התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אמינות של ניסאן פאתפיינדר דיזל



שמעון שמעטן
13-09-21, 02:28
בס''ד

נהגתי על הרכב בשביל משובש והרכב נסע יפה

קראתי בארץ שהראה אמינות גרועה לחלוטין ובחו''ל בדיוק הפוך

אמרו רק שצריך לעשות מעקף מהרדיאטור לנוזל קירור של הגיר חוץ מזה גם הדיזל גם הוי 6 שלא ראיתי למכירה בארץ וגם הוי 8 שאין בארץ הראו אמינות גבוהה מאד לפי מה שקראתי על הרכב בחו''ל

חשבתי להחליף את הטוסון שלי באחד כזה דיזל לעשות לו את המעקף המדובר כדי שלא יתערבבו הנוזלים ולקבל רכב עם 6 מושבים ותא מטען סביר לחלוטין במחיר זול מאד

יכולות השטח שלו כמו הטוסון אני לא מחפש ללעוס סלעים ככה שיכול להתאים לי וגם עם 10 אלף ליישור קו עדיין המחיר נמוך מאד לשנתונים 2007-9 ולא רואה סיבה לא לעשות את המהלך

יש סיבה לא להתקרב אליו ולהמנע או שרכב שמור עם תחזוקה נכונה יחזיק מעמד ?

איל מ
13-09-21, 07:22
לא אין סיבה.
תקפיד על תחזוקה, קרא על קללת העכביש ובצע תחזוקה מונעת, שים לב למצב הטורבו ברכבים ישנים.
אלו הדברים היחידים שנתקלתי ברכבים של חברים.

מויש
13-09-21, 08:01
יכולת השטח שלו הרבה יותר טובה מהטוסון במיוחד לאחר הגבהה.
למשפחה הוא מאוד מרווח ונוח.
באחזקה אוהבת הוא מגלה אמינות סבירה בהחלט, לא משהו חריג לדעתי ביחס לרכב דיזל מזדקן.
ביחס רכב טיולים/כסף לדעתי זו התמורה הטובה ביותר.

למען הגילוי הנאות, אני מוכר את שלי (לאור הצטרפותה של היילקס למשפחה)

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

erezgur
13-09-21, 09:54
יכולות השטח שלו כמו הטוסון
אתה רציני?
אם כך צריך להתחיל לחפש טוסון...



נשלח מהנייד

שמעון שמעטן
13-09-21, 13:57
יכולת השטח שלו הרבה יותר טובה מהטוסון במיוחד לאחר הגבהה.
למשפחה הוא מאוד מרווח ונוח.
באחזקה אוהבת הוא מגלה אמינות סבירה בהחלט, לא משהו חריג לדעתי ביחס לרכב דיזל מזדקן.
ביחס רכב טיולים/כסף לדעתי זו התמורה הטובה ביותר.

למען הגילוי הנאות, אני מוכר את שלי (לאור הצטרפותה של היילקס למשפחה)

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

איזה יד וק''מ ?

- - - Updated - - -


לא אין סיבה.
תקפיד על תחזוקה, קרא על קללת העכביש ובצע תחזוקה מונעת, שים לב למצב הטורבו ברכבים ישנים.
אלו הדברים היחידים שנתקלתי ברכבים של חברים.

איך ניתן לדעת מה מצב הטורבו ?

חוץ מזה הגיר והמנוע מכלולי ה4 על ה4 מזגן יש דברים גדולים שמועדים לכשל או שהרכב מגלה אמינות טובה ?

בחו''ל נראה שהרכב אמין ומבסוטים ממנו אבל כאן לוהט רוב השנה ויש כלים שהמזג אוויר מכריע אותם יותר מאחרים .....

שמעון שמעטן
13-09-21, 19:26
https://youtu.be/FS1n3BdlOXo

לכאורה המעקף הזה אמור לפתור בעיות קשות מישהו יכול להסביר בשפה פשוטה איך צינור אחד של 50 שקל עושה עבודה ושומר על מכלולים של עשרות אלפי שקלים ויצרן כמו ניסאן לא השכיל מעצמו לעשות ?🧐🧐🧐

asafk
13-09-21, 20:24
כל הפתפיינדרים בארץ הגיעו עם קולר גיר חיצוני מה שהיה אופציה בלבד בחבילת הגרירה בחו"ל.
הדעות חלוקות אם כן או לא צריך להעביר את הנוזל גם דרך המצנן החיצוני וגם במחליף החום הפנימי. לדעתי מחליף החום שמשולב ברדיאטור גיר חשוב כדי לשמור על טמפ' נכונה ולמנוע מחזורי קירור- חימום שלא בריאים לגיר ממש כמו התחממות יתר.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

שמעון שמעטן
13-09-21, 20:57
כל הפתפיינדרים בארץ הגיעו עם קולר גיר חיצוני מה שהיה אופציה בלבד בחבילת הגרירה בחו"ל.
הדעות חלוקות אם כן או לא צריך להעביר את הנוזל גם דרך המצנן החיצוני וגם במחליף החום הפנימי. לדעתי מחליף החום שמשולב ברדיאטור גיר חשוב כדי לשמור על טמפ' נכונה ולמנוע מחזורי קירור- חימום שלא בריאים לגיר ממש כמו התחממות יתר.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אז מה הבעייה שנפתרה במעקף הזה שהוא עשה בעצם ?

ehudzeelim
13-09-21, 21:10
אז מה הבעייה שנפתרה במעקף הזה שהוא עשה בעצם ?

1. שמן גיר לא יכול להתערבב עם נוזל הקירור של המנוע כתוצאה מדליפה פנימית ברדיאטור
2. לכאורה, טמפרטורת העבודה של הגיר אמורה להיות יותר נמוכה לאחר ההפרדה.
3. אין יחסי גומלין בין טמפרטורות נוזל הקירור של המנוע ושמן הגיר, מה שעלול לגרום למשרעת טמפרטורות רחבה יותר בשני מעגלי הקירור.

-->