צפייה בגרסה מלאה : החללית הפסיקה לקרר lr4 מזגן שבק
אז פירקתי את הפגוש הקדמי והפנסים והגריל בשביל לטפל בקוסמטיקה.
ושטפתי את העסק.
וחבר הרכיב חזרה.
ועכשיו- אם או בלי קשר- המזגן לא מקרר.
מפוח עובד
נורת ac דולקת
מדחס לא נכנס לעבודה וקור אין.
משהו טריוויאלי לבחון לפני שהולכים למאסטר?
מדחס מקבל חשמל?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לא יודע אם זה קשור לארוע שלך, אבל יש בעיה ידועה עם הסוויטצ' שמכניס את המדחס לפעולה. אצלי לוקח איזה דקה שתיים עד שהוא מתחיל לעבוד, ואז (ובהתנעות חוזרות באותה נסיעה) עובד כמו חדש.
תעשה נסיעה ותראה, אולי הוא פתאום יחזור לתחיה.
אם זו באמת הבעיה והסוויטצ' שבק סופית הדיעות בפורום האוסטרלי חלוקות האם ניתן לשפץ את המדחס או שחייבים חדש.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
שלום
צריך להתחיל מהדברים שעשיתם.
האם חיברתם את כל המחברים החשמליים שניתקתם?
בהנחה שעבדתם בזהירות רוב הסיכויים שהשארתם משהוא מנותק.
אלון
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה יוניט חום מנוע?
הוא משבית מזגן?
אין חיווי לתקלות.כלשהן בסורק.
לגבי המדחס
אבדוק
אם אגלה איפה הוא..... ואצליח איכשהו להגיע.
נשימה לגנירולוג האוטו הזה...
למה יוניט חום מנוע?
הוא משבית מזגן?
ברכבים מסויימים כן, אין לי היכרות עם חלליות מודרניות ...
בהרבה מקרים יש מייבש בחלק הקדמי ועליו פרסוסטט, או בקרבתו....ייתכן וניתקתם ולא חיברתם חזרה?
boaz avrahami
04-09-21, 22:12
ברכבים מסויימים כן, אין לי היכרות עם חלליות מודרניות ...
מה שאתה מכיר מהג׳יפ הוא חיישן לחץ. יושב על צינור הגז ואפשר לקצר אותו ולראות עם הקלאץ של המדחס נכנס לפעולה.
לא, מה שאני מכיר זה יוניט חום שמנטרל את המזגן כשהמנוע מתחמם.
boaz avrahami
04-09-21, 23:00
לא מוכר לי כזה.
אני מכיר חיישן לחץ שמנטרל את המדחס כאשר לחץ הגז נמוך. זה משותף לרוב כלי הרכב שנתקלתי בהם. לפי מה שאני רואה קיים ב LR4 גם.
בנוסף אמור להיות חיישן חום שיושב על המעבה ( הרדיאטור מזגן החיצוני שצמוד לרדיאטור של האוטו).
בדיקה שכל הקונקטורים חוברו חזרה היא הבדיקה הראשונה שהייתי עושה.
מצטרף להמלצות לבדוק מחברים אבל, בנוסף.
אני לא יודע עם איזה קורא תקלות אתה עובד, אבל שלי לא רק נותן תקלות אלא יודע לעבור על רוב המערכות ברכב ולתת אינדיקציה על מצבן (מאוורר עזר עובד לא עובד, מדחס מזגן עובד או לא, פיקוד קלאץ' וכו...).
קשה לי להאמין שסורק רציני עולה 500 שח כמו שעלה כאן בשרשור אחר (אולי אני טועה). אצלי באוטו, שהוא סוג של ילד מפגר לעומת החללית, סורק שיודע באמת לעבוד עם האוטו עולה בין 1000 ל2000 (לפחות כשאני קניתי).
עכשיו, אמנם אני בור ועם הספר בדיסקו 3/4, אבל המלצתי למי שנוסע בחללית, היא, שיתארגן על כלי עבודה מתאימים. סורק הוא אחד הכלים החשובים בארגז הכלים.
אולי השרשור הזה יעזור לך (מתיש למדי האמת), מדברים שם מתישהו גם על פירוק המדחס.
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Eaulro%2Eco m%2Fafvb%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D283253&share_tid=283253&share_fid=669&share_type=t&link_source=app
אגב לדייק את הפוסט הקודם שלי לא מדובר בסוויטץ' אלא ב variable displacement valve של המדחס.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
התחברתי עם ה nanocom
האמת שהוא מספר מעט מאוד בייחס למה שהייתי קורא עם סורק בגראנד...
זה אוטו מרגיז.
תקלות אין
פרמטרים רלוונטיים למזגן אין.
אני חושב, מקווה, מתפלל שזה קונקטור כלשהו או חיישן על הרדיאטור.
אבל אני עיוור וירוק מידי.
אלך למאסטר.
null
אני לא חושב שזה המקרה.
פתאום נעלם הקירור.
תודה רבה בכל מקרה!
הסבר בתמונות-גוגל כרגע בחופשה
- - - Updated - - -
המשך
בודקים FUSE 11-ENGINE BAY(אולי נשרף) וממסר R14.....
בוקר טוב
החשוד העיקרי הוא מה שסימנתיhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20210905/44f5a7ba926aff8f3aa8787eb81d8e99.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
בוקר טוב
החשוד העיקרי הוא מה שסימנתיhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20210905/44f5a7ba926aff8f3aa8787eb81d8e99.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
ambient temperature sensor
ברגע שהוא מנותק-ATC חושב שטמפ בחוץ=מינוס 40
מדחס במצב כזה בחיים לא יכנס לעבודה
לא מצאצי פיוז שרוף כלשהו ברכב.
רק פיוז מצית שהוחלף.
גיליתי שהפיוזים בתוך הקבינה מתחבאים במיקום רע מאחורי תא הכפפות.
הלכתי הבוקר למאסטר רמי.
שזו הזדמנות לומר תודה על הכל!
בדיקה קצרה לא העלתה בעיה חשמלית כלשהי.
הביא את המוצצת, המכונת גז כן....
ועכשיו אני מתפלל שיחזיק לאורך זמן. ואם לא נחפש דליפה.
אעדכן בהמשך. מתחייב.
על הדרך
הבוקר התעוררתי והרדיו לא מגיב מהמקשים רק מההגה עובד.
החללית הזו מתחילה לשגע את ראבי...
תודה לכולם!!!
boaz avrahami
05-09-21, 12:56
תתחדש.
נראה שהכיף עוד לפניך
מאחורי תא הכפפות יש 2 FUSE BOXES
null
מה זה כיף... אוף....
אפשר לשנות את שם השרשור - "האם אני ראוי לחללית?....................."
האמת
חללית מצטיירת לי כמשהו מתקדם וחכם.
בהחלט לא בטוח שאני ראוי........
הכרכרה הבריטית נהינית מהנדסה ייחודית ושונה.
בנייה מאוד מסובכת.
הנדסת אנוש מעולה לנוסעים ולנהג.
אבל אני לא מרגיש נכון לרגע זה שהיא חכמה יותר או מתקדמת יותר מרכבים אחרים מאותם שנתונים...
אין ספק שזו חוויה אחרת.
עוד שנתיים אגיד לכם כמה זה כאב ואם זה היה שווה...
אולי זה רק חבלי לידה.
אולי גם אני אראה את האור.
אפתח שרשור מסודר.
מחמישי האחרון האוטו מאבד יכולת קירור.
כלומר הניסוי לא הצליח ובורח גז בקצב שמחייב מציאת הדליפה.
לקחתי מחבר סניפר בשקל מעלי אקספרס.
ועברתי על הצנרת והמחברים שאליהם הצלחתי להגיע .
הוא נתן התראה רק בשני הוונטילים.
יש סיכוי שאכן זה מקור הדליפה??
ניתן להחליף להם את הבפנוכו?
תודה!
מבאס...
boaz avrahami
02-10-21, 17:57
בעיקרון ונטילים ניתן להחליף אבל לפני הכול תבדוק התאמה בין הסניפר לבין הגז שיש אצלך.
ובכלל תבדוק אם הגז שיש לך הוא לא 1234 שהוא יקר מאוווד
חלק מהוונטילים לזכרוני שקועים ואפשר ממש למלא בהם מים ולראות בריחת בועות. אם לא מי בועות יתכן ויעזרו. תראה שחרור ממש איטי של בועות.
אולי פספסתי, לא הציעו לך להוסיף זרחן לגז? לטובת גילוי דליפות
כשאני מורח מעט רוק מצד לצד בוינטיל די מהר הבועה מתפוצצת. ( כמו שהיינו עושים באופניים כילדים).
קפוץ למזגניסט שיכול עם מפתח ונטילים ייעודי להדק אותם, או לחילופין להחליף אותם.
boaz avrahami
02-10-21, 20:30
כשאני מורח מעט רוק מצד לצד בוינטיל די מהר הבועה מתפוצצת. ( כמו שהיינו עושים באופניים כילדים).
אם הכניסו חומר נגד דליפות למערכת הוא עשוי להיות הגורם לדליפה בוונטיל במידה ולא הזרימו מיד אחריו גז.
מהמר שבועז צודק
לפי הלכלוך על הוונטיל.
תודה!
העלילה מסתבכת
אכן דליפה מהונטיל.
יתכן שלא רק.
רק שהונטיל עצמו סירב לצאת.
ומכאן העסק התחרבן.
או שאזמין צינור מקורי
או שנעשה שיקום צינור אלומניום חיתוך ריתוך מחדש.
boaz avrahami
08-10-21, 18:56
אני בעבר הזמנתי חליפי חדש.
אם היה חומר מונע דליפות במערכת הייתי שוטף אותה היטב ומחליף מיבש.
קח בחשבון שהחומר עלול להרוג גם את המדחס.
יכול להיות שהעלילה תסתבך עוד
העלילה מסתבכת
אכן דליפה מהונטיל.
יתכן שלא רק.
רק שהונטיל עצמו סירב לצאת.
ומכאן העסק התחרבן.
או שאזמין צינור מקורי
או שנעשה שיקום צינור אלומניום חיתוך ריתוך מחדש.
אם פירקת את הצינור, זיו פורת ברחובות עוסק בשיחזורים ותיקונים כאלו
רק אם אתה מפרק צנרת - לא להשאיר את המדחס פתוח לאויר יותר מהמינימום זמן ההכרחי. כשנכנסת לחות למדחס אי אפשר לייבש את המערכת. לשים פקק.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
סוף מעשה
צינור מחול
מדחס מת כנראה בגלל שסתום פנימי
ב 2.7 לא ניתן להחליפו
אז שמים חדש
באסה.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
S
Sent from my iPhone using Tapatalk
איכשהו ואני באמת לא מבין
המזגן חזר לחיות ולתפקד ולקרר.
ימים קרים, אז לקח לי קצת זמן להבין.
ונסעתי לסיבובים עם מעיל...
כרגע המזגן מקרר.
מניח שזו שירת הברבור.
יש מדחס חדש מקורי שממתין תהתקנה כשיגיע הרגע.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
הברבור המעיק!
99% מהזמן המזגן מקרר פגז.
פעמיים מאז מרץ שבתנאים כלשהם הוא מפסיק.
וחוזר אקראית מתישהו.
היום בחזרה הביתה מנסיעה הוא הפסיק לקרר כמה דקות אחרי שיצאנו לדרך.
אחרי 25 דקות שב לקרר כלא היתה בעיה.
מראש הוזהרתי שזה יכול לקרות
נאמר שבמדחס יש שסתום פנימי שמג'עג'ע... ולא ניתן חהחלפה ללא פירוק ושיפוץ.
האומנם?
יש דרך לעזור לו לחזור לחיות ןלהיות אמין?
או שפשוט צריך להחליף מדחס בהזדמנות?
תודה.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
כמה זמן הוא עובד לפני שמפסיק?
יכו ללהיות שהוא קופא ולכן אין מעבר?
האם כשהוא מפסיק אתה משאיר רק מאוורר עובד לזמן שעד הפעלה מחדש?
לא סביר שקופא.
זה קורה "במכה"
במשך כחודשיים זה קרה פעמיים.
שאר הזמן עובד כמו שד.
מילאו גז כמו שצריך עם משקל מדוייק.
ולא נראה שיש דליפה.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לא ענית על השאלות שלי....
לא חובה, אבל בכל זאת....
סליחה.
בפעמיים שזה קרה
זה קרה בערך 2 דקות מרגע שהתחלתי לנסוע.
משאיר המאוורר דולק.
אולי זה קשור לתחילת נסיעה איטית...בטורים נמוכים...
פשוט כשזה קרה לאחרונה יצאתי מחניון בעיר.
ואנחנו גרים במושב כך שבדכ פשוט נוסעים בתחילת נסיעה.
הימור פרוע....
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לא יודע לעזור, אבל רק משתף שאצלי מאז שקניתי את הרכב (אוטוטו שנתיים) לוקח למדחס כמה דקות להיכנס לעבודה בתחילת נסיעה, ומאותו רגע עובד טוב.
יציאה לכביש בין עירוני בהחלט מאיצה את התהליך.
כמו שקראת זו תקלה מאוד מוכרת.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מיכה תודה.
אצלי מקרר פיקס מהרגע הראשון.
מב שתיארתי
שהיה לי
שדווקא התחיל לקרר מעולה. בעמידה.
אבל 2 דקות לאחר שהתחלתי- הפסיק לקרר. לחצי שעה בערך.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
עברתי שוב על כל השרשור.
אתה עם חומר נגד דליפות המערכת. -> חומר כזה לא מיטיב עם השסתום.
מלאת גז לפני חודשיים -> האם בטוח שיש שמן מזגנים במערכת?
אכן, קפיאה כנראה שזה לא.
אכן הבעלים הקודם מילא חומר נגד דליפות.
כפי הנקרה הדליפה היתה מהונטיל מילוי.
אני לא יודע לומר אם וכמה שמן יש במערכת.
העבודות שבוצעו הזמן בעלותי לא כללו פירוק מדחס או רכיב תחתון ממנו יצא שמן.
המערכת כן עברה יניקה ומילוי ע"י מכונה .
השאלה מכאן מה נכון חעשות לנסות לשפר את המצב.
מותר להוסיף שמן במערכת כשלא יודעים כמה שמן יש?
זה אפשרי עי מכונת המילוי בלי חשש לנזק?
תודה!
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לזכרוני אם בוצע על ידי המכונה אז המכונה גם משמנת. לאחר ביצוע וואקום.
אצלי בטנדר כשהיו בעיות ביצעו שטיפה למערכת ולאחר מכן מילאו מחדש.
לא מומחה אבל אולי יעזור...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.