צפייה בגרסה מלאה : דרושה המלצה לתרסיס נגד חלודה/פותח ברגים חלודים
לקראת החלפת תושבות מרכב בקרוב.
צריך לעשות פורפליי סבלני וממושך לברגים העתיקים שבוודאי חלודים/תפוסים. לא רוצה לשבור ברגים בתוך התושבות.
מחפש משהו חזק/חודר יותר מ-WD40 ודומיו, ואם אפשר כזה שלא מתנדף מהר אלא משאיר נוכחות ומשמן את ההברגות.
יש חיה כזאת?
https://www.polytronisrael.com/%d7%aa%d7%a8%d7%a1%d7%99%d7%a1-%d7%a9%d7%9e%d7%9f-%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a8/
זה עשה פלאים בכל מיני סיטואציות יותר יכל מוצר אחר....
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
כל החומרים מהמשפחה הזו של שמן חודר מכילים חומצה (שמטפלת בחלודה) + חומר מנדף (שהחומצה לא תישאר) + בסיס (שמנטרל את החומצה) + חומר סיכה לשימון.
אז כולם מתנדפים מהר בהגדרה כדי לא לעשות נזק.
אני מאוד מרוצה מהחומר ש'זוקו' מוכרים (תרסיס בפחית אדומה עם מכסה צהוב) כי יש בו יחסית מעט חומצה והרבה שמן. אם אתה זוכר עבדנו איתו בשחיטות ועבד מעולה בטווח של דקות מהריסוס.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הכוונה לזה?https://www.zoko.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A8---%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-
https://www.polytronisrael.com/%d7%aa%d7%a8%d7%a1%d7%99%d7%a1-%d7%a9%d7%9e%d7%9f-%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a8/
זה עשה פלאים בכל מיני סיטואציות יותר יכל מוצר אחר....
Sent from my SM-G781B using Tapatalkמחזק.
מכיר מקרים שזה עשה עבודה ששום דבר אחר לא שחרר. כולל חימום.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הכוונה לזה?https://www.zoko.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A8---%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-בדיוק זה
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא תרסיס, אבל הפתרון הטוב ביותר, שישמור לך על המתכת - תערובת של סולר עם שמן 9105 ביחס של 1:1.
ומי שלא גר בצהל. מהיכן ישיג 9105?
יצא לי לעשות עבודה עבור מהנדס שמנים מבוגר פנסיונר של פז. סיפר לי שהוא פיתח את ה9105.
תבדוק בפז שמנים אם יש להם מקבילה אזרחית
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
ומי שלא גר בצהל. מהיכן ישיג 9105?
WD40 ודומיו?
מזכיר לך שהספריי 9105 מתאדה במהירות דומה למדי ל-WD.
זאת לא היתה שאלה אמיתית.
אני מאמין ש9105, בתצורתו הנוזלית לא שונה בהרבה משמן לנשק שנמכר באזרחות, וששמן (טוב) שמיועד למטרה שצוינה, יהיה טוב ממנו.
אני מדבר על ברגים שלא נפתחו 26 שנה, כן?....
(כלומר אולי הוחלפו תושבות מתישהו, מי יודע... אני קטן-אמונה ידוע, והנחת היסוד שלי היא שמעולם לא הוחלפו)
דרוש משהו שמצד אחד אגרסיבי וחודר חזק. ומצד שני שלא יאכל את האוטו......
מנסיוני WD40 ושמנים לנשק למיניהם הם כמו כוסות רוח. ננסה את הפוליטרון וגם את ההוא של זוקו ונראה מה.
דרור טיפ נוסף
תנקה עם מברשת את ההברגה שבולטת מהאומים
זה מה זה מבעס שהצלחת לפתוח את האום, אבל בגלל גרגר חול סורר האום נתקעה.
ואת זה שמן לא ישחרר
בועז
זה לא אומים. האום מחובר ל"כיס" בריצפת הבודי, והבורג נכנס מלמטה ומהדק אותו לשילדה. זה גם למה קשה לגרום לשמן להגיע להברגה.
במקומות שאפשר להיכנס מהצד עם צינורית דקה, ניחא. אחרי שחופרים שם עם מברג בכל הבוץ שהתקשה שם 20 ומשהו שנה.
אלה ברגי פלדה מסיביים, אבל כל כך הרבה שנים והצטברות החלודה עושים בהם שמות. אחד כבר שברתי בלי להשקיע כוח רב מדי.... מזל שנשאר גדם בולט מספיק לפרויקט החליצה שלו.... אז עכשיו אני בסאגה מתמשכת של ריסוס שמנים חודרים.
התרסיסים לא יכולים להזיק, אבל הם מוגבלים כמו שציינת. המפתח להצלחה הוא לא לשבור - כלומר לעבוד עם כלי ידני, לא אימפקט, ולוותר לפני שנגזר הבורג. והמפתח השני זה חימום. מבער גז פשוט של "קרם ברולה" עובד טוב.
ehudzeelim
09-09-21, 20:42
1) סולר
2) שמן ברקס מעורבב עם שמן גיר אוטומטי - אבל להיזהר על הבודי
3) הנוזל שיש בשנאים של חברת חשמל.. אבל זה לא בריא.
שמת ידייך על פוליתרון?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תערובת חצי/חצי של אציטון עם dextron3 עושה פלאים.
מוני אורבך
10-09-21, 07:58
כמו שאמר נמרוד, המפתח הוא חום.
וסבלנות הרבה סבלנות.
ראשית נקה טוב טוב את האזור מכל הבוץ חלודה וכל מה שיש שם שלא קשור.
אז רסס ב WD40 חכה זמן נקה עם מברשת ברזל ואז שוב wd40
נקה את הכול מהתרסיס ואז תתחיל לחמם, והרבה.
כמה? עד הכי גבוה שאפשר בלי לשרוף הכול, אני הגעתי גם למצבים של בורג אדום בהיר.
אז חכה שיתקרר. אל תקרר אותו ! השוק התרמי עלול לסדוק אותו.
רסס wd40 ונסה להזיז את הבורג בתנועות עדינות וקטנות בלי הרבה כוח ימין ושמאל.
לא זז בכלל? חמם שוב ושוב באותו אופן עד שיזוז
ברגע שמתחיל לזוז שתמשיך בתנועות עדינות הולכות וגדלות ימין ושמאל, תוך העדפת הצד לפתיחה.
לרוב התהליך הזה עובד.
יש כאלו שדוגלים אחרי חימום בקירור הבורג, יש אפילו תרסיס מיוחד שעושה זאת.
זה נותן יותר מרווח בין הבורג לאום לפתיחה.
לא ניסיתי כי אין לי תרסיס כזה.
האומים הם פלטות בתוך כלוב פח. אם הם מתחילים להסתובב בתוך הכלוב כל התיאוריות לא יעזרו.
בטח כאשר אין גישה לניקוי מכני של ההבאגה מעל האום.
לכן כמה ימי ריסוס וחדירת החלודה זה הצעד המקדים ההכרחי וכל השאר..... מזל.
אגב דרור, כבר נאלצתי לפתוח "חלון" בריצפה של סופה להגיע לתושבת בודי שהסתובב חופשי. זה יכול להיות פיצ'ר מעניין לפתוח ככה מראש. פחות מלחמות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תפתח חלון מעל התושבות. גם ככה הכול שם חלוד. לפחות תוכל לנקות כמו שצריך ולשים חומר משמר.
זהו, שהריצפה אצלי נקייה מחלודות ואף אום לא מסתובב.
אבל חלק מהברגים כנראה חלודים ותפוסים.
boaz avrahami
10-09-21, 22:26
אם לא הולך בנחמדות ובהנחה שאני מבין כיצד העסק בנוי אז תקפד ראשי הברגים וכשהבודי בחוץ תחתוך את הברגים לקו אפס ותקדח אותם ואז עם מברז חליצה כאשר כבר אין לחץ כלפי האומים הם יקרסו לתוך מרכז החור כמו חמאה.
בסיום תעביר מברז לניקוי ותרכיב עם ברגים חדשים בעלי ציפוי איכותי.
לא תמיד צריך לשבור שיניים עם ברגים.
זהו, שהריצפה אצלי נקייה מחלודות ואף אום לא מסתובב.
אבל חלק מהברגים כנראה חלודים ותפוסים.הרצפה לא מעניינת, החלק הפנימי שלה והקופסא שבה האום נמצא, כנראה חלודה ומלאה בגאנק. אם וכאשר אשפץ את הגיפ שלי, אני בטוח הולך לפתוח חלונות לתושבות וכמובן לייצר מכסה תואם.
כמו שאמר נמרוד, המפתח הוא חום.
וסבלנות הרבה סבלנות.
ראשית נקה טוב טוב את האזור מכל הבוץ חלודה וכל מה שיש שם שלא קשור.
אז רסס ב WD40 חכה זמן נקה עם מברשת ברזל ואז שוב wd40
נקה את הכול מהתרסיס ואז תתחיל לחמם, והרבה.
כמה? עד הכי גבוה שאפשר בלי לשרוף הכול, אני הגעתי גם למצבים של בורג אדום בהיר.
אז חכה שיתקרר. אל תקרר אותו ! השוק התרמי עלול לסדוק אותו.
רסס wd40 ונסה להזיז את הבורג בתנועות עדינות וקטנות בלי הרבה כוח ימין ושמאל.
לא זז בכלל? חמם שוב ושוב באותו אופן עד שיזוז
ברגע שמתחיל לזוז שתמשיך בתנועות עדינות הולכות וגדלות ימין ושמאל, תוך העדפת הצד לפתיחה.
לרוב התהליך הזה עובד.
יש כאלו שדוגלים אחרי חימום בקירור הבורג, יש אפילו תרסיס מיוחד שעושה זאת.
זה נותן יותר מרווח בין הבורג לאום לפתיחה.
לא ניסיתי כי אין לי תרסיס כזה.
לא נותר לי אלא לחזק.
מספר מחזורי חימום פשוט מרופפים את הקורוזיה/חלודה.
אני משתמש ב-W40 רגיל לריסוס וצינון.
להמנע מהפעלת כוח רב או עבודה ממושכת עם אימפקט כי יש מצב לזגירת הבורג.
boaz avrahami
11-09-21, 12:42
הרצפה לא מעניינת, החלק הפנימי שלה והקופסא שבה האום נמצא, כנראה חלודה ומלאה בגאנק. אם וכאשר אשפץ את הגיפ שלי, אני בטוח הולך לפתוח חלונות לתושבות וכמובן לייצר מכסה תואם.
לפני שאתה מתחיל את שיפוץ הג׳יפ שלך תמסור דש למשיח.
וכמובן שעד שתשפץ יהיו שם כבר חורים טבעיים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.