צפייה בגרסה מלאה : איבחון תקלה . רעשים
צריך את עזרתכם באיבחון רעשים.
כאשר הרכב בתנועה עם קלץ משוחרר נשמעים רעשים של ברזל מחליק על ברזל.
כאשר לוחצים קלץ או שהגיר לא משולב אין רעשים.
הרכב 110 97
תודה ניב
פרט יותר ...
האם בכל מהירות ? בכל ההילוכים ? בגלישה בניוטרל (יש רעש? ) ? האם כשאתה מאיץ הרעש גובר? נסיעה בהילוך ללא נגיעה בדוושת הגז . מה קורה אז ? בנסיעה ישר . בפניות .או בכל מצב ? האיזור ממנו מגיע הרעש (זה הדבר הראשון שאתה חייב לדעת )
פרט יותר ...
האם בכל מהירות ? בכל ההילוכים ? בגלישה בניוטרל (יש רעש? ) ? האם כשאתה מאיץ הרעש גובר? נסיעה בהילוך ללא נגיעה בדוושת הגז . מה קורה אז ? בנסיעה ישר . בפניות .או בכל מצב ? האיזור ממנו מגיע הרעש (זה הדבר הראשון שאתה חייב לדעת )
נתחיל:
הרעש בכל ההילוכים, שאני משחרר קלץ בעדינות איון רעש אבל נגיעה קלה על הדוושה והרעש מתחיל.
נסיעה בהילוך ללא נגיעה בדוושה - בהתחלה אין רעש אבל אחר כך הוא מתחיל אולם לא באותה עוצמה . בפניות עם תיפה גז הרעש גובר.
האיזור ממנו מגיע הרעש ? בהתחלה חשבתי שהוא מגיע מאחורה עכשין אני חושב יותר לכיוון הגיר.
Discomania
22-03-06, 22:08
תנסה לבדוק חופשים בצלבים . תפוס את היוק וגל ההינע ותנסה לסובב אותם לכיוונים מנוגדים כך תבדוק אם יש חופש בצלבים .
שולי
בזמן שאתה בודק את הצלבים . תאחוז ביוק ותנענע בחוזקה ותראה האם הוא משחק ביחס לדיפרנציאל והאם יש רטיבות של שמן
האום שמצמיד אותו עלול להיות משוחרר . ובדרך הורס את מחזיר השמן .
(בעקבות נקישות מתכתיות מאיזור הסרן האחורי בזמן נסיעה איטית ללא גז בדקתי הצלבים והפלנג'ים החדשים ששמתי .אולי פישלתי . הכל היה כשורה .חוץ מרטיבות של שמן ותנועה של היוק לצדדים . פירקתי את הדריישפט מהיוק ושם הייתה הבעייה האום היה משוחרר )
אכן, אתם צודקים.
מדובר בצלב סורר... שלפי הרעשים דמינתי כבר שהגיר מתפרק לו
תודה ניב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.