צפייה בגרסה מלאה : אמינות wk
שלום לכולם,לאיזה אמינות אפשר לצפות מwk 2008-2010?בנזין כמובן 4.7
יש די הרבה מידע בחיפוש באתר, באופן כללי הרכב בסדר גמור, בגיל המדובר זה כבר לא עניין של אמין או לא, אלא איך טופל ותוחזק בידי בעליו הקודמים, לדעתי שווה לחפש את המנוע 5.7 המי, הרבה יותר אמין ומהנה.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
מתעלק במקצת - אם למישהו יש נסיון עם ה 3.7 אשמח לשמוע גם, לשימוש כפרייבט (רכב בלי Low).
אם תמצא רכב שטופל כמו שצריך- זה אחלה אוטו לכביש. וגם לא יקר.
אם תמצא רכב שטופל כמו שצריך- זה אחלה אוטו לכביש. וגם לא יקר.
יש אחד מטופל אצל אבא של אשתי.
אני משתעשע ברעיון לחכות ולקנות אותו כפרייבט ראשי למשפחה.
כרגע הוא סבבה (120,000 ק״מ), מקווה שהם מזדקנים טוב לכיוון ה 200,000 ק״מ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
חבר נסע בכזה ייבוא אישי מ2008 (חדש) עד שהוא היה כבר גרוטאה מתפרקת ב 2018. וזה לא מישהו שחוסך בחלקים או בטיפולים. כן נוסע בשטח כל יום וגם לטיולים (הג'יפ לא קורא בג'יפולוג אז הוא לא ידע שאסור לו).
אז אני לא יודע מה נקודת ההתחלה אבל כאשר יש לי רק ג'יפ אחד להסיק ממנו ולפיו כנראה הג'יפים האלו לא מזדקנים יפה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מהצד השני, אם זה מעיד על משהו,
אצלי במושב שני רכבים כאלו מיבוא אישי ועדין יד 1.
הראשון בנזין לרדו והשני דיזל לימיטד.
עם כל מה שאני חושב על הדיזל (לא להתקרב), 2 המשפחות, שבלשון המעטה, כסף לא חסר שם, לא מוכנים לשמוע על החלפת הרכב.
מכיר אחד 4.7 משופר קלות שבעליו מאוד מרוצה ממנו.
מכיר אחד אחר, גם 4.7, משופר יותר, שהיה נפילה רצינית מאוד. יותר במוסך מאשר מטייל.
כמובן שהכל תלוי איך ננהג וטופל לאורך השנים וכמובן שלא כל "שיפור" הוא אכן כזה.
בהרבה מקרים השיפורים גורמים ליותר צרות מאשר פותרים אותן.
PowerTech 4.7 Corsair או Jeep EVE?
תודה לכולם ;)
אחי
תלמד לשאול(WK 2008-2010-לא מספיק) כי כאן 2 מנוים שונים:
א.Jeep EVE עם 16 פלגים
ב.Jeep EVA עם 8 פלגים
גרשון, מי שמבין/חקר יודע שמ 2008 המנוע 4.7 עם 16 פלאגים
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
גרשון, מי שמבין/חקר יודע שמ 2008 המנוע 4.7 עם 16 פלאגים
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
לא-כי חוץ מגוגל\ויקיפדיה יש גם SERVICE MANUAL של יצרן
P.S
מה שכן:
אין לי מושג
מה היבואן
הביא לכאן
וחוץ מזה יש כאן בלבול עם שנת ייצור ושנת עלייה על הכביש
אחרי שהחזקתי את ה WK כ 12 שנים חושב שאגיב,
תגדירו "אמינות", האם זה כמו ברכב מהניילון? אין שום תקלה בין טיפול לטיפול? ככה כמה שנים עד שהרכב מתיישן.
או "אמינות" זה שאתה יוצא לטיול ויודע שתחזור הביתה בנסיעה?
אחרי שנחליט מה זה אמינות בעיני המתבונן אולי אפשרי לענות על השאלה.
נתחיל בעובדות:
WK שמטופל ברמת בית מרקחת הוא הרכב שיחזיר אותך מכל טיול הביתה בנסיעה. כל התקלות שהיו לי היו בגלל שיפורים שניסיתי אותם על מנת לשפר, גם שהם כשלו לעולם לא היה צורך להזמין גרר לחזור הביתה.
WK שהוזנח ולא טופל וקונה אותו אדם שמסתמך על המוסכים בארצנו, הוא רכב שיגרום להרבה $$$ לצאת מחשבון הבנק.
בעיני אמינות של WK - זה היכרות מעמיקה עם כל ספקי החלקים בארה"ב (החלקים עולים ממש מעט) והיכרות טובה עם בית הדואר הקרוב. ברור שרצוי גם ידיים טובות להתקין לבד. WK שמתוחזק ככה, שכל רעש קטן מטופל מייד, הוא רכב "אמין" בצורה לא רגילה.
ואני גם מודה שאחרי 12 שנים של פרנויה, של התעסקות לא נגמרת ב"אמינות", גם אני התעייפתי ועכשיו נמצא בתקופת מנוחה, עד שהשגעון יתעורר שוב.
אחרי שהחזקתי את ה WK כ 12 שנים חושב שאגיב,
תגדירו "אמינות", האם זה כמו ברכב מהניילון? אין שום תקלה בין טיפול לטיפול? ככה כמה שנים עד שהרכב מתיישן.
או "אמינות" זה שאתה יוצא לטיול ויודע שתחזור הביתה בנסיעה?
אחרי שנחליט מה זה אמינות בעיני המתבונן אולי אפשרי לענות על השאלה.
נתחיל בעובדות:
WK שמטופל ברמת בית מרקחת הוא הרכב שיחזיר אותך מכל טיול הביתה בנסיעה. כל התקלות שהיו לי היו בגלל שיפורים שניסיתי אותם על מנת לשפר, גם שהם כשלו לעולם לא היה צורך להזמין גרר לחזור הביתה.
WK שהוזנח ולא טופל וקונה אותו אדם שמסתמך על המוסכים בארצנו, הוא רכב שיגרום להרבה $$$ לצאת מחשבון הבנק.
בעיני אמינות של WK - זה היכרות מעמיקה עם כל ספקי החלקים בארה"ב (החלקים עולים ממש מעט) והיכרות טובה עם בית הדואר הקרוב. ברור שרצוי גם ידיים טובות להתקין לבד. WK שמתוחזק ככה, שכל רעש קטן מטופל מייד, הוא רכב "אמין" בצורה לא רגילה.
ואני גם מודה שאחרי 12 שנים של פרנויה, של התעסקות לא נגמרת ב"אמינות", גם אני התעייפתי ועכשיו נמצא בתקופת מנוחה, עד שהשגעון יתעורר שוב.
1+.
מהצד השני, אם זה מעיד על משהו,
אצלי במושב שני רכבים כאלו מיבוא אישי ועדין יד 1.
הראשון בנזין לרדו והשני דיזל לימיטד.
עם כל מה שאני חושב על הדיזל (לא להתקרב), 2 המשפחות, שבלשון המעטה, כסף לא חסר שם, לא מוכנים לשמוע על החלפת הרכב.
יכול להסביר למה לא להתקרב לדגם הדיזל?
אחרי שהחזקתי את ה WK כ 12 שנים חושב שאגיב,
תגדירו "אמינות", האם זה כמו ברכב מהניילון? אין שום תקלה בין טיפול לטיפול? ככה כמה שנים עד שהרכב מתיישן.
או "אמינות" זה שאתה יוצא לטיול ויודע שתחזור הביתה בנסיעה?
אחרי שנחליט מה זה אמינות בעיני המתבונן אולי אפשרי לענות על השאלה.
נתחיל בעובדות:
WK שמטופל ברמת בית מרקחת הוא הרכב שיחזיר אותך מכל טיול הביתה בנסיעה. כל התקלות שהיו לי היו בגלל שיפורים שניסיתי אותם על מנת לשפר, גם שהם כשלו לעולם לא היה צורך להזמין גרר לחזור הביתה.
WK שהוזנח ולא טופל וקונה אותו אדם שמסתמך על המוסכים בארצנו, הוא רכב שיגרום להרבה $$$ לצאת מחשבון הבנק.
בעיני אמינות של WK - זה היכרות מעמיקה עם כל ספקי החלקים בארה"ב (החלקים עולים ממש מעט) והיכרות טובה עם בית הדואר הקרוב. ברור שרצוי גם ידיים טובות להתקין לבד. WK שמתוחזק ככה, שכל רעש קטן מטופל מייד, הוא רכב "אמין" בצורה לא רגילה.
ואני גם מודה שאחרי 12 שנים של פרנויה, של התעסקות לא נגמרת ב"אמינות", גם אני התעייפתי ועכשיו נמצא בתקופת מנוחה, עד שהשגעון יתעורר שוב.
תשובה מעולה,תודה.
רק על מנת לאזן את האוטופיה של אילן :)
חבר טוב החזיק המי שטופל כראוי, בשנה האחרונה (שהיה אצלו, נמכר לפני שנתיים כמעט) נתקע פעמיים עם הרכב בדרך לטיול, פעם אחת מכני (למיטב זכרוני, משאבת מים כשלה במפתיע) ובפעם השניה בעית חשמל שהשביתה את הרכב די הרבה זמן.
בקיצור, בשנים האלו, האמינות תלויה מאוד ברכב הספציפי ולאו דווקא בדגם...
לא היה wk. החזקתי דודג' דוראנגו 2004 במשך 5 שנים. מנוע המי 5.7 זהה למה שיש ב wk המי.
אותה תיבת הילוכים וחולק את רוב החלקים המכניים תוצרת מופר.
בסה"כ אוטו כייפי. המון כוח ואחרי הסבה לגז, לא נורא בתשלום על הדלק.
הדוראנגו לא מתוכנן לשטח למרות שיש לו שילדת סולם. שימש כאוטו פקל קפה, למרות שכשהיה צורך נתן עבודה. יצא איתנו לירדן ולא היה הרכב המעכב.
כיאה לאוטו אמריקאי מזדקן, נדלקה מנורת מנוע, כל פעם על חיישן אחר, הוחלפו משאבת מים, משאבת דלק, פאן קלאץ', חיישנים כאלה ואחרים.
חיישני כרית אויר נוסע בכיסא, יצאו מאיפוס ולא הצליחו לכייל את זה בארץ, למרות שהמערכת כנראה זהה ב wk. בעיני זה לא לעיניין לסוע בחי כריות אויר.
דורש תשומת לב מתמדת. בילה הרבה זמן יחסית אצל אודי מזרחי.
אני נשברתי בסוף...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
נתחיל בעובדות:
WK שמטופל ברמת בית מרקחת הוא הרכב שיחזיר אותך מכל טיול הביתה בנסיעה...
WK שהוזנח ולא טופל וקונה אותו אדם שמסתמך על המוסכים בארצנו, הוא רכב שיגרום להרבה $$$ לצאת מחשבון הבנק.
המוסכים בארצנו הם המוסכים שיש בארצנו. ואכן, בארץ לא מקובל לטפל במכוניות בבתי מרקחת.
אז אתה אומר, בעצם, למי ששוקל לקנות WK - לרדת מזה?
אמירה חזקה, כשהיא מגיעה ממישהו שבאמת מחזיק ומטפל בדגם המון שנים.
כן נמרוד, אתה אכן בכיוון הנכון, אבל בפרשנות קצת שונה.
ה WK האחרון יוצר בשנת 2010, אלא כבר רכבים שעשו הרבה מאוד ק"מ. גם קרייזלר שתכננה הרכבים לא בנו אותם כמרצדסים של שנות ה 70 שיעשו מעל 500,000 ק"מ וישרדו. WK שהגיעו ל 400,000 ק"מ ושרד זה נדיר ביותר.
מי שחושב לקנות ג'יפ, כל ג'יפ (קרייזלר) עם הרבה מאוד ק"מ ומצפה שיהיה אמין ולא ישלם הרבה (מאוד) במוסכי ארצנו, אז המלצתי החד משמעית היא להימנע מזה. זה תופס כמובן גם למותגים האחרים כמו לנד רובר.
וכן אנחנו רואים שאכן מי שקונים את הרכבים האלה הם אכן מכונאי חצר שיש להם מושג איך להחליף בלמים ובולמים לבד, בלי לרוץ למוסך.
תוך כ- 5 שנים ה WK יעלם ברובו מכבישי ארצנו, יהפוך לשכיח כמו ה WJ שרואים מדי פעם.
ה WK שהיה שלי, היה התעסקות, כל הזמן בלשמור עליו ברמה הכי גבוהה, היה כיף לעיתים, ומסתכל לעיתים אחרות.
וכן ההמלצה שלי חד משמעית - אם אתה לא מבין איך מחזיקים רצט או מהו +/- בחוט חשמל אל תקנה רכב כזה.
אילן,
הורדת לטימיון שנים של עבודת שיווק של רמי :D:D:D
אילן,
נכון לכרגע ותיקי הwk עושים ההפך ומשתדרגים לwj...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אילן,
הורדת לטימיון שנים של עבודת שיווק של רמי :D:D:D
תאמין לי חשבתי על זה שכתבתי, גם אני וגם רמי מכרנו כבר ;)
אני יודע שמכרתם.
אני גם יודע למי רמי מכר ;)
איך אתה חושב שאני מכיר טוב כל כך את עלילות ההמי?
אני מחזיק WK 5.7 2007, בארה"ב.
רכשתי לפני כחצי שנה עם 122K מיילים. נרכש כרכב המיועד לגרור את הקמפר שלי באמריקה. רכשתי את ה WK בגלל כושר הגרירה הגבוה במיוחד שלו 7200LBS. במהלך ספטמבר נסעתי בו וגררתי איתו את הקמפר.
עברתי איתו כ 2000 מייל.
בנהיגה ללא הקמפר הוא רכב מאוד נוח. צריכת הדלק 18-19 מייל לגלון (5 ק"מ לליטר). לא רע לרכב בן 14, עם מנוע V8 שנוסע כל הזמן במצב 4X4 עם דיפ מרכזי.
בגרירה הצריכה יורדת ל-11 מייל לגלון (3 ק"מ לליטר).
4 צמיגי BF כבישטח עשו עבודה מצויינת.
נסענו בו גם קצת בשטח. לא עברנו מכשולים משמעותיים. הרכב במצב מקורי ללא שיפורים. לא הגעתי למבחני עבירות משמעותיים אבל אוכל להעיד ששיכוך המהמורות של שבילי 4X4 מעולה. זוויות הגישה והנטישה סבירות. זווית הגחון (בטן) קצת בעייתית. רכב מוגבה עם צמיגים מוגדלים עשוי לשפר מאוד את החוויה.
לרכב מערכת בקרת אחיזה מאוד מתקדמת שמצליחה להגיב מהר להצלבות.
לא הצלחתי לזהות את הדיפרנציאלים הגדולים של האוטו הזה. אינני יודע אם ניתן להתקין נעילות.
תקלות:
הרכב משופע בסנסורים ואלקטרוניקה.
במהלך הנסיעה הפסיקו החלונות הקדמיים, נעילת הדלתות וכיוון מראות הצד לפעול. ניסיונותי לתקן לא צלחו. החלפתי סירקוויט בריקר שאחראי על שלושת הפיצ'רים וזה לא עזר. חשמלאי רכב התחיל לעבוד על הרכב, החליף את ה"פסנתר" של המתגים בדלת הנהג ו...כלום. החשמלאי נכנע וביקש שאבוא לאסוף את הרכב. בשלב מסויים החלה הודעת תקלת מנוע. קריאת התקלה הראתה שיש להחליף את אחד מ-2 הסנסורים של החמצן, אחרי הממיר הקטליטי. המחשב לא מציין איזה מהסנסורים. רכשתי. הלכתי למוסך שהצליח להחליף אחד. השני לא התברג. המכונאי אמר שעליו להחליף את המקטע של צינור הפליטה עם ההברגה. מכיוון שלא יכול היה לטפל בזה באותו היום, המשכנו לדרכנו. נתקן בהמשך.
מחירי החלקים בארה"ב זולים (בארץ אפשר להזמין באמזון):
פנס אחורי ימני: 32$
סנסור חמצן: 24$
פסנתר מתגגים בדלת הנהג: 19$
נוחות: הרכב נוח מאוד. התנועה בכביש נינוחה.
ביצועים: כוח זמין בכל מצב. ההגה קל מידי, חסרה תחושת היזון חוזר מהכביש. צריך להיזהר כי הכוח העצום והזמין מזכיר מכוניות ספורט שריריות. תחושת אי התאמה בין הכוח ורמת ההיגוי המנותקת של רכב שטח כבד. בצעתי כיוון פרונט והמצב נותר זהה. לא מדובר בהיגוי גרוע באופן קיצוני, אחיזת הכביש מפתיעה לטובה, כנראה בזכות ההנעה הכפולה גם בכביש.
זמין לשאלות, אם יש.
ערן,
זה אתה מטיול המאזדה המפורסם שעשינו ביחד? :rolleyes:
לגבי התקלות שאתה מתאר:
הבעיות במראות, נעילה וחלונות זה ה BCU, מחשב הגוף... תקלה אופיינית, תמצא אחד ותחליף, או שתבדוק את החיווט שלו.
חיישן החמצן, זה הממיר הקטליטי שסיים את החיים כנראה.
תסתכל לפי ה VIN של האוטו באתר ג'יפ, יתכן ויש לך נעילות QD2 או בקרת משיכה QT2. אם שיש לך QT2 ובא לך נעילה תסתכל ב Ox.
מה שאתה מתאר זה בדיוק מה שיגרום לכל חובב רכב רכב שאוהב את הג'יפ שלו במצב מושלם להתחרפן, תקלות קטנות ומעצבנות.
כמו שאמרת המחירים של החלקים זולים, לתקן רצוי לבד.
טיול מאזדה?
אני עם מוסו משופר ונעול כפול.
הזכר לי?
ערן CJ
טיול המאזדה 6 בבוץ, כנראה ערן אחר.
כמה שנים טובות אחרי.. ואני לא סבור שיש הרבה מה להוסיף מאותה כתבה שפרסמנו כאן, בעיות חשמל פה ושם, לפעמים סתם חוט סורר בצמת מחשב שהתייבש וניתק שיכול לאמלל את בעל הרכב ולשגע את המכונאי שמנסה לאתר את התקלה, בעיות אופייניות לרכבים אמריקאיים בגיל הזה.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
boaz avrahami
05-11-21, 08:14
רמי ידידי,
בעיות חשמל כמו שאתה מתאר זה לא פה ושם אלא משהו מג׳ורי שמאכיל מרורים שמוציאים את הביטחון באוטו וגורמים עוגמת נפש, זמני השבתה ארוכים וחפירות בצמות שעלולות לעלות הרבה מאוד כסף ולא מניבות תמיד הצלחה. לעיתים עד השבתת האוטו בלי פתרון.
אני לא מכיר ספציפית סיפורים מעולם ה WK מקרוב אבל יש לנו מכר משותף מהדרום ששנינו מכירים סיפורים רעים מאוד עם שני WJ שהיו להם במשפחה ונגמרו במפח נפש גדול והפסד כספי לא מבוטל.
בועז,
נראה שאתה מתכנן להחליף את הzj ולעבור לwj...
אחרת אני לא מבין את השמצות הwj כאחרון הטוקבקיסטים.
אני לא אומר שwj מושלם, אבל מי שקורא את ההודעות שלך מאמין שכדאי לקנות סיטרואן zx ולא wj...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
החוויה שלי עם ה WK Hemi 2009 היתה שונה , אם כי היה אקזמפלר שנקנה ב 2015 עם 90000 קמ , מעניין מה מצב של רכב כזה היום
הכל עבד , אפס תקלות חשמל או חיישנים , תענוג על הכביש
גם אחרי שיפורים בסיסיים - הגבהה סטנדרטית . מיגונים וצמיגי AT צריכת הדלק היתה יותר טובה ממה שערן ציין , בערך 1:7 ובשיוט מספרים טובים יותר
וגם אחרי השיפורים זווית גישה לא טובה , כנל בטן, נטישה סבירה
אורך מכסה מנוע לא סביר פוגם מהותית בנהיגת שטח ובסיכומו של דבר עדין מדי לשטח לטעמי ולכן נמכר אחרי שנה ו 20000 קמ … ואפס תקלות
הד
ברכבים אמריקאים ובמיוחד מתוצרת ג'יפ יש בעיה של חיישנים, צמות חוטים וחוטים שמתייבשים עם הגיל, גם בסופות, סיקסים, zj, wj, wk ורנגלרים, צמות מחשב, צמות גיר, ב wj הצמה שעוברת למחשב הגוף בדלת נהג נוטה לעשות בעיות, אמה מה.. ככל שהרכב ממוחשב ומתוחכם יותר ככה יש לו יותר חיווט וחיישנים שעלולים לעשות בעיות, זו כל התורה ברגל אחת, חשמלאי תותח יעלה על בעיות חיווט תוך יום, אחד אחר יתחרבש חודש.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
boaz avrahami
05-11-21, 09:38
בועז,
נראה שאתה מתכנן להחליף את הzj ולעבור לwj...
אחרת אני לא מבין את השמצות הwj כאחרון הטוקבקיסטים.
אני לא אומר שwj מושלם, אבל מי שקורא את ההודעות שלך מאמין שכדאי לקנות סיטרואן zx ולא wj...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
הרהרתי לא פעם אם בכלל כדאי למכור את ה ZJ והמסקנה שלי שלא אמצא בסכום הזה תמורה ראויה ממנו.
הוא שמור, רק 180 אקמ, מותאם מאוד לצרכי וטפו טפו לא חוויתי איתו בעיות משמעותיות עד כה.
מעבר להגבהה ועוד כמה שיפורים הוא די מקורי.
אם הייתי משתדרג זה היה רק לכיוון רנגלר או מגשים חלום לא הגיוני לטויוטה 80 משנותיו היותר מאוחרות.
כרגע לא מוצא בזה הגיון כלשהו ולכן ה ZJ כפי שזה נראה ימשיך איתי לאספנות.
אם לא יהיה שינוי באמינות או בצרכיי נעשאר חברים.
אני חושב שהחשמל ב ZJ עמיד מאלו של אחיו הצעירים אבל גם הוא כנראה לא מושלם. אבל בוודאי לא משבית.
הרהרתי לא פעם אם בכלל כדאי למכור את ה ZJ והמסקנה שלי שלא אמצא בסכום הזה תמורה ראויה ממנו.
הוא שמור, רק 180 אקמ, מותאם מאוד לצרכי וטפו טפו לא חוויתי איתו בעיות משמעותיות עד כה.
מעבר להגבהה ועוד כמה שיפורים הוא די מקורי.
אם הייתי משתדרג זה היה רק לכיוון רנגלר או מגשים חלום לא הגיוני לטויוטה 80 משנותיו היותר מאוחרות.
כרגע לא מוצא בזה הגיון כלשהו ולכן ה ZJ כפי שזה נראה ימשיך איתי לאספנות.
אם לא יהיה שינוי באמינות או בצרכיי נעשאר חברים.
אני חושב שהחשמל ב ZJ עמיד מאלו של אחיו הצעירים אבל גם הוא כנראה לא מושלם. אבל בוודאי לא משבית.זאת הבעיה של האינדיאניים עם הסרנים החיים...
אין להם תחליף..
לגבי האמינות של הzj... הוא אותה נבלה כמו הwj.
אם אהבו אותו הוא מחזיר אהבה...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
boaz avrahami
05-11-21, 11:47
WJ vs ZJ
יש קצת הבדלים. לכל אחד יתרונות וחסרונות קלים.
לדעתי המשוחדת- בתחום האמינות, בלי לפתוח פה לשטן, ה ZJ כנראה מנצח בנוק אאוט, ולו רק בזכות מנועים וחשמל עדיפים בהרבה.
אבל זה דיון על.....
WK
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
WJ vs ZJ
יש קצת הבדלים. לכל אחד יתרונות וחסרונות קלים.
לדעתי המשוחדת- בתחום האמינות, בלי לפתוח פה לשטן, ה ZJ כנראה מנצח בנוק אאוט, ולו רק בזכות מנועים וחשמל עדיפים בהרבה.אתה אולי מדבר על מנוע 4...
כי המנועים הגדולים יותר לא מוגדרים כפאר היצירה ...
כמות האילטורים שראיתי בנוגע לקירור המפלצת היא מטורפת.
הקטע המצחיק שחלק מהתחזוקה השנתית שם יש החלפת גיר... [emoji2958]
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
השתגעתם לגמרי חברים
מדברים "אמינות" על רכבים בני 10-20 שנים....
אמינות זה רכב ממזרח אסיה מהניילון.
ג'יפ ישן זה לתחזק באהבה שיגיע הביתה בשלום. מה זה משנה ZJ, WJ, WK או JK הכל אותו רכב אמריקאי ברמה בינונית
boaz avrahami
05-11-21, 13:19
אתה אולי מדבר על מנוע 4...
כי המנועים הגדולים יותר לא מוגדרים כפאר היצירה ...
כמות האילטורים שראיתי בנוגע לקירור המפלצת היא מטורפת.
הקטע המצחיק שחלק מהתחזוקה השנתית שם יש החלפת גיר... [emoji2958]
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
נו בחייאת, אין מה להשוואת את האמינות של מנוע V8 מגנום (5.2/5.9) למנועי ה 4.7 עם ראשי אלומיניום.
מי שינסה להתווכח על זה רק מגחיך את עצמו.
כל האילתורים שציינת במנועי ה ZJ במערכת הקירור מגעים מכך שהמערכת גבולית לא באמינות ובהפסקת יכולת התנועה אלא בהפסקת יעילות הקירור של המזגן.
זה קורה במיוחד כשהמערכת קירור מתחילה להזדקן ומחליפים בה לחלקים מאיכות נחותה מהמקור. פאן קלאץ או רדיאטור הכוונה.
לגבי הגיר, שמעתי את הקשקוש הזה שהוא חלשלוש כמו גם את הסיפור שה ZJ עוצר פחות טוב מה WJ למשל.
קשה להתמודד מול חבורה של מספרי סיפורים שמדברים מפוזיציה ומתעלמים מהמציאות.
דברים יוצאים בעיקר אחרי שהם יוצאים מהפוזיציה וגם אז לא ממש בחוםשיות בכדי שלא יתפסו כשקרנים.
אני עם קמ לא גבוה אבל מספיק גבוה ובפרופיל של רכב לטיולי שטח.
אם הגיר החזיק עד כאן, כבר אי אפשר לזלזל בו.
לגבי הבלימה למשל, הצגתי לאחרונה את תוצאות המבחן השנתי.
שימו מולי תוצאות של WJ או WK על קליפרים בעלי בוכנות כפולות וקוטר דיסקים עדיף ונבחן במספרים גם את הטענה הזו.
תזכור שיש המון שרלטנים ואנשים לא מקצועיים שמפמפמים אגדות אורבניות שגורמות לאנשים לבצע המון שטויות טכניות ברכבים. ככול שהרכב ישן יותר ושווה פחות ועבר המון ידיים חובבניות כך כמות השטויות תגדל.
לסיכום-
לטעמי ה WK הוא רכב שלא הייתי נוגע בו. לא מבחינת יכולות שטח ובוודאי כפי שמצטייר מבחינת האמינות.
בין ה WJ ל ZJ
אני יכול למנות יתרונות וחסרונות שדי מתאזנים אבל בכללי אני לא מכיר ZJ שנמכרו תוך יאוש מבעיות חשפל שלא נפתרו.
אני כן מכיר כמה וכמה WJ כאלו.
בין אם בעיות חשמל למחשב המנוע ובין אם חשמל לגיר.
יש ביננו כמה חברים שחוו זאת על בשרם וליווינו אותם מחוץ לפורום. הם כנראה מתביישים לדבר ואני לא אכריח אותם.
מכאן שכל אחד יקח את המסקנות לפי ראות עיניו.
הרכב שלי לא למכירה ואין לי עניין כלכלי בפרסום. זו דעתי האישית אחרי הרבה מאוד שנים עם ZJ
בועז.
אני מחזיק wj דיזל
יש לי לא מעט חברים עם wk
ואני מחזיק wk2...
כולם מטופלים וטופלו בצורה הטובה ביותר ולא כתחזוקת שבר.
הפעמים היחידות שחזרתי עם גרר מטיול היו עם שברי ברזל (טרנספר / סרן) ולא מתקלות חשמל (בדיזל זה בכלל צרות של ואקום).
נ.ב יש קולאז' של Zj על גרר וחברים שמכרו רכבים מדוגמים ב20 אלף רק בשביל להפטר מהנבלות.
בנוגע לשרשור. כמו כל אמריקאית מזדקנת, תחזוקה מונעת ונכונה תחזיר תפנק את הבעלים וזה לא משנה באיזה דגם.
בשנים האלה כבר אי אפשר לצאת בהצהרות שדגם מסויים טוב יותר מהאחר, כולם חארות
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
boaz avrahami
05-11-21, 14:34
הבא שימכור ZJ מדוגם ב 20 אשח תפרסם בגיפולוג.
אשמח למציאה כזו [emoji41]
הבא שימכור ZJ מדוגם ב 20 אשח תפרסם בגיפולוג.
אשמח למציאה כזו [emoji41]יש אחד בראש העין
כולל רשיון מדברי
ללא טסט..
בהצלחה
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
boaz avrahami
05-11-21, 15:19
יש אחד בראש העין
כולל רשיון מדברי
ללא טסט..
בהצלחה
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
אחד בראש העין… משהו כללי מדי, לא?
זה היחיד ביד 2 מראש העין פתח תקווה.
95, נראה לא משהו, 350 אקמ ב 55 אלף שח.
לא קרוב למה שאתה מתאר.
למען האמן, ביד 2 אין ולו גראנד אחד עד שנת 2004 שמפורסם מתחת ל 55000 שח.
גם ב 55 יש רק שני מועמדים.
זה מכאן ואחד נוסף, WJ חדש ממנו. מודל 2000.
יש לי בקשה, בואו נפסיק עם המעשיות.
זה לא פייסבוק ומי שכאן באתר לא בחזקת דביל.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211105/ad04bf3a801d041317351eab05c045ae.jpg
הבא שימכור ZJ מדוגם ב 20 אשח תפרסם בגיפולוג.
אשמח למציאה כזו [emoji41]
אני קונה שלושה. אשתי הודיעה שהדיזל מסריח והיא רוצה בנזין.
השתגעתם לגמרי חברים
מדברים "אמינות" על רכבים בני 10-20 שנים....
אמינות זה רכב ממזרח אסיה מהניילון.
ג'יפ ישן זה לתחזק באהבה שיגיע הביתה בשלום. מה זה משנה ZJ, WJ, WK או JK הכל אותו רכב אמריקאי ברמה בינונית
מכובדיי
סליחה שאני מתעלק על השרשור
אבל כאחד שנמצא לפני החלטה האם לקנות wk 2008-2010
השאלה הנכונה צריכה להיות- איך האמינות של wk בן 12-14 לעומת דיסקברי/פאגרו/לנדקרוזר בני אותו גיל.
האם תשומת הלב, הכסף והתחזוקה שאצטרך להעניק לwk מזדקן גגולה או קטנה מלמקביליו בני אותו גיל?
זה מאוד תלוי ברכב שתמצא, באופי שלך ומה אתה מחפש.
כנראה וזה בוודאי לא מוכח מדעית שאם אתה רוצה רכב עם מעט יותר תקלות אז כנראה עדיף היפנים, אבל אז כנראה גם אם תהיה תקלה תשלם יותר לתקן מאשר המקביל האמריקאי.
אני אישית בדיסקברי בכזה גיל לא הייתי נוגע, אבל זה לא אומר כלום - אולי יש רכב כזה גם שטופל באהבה שיחזיר הרבה.
היתרון הגדול ב WK זה זמינות החלקים בשוק האמריקאי, המחיר הנמוך שלהם מלכתחילה ובדולר שמאוד זול כרגע.
מפלצות מוצצות.
בגיל כזה, יכולת המציצה שלהן היא בשיאה.
זה מאוד תלוי ברכב שתמצא, באופי שלך ומה אתה מחפש.
כנראה וזה בוודאי לא מוכח מדעית שאם אתה רוצה רכב עם מעט יותר תקלות אז כנראה עדיף היפנים, אבל אז כנראה גם אם תהיה תקלה תשלם יותר לתקן מאשר המקביל האמריקאי.
אני אישית בדיסקברי בכזה גיל לא הייתי נוגע, אבל זה לא אומר כלום - אולי יש רכב כזה גם שטופל באהבה שיחזיר הרבה.
היתרון הגדול ב WK זה זמינות החלקים בשוק האמריקאי, המחיר הנמוך שלהם מלכתחילה ובדולר שמאוד זול כרגע.
בקיצור, הרבה יותר עניין של מזל מאשר הפעלת שכל ישר.
מפלצות מוצצות.
בגיל כזה, יכולת המציצה שלהן היא בשיאה.
ובכל זאת, בהינתן רצון להיכנס (או לחזור..) לעולם השטח, ובתקציב של כ-90 אש"ח, ובתנאים של לשנע משפחה לטיולים, הילוך כח... אין אופציות אחרות שהן לא מוצצות.. הלא כן?
טנדר בא בחשבון?
אולי זה ייתן עוד כיוונים...
והשרשור שהתחיל משאלה ספציפית לגבי אמינות של רכב מסוים הופך לשרשור יעוץ לפני קניה... אז אולי נכון להשלים את שאר התשובות לשאלות בשרשור הנעוץ בראש תת הפורום של התלבטויות לפני רכישה - זה יעזור למקד את הדרישות שלך ואולי תהיינה הצעות נוספות (אם תבחר לעשות כך - אני מציע שרשור חדש בפורום של התייעצויות לפני רכישת רכב שטח).
נשלח מהנייד
ehudzeelim
15-11-21, 11:30
ובכל זאת, בהינתן רצון להיכנס (או לחזור..) לעולם השטח, ובתקציב של כ-90 אש"ח, ובתנאים של לשנע משפחה לטיולים, הילוך כח... אין אופציות אחרות שהן לא מוצצות.. הלא כן?
בשביל המטרות שציינת:
לשנע משפחה לטיולים, והילוך כוח
יש הרבה אופציות שלא ישתו אותך, במחירים נמוכים בהרבה.
וגם, אמינות היא אולי לא ההגדרה הנכונה. מכיוון שבטווח מחירים 40K-90K בכלל לא בטוח שכמה שיותר יקר יותר אמין. ובטח שלא בטוח שיהיה יותר זול לטפל ולתחזק.
בסוף השאלה היא כמה סבלנות יש לחפש, ועד כמה אתה מוכן להתפשר על בטיחות, יכולות שטח, פינוקים, סחיבה, ומותג.
טנדר בא בחשבון?
אולי זה ייתן עוד כיוונים...
והשרשור שהתחיל משאלה ספציפית לגבי אמינות של רכב מסוים הופך לשרשור יעוץ לפני קניה... אז אולי נכון להשלים את שאר התשובות לשאלות בשרשור הנעוץ בראש תת הפורום של התלבטויות לפני רכישה - זה יעזור למקד את הדרישות שלך ואולי תהיינה הצעות נוספות (אם תבחר לעשות כך - אני מציע שרשור חדש בפורום של התייעצויות לפני רכישת רכב שטח).
נשלח מהנייד
צודק, אם כי התנצלתי יפה על ההתעלקות על השרשור (:
בכל מקרה, כבר פתחתי שרשור בפורום התייעצות עם כל הפרטים/דרישות.
אהה, וטנדר לא אופציה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.