PDA

צפייה בגרסה מלאה : עוד שרשור המלצה לפרייבט גדול



GodsFather
01-09-21, 15:18
יש פה כמה שרשורים כאלה, רובם ככולם ישנים מאד... אז הנה עוד אחד.

מה צריך?

1. מרווח לחמישה אנשים, אפשר יותר אך לא חובה.

2. תא מטען גדול. כמו סטיישן אך לא חייב שזה יהיה הדגם הזה

3. רצוי שיהיה קצת גבוה

4. חדש מהניילון לא יהיה. כנראה נלך על ליסינג או משהו בסגנון

5. לא היברידי/חשמלי

דוגמאות שחשבתי עליהן -

אאוטלנדר
שברולט אורלנדו


מה עוד יש בשוק הזה?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

nirs
01-09-21, 15:49
שנה, מחיר?


Sent from my iPhone using Tapatalk

GodsFather
01-09-21, 15:54
עד 8 שנים ועד 60000 , עם אופציות לחרוג במידה ומדובר בפנינה

Sent from my HD1903 using Tapatalk

Asaf-a
01-09-21, 16:03
הייתי מתחיל בחיפוש עם סיטרואן פיקאסו דיזל
או רנו גרנד קופה/ מגאן סטיישן דיזל


Asaf-a
אסף.א

אבי ביטר
01-09-21, 16:05
אוקטביה.

אם תלך על האופנה החלולה של הג'יפונים (לא באמת גיפונים) מדובר בהרבה חסרונות מול יתרון אחד - קלות הכניסה והיציאה מהרכב.
חסרונות - צריכת דלק, התנהגות כביש, נוחות ועוד.

GodsFather
01-09-21, 16:18
הייתי מתחיל בחיפוש עם סיטרואן פיקאסו דיזל
או רנו גרנד קופה/ מגאן סטיישן דיזל


Asaf-a
אסף.אהן מזדקנות רע...

Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
01-09-21, 16:22
אני פחות הטיפוס האופנתי, אבל תראה רגע את האאוטלנדר שיש לו לכאורה 7 מושבים, מה שמאפשר לי 5 מושבים + בגאז גדול וגובה לכניסה לרכב קצת יותר נוחה מאוקטביה. זו האחרונה באמת נהדרת אבל נמוכה...

יש הערות על השברולט?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

amitaikl
01-09-21, 16:36
קילומטראז' שנתי צפוי?

GodsFather
01-09-21, 16:52
קילומטראז' שנתי צפוי?20 אלף

Sent from my HD1903 using Tapatalk

אבי ביטר
01-09-21, 16:52
אני פחות הטיפוס האופנתי, אבל תראה רגע את האאוטלנדר שיש לו לכאורה 7 מושבים, מה שמאפשר לי 5 מושבים + בגאז גדול וגובה לכניסה לרכב קצת יותר נוחה מאוקטביה. זו האחרונה באמת נהדרת אבל נמוכה...

יש הערות על השברולט?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

האאוטלנדר מרגישה אונייה יחסית לאוקטבייה, צורכת הרבה יותר דלק ולא מרווחת יותר.
רק אם אתה צריך 7 מושבים, אחרת לא הייתי מסתכל לכיוון, אין סיבה.

שברולט אני אישית לא נוגע עם מקל, לא מנסיון אישי, רכבים "טיפשים" מאוד עם עיצוב דוחה, שנכשלים כמעט בכל פרמטר מדיד (כח, צריכת דלק, מרחב פנימי, נוחות). אני מדבר על הפרייבטים לא טנדרים.

מכיר את הבגאז' באוקטביה?

אם בכל זאת תתעקש על הג'יפונים (זכותך), הייתי מכוון לפיג'ו, יש מספר דגמים מוצלחים (מפתיע), או קונצרן פולקסווגן כמובן.

למשל פיג'ו 3008. יש גם דיזל.

yochaytzur
01-09-21, 16:54
סובארו אאוטבק.
מרווח מאוד. 3 כסאות ילדים במושב האחורי בקלות.
בגאז' ענק.
בונוס 4*4 לשטח קל.
אחרי 10 שנים עם כזה.


Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Asaf-a
01-09-21, 17:01
הן מזדקנות רע...

Sent from my HD1903 using Tapatalk

בתקציב נתון תהיינה פחות זקנות מול יפני וקוריאני.
וסביב 100000 גרנד קופה דיזל תהיה צעירה למדי וסוס עבודה, ומזדקנת סטנדרטי.

הפיקאסו זה אכן הימור מסויים, אבל יושבים גבוה ומאוד מרווחת מה שחשוב לפותח השירשור

האורלנדו עם מנוע 1.4 בנזין זה יצור צמא, והרכב מאוד בינוני.

אוטלנדר מאוד בינוני אך מבוקש, באותו תקציב יהיה זקן מול האלטרנטיבות

אוטבק אחלה פתרון, לדעתי מבוקש עקב ה4על4 ולכן תצטרך להתפשר בשנה

Asaf-a
אסף.א

Crabbing
01-09-21, 17:15
לגבי אאוטלנדר -
זה הרכב המשפחתי אצלנו, בגרסא מאובזרת (עור, חישמול וחימום מושבים והנעה כפולה).

בהתחלה שנאתי אותו, בעיקר כי הוא החליף פורסטר ונופל ממנו מאד בתחום הדינמי ולי זה הפריע.

בנוסף, הוא די עגלה. כדי לייצר עקיפה בטוחה אני משתמש במנופי התפעול הידני (הטובים לכשעצמם).

עם זאת, ככל שעובר הזמן אני מבין שזה רכב מאד נוח לישיבה ונסיעות ארוכות (לא יודע אם אלה אותם מושבים בגרסאות הפשוטות).
הגב שלי בעייתי ואין לי בעיה לנהוג בו שעות ארוכות.

אשתי מתה עליו ומבחינתה שיסע אצלנו עד שייגמר.

עוד חסרון - אם אתה מתכנן 3 מושבי בטיחות, השורה השניה תהיה צפופה.
המושב בפורסטר היה שטוח יותר וזה מורגש.


אמינות ואחזקה -
הלך אצלנו מעבה מזגן ועכשיו לדעתי המדחס מתחיל לזייף. שום דבר פה לא זול.
לדעתי הוא אוכל ברקסים בקצב מהיר יחסית.
מעבר לזה, אמין מאד.

צריכת דלק - רכב כבד ועצל עם מנוע 2 ליטר, הברקה גדולה לא תהיה פה.

אנחנו עושים הרבה קמפינג והבגאז׳ מעולה, יחסית לגודל הרכב.
עם זאת, כנראה שהרכב הבא יהיה גדול יותר (סורנטו או סנטה-פה) כדי לקבל עוד קצת נפח.

דרור ברלי
01-09-21, 17:25
עד כמה צריכת דלק קריטית?

כי אם זה לא אישו, היית י אומר לך ללכת על שברולט טראוורס.
שעטנז מאוד מוצלח של קרוסאובר גדול עם מיניוואן. מציע ים של כוח, ביצועי קו ישר מוחצים, מרחב פנימי עצום + בגאז' גדול, נוחות שרק אמריקאית אמיתית יודעת לספק. וככל שהנסיעות יותר ארוכות, ככה יותר נוח.
יש גם AWD - זה לא רכב שטח ואפילו לא ג'יפון, אבל היכולת בשבילים די מפתיעה. אם אין צורך בזה, יש לטראוורס גם דגם הנעה קדמית פשוט וזול יותר.

ההתנהגות? כמו שתצפה מאמריקאית גדולה עם הנעה קדמית: הרבה תת היגוי, זויות גלגול, משקל רציני, אתה כבר מבין שזה לא אוטו להשחזת פניות, אבל עדיין יודע לייצר קצב לא רע.

GodsFather
01-09-21, 19:15
הייתי שמח לטרוורס אבל יש וטו מצד הצודקת....

אוקטביה כאמור היא אופציה אבל נמוכה ולכן היא בעדיפות משנית. אם לא תהיה ברירה "נתפשר", בעדיפות לסטיישן

אגב, יטי? אוטומט, לא ידני.

האאוטלנדר אכן סומן בגלל תא המטען כשמקפלים את המושבים 6-7. לטובת הרבה ציוד קמפינג. התנהגות הכביש שלו סבירה ביותר עבורי, יצא לנהוג באחד כזה מספר ימים בכבישי הארץ, עיר ובינעירוני.

אין צורך במקום ל3 מושבי תינוק/בוסטר.

אאוטבק /טריבקה לא נפוצים בסוכנויות... פורסטר גם לא והוא מבחינתי אידאלי.

הדלק פחות מפחיד אותי אם יש רכב שנותן תמורה. היום אני בין 1:10-12



Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
01-09-21, 19:16
מה לגבי מיני ואן?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

bitfield
01-09-21, 19:24
מצטרף להמלצה על סיטרואן פיקאסו דיזל, הדגם הקצר - 5 מקומות - מאד מרווח חסכוני בדלק ונוח מאד. את הדגם הראשון החזקתי 10 שנים 7- מעל 300000 ק"מ, תענוג של רכב.

Sent from my GM1900 using Tapatalk

Asaf-a
01-09-21, 20:08
אולי כדאי לך לחפור קצת על פורד אדג, פחות פופולרי ולכן שווה לבדוק האם המחיר נוח יותר, אין לי נסיון עם הרכב.

פורד קוגה מאוד נחמד כולל במחיר שוק אבל נראה לי צפוף לדרישות שלך, אחיין שלי רכש כזו מחבר הפורום ומאוד נהנים.


Asaf-a
אסף.א

Crabbing
01-09-21, 20:34
הייתי שמח לטרוורס אבל יש וטו מצד הצודקת....

אוקטביה כאמור היא אופציה אבל נמוכה ולכן היא בעדיפות משנית. אם לא תהיה ברירה "נתפשר", בעדיפות לסטיישן

אגב, יטי? אוטומט, לא ידני.

האאוטלנדר אכן סומן בגלל תא המטען כשמקפלים את המושבים 6-7. לטובת הרבה ציוד קמפינג. התנהגות הכביש שלו סבירה ביותר עבורי, יצא לנהוג באחד כזה מספר ימים בכבישי הארץ, עיר ובינעירוני.

אין צורך במקום ל3 מושבי תינוק/בוסטר.

אאוטבק /טריבקה לא נפוצים בסוכנויות... פורסטר גם לא והוא מבחינתי אידאלי.

הדלק פחות מפחיד אותי אם יש רכב שנותן תמורה. היום אני בין 1:10-12



Sent from my HD1903 using Tapatalk

אם עניין הקמפינג חשוב, הייתי מתאמץ למצוא פורסטר.
נורא כיף שהרכב המשפחתי שלך יכול להגיע טיפה יותר רחוק מהפרייבטים או לאפשר שיטוט ספונטני באיזור.
הייתי מתקשר לסובארו ברזילי בירושלים, הם מוכרים בעצמם כלים טובים שעשו עליהם טרייד-אין, יסדרו לך גם מימון אם צריך.
אני קניתי אצלם שניים, היו זולים משמעותית יחסית לטריידמוביל.
נסה את איציק 054-3331514


Sent from my iPhone using Tapatalk

מוטי ג.
01-09-21, 20:42
אם תלך על האופנה החלולה של הג'יפונים (לא באמת גיפונים) מדובר בהרבה חסרונות מול יתרון אחד - קלות הכניסה והיציאה מהרכב.
חסרונות - צריכת דלק, התנהגות כביש, נוחות ועוד.מישהו יכול להסביר לי, באמת בשיא הרצינות, איך כל רכב שהוא טיפה גבוה יותר ממאזדה 3 נהיה גיפון?
( למען הסר ספק, אין לי טענות לאבי ביטר הוא לא הכתובת)
אני לא מדבר על ויטרה /xv וכו... אלה על ממש פרייבט, אמר לי הנהג מובילית שהביא לי את פיגו 5008, תתחדש על הג'יפ! אמרתי מה גיפ? זה כולה רכב סטיישן מנופח! מה גיפ???!!!
אתמול הייתי בחנות חלקי חילוף הקרובה לביתי, לא משנה איפה, נכנס אחד אמר: צריך וישר לגיב (לא טעיתי) טוסון.
בחייאת.
הפקידה שלנו, לא מפגרת, באמת שלא, יש לה פיגו 3008,כששאלתי איך הוא? אמרה נחמד, אחלה גיפ אבל אני לא ארד איתו לשטח! אמרתי מאוד מקווה שלא.


מה? מי השריש את השטות הזו?
סליחה על חטיפת השרשור

GodsFather
01-09-21, 20:56
תכף דרור יתן משנתו

Sent from my HD1903 using Tapatalk

דרור ברלי
02-09-21, 09:32
לא, אני לא.
מי שבוחר במודע בקרוסאובר (ועוד קורא לו ג'יפ/גיפ/גיב) כנראה זה מה שמגיע לו.

אבי ביטר
02-09-21, 10:01
🤣🤣🤣

קרוסאובר, ג׳יפון, כולכם צודקים.
סתם סמנטיקה כנראה מפרסומות שקריות שחלחלו.

כאמור, קרוסאובר, למעט הכניסה ויציאה מדובר בחסרונות בכל הסעיפים המדידים.
אבל, זאת האופנה כרגע, ואל תבלבלו אותם עם עובדות.

הרכבים האלה פחות נוחים, פחות מהנים לנהיגה, צורכים יותר דלק, ובחלק מהמקרים גם קטנים יותר מהקטגוריה המקבילה במחיר - רכבי מנהלים, שהצטמצמה מאוד לאחרונה.

איזה חלופה קרוסאוברית יש לסקודה סופרב? באותה רמת מחיר.
כח, הנאה, חלל פנימי, צריכת דלק.

נו שוין.
תרבות העדר….זה גבוה, זה גיפ, זה שווה.

מציע לשוב לראות את הסרט שלי - חבר ואח.
הפקות המזרח.
זה הרבה יותר עמוק ממה שנדמה לכם.
תהנו

https://youtu.be/Y47W5mkmzsQ

נמרוד
02-09-21, 10:07
בחייאת אבי, אתה נכנס לסקודה סופרב?

erezgur
02-09-21, 10:30
בחייאת אבי, אתה נכנס לסקודה סופרב?בשביל המוזה.... דיכאון

נשלח מהנייד

אבי ביטר
02-09-21, 10:49
בחייאת אבי, אתה נכנס לסקודה סופרב?



נכנס, נכנס.
וולאק כמו גבר נכנס.

nirs
02-09-21, 11:08
שוב ממליץ על אקספלורר.
וואלה רכב טוב ואמין (אבל חתיכת שתיין…)


Sent from my iPhone using Tapatalk

yochaytzur
02-09-21, 11:47
ממדגם חברים/משפחה/קולגות שמבינים רכבים, ומודעים לכל החסרונות, נראה שהסיבה למעבר לקרוסאוברים (אצלם) היא לא "אופנה", אלא הישיבה הגבוהה. משום מה זה קונה את האנשים...


Sent from my Mi A3 using Tapatalk

bitfield
02-09-21, 12:07
ממדגם חברים/משפחה/קולגות שמבינים רכבים, ומודעים לכל החסרונות, נראה שהסיבה למעבר לקרוסאוברים (אצלם) היא לא "אופנה", אלא הישיבה הגבוהה. משום מה זה קונה את האנשים...


Sent from my Mi A3 using Tapatalkמי שסובל מהגב מברך על הכניסה לקרוסאובר, למרות שאר החסרונות. לגבי צריכת דלק, הצריכה לא בהכרח גבוהה יותר.

Sent from my GM1900 using Tapatalk

דרור ברלי
02-09-21, 12:16
בחייאת אבי, אתה נכנס לסקודה סופרב?


הבעיה לא להיכנס - אלא לצאת

גיא
02-09-21, 12:37
הבעיה לא להיכנס - אלא לצאת

כזה ?

https://youtu.be/1lKuRuou-Qk

הדסופה
02-09-21, 13:17
מי שסובל מהגב מברך על הכניסה לקרוסאובר, למרות שאר החסרונות. לגבי צריכת דלק, הצריכה לא בהכרח גבוהה יותר.

Sent from my GM1900 using Tapatalk

זה תלוי אך ורק בכיסא שיש באוטו ולא בגובה של האוטו
הג’יפ שובר לי את הגב, המוסטנג מפנק, ויש איזה מטר הבדל ביניהם


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
02-09-21, 13:27
כזה ?

https://youtu.be/1lKuRuou-Qk


כן, כזה....;)

כמובן שזה בהגזמה.... סופרב לא נמוכה כמו למבורגיני, וגם אם מדובר באבי ביטר האמיתי (הבחור הזה הוא חתיכת מותג, אין ויכוח) הוא כנראה קצת פחות אההה.... עבה?... מהבחור בסרטון.

כניסה ויציאה נוחות זה משהו שמטריד עם התקדמות הגיל. אני מודה שלעת זקנה אפילו לי יותר נוח להיכנס ולצאת בקודיאק או קוגה מאשר בסופרב או בפוקוס. אם אני חונה צמוד למדרכה ברחוב חד סטרי, אשכרה קשה לי לצאת מהפוקוס. מה שכמובן לא מטריד בג'יפ. אמא שלי בת 80 ופולניה - ואין לה תלונות כשאני מסיע אותה בפוקוס. נכנסת, יוצאת, הכל בסדר, טוב ונוח לה.

אבל מהרגע שסוגרים דלת ונוסעים, כל קרוסאובר תמיד פחות טוב מהפרייבט שהוא מבוסס עליו. אפילו קרוסאובר משובח כמו הקודיאק, אינו בר השוואה לסופרב שהיא מכונית כל כך הרבה יותר טובה ממנו.

לגבי ישיבה גבוהה עם ראש בתקרה והגה אי שם בין הקרסוליים - כבר נטחנו מספיק מילים וקילובייטים על העניין הזה. זה שגוי, זה לא נכון, זה רע לשליטה ברכב. הרוב המוחלט של ישראלים יושב לא נכון מאחורי ההגה בכל אוטו. אבל אלה ישראלים, הם יודעים הכל הכי טוב ואין טעם לנסות לשכנע כי בתכל'ס אין עם מי לדבר.

GodsFather
02-09-21, 17:46
לקחתם את זה רחוק.

אני יודע לשבת נכון

אני מבין את החסרונות של רכב גבוה מול רכב נמוך, בטח ובטח האירופאיות וחווית הנהיגה מול היפניות חסרות החוויה

דלק לא מרתיע אותי

ביקשתי רכב יחסית גדול מפרייבט וגבוה ממנו.

לא חשבתי על אאוטבק, אבל אבדוק לאור מה שנכתב פה.

הייתי שמח לפורסטר אבל יקר מאד ואני לא רוצה רכב ישן/טחון מידי.

מה שמשאיר אותי עם אאוטלנדר כפשרה סבירה.

אין כאן כוונה לרכב שטח במקור אלא רק אם הוא כבר יכול " על הדרך".



Sent from my HD1903 using Tapatalk

Asaf-a
02-09-21, 17:48
אם המידות של פורסטר טובות לך, בדוק פורד קוגה, המון רכב לכסף ומהנה למדי, עם ביקוש בינוני נמוך בשוק


Asaf-a
אסף.א

איל מ
02-09-21, 18:09
אני הופתעתי לטובה מסוזוקי קרוסאובר.
לדעתי קטן מאאוטלאנדר, אבל הרבה יותר מהנה.

GodsFather
02-09-21, 18:26
אני הופתעתי לטובה מסוזוקי קרוסאובר.
לדעתי קטן מאאוטלאנדר, אבל הרבה יותר מהנה.קטן לי. מכיר מהשכנים

Sent from my HD1903 using Tapatalk

grand
02-09-21, 20:45
המליצו לך על פורד אקספלורר ומצטרף להמלצה, תעשה נסיעת מבחן באאוטלנדר ולאחריה באקספלורר כדי שתוכל להבין כמה עצום ההבדל ביניהם, ולא מדובר רק על הגודל, אלא על סביבת הנהג, והנהיגה - חוויה מסוג אחר, רכב שגורם לך להרגיש נינוח, רגוע בטוח.
שווה גם במחיר התפשרות על שנתיים יותר ישן.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

מוטי ג.
02-09-21, 21:14
אווטלנדר דגם חדש או משומש?
הדגם הנוכחי /היוצא הוא רכב אפרורי, משעמם, שיודע לנסוע מפה לשם, אבל הוא לא טוב בכלום.
היה לי כזה חלופי לשבוע, רק חכיתי שייקחו אותו כבר.ומה הקטע של המסך האדום הזה של מיצובישי? ישב מעצב גרפי וחשב איך נוציא לנהג את העיניים בלילה? אה! מסך אדום בולט!
רגע, אדום בלוח שעונים זה לא מסמן תקלה חמורה, לעצור מיד בצד?

dorbh
04-09-21, 00:02
אחותי עברה מאוקטביה לסיאט אטקה.
הישיבה גבוהה יותר ובזה בערך מתסיימים היתרנות.

למשפחה עם שלושה ילדים, האוקטביה הייתה מושלמת מבחינת מרווח פנים ותא מטען, האטקה מרגישה שנמוך רציני.

GodsFather
05-09-21, 18:20
אחותי עברה מאוקטביה לסיאט אטקה.
הישיבה גבוהה יותר ובזה בערך מתסיימים היתרנות.

למשפחה עם שלושה ילדים, האוקטביה הייתה מושלמת מבחינת מרווח פנים ותא מטען, האטקה מרגישה שנמוך רציני.זה לא גולף/ליאון מוגבהת?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
05-09-21, 18:21
המליצו לך על פורד אקספלורר ומצטרף להמלצה, תעשה נסיעת מבחן באאוטלנדר ולאחריה באקספלורר כדי שתוכל להבין כמה עצום ההבדל ביניהם, ולא מדובר רק על הגודל, אלא על סביבת הנהג, והנהיגה - חוויה מסוג אחר, רכב שגורם לך להרגיש נינוח, רגוע בטוח.
שווה גם במחיר התפשרות על שנתיים יותר ישן.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalkכמה שאני אשמח, זה לא יעבור בפיקוד. זה רכב קצת גדול מידי בשבילה....


Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
13-09-21, 17:19
לקחתם את זה רחוק.

אני יודע לשבת נכון

אני מבין את החסרונות של רכב גבוה מול רכב נמוך, בטח ובטח האירופאיות וחווית הנהיגה מול היפניות חסרות החוויה

דלק לא מרתיע אותי

ביקשתי רכב יחסית גדול מפרייבט וגבוה ממנו.

לא חשבתי על אאוטבק, אבל אבדוק לאור מה שנכתב פה.

הייתי שמח לפורסטר אבל יקר מאד ואני לא רוצה רכב ישן/טחון מידי.

מה שמשאיר אותי עם אאוטלנדר כפשרה סבירה.

אין כאן כוונה לרכב שטח במקור אלא רק אם הוא כבר יכול " על הדרך".



Sent from my HD1903 using Tapatalkהלכתי לכמה מגרשים. במקרה היו שם גם פורסטרים ואאוטבקים.

הבעיה העיקרית - ק"מ גבוה.
170-180 אלף לרכבים מ2014 בערך.

חיצונית וגם מבחינת הסלון, נראים שמורים. לא הגעתי לשלב המכני ולא נסעתי באלה ספציפית.

בג'יפ רגיל /טנדר, לא הייתי נרתע. אפילו היה לי יותר מרכב אחד עם כזה ק"מ. אבל משום מה עם סובארו ועוד ממגרש...

מה דעתכם?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

dorbh
13-09-21, 18:08
הלכתי לכמה מגרשים. במקרה היו שם גם פורסטרים ואאוטבקים.

הבעיה העיקרית - ק"מ גבוה.
170-180 אלף לרכבים מ2014 בערך.

חיצונית וגם מבחינת הסלון, נראים שמורים. לא הגעתי לשלב המכני ולא נסעתי באלה ספציפית.

בג'יפ רגיל /טנדר, לא הייתי נרתע. אפילו היה לי יותר מרכב אחד עם כזה ק"מ. אבל משום מה עם סובארו ועוד ממגרש...

מה דעתכם?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

בעיניי זה כמו בכל פרייבט אחר.
האם הייתי קונה דימקס או לנד קרוזר עם 180 אלף ק"מ? כן.
האם הייתי קונה סובארו אימפרזה או מאזדה 3 עם 180 אלף ק"מ? לא.

הפורסטר הוא פרייבט לכל דבר

amirmoshe
13-09-21, 18:48
[emoji1787][emoji1787][emoji1787]

קרוסאובר, ג׳יפון, כולכם צודקים.
סתם סמנטיקה כנראה מפרסומות שקריות שחלחלו.

כאמור, קרוסאובר, למעט הכניסה ויציאה מדובר בחסרונות בכל הסעיפים המדידים.
אבל, זאת האופנה כרגע, ואל תבלבלו אותם עם עובדות.

הרכבים האלה פחות נוחים, פחות מהנים לנהיגה, צורכים יותר דלק, ובחלק מהמקרים גם קטנים יותר מהקטגוריה המקבילה במחיר - רכבי מנהלים, שהצטמצמה מאוד לאחרונה.

איזה חלופה קרוסאוברית יש לסקודה סופרב? באותה רמת מחיר.
כח, הנאה, חלל פנימי, צריכת דלק.

נו שוין.
תרבות העדר….זה גבוה, זה גיפ, זה שווה.

מציע לשוב לראות את הסרט שלי - חבר ואח.
הפקות המזרח.
זה הרבה יותר עמוק ממה שנדמה לכם.
תהנו

https://youtu.be/Y47W5mkmzsQרק ששם הייתה לך פורד סיירה שהייתה של ג'קי לפני... [emoji2]

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Crabbing
13-09-21, 20:31
הלכתי לכמה מגרשים. במקרה היו שם גם פורסטרים ואאוטבקים.

הבעיה העיקרית - ק"מ גבוה.
170-180 אלף לרכבים מ2014 בערך.

חיצונית וגם מבחינת הסלון, נראים שמורים. לא הגעתי לשלב המכני ולא נסעתי באלה ספציפית.

בג'יפ רגיל /טנדר, לא הייתי נרתע. אפילו היה לי יותר מרכב אחד עם כזה ק"מ. אבל משום מה עם סובארו ועוד ממגרש...

מה דעתכם?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

תלוי בציפיות שלך מהרכב.
אני שואף שהרכב הראשי בבית יהיה אמין ב 100%.
פורסטר 2014 עם ק״מ ממוצע אמור להיות על 120,000 ק״מ ויש כאלה שנסעו הרבה פחות.
האאוטלנדר שלנו נקנה בן 6 עם 56,000 ק״מ.
צריך סבלנות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asaf-a
13-09-21, 20:57
פותח השירשור-ראה הודעה פרטית


Asaf-a
אסף.א

GodsFather
26-09-21, 16:32
אז למה בעצם כולם שונאים את הצרפתיות?

מי שלא דיברתי איתו נרתע מהן כמו ממצורעים...

ועם זאת, מלא נהגי מוניות בוחרים בהן לפרנסתם.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

דרור ברלי
26-09-21, 16:49
נהגי מוניות אוהבים צרפתיות כי מנועי הדיזל הצרפתיים מצויינים ואמינים.
הבעיה בצרפתיות היא שגם אם הן אמינות לחלוטין, השוק מונע ע"י דעות קדומות ולא אוהב אותן ואם גם נסעת בהן הרבה, נפילת הערך גדולה ולמעשה אי אפשר להיפטר מהן. להבדיל מטויוטה ושאר מותגי אליל, בצרפתיה אין מה לבנות על החזר חלק מההשקעה.
אתה נוסע בהן עד שהן נגמרות ואז זורק אותן.

מעבר לזה - אין עשן בלי אש. גם בצרפתיות המודרניות עם איכות ייצור טובה יש גם כמה נפילות קשות באמינות מכנית. ראה מנועי ה-TCe טורבו-בנזין 1.2 המחורבנים של רנו-ניסאן-דאצ'יה, בעיות רצועת הטיימינג המתפוררת במנועי הפיור-טק 1.2 טורבו-בנזין של פז'ו-סיטרואן ועוד ועוד. הם כנראה לא מסוגלים להיגמל מהרגלים ישנים.

שמעון.פ
26-09-21, 18:06
שונאים את הרכבים הצרפתים בעיקר בגלל המוסכניכים.
רכב צרפתי בדרך כלל יהיה מסובך לתיקון וגישה גרועה
לפירוק חלפים.
(שמעתי שהגרמנים יותר גרועים)
להחליף אלטרנטור דורש לפעמים לפרק חצי מנוע
(היפנים לעומת זאת שמים דגש על פישוט הליכים)
ובתור בעל רכב צרפתי לשעבר נוכחתי לדעת
שאפילו במוסכי החברה לא תמיד יודעים לטפל ברכבים
כמו שצריך.
השמועה אומרת שהיצרנים הצרפתים מסבכים את הרכב כדי שהטיפולים
יוכלו להיעשות רק במוסכי חברה ואז להרוויח גם על הטיפולים העתידיים.

נהגי מוניות קונים אותם משתי סיבות
1) נוחות הנסיעה ברכבים צרפתיים זו ליגה אחרת ואצל נהג מונית שמבלה
שעות נהיגה מטורפות, זה נקודה קריטית
2) מנועי הדיזל הצרפתיים הם החסכוניים ביותר וזה משמעותי ביותר
לנסועה של נהג מונית.

tomy669
26-09-21, 18:43
במידה ויש כאן אנשים שיש/היה בערב רכב צרפתי עם גיר רובוטי 6 הילוכים, אשמח להמלצות כיצד ליסוע בפקק ועליה עם הרכב על מנת לשמור על הקלאץ' והגיר.
הבנתי שיש תופעה של התחממות תיבת ההילוכים ואז צריך להמתין לקירור ובמקרה הגרוע לבלאי מואץ.

גיא
26-09-21, 18:58
כן …

ממש מרגישים את זה אחרי חצי שעה פקק …
האוטו זורק קלצ׳ והתחושה בכללי לא נעימה.


אני נוטה לפתוח מרווחים גדולים ולא לתת לאוטו לזחול. זה חצי קלצ׳

כשיש מספיק מקום שהוא יחבר מצמד אני סוגר את הפער.


ברכב שכור שהיה לי לא מזמן פורד קטן. אחרי פקק של שעה. כמה קילומטרים יפים מאד. הגיר התחרפן לגמרי. עד כדי שחשבתי שיש תקלה. הקפיץ הילוכים וגמגם. ולא העביר הילוכים כשהיה צריך וכ׳ ( אז גם הבנתי שזה גיר רובוטי עד אז הייתי בטוח שפלנטרי … ) עצירה של כמה דקות. והמשכנו כרגיל.

tomy669
26-09-21, 20:21
כמה נזק יכול להיגרם לקלאץ, אחרי פקק בעליה של חצי שעה בזחילה עם חצי קלאץ' (רובוטי) וריח שרוף של קלאץ' ממכסה המנוע?
צריך לחשוש ממצב המצמד עכשיו או שיכול להחזיק עוד הרבה זמן? פעם ראשונה שזה קרה וגם התקבלה הודעה של התחממות בתיבה.

דרור ברלי
26-09-21, 22:16
ברנו קדג'אר חדש, גיר רובוטי כפול מצמדים, הגיר התחמם בפקק בעלייה בכביש 65 והאוטו סירב להמשיך לנסוע.
חיכינו לא מעט דקות עד שהסכים לחזור לעצמו.
מה עוד חדש?.... גיר רובוטי זה דרעק.
גם האוטו עצמו הוא דרעק. אח כמעט תאום של ניסאן קשקאי שגם הוא דרעק (שם דווקא יש גיר רציף שזה, הפתעה, דרעק בפני עצמו).

דרור ברלי
26-09-21, 22:23
שונאים את הרכבים הצרפתים בעיקר בגלל המוסכניכים.
רכב צרפתי בדרך כלל יהיה מסובך לתיקון וגישה גרועה
לפירוק חלפים.
(שמעתי שהגרמנים יותר גרועים)
להחליף אלטרנטור דורש לפעמים לפרק חצי מנוע.
לא חצי מנוע, רק הרמה על ליפט, הורדת גלגל, ביטנה, ועוד כל מיני עד שמגיעים לאלטנטור.... רנו קליאו 94'.
להחליף נורה ראשית ברנו מגאן לעומת זאת.... ליפט, גלגל, ביטנה, ועוד כל מיני דברים שבתוך הפגוש. ואז מגיעים לאחורה של הפנס.... שעתיים עבודה.
אבל זה בקטנה. להחליף אלטרנטור בפולקסווגן טוארג ניסית?.... מורידים מנוע וגיר וטרנספר ואת כל הפרונט. יש מיתקן מיוחד של היצרן בשביל זה.

(היפנים לעומת זאת שמים דגש על פישוט הליכים)
לא רק היפנים. כולם בעצם. חוץ מצרפתים ובעיקר גרמנים. תנסו לטפל במכוניות של VAG.....

ובתור בעל רכב צרפתי לשעבר נוכחתי לדעת
שאפילו במוסכי החברה לא תמיד יודעים לטפל ברכבים
כמו שצריך.
השמועה אומרת שהיצרנים הצרפתים מסבכים את הרכב כדי שהטיפולים
יוכלו להיעשות רק במוסכי חברה ואז להרוויח גם על הטיפולים העתידיים.
מסבכים היום עניינים כי לא רוצים שאף אחד יחשוב לטפל לבד או במוסך כללי. רק במוסך חברה/מורשה חברה.

נהגי מוניות קונים אותם משתי סיבות
1) נוחות הנסיעה ברכבים צרפתיים זו ליגה אחרת ואצל נהג מונית שמבלה
שעות נהיגה מטורפות, זה נקודה קריטית
2) מנועי הדיזל הצרפתיים הם החסכוניים ביותר וזה משמעותי ביותר
לנסועה של נהג מונית.
הם גם מנועים טובים ואמינים. זה פשוט מאוד, הם מתמחים בדיזלים כי עד לא מ זמן זו היתה הדרישה העיקרית בשוקי הבית שלהם באירופה. תמצאו דיזלים צרפתיים גם בדגמים יפניים רבים.
...

boaz avrahami
26-09-21, 22:36
גיר רובוטי זה מה שיש בפלואנס דיזל או DS7 שיש בסקודה?

אם כן אז אני לא מבין על מה אתם מדברים. כולל פקקים ואפילו גרירה עד 500 קג.
מעל חצי מליון קמ ברכבים האלו כשכל אחד סביב ה 100-120 אקמ.

הפלואנס קצת יותר חלק מהאוקטביה בזחילה אבל שניהם ללא תקלה או תחושת חוסר נוחות.

tomy669
26-09-21, 22:40
כן אבל עם הגיר 6 הילוכים לא ה7 החדש.
באיזה רכבים יפנים יש מנועי דיזל צרפתיים? האם משודכים גם לגירים הרובוטיים שיש בצרפתים?

GodsFather
26-09-21, 23:00
אז מה בסוף? להתרחק מסיטרואן סי4 או לא?

כי מצד אחד זה נראה כמו אחד הרכבים המרווחים שיש, עם מלא תאים ומליון כפתורים ובכלל תא נוסעים משוכלל עם טון פלסטיק שאמורים לעשות את הנסיעה לחוויה נעימה לכל השוהים. כולל פתחי מיזוג פרטניים לנוסעים מאחורה ותא מטען שיכול להכיל שניים שלושה... פילים.

ומצד שני, מרגיש מצועצע קצת ושדברים לא באמת יחזיקו מעמד הרבה זמן, במיוחד עם ילדים ברכב. למשל מגשי אוכל בגב המושבים ואותם פתחי מיזוג

כל זה, לפני המכני שכאמור הדעות עליו חלוקות מאד...

אני לא חושב על ירידת ערך. נחיה עם מה שיש, בין כה קונה בזול יחסית. הדאגה היא בעיקר בטיפולים ותקלות.

אין לי בעיה להמתין לחלק מאירופה אם הוא לא משבית לי את הרכב. לדוגמה - נעילת תא מטען, חיכיתי שבועיים וחסכתי 650 ש"ח...

ואם יש מודלים מסויימים שצריך להתרחק מהם, אשמח לדעת. כמובן בעקבות ידע מבוסס

Sent from my HD1903 using Tapatalk

elibaba
27-09-21, 08:49
מבחינת שימושיות זה לדעתי הרכב בין הכי טובים למשפחה.
מבחינה מכנית - בבנזין 1600 טורבו מדובר במנוע THP "פרינס" שיש לו כמה וכמה מחלות, אישית לא הייתי קונה.
מנוע 1.2 - יש ריקול לרצועת טיימינג מתפוררת, אם בוצע - לא רואה בעיה מיוחדת.
בדיזל המצב טוב הרבה יותר אם כי יש בעיה מוכרת עם משאבת האוריאה שנדפקת בגלל תת לחץ במיכל. הפתרון לזה הוא פקק עם נשם שמקבלים בחינם- תבדוק שפתח מיכל האוריאה הוא עם נשם.

יואב פולס
27-09-21, 08:54
אז מה בסוף? להתרחק מסיטרואן סי4 או לא?
Sent from my HD1903 using Tapatalk

הסיטרואן C4 פיקאסו היא לדעתי המשפחתית הכי טובה בפער עצום על כל היתר. מכבי נתניה ועוד 15 של תחילת שנות ה 80'.
לסיטרואן מנועי דיזל ומנועי בנזין. בדיזל יש ריקול על מיכל האוריאה, כך שמרבית הסיכויים שתקנה כזה שכבר עבר את החלפה, אבל מרביתם שווקו למוניות. באחת הנסיעות שלי במונית כזו הנהג לא הפסיק לקלל את הרכב על התקולות שיש לו. במונית אחרת הנהג לא הפסיק לשבח את הרכב שהוציא חדש מהסוכנות והוא עם 0 תקלות.

הבנזין זה סיפור אחר - מנועי thp156 אלו מנועים לא אמינים עתירי תקלות. לא משהו שלא ניתן להתמודד אבל מיותר להתעסק, כי בשלב מסויים המנועים עברו שידרוג משמעותי בכל נקודות התורפה והוציאו את ה thp165, והוא מגלה אמינות גבוהה מאוד. למעשה 3008 עם המנוע הזה נחטפה מהשוק במחירים מעל מחירון עוד לפני ההשתוללות הנוכחית של היד השניה. אותו מנוע בדיוק תמצא בהמון דגמים עם המון הספקים החל מ 165 כ"ס ועד 225 כ"ס. בכולם הוא מגלה אמינות גבוהה מאוד. (פיג'ו 3008 / 508 / 5008/ 208GTI / 308GT / 3008PHEV ועוד. לא להתבלבל עם ה 308GTI שיש לה מנוע זהה אבל עבר המון שידרוגים כדי להוציא 272 כ"ס).

מבחינת טיפולים - חייבים להקפיד על טיפולים בזמן עם שמנים שעומדים בתקן. הפיקאסו נחטפות יחסית מהר ובמחיר טוב.
יש יוצאות ליסינג. מוסך מומחה למכוניות האלה זה מוסך 'גבע' ברח' תושיה בת"א. (יש גם את 'שאפט' לא רחוק ממנו).
נקודות תורפה - ממיר קטליטי, לא זול בכלל, סולונואידים של תזמון שסתומי יניקה ופליטה, ופורק לחץ מהטורבו. לא ממש יקרים, ואפשר להביא מחול במחיר לא גבוה.
הגיר האוטומטי אגב הוא יפני, אייסין 6 הילוכים, נחשב לאמין מאוד.

שורה תחתונה - המלצה חמה מאוד. להתרחק ממנועי thp156. אישית אני אוהב יותר את דגם החמישה מקומות, בגלל איך שהוא נראה, אבל השבעה מקומות יותר 'שימושי'.
יצא לי לבחון אותו בעבר - לינק (https://car-pad.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa%d7%99%d7% 95%d7%aa/picasso1-6auto/).

אבל כמו עם כל רכב משומש הייתי עושה רשימה של מכוניות שבאות בחשבון - פורסטר / סיטרואן וכד', ודוגם את הלוחות כל הזמן עד שיפול משהו טוב, ומשם מתקדם.

tomy669
27-09-21, 09:16
מוסך נוסף מומלץ מנסיון לטיפול ברכבים צרפתיים-
מוסך "אורן שירותי רכב" שנצא בחולון שאגב, בפעם האחרונה שהייתי אצלו הבנתי כי הוא איש שטח ומטפל גם ברכבי 4×4 ובעיקר בחברת jeep.
אם זה יכול לתרום למישהו..

GodsFather
27-09-21, 11:09
מוסך נוסף מומלץ מנסיון לטיפול ברכבים צרפתיים-
מוסך "אורן שירותי רכב" שנצא בחולון שאגב, בפעם האחרונה שהייתי אצלו הבנתי כי הוא איש שטח ומטפל גם ברכבי 4×4 ובעיקר בחברת jeep.
אם זה יכול לתרום למישהו..טיפלתי אצלו בדאסטר, הוא בסדר

Sent from my HD1903 using Tapatalk

tomy669
27-09-21, 11:20
טיפלתי אצלו כי היה זול יותר בהצעת מחיר משני המוסכים שהמליץ קודמי.

TDI
29-09-21, 02:58
מערכת הטיהור של גזי הפליטה בפיג'ו-סיטרואן של השנים האחרונות נוטה לבעיות.

https://carsforum.co.il/topic/642438-%D7%90%D7%96%D7%94%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%A1%D7%A2-c4-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95%D7% A7%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%9E%D7%A9%D7%90%D7%91%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94/#comments

GodsFather
01-10-21, 11:24
בודק את הדגם MPV COMFORT PK C4 PICASSO בנזין 1.6 2018, לכאורה המנוע 165 כ"ס.
קצת פחות מ120 אל"ק, שזה לא מעט לרכב בגיל הזה אבל עדיין בגבול הסביר בעיני...

משהו לשים לב אליו במיוחד?

חיצונית ותא הנוסעים נראים מצוין.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
03-02-22, 19:05
עבר קצת זמן, השוק משתולל...

אאוטלנדרים נמכרים במחירים מופקעים כאילו היו לחמניות חמות של הצבי

מהצרפתיות ירדתי בשלב זה

פורסטר ואאוטבק ממשיכים להיות יקרים או עם קמ של מונית

מנסה לכוון לקוגה טיטניום 2015 ומעלה
טיגואן
או קיה קארנס


אם יש למישהו משהו לומר על אחד המועמדים, אשמח



Sent from my HD1903 using Tapatalk

erezgur
03-02-22, 19:17
5. לא היברידי/חשמלי

התנאי עדיין תקף גם כיום (יש יותר רכבים מעניינים)?

GodsFather
03-02-22, 20:08
חד משמעית תקף.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

אורי. ס
04-02-22, 10:36
לגבי פורד קוגה כדאי שתרד מהרכב מנועים בעייתים תקרא היו להם התחממויות וסדקים בראש מנוע היה הרבה דיווחים על זה
טיגואן רכב טוב אבל בשטח הגיר עלול להתחמם הגירים של פולקסוואגן ידועים שלא אוהבים להתאמץ

asafk
04-02-22, 10:50
למה ירדת מהצרפתיות? נראה לי תמורה טובה לכסף (ויש סיכוי שבקרוב מישהו שאני מכיר משחרר c5 איירקרוס שמורה מאוד)

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Crabbing
04-02-22, 11:08
למה ירדת מהצרפתיות? נראה לי תמורה טובה לכסף (ויש סיכוי שבקרוב מישהו שאני מכיר משחרר c5 איירקרוס שמורה מאוד)

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

הופתעתי לראות שיש לזה תיבה פלנטרית.
רכב מרשים מאד.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GodsFather
04-02-22, 11:16
לגבי פורד קוגה כדאי שתרד מהרכב מנועים בעייתים תקרא היו להם התחממויות וסדקים בראש מנוע היה הרבה דיווחים על זה
טיגואן רכב טוב אבל בשטח הגיר עלול להתחמם הגירים של פולקסוואגן ידועים שלא אוהבים להתאמץיש ייצוגית וריקול על דגמים משנתונים ספציפיים בהקשר של מערכת הקירור וכמובן הכל תלוי באיך שהתנהלו עם הרכב. את הבעיות האלה מכירים גם מגיפים בריאים ומפורסמים שעדיין נמכרים במחירים הזויים, בסוף הכל שאלה של תחזוקה.

אין לי כוונה לעשות עם הרכבים האלה שטח... לא יותר מכל פרייבט אחר.

הגיר של טיגואן קצת מרתיע אותי כי זה כבר dsg7 שידוע בהיותו עדין... מעבר לזה מדובר ברכב די דומה לגולף רק גבוה.

אסף, אשמח לפרטים על הרכב המדובר, הדגם בכלל והספציפי. על פניו הוא רחוק בתקציב

Sent from my HD1903 using Tapatalk

grand
04-02-22, 13:15
השוק לא משקר, אך לפעמים כן, בנושא סיטרואן ופיג'ו משנת 2017 הם מוציאים תחת היד אולי את הרכבים האמינים ביותר שלא קוראים להם טויוטה, ה 3008 נהנית מביקוש ער ומחיר גבוה, ה c5 איירקוס שלמעשה תאומה זהה מכנית לפיגו עדיין סופגת את מחיר המוניטין הרע שהיה בעבר למותג,
לא מובן מדוע לרכוש פורד פומה או טיגואן משומשת שכאן העתיד הלא ורוד מבחינת אמינות וירידת ערך ידוע מראש.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Crabbing
04-02-22, 13:57
אכן הצלחה, היא ממוקמת בין ה 3008 ל 5008 מבחינת מידות


Sent from my iPhone using Tapatalk

GodsFather
04-02-22, 16:17
שמח שהן מוצלחות והן לא על הפרק בגלל התקציב, בפער שלא מצדיק ללחוץ את החשבון.

אז מה עכשיו?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

raanan
04-02-22, 16:43
אז מה עכשיו?
כדאי שתעלה פה מחדש את הדרישות והתקציב ,
פשוט מרוב עצים (אופס , מילים) ...

GodsFather
04-02-22, 17:44
מה צריך? עדכני

1. מרווח לחמישה אנשים, אפשר יותר אך לא חובה.

2. תא מטען גדול. כמו סטיישן אך לא חייב שזה יהיה הדגם הזה

3. רצוי שיהיה קצת גבוה

4. חדש מהניילון לא יהיה. לא נרתע מיד 3 אבל לא רוצה להגיע יותר מזה

5. לא היברידי/חשמלי

6. תקציב - 60 רף עליון עם אפשרות למתיחה במקרה של פנינה

דוגמאות שחשבתי עליהן -

קוגה (בעדיפות לטיטניום 1.5)
טיגואן 2.0
אאוטלנדר
שברולט אורלנדו
קיה קארנס

מה עוד יש בשוק הזה?

Sent from my HD1903 using Tapatalk



Sent from my HD1903 using Tapatalk

אורי. ס
04-02-22, 18:04
שקלת אולי הונדה crv יש כאלה במחיר שפוי יחסית אומנם סביב שנתוני 2011 ויש שברולט קפטיבה משנתוני 2012 במסגרת התקציב שלך וגם יונדאי סנטה פה בנזין או דיזל נכנסים לתקציב שלך

raanan
04-02-22, 18:05
אם שמת טיגוואן ברשימה, אז אתה מכוון לקרוסאובר,
אז למה לא כמו העדר, טוסון / ספורטאז' ?
ואם רוצים יכולת כביש טובה יותר, CX-5 (צריך לרדת בשנתון).

בפרייבטים, לשקט נפשי (אמינות, בלי טכלוגיות מתקדמות מידיי),
יונדאי אלנטרה (לא מסעירה אבל עושה את העבודה).
מאזדה 3 להתנהגות כביש (למרות שיחסית זה רכב משפחתי קטן)

Crabbing
04-02-22, 19:40
נכנסים בתקציב ספורטאז׳ 2014 ומאזדה CX5 סביב אותה שנה, אבל אני לא משוכנע לגבי תא המטען שלהם.
לי הוא לא מספיק.
יש פה ושם גם אאוטלנדרים בתקציב (יש אחד ביד 2 סביב 100K ק״מ), שם תא המטען מעולה.

Sent from my iPhone using Tapatalk

GodsFather
04-02-22, 21:21
נכנסים בתקציב ספורטאז׳ 2014 ומאזדה CX5 סביב אותה שנה, אבל אני לא משוכנע לגבי תא המטען שלהם.
לי הוא לא מספיק.
יש פה ושם גם אאוטלנדרים בתקציב (יש אחד ביד 2 סביב 100K ק״מ), שם תא המטען מעולה.

Sent from my iPhone using Tapatalkאכן ספורטאז וטוסון רק נראים גדולים אבל בפנים הכל צפוף.

Cx5 רכב נדיר למציאה

אאוטלנדר כאמור יקרים כשהם טובים. אחרת זה כלי שחוט/עתיק/גם וגם.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
04-02-22, 21:22
אם שמת טיגוואן ברשימה, אז אתה מכוון לקרוסאובר,
אז למה לא כמו העדר, טוסון / ספורטאז' ?
ואם רוצים יכולת כביש טובה יותר, CX-5 (צריך לרדת בשנתון).

בפרייבטים, לשקט נפשי (אמינות, בלי טכלוגיות מתקדמות מידיי),
יונדאי אלנטרה (לא מסעירה אבל עושה את העבודה).
מאזדה 3 להתנהגות כביש (למרות שיחסית זה רכב משפחתי קטן)אני מגיע מגולף - רכב שנראה קטן אבל מפתיע בגודלו הפנימי ותא המטען שלו.

מזדה 3 פיצי.

בפרייבטים רק הסקודות מתאימות

Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
04-02-22, 21:26
שקלת אולי הונדה crv יש כאלה במחיר שפוי יחסית אומנם סביב שנתוני 2011 ויש שברולט קפטיבה משנתוני 2012 במסגרת התקציב שלך וגם יונדאי סנטה פה בנזין או דיזל נכנסים לתקציב שלךCrv נדיר או עתיק
קפטיבה קטו
סנטה פה פחות מתאים

Sent from my HD1903 using Tapatalk

grand
04-02-22, 21:28
60 אלף שח.... הממ .. וולוו s60 t5 r-design
יספיק לדור המוצלח מ 2014..
ואם חייבים משהו שנראה גבוה, לצאת מהקיבעון ואולי אללה ירחמו לפזול לכיוון פיאט? 500x נכנסת בתקציב בשנתון גבוהה וקמ נמוך, והאשה תהיה מרוצה.


Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Crabbing
04-02-22, 21:40
אכן ספורטאז וטוסון רק נראים גדולים אבל בפנים הכל צפוף.

Cx5 רכב נדיר למציאה

אאוטלנדר כאמור יקרים כשהם טובים. אחרת זה כלי שחוט/עתיק/גם וגם.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

זה נראה סביר -

https://www.yad2.co.il/s/c/mt7d9v7n


Sent from my iPhone using Tapatalk

GodsFather
04-02-22, 22:19
60 אלף שח.... הממ .. וולוו s60 t5 r-design
יספיק לדור המוצלח מ 2014..
ואם חייבים משהו שנראה גבוה, לצאת מהקיבעון ואולי אללה ירחמו לפזול לכיוון פיאט? 500x נכנסת בתקציב בשנתון גבוהה וקמ נמוך, והאשה תהיה מרוצה.


Sent from my SM-A528B using Tapatalkצריך תא מטען סביר פלוס. אין את זה בפיאט 500...

וולוו מפתה אבל איך המוסכים?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

GodsFather
04-02-22, 22:20
זה נראה סביר -

https://www.yad2.co.il/s/c/mt7d9v7n


Sent from my iPhone using Tapatalkאכן, אנסה.

מחירון 50. מבקש 65... הזיה...

Sent from my HD1903 using Tapatalk

זלמן 1
06-02-22, 23:18
לי יש קיה קארנס 2015, מזה חצי שנה.
אין לי יותר מדי מה לומר עליה (שזה סימן טוב).
סה"כ מרוצה בינתיים, היה קשה מאוד למצוא רכב, היצע נמוך מאוד בזמנו.

GodsFather
06-02-22, 23:21
לי יש קיה קארנס 2015, מזה חצי שנה.
אין לי יותר מדי מה לומר עליה (שזה סימן טוב).
סה"כ מרוצה בינתיים, היה קשה מאוד למצוא רכב, היצע נמוך מאוד בזמנו.תודה על העדכון.

איך הנהיגה? תא המטען?

היכן מטפל?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

tomy669
07-02-22, 00:27
לי יש קיה קארנס 2015, מזה חצי שנה.
אין לי יותר מדי מה לומר עליה (שזה סימן טוב).
סה"כ מרוצה בינתיים, היה קשה מאוד למצוא רכב, היצע נמוך מאוד בזמנו.בנזין או דיזל?
אגב איזה גיר יש להם?

זלמן 1
07-02-22, 16:55
בנזין, גיר רובוטי אם איני טועה (לא בטוח). לגבי תא מטען שהמושבים מאחור פתוחים יחסית קטן, נכנס טיולון מקופל ועוד קצת, כשמושבים 6-7 מקופלים, תא מטען ענק. אפשר גם לקפל כל מושב בנפרד.
הרכב של אישתי אז לא נוסע בו יותר מדי, אין לי גם יומרות בתור מי שנוסע על ג'ימני ביום יום. סה"כ סבבה, סוחב טוב.
מטפל במוסך הקרוב (קדומים).
מוזמן לקחת לסיבוב אם אתה מעוניין, נמצא בשומרון.

GodsFather
08-02-22, 21:04
קצת הולך לאיבוד, רגע לפני שחשבתי שהתמקדתי.

קפצו לי כמה מודעות ביד2 של פיג'ו 5008 2014-2015.
על פניו רכבים שמורים עם קמ נמוך ומחיר בדיחה... אפס סקסאפיל אבל מלא מקום וקמ נמוך.

אני לא יכול שלא לשאול - מה לא בסדר? איפה אני עלול לאכול את הלקרדה?
וזה לפני נסיעת מבחן כמובן.



אם לא הפיג'ו אז יש 2 מועמדים נכון להיום -

קוגה טיטניום 2015. מנוע 1.5 טורבו

טיגואן 2.0 2012 אטמוספרי

לכאורה שניהם 180 כס.

גיר לא רובוטי 6 הילוכים

קמ דומה וסביר

לשניהם מערכת הנעה מרובעת.

הפורד מרווח ומפנק יותר ועם מערכות בטיחות מתקדמות יותר וכמובן צעיר יותר אבל יקר בעשירייה ואני לא יודע על מקום אמין לטיפול בשביל להבין טווחי מחירים במוסך.

הטיגואן קשיש יותר אבל מוכר יותר עבורי וכנראה גם בשוק, כמעט מכל בחינה. למעשה הגיל מדאיג יותר מכל.




Sent from my HD1903 using Tapatalk

asafk
08-02-22, 21:28
פז'ו 5008 התחלף מנוע בערך סביב השנתון הזה. מנוע ב.מ.וו שנחשב לכישלון או מחדל או פאדיחה - אבל שורה תחתונה חרא.
דגמי ה 165 החדש יותר נחשבים טובים והמחיר קופץ.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

GodsFather
08-02-22, 22:30
פז'ו 5008 התחלף מנוע בערך סביב השנתון הזה. מנוע ב.מ.וו שנחשב לכישלון או מחדל או פאדיחה - אבל שורה תחתונה חרא.
דגמי ה 165 החדש יותר נחשבים טובים והמחיר קופץ.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk156 או 165?
למשל 2015 , premium pk



Sent from my HD1903 using Tapatalk

Asaf-a
08-02-22, 22:32
156 כס הם הלא מוצלחים


Asaf-a
אסף.א

GodsFather
09-02-22, 09:25
אחלה, ירדו מהפרק.



Sent from my HD1903 using Tapatalk

dorbh
09-02-22, 09:57
האאוטלנדר מרגישה אונייה יחסית לאוקטבייה, צורכת הרבה יותר דלק ולא מרווחת יותר.
רק אם אתה צריך 7 מושבים, אחרת לא הייתי מסתכל לכיוון, אין סיבה.

שברולט אני אישית לא נוגע עם מקל, לא מנסיון אישי, רכבים "טיפשים" מאוד עם עיצוב דוחה, שנכשלים כמעט בכל פרמטר מדיד (כח, צריכת דלק, מרחב פנימי, נוחות). אני מדבר על הפרייבטים לא טנדרים.

מכיר את הבגאז' באוקטביה?

אם בכל זאת תתעקש על הג'יפונים (זכותך), הייתי מכוון לפיג'ו, יש מספר דגמים מוצלחים (מפתיע), או קונצרן פולקסווגן כמובן.

למשל פיג'ו 3008. יש גם דיזל.


חולק עלייך. ניסיון מעולה עם שברולט ספארק (הדגם שיצא ב2018)... רכב זריז, זול לאחזקה, עשיר באבזור שנותן לדעתי נוק אאוט למתחרות הישירות.
היתרון (או חסרון, תלוי מאיפה מסתכלים) של שברולט הוא אובדן ערך גבוה.

Crabbing
09-02-22, 10:46
לדעתי, אתה צריך לשים את האצבע על מה הכי קריטי לך.
נוחות? עידון? אמינות\שרידות מוכחת?
הצרפתיות, גם אם בשנתונים האחרונים (נניח 5008 מודל 2018 ומעלה) מציגות אמינות יפה, לדעתי עוד חלה עליהן חובת הוכחת השרידות.
לא אומר שלא ישרדו, השאלה אם אתה רוצה להיות זה שינסה.
הדור שלפניה (עד 2016) משמשים מוצגי רחוב מאובקים בעיקר.
גם C4 ופיקאסו שנחשבו מוצלחים מאד כבר בדורות קודמים, לא נשארים על הכבישים כמו היפניות.
לאחותי היתה אחת שנגרטה והוחלפה בסובארו B4 זקנה ממנה.
קוגה? לא מכיר וכנראה יש לזה סיבה.
לעומתם, פורסטר גם מ 2012 לא הייתי חושש לקנות, אם מטופל כמו שצריך.
המחיר מבאס אבל אם אתה חייב רכב, מה תעשה?

המחירים מבאסים, אני יודע, אני מרחרח גם.
זאת אחת הסיבות שאנחנו כרגע ״מדלגים״ על החלפה וממשיכים עם האאוטלנדר 2013 עוד כמה שנים.

במקומך, הייתי בודק את זה: (אולי תצליח להתמקח)

https://www.yad2.co.il/s/c/umhj8lnq

זה דגם מוצלח מאד כרכב משפחתי, מנסיון.
חלונות ענקיים, מרווח, אמין, מתנהג טוב ויודע לעשות שבילים מצוין.


אם אתה מוכן להתפשר על פחות עידון, חכה להזדמנות על הדגם הקודם (עד 2012).
צצים כאלה מדי פעם עם ק״מ נמוך, מנסיון של חברים ומשפחה, זה אוטו שלא מת.


Sent from my iPhone using Tapatalk

דור אריאל
09-02-22, 11:04
רנו גראנד קופה דיזל

מנוע עם כוח ותא מטען גדול מאוד

Asaf-a
09-02-22, 11:26
רנו גראנד קופה דיזל

מנוע עם כוח ותא מטען גדול מאוד

ואם תמצא את גרסת המגאן סטיישן דיזל, עוד יותר טוב.


Asaf-a
אסף.א

GodsFather
09-02-22, 12:45
הצרפתיות לא על הפרק. אלה שמומלצות לא בתקציב ואלה שלא מומלצות לא מצדיקות את הסיכון אפילו שפער המחיר משאיר לי מספיק לעוד מנוע/גיר.

פורסטרים יש בשפע בלוחות אבל עם 200 אלף קמ ומעלה או שוב בתקציב שחורג משמעותית ממה שהגדרתי. כנל אאוטבק.

קוגה לא מוכר בשוק כי תג המחיר (180 בערך) + מוניטין שנוי במחלוקת של פורד בתקופת הכניסה היו לרעתו מול המתחרים. אבל כשבודקים את הרכב לעומק מגלים שבסהכ יש פה הזדמנות, גם בדגם הטרנד וכמובן בטיטניום. הוא עבר שינוי ב2015 במנוע וכאמור ריקול על מערכת הקירור.
גם באתר בחנו אותו. לא שיש לי כוונה להתייחס אליו כאל רכב עם יכולות שטח.

הטיגואן יושב על המוניטין של המשפחה שלו ובמקרה הזה גם הגיר בדגם המדובר הוא מאלה שבסדר ולא הידועים לשמצה. מזכיר את הדגמים הטובים של אחיו הגדול.

יש את שברולט אורלנדו שהדעות עליה חלוקות - רכב גדול וזול באופן מחשיד. יש שם משהו עם המנוע 1.4 טורבו שלא ברור אם לא אמין או רק חלש לרכב ואולי זו פיקציה... מעבר לזה מדובר ברכב יחסית פשוט.

בסוף מחפש רכב בגודל בינוני, בדגש על תא מטען גדול יחסית עם העדפה לדלת חמישית בתקציב של עד 60 אשח. אני רק קצת יותר בררן וגם בדקתי לא מעט דגמים במגרשים וגיליתי שהם לא כמו שכתבו עליהם.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

asypeer
09-02-22, 13:09
אני רק שאלה, כשמדברים על שוק היד השניה שהשתגע עד איזו רמה מדובר?
פירסמתי את הרכב של אמא שלי למכירה (ג׳וק 2013, יד ראשונה, 78 אלף קמ) - מצב חיצוני 8/10 פנימי 10/10
פירסמתי ב40 לפני שבוע - המון פניות ורוב הליצנים ירו ״30 בא עכשיו״ או שלא התקשרו (מהפייסבוק)
בסוף איזו גברת נחמדה בדקה את הרכב במרכז הסליקה של הביטוח, סמכה על פרצופי האשכנזי והציעה 39
לי נשמע מחיר הוגן לשנינו. המחירון סביב 40 ולרכב יש טסט ביוני ומצבר מ2017.
הייתכן שרכבים לא-הכי-מבוקשים כמו הג׳וק לא נהנים מהמגמה הזאת?

לגבי נושא השרשור - אני שנתיים עם אוקטביה 1.5 טורבו. מאוד מרוצה אבל כרכב פרטי הייתי בודק עלות שיפוץ מכנוטרוניק - נקודת הכשל היקרה שלו.
חסכוני מאוד (1:14) ותא מטען ענק.

Sent from my iPhone using Tapatalk

GodsFather
09-02-22, 13:38
אוקטביה אכן נבחנת כאופציה בלית ברירה.

השוק מתפלץ. תראה פה בשרשור דוגמה למיצובישי - מחירון 50, רוצה 65...



Sent from my HD1903 using Tapatalk

yochaytzur
10-02-22, 00:05
הצרפתיות לא על הפרק. אלה שמומלצות לא בתקציב ואלה שלא מומלצות לא מצדיקות את הסיכון אפילו שפער המחיר משאיר לי מספיק לעוד מנוע/גיר.

פורסטרים יש בשפע בלוחות אבל עם 200 אלף קמ ומעלה או שוב בתקציב שחורג משמעותית ממה שהגדרתי. כנל אאוטבק.

קוגה לא מוכר בשוק כי תג המחיר (180 בערך) + מוניטין שנוי במחלוקת של פורד בתקופת הכניסה היו לרעתו מול המתחרים. אבל כשבודקים את הרכב לעומק מגלים שבסהכ יש פה הזדמנות, גם בדגם הטרנד וכמובן בטיטניום. הוא עבר שינוי ב2015 במנוע וכאמור ריקול על מערכת הקירור.
גם באתר בחנו אותו. לא שיש לי כוונה להתייחס אליו כאל רכב עם יכולות שטח.

הטיגואן יושב על המוניטין של המשפחה שלו ובמקרה הזה גם הגיר בדגם המדובר הוא מאלה שבסדר ולא הידועים לשמצה. מזכיר את הדגמים הטובים של אחיו הגדול.

יש את שברולט אורלנדו שהדעות עליה חלוקות - רכב גדול וזול באופן מחשיד. יש שם משהו עם המנוע 1.4 טורבו שלא ברור אם לא אמין או רק חלש לרכב ואולי זו פיקציה... מעבר לזה מדובר ברכב יחסית פשוט.

בסוף מחפש רכב בגודל בינוני, בדגש על תא מטען גדול יחסית עם העדפה לדלת חמישית בתקציב של עד 60 אשח. אני רק קצת יותר בררן וגם בדקתי לא מעט דגמים במגרשים וגיליתי שהם לא כמו שכתבו עליהם.

Sent from my HD1903 using Tapatalkאאוטבק עם 160 אלף קמ, הגבהה ומיגון. שלי [emoji16]

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 22888&share_tid=122888&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app



Sent from my Mi A3 using Tapatalk

מיכה100
10-02-22, 04:19
אני רק שאלה, כשמדברים על שוק היד השניה שהשתגע עד איזו רמה מדובר?
פירסמתי את הרכב של אמא שלי למכירה (ג׳וק 2013, יד ראשונה, 78 אלף קמ) - מצב חיצוני 8/10 פנימי 10/10
פירסמתי ב40 לפני שבוע - המון פניות ורוב הליצנים ירו ״30 בא עכשיו״ או שלא התקשרו (מהפייסבוק)
בסוף איזו גברת נחמדה בדקה את הרכב במרכז הסליקה של הביטוח, סמכה על פרצופי האשכנזי והציעה 39
לי נשמע מחיר הוגן לשנינו. המחירון סביב 40 ולרכב יש טסט ביוני ומצבר מ2017.
הייתכן שרכבים לא-הכי-מבוקשים כמו הג׳וק לא נהנים מהמגמה הזאת?

לגבי נושא השרשור - אני שנתיים עם אוקטביה 1.5 טורבו. מאוד מרוצה אבל כרכב פרטי הייתי בודק עלות שיפוץ מכנוטרוניק - נקודת הכשל היקרה שלו.
חסכוני מאוד (1:14) ותא מטען ענק.

Sent from my iPhone using Tapatalkאני מוכר עכשיו אוקטביה 1400 2017 במצב כנ"ל (הדגם המאובזר וכמובן מתוחזקת פיקס).
כמו שהדברים נראים לא אצליח להוציא יותר מהמחירון.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

-->