צפייה בגרסה מלאה : חווד על טריטון 2015-17
סליחה על הכפילות.. אפס תשובות בפורום מיצובישי, חשבתי שאולי כדאי כאן:
גיסי רוצה להתקדם מנבארה 2008 שלו לטנדר חדש יותר, ושם עינו ( ותקציבו) על הטריטון סביב 2015-17.
( אוטומטי 2.4 ).
אני לא מכיר את הרכב בכלל ואין לי חבריח עם כזה. איך הוא בהשוואה למתחרים מאותם שנתונים? יתרונות וחסרונות עקריין? מחלות ידועות שצריך לחפש לפני קניה? איכות החיים בקבינה ובכביש חשובה לו לפני יכולות השטח
סליחה על הכפילות.. אפס תשובות בפורום מיצובישי, חשבתי שאולי כדאי כאן:
גיסי רוצה להתקדם מנבארה 2008 שלו לטנדר חדש יותר, ושם עינו ( ותקציבו) על הטריטון סביב 2015-17.
( אוטומטי 2.4 ).
אני לא מכיר את הרכב בכלל ואין לי חבריח עם כזה. איך הוא בהשוואה למתחרים מאותם שנתונים? יתרונות וחסרונות עקריין? מחלות ידועות שצריך לחפש לפני קניה? איכות החיים בקבינה ובכביש חשובה לו לפני יכולות השטח
הנושא נטחן בצורה די יסודית בפורום אבל כנראה לא בשרשור אחד מרוכז.
עבור שימוש יומיומי כנראה שאין הרבה הבדל בינו לבין היילקס לבין דימקס.
כרכב שטח יש כמה חסרונות מול ברירת המחדל, היילקס, שאתה מכיר היטב. מידת צמיגים, מרווח גחון, ומתלה קדמי פחות מוצלח שקשה (לא מעשי) להגביה כמו בהיילקס.
תקרא את זה. בסבלנות, יש שם הרבה רעש אבל גם תובנות רציניות.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/96619
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/114126
גם בשימוש יומיומי הקבינה פחות נוחה ותחושת הנסיעה פחות טובה. לעומת נבארה זו תהיה נסיגה רצינית לדעתי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בדומה לגיסך, גם אותי עניינו יכולות כביש ונוחות יותר מיכולות שטח. זו הסיבה שבחרתי בטרייטון. אחרי כחמש שנים, במבט לאחור אני לא מצטער. היתרון העיקרי בעיני הוא המנוע החזק. מרגיש בעליות שתמיד יש עוד כח למקרה הצורך. כמובן רלוונטי לדגם דקאר.בזמנו נהגתי בהיילקס יום שלם לצפון ובעליות הרגיש לי פחות חזק משמעותית.
יתרון נוסף נוחות בכביש. ההיילקס היה יותר קופצני על כביש משובש. זה בעיקר הפריע לאשתי.
עוד יתרון לטרייטון זה רדיוס הסיבוב הקצר. לי חשוב להיכנס לחניה בבית במכה אחת. עם ההילקס היה צריך בפעמיים.
בעניין המולטימדיה הטרייטון גם לוקח לטעמי האישי. המערכת בסגנון אולד סקול. יש כפתור ווליום. הפריע לי הטבלט בהיילקס. גם מאוד נוח שיש וויז, עמוד ענן ורדיו אינטרנטי.
מאחורי המושב האחורי בטרייטון יש תא אחסון יעיל. נוח מאוד לפריטים שלא רוצים להשאיר בארגז.
כשיורדים לשטח העניין מתהפך. זה לא שהטרייטון גרוע. לצרכים שלי הוא מעל ומעבר. פשוט ההילקס מרגיש הרבה הרבה יותר מתאים לשטח. באותו יום מבחן שעשיתי עם ההילקס בצפון זה היה תענוג לטייל איתו בשטח.
בסופו של דבר החלטתי על הטרייטון מתוך הבנה שרוב הזמן אהיה איתו בכביש ושם הוא לקח בפער.
.
גם בשימוש יומיומי הקבינה פחות נוחה ותחושת הנסיעה פחות טובה. לעומת נבארה זו תהיה נסיגה רצינית לדעתי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אסף, מדובר על נבארה מ 2008. כבר אז הן היו מפנקות יותר ממתחרה שצעיר מהן ב 8 שנים?
לדעתי האישית - כן. זה עניין של מימדים ולא של חידושים.
כמובן שרכב ישן...לעומת חדש יותר ... אין מה לעשות מרגישים את הגיל
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.