים ובקרת משיכה יותר יעילה (מהירות תגובה עדיפה)מסכים מאה אחוז אחרי עשרות טיולים עם פורסטרים לידי.
פשוט כל פעם שכתבתי את זה "נפלו" עלי... [emoji3]

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

קייס קינום
04-09-21, 23:08
אאוטבק יותר טוב בשטח מפורסטר. חד משמעית.
וזה בזכות גלגלים יותר גדולים ובקרת משיכה יותר יעילה (מהירות תגובה עדיפה)זה תופס גם לגבי שנתונים ישנים יותר, טרום-CVT?

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

-->